Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 253 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 253
Uživatelů: 0
Celkem: 253

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

02.03 2013 21:17


fobik: sem myslel, ze ses uz rozhodnutej...ale tech 45/45 je vazne dost. ideal by byl myslim tech 30/30, at ti to quattro* na neco je ))
nahoru

sponzor





02.03 2013 21:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

02.03 2013 21:37


Weitec ne! Nestoji to za nic... Tak-40/-40 je na hrane co se tyce vzhledu a pojizdnosti, ale pokud to chces na paradu tak cim niz tim to vypada lip...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

02.03 2013 21:41


maczaCZ: No byl jsem rozhodnuty,akorat jak jsem uvidel to snizeni jak vypada v realu,tak me to nejak preslo

violr: No jeste pred rokem,ten stejny podvozek vyrabel a jmenoval se KW,tedka to je Weitec ale made by KW,tudiz bych rekl,ze to je tak kvuli reklame nebo nejake fuzi.Kazdopadne na paradu podvozek nechci,chci funkcni a takovy kompromis.Ale zatim jsem nenasel zadny stelovak na CQ20V
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

02.03 2013 21:45


Ja pujdu u Compiho do Bilsteinu vyskove stavitelneho, ale tak to bude auto na asfaltky a paradu ... Zkus to v-maxxx jsou celkem cenove dostupnejsi a nejsou spatne nebo klasiku Koni
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

02.03 2013 21:54


No na tvuj typ se asi dela vyskove stavitelny Bilstein,ale na muj se urcite nedela,jelikoz jsem to nikde nevidel,tak samo Koni a i ten Vmaxx a ted babo rad.Psal jsem i na BC racing,jelikoz lidi si to hodne chvali za ty penize (cca 20 000) , ale nedelaji vubec....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2012
Příspěvků: 300 | Témat: 2

02.03 2013 22:39


toto je 40/40, 7x15 ET18, 195/50 R15
dá sa na tom jazdiť uplne v pohode, ale pri tomto ET si to pýta naviac dorazy dozadu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

02.03 2013 23:36


znovu a znovu,
za mně již nikdy víc...!
psal jsem o tom dost ještě minimálně ve třech tématech a jestli najdu čas, tak tady dám odkazy na všechny moje příspěvky.
přijdete na to sami.
letošní zima ještě neskončila a viděli jste ty cesty...?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.03 2013 7:21


secretario:
znovu a znovu,
za mně již nikdy víc...!
psal jsem o tom dost ještě minimálně ve třech tématech a jestli najdu čas, tak tady dám odkazy na všechny moje příspěvky.
přijdete na to sami.
letošní zima ještě neskončila a viděli jste ty cesty...?
Máš recht a lepší to nebude..
nahoru

sponzor





03.03 2013 7:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

03.03 2013 10:53


epo: No to už je tak na hraně,tudíž 45mm je opravdu hodně viz fotka,ktera je na prvni strance..


secretario: cesty neres,auto mam jako vikendovku,tudiz nepotrebuju nejaky extra komfort a na okruhu si tu jizdu uziju tak jak chci.Tudiz bych neresil,zda-li to ma nebo nema smysl na nase cesty.Zivot je otazka priorit,dalsi auto na bezne jezdeni mam,tudiz me tohle opravdu netrapi.Ale kazdopadne neni pro me priorita snizeni.Nerad bych z auta udelal nepojizdnou zehlicku...Na original pruzinach a 17" kolech s pneu 225/45 je auto tak akorat.Tudiz bych nejradsi vysku zachoval stejnou,nebo aspon podobnou..




Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

03.03 2013 11:51


Zkoušel někdo HP sporting?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

03.03 2013 12:22


anry30: Co jsem slyšel majitele škodovek,tak vesměs spokojeni a hlavně je důležíté,že človek může je nechat potom servisovat,tudíž netřeba kupovat celý komplet. Ale pro mě nevýhoda,že to mám k nim cca 490km v jeden směr a auto je tam třeba nechat,aby podle originálu mohli udělat nové
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

03.03 2013 13:44


zajimave, by to treba i stalo za to tam jet...otazka, co takovej podvozek pak stoji?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

03.03 2013 13:51


No právě,ono přijet tam a říct mi,že bude chtít 30 táců,tak to tam nemusím jezdit.Kdyby to vyšlo na těch +- 15 000.Tak to tam nejspíš zavezu.Ale i tak,z mailu člověk cenu nezjistí.Tudíž by to chtělo někoho kdo s ním má osobní zkušenost a ví +- na kolik to vyde.

a nebo se nabizi vyber z tlumicu :

Koni Sport
Sachs
KYB
Bilstein B6

Mate zkusenosti?Jedna se mi predevsim o "sportovnejsi" verze tehle znacek...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

04.03 2013 22:17


jj,
můj pohled na věc je z pozice ortodoxního daily car.
já s tím jezdím opravdu všude.
kolikrát když se dívám na pitomce, na jakých cestách a terénech v tv testují ty jejich pseudo SUV*, tak se opravdu musím smát, protože tam já jsem s b4 skoro každý den.
takže proto.
taky jsem tomu snížení ve slabé chvilce podlehl, nicméně moje radost vydržela přesně 320m, kdy jsem na prvním horizontu v křižovatce málem nechal výfuk, to samé při vjezdu do jiného servisu, při nájezdu do garáže jsem středovým tlumičem zůstal viset, v pěti lidech málem přišel o podběhy a o tom, že všechny retardéry, železniční přejezdy, parkování na kolmo apod. jak idiot krokem asi nemusím moc popisovat.
je to opravdu na zvážení.
kdybych to já chtěl ještě někdy v budoucnu přitvrdit, tak dám radši větší kola a nižší gumy.
mám na léto připraveno 225/55/16 a když slezl sníh a vidím ty cesty, tak se chytám za hlavu už teď a říkám si, že jsem zbytečně vyhodil prachy za gumy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 305 | Témat: 14

04.03 2013 23:22


Secretario čím více čtu o tom tvém postoji ke sníženému podvozku, tím více s tím souhlasím.
Osobně jsem také pomýšlel, že si na léto auto nechám snížit, ale rozmyslel jsem si to. Jak jsi zmiňoval ty silnice jsou otřes, teď tam mám plecháče a když člověk vezme nějakou tu díru tak to je rána jako ***** a když si představím že bych to měl ještě -40mm tak si to nedovedu ani představit...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

04.03 2013 23:36


Přesně tak, já už to koupil snížený a níž už nepůjdu ani náhodou, bylo to i dost tvrdý a nedotáčivý, tak jsem vyndal stabilizátor.
nahoru

sponzor





04.03 2013 23:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

04.03 2013 23:43


Furt řešíte negativa... Jasně, že takové podvozky se nedávají na auta, se kterýma se jezdí denně do práce, najede se s nima tisíce kilometrů ročně a používají se pro všechno. Dávají se na sportovní auta, kde upevnují sprotovní vlastnosti vozu a s autem se jezdí pouze vyblbnout, nebo dokonce třeba závodit, takže se s tím počítá a i "normální" podvozek na tom bude totálně stejně... dávají se na auta, které jsou používány vyloženě jako víkendovky, na léto, na asfaltky a dálnice, na předváděčku a leštěnky... Ty samé problém má, ale každý člověk, který si koupí auto sportovnějšího rázu, o supersportech nemluvě... Stačí mi, když jezdím Avantgardem na 17kách, kde je v sérii sporotvní nízký podvozek a 80-ka s -40/-40 vypadá proti němu jako koza, a když se s tím člověk naučí jezdit, jezdí se s tím uplně normálně. Jasně, že auto má, jak jsem psal nahoře, v určitých momentech potíže, ale to má na našich silnicích i Hummer... Tak musíte zvažovat i tyto aspekty a ne to brát tak všeobecně, jsou různí řidiči, mají různé požadavky, různý styl jízdy atd atd... Každý si tím musí projít sám, aby si našel ten správný názor
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.03 2013 0:28


proto jsem to vyřešil po svým, auto je tvrdší, díky pružinám, což bylo už když jsem ho koupil a hlavně mi přišlo, že když chytnu díru jedním kolem, jde ta rána přes celej předek a že se to tak nějak celkově pere, jakákoli nerovnost na výjezdu ze zatáčky, vnitřní kolo do vzduchu, trakce v prdeli. Vyndal jsem stabilizátor a auto příjemně změklo na okreskách, krásně začalo kopírovat nerovnosti silnice a předek nemá tendenci při akceleraci uskakovat a hrabat. Měly by míň trpět silentbloky nápravnice, víc toho teď poberou tlumiče a ramena. PU silentbloky a kvalitní tlumiče a pružiny (minimální snížení a rozumná tvrdost) by to měly ustát. V týdnu mi přijdou nějaký díly na zadek, tak se snad konečně pořádně projedu bez hopsání. Všechno je to jenom o tom, vědět, co od toho podvozku chci, resp. vědět, co mi na stávajícím podvozku vadí a jaký špatný vlastnosti chci odstranit. Pak už jenom číst a číst a zkoušet a zkoušet.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.03 2013 0:31


Nechcete téma přejmenovat na: Stavíme snížený offroad z Audi 80. ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

05.03 2013 8:45


secretario: Jsi me spatne pochopil,ja snizovat nechci,pokud se podivas na mou fotku o par prispevku nahoru,tak jde videt ze na seriovych pruzinach je auto tak akorat.Jedna se mi o to, ze bud koupim komplet stelovatelny podvozek a nastavim si ho presne tak jak mam a nebo koupim zvlast nejaky tuzsi tlumice a nekde mi vyrobi naprosto stejne pruziny jen o 20% tuzsi oproti tem originalum

Satan Coupe: No vis o nekom,kdo by byl vyrobit pruziny presne podle originalu co se tyce +- delky, ale s jinou tvrdosti?Jeste rozmyslim jaky tlumice pouzit,tak aby to nebyly nejaky srace mekky , teda pokud se nenajde stelovak,coz by byla idealni varianta..

Takze aby bylo jasno, ZADNY SNIZENI NECHCI, jen sehnat vhodnou kombinaci tlumice + pruzin je jak vidim nadlidsky ukol
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

05.03 2013 9:47


fobik:
No vis o nekom,kdo by byl vyrobit pruziny presne podle originalu co se tyce +- delky, ale s jinou tvrdosti?



Vím.http://www.pruzinarnaseckar.cz/ Sám jsem tam nechával dělat pružiny na kabinu na nákladak
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

05.03 2013 10:01


anry30: Děkuji, s pružinami od něj na auto asi zkušenost nemáš co?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

05.03 2013 11:27


na auto ne, ale udělá ti pružiny jaké chceš.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

05.03 2013 21:54


Satan Coupe: Nezlob se na mě, ale stále se tu kasat s tím, že jsi upravil podvozek tím, že jsi vyhodil stabilizátor a pochvalovat si to, jak je to super mi nepříjde dvakrát moudrý...

Když to vždy čtu, škube mi oko, jako když někdo uřízne pružiny a pochvaluje si, jak je to super a nic ho to nestálo...

fobik: Ohledně HPček jsem se před nějakou dobou informoval a řekli mi, ať počítám kolem 25tis.
nahoru

sponzor





05.03 2013 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

05.03 2013 22:37


Benny: Fakt? Tak to bych rozhodně šel třeba do štelováku od Bilsteinu nebo KW
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

06.03 2013 8:36


Benny: Ono zalezi co chces,protoze me psali od 15 000 + . Coz se da. Vcera mi psal p.Křístek z Protlumu a cena, co mi nabídl je cca 45 000 Ale je fakt,že to má externí štelování vedle tlumiče viz. foto (je to ze soutěžní s2 od Kováře)


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

06.03 2013 17:49


violr: No nevím, KW je ještě o 10tis. dražší... (Var.II)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.03 2013 22:10


Doporučuju si nafoukat gumy na 3,5 a projed se po našich supr silnicích a hned uvidite jaké je to s tužším podvozkem..Jako u showcaru to beru,ale pro denní ježdění je to nesmysl..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

07.03 2013 10:43


Benny: Varianta 1 jedna vyjde cca na 28-30 000 kč.Ale i tak je to strasny balik

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

07.03 2013 11:08


Podvozek, kor u nas, je zrovna to, na cěm by se šetrit nemel
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email