Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 312 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 309
Uživatelů: 3
Celkem: 312

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

18.08 2014 10:21


Tak me postihl stejny problem, avsak nakonec to nebylo zanesenym sacim kosem.

Jednalo se o zaneseny DPF* filtr.

Nejprve hlasilo auto "Particular filter ...", tak jsem ho dle manualu prohnal v otackach a pomohlo to. Dalsi den se opet rozsvitil problem s DPF*. Opet vyreseno vypalenim v otackach.

Den na to zmineny problem - blikani zhaveni a nasledne kontrolka zavady na motoru.

Zajel jsem do servisu s informaci, ze by se melo jednat o problem se sanim paliva. Technik tomu nejak nechtel verit, pripojil auto na diagnostiku a zjistil ze se auto preplo do nouzoveho rezimu jelikoz nebylo schopno samo DPF* vycistit. Pustil mi tedy pres diagnostiku manualni vycisteni (zvysenim teploty). Na konci procedury byly hodnoty filtru v normalu a auto opet jede jako nove.
Takze rada - nez zacnete rozmontovavat palivove cerpadlo, zkuste proverit DPF* filter.

(Audi A6 avant, 3.0TDI 171kW, r.v.2007)
nahoru

sponzor





18.08 2014 10:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

31.03 2015 19:50


Rad bych se podelil o dalsi zkusenost se zminovanymi projevy (blikani kontrolky zhaveni, pokles vykonu atd).

Jak je znamo, kontrolka zhaveni muze znamenat spoustu veci. U me to tentokrat bylo nasledovne. Pri jizde najednou zacla blikat kontrolka zhaveni + pokles vykonu. Domu jsem jeste dojel (cca 5km). Nasledne druhy den zaclo auto skubat a chcipat az nenastartovalo vubec. Diagnostika hlasila slaby tlak paliva, nicmene pres akcni cleny se cerpadlo jevilo jako v poradku. Nasledoval odtah do servisu, kde zjistili ze v aute byl puvodni rozvodovy remen (neplest z retezem), ktery byl uplne vyhoblovany do hladka (bez zubu) a ten mimo jine pohani i palivove cerpadlo.

Po vymene remenu vse OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 2

28.12 2015 16:44


Mám asi stejný problém. Auto startuje v pohodě. Aby ne když je 10°C. Auto jede, necuká, zvuk se zdá být stejný, ale vůbec netáhne. Jakoby bylo odpojené Turbo*. Normálně jelo, pak jsem přišlápl plyn, auto se zhouplo jak šlo do otaček a najednou byl výkon dole a rozblikala se kontrolka.Po opetovném nastartování nic nebliká až do chvíle kdy po auto chci nárazově výkon.
Máte s tím někdo zkušenost? Celkem to odpovídá tomu co zde píšete...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6668 | Témat: 72

28.12 2015 16:48


Urob diagnostiku, ta Ti napovie
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

28.12 2015 17:49


Darion:
Se zastav načtem to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.3. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

23.03 2017 3:54


Taky mi blikali zhavicky a auto jelo jak bez turba vymenil jsem cidlo tlaku paliva na levem reilu a porad nic a tak jsem nechal dat novi klapky sani a zatim dobry pry byli zatuhli tahla z moturku ale nejde mi signal do levych klapek aby se oteviraly s tim bych potreboval poradit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

22.08 2017 17:52


chce to silu ale jde to
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

09.03 2018 19:12


ahoj ,koupil jsem audi a6 2.7 TDI* r.v.2006,auto slapalo skvele,jak byly ty mrazy pri nastartovani se ozyvalo klapani v motorove casti pak to prestalo a za jizdy zacalo blikat zhaveni a rozsvitila seoranzova kontrolka motoru a motor se prepne do nouzaku.od te doby to spatne startuje,chytne tak na potreti,nic uz neklape .po prvnim rozjeti motor tahne jak ma a opet zacne blikat zhaveni a jde do nouzaku.diagnostika hlasi chyby

P 1063-regulator tlaku paliva -pod mezi-trvale
p 2196-snimac o2-1.rada valcu,snimac 1-vazne bohaty-trvale

palivovy filtr byl udajne dle faktury menen pred4 mesici.
zkusim saci kos ,jak tady uz nekdo psal.dekuji za rady.mejte se.R.
nahoru

sponzor





09.03 2018 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.03 2018 19:42


Mas jasne napsane chyby regulator tlaku
A chybu na DPF* snimacich
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

11.03 2018 14:48


ok co to teda znamena co muze byt spatne dik za odpoved
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

11.03 2018 21:47


Zdravim Vas, opet se na Vas obracim s problemem na me a6 3.0tdi 4f. Dneska jsem jel, docela jsem spechal, tak jsem to zas tak nesetril a pri vytoceni motoru, mi nahle auto prestalo tahnout a blikala kontrolka zhaveni, tak jsem zastavil, vypnul motor, chvilku pockal, pote nastartoval a kontrolka uz neblikala, ale problem je v tom ze mi to pri vyssich otackach prestane tahnout jakoby tam nesla nafta. Uz rano to docela dlouho tocilo nez to chytlo. Docetl jsem se ze by to mohl delat ventil na liste, nebo na cerpadle.

Vag vypsal tuto chybu:

004128 - regulace tlaku paliva: meze regulace prekroceny
P1020-002-dolni hranice prekrocena - Sporadicka
info o zavade

Otacky 3066/min
Kroutici moment 448.5 Nm
Rychlost 112.0 km/h
Pracovni cyklus 41.8%
Napětí 13.83V
Tlak 1782.1 bar

Uz jsem na tom aute vymenil snad vsechno, a stejne me vzdycky neco prekvapi!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

18.03 2018 17:41


tak jsme zkusily vymenit regulator tlaku a zkontrolovali jsme sitko v nadrzi a porad to same ,po nastartovani zacne blikat zhaveni ,sviti kontrolka motoru a ted navic to zdecha uz i za jizdy,porad to pise chybu P1063 regulator tlaku pod mezi.
jde tam malo nafty,nemate nekdo typ co by to mohlo byt,diky

DPF* filtr se mi rozsvitil taky,ale byl cicten pred 4 mesici.muze se to hazet do nouzaku kvuli DPF* filtru?ale chybu to pise porad regulatr tlaku pod mezi

Kurin:
ahoj jaky to mas motor ,ja mam 2.7 TDI*,ty mas rozvody retezem a pumpa je na remen?

//Spojené.
renedrago si dufam uvedomi,ze nepise na facebooku,ale na fore a nebude pisat desat prispevkov zasebou
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

27.05 2018 14:28


Čau chlapy, nevím si rady s mojí Audi A6 3.0tdi 171kw. Někdy auto jede normálně neudělá nic za 100 km a někdy to udělá po 1 km. Začne blikat žhavení. A auto jede v nouzáku. Bag hlásí zkrat na plus snímač tlaku sání. Ten už jsem dával nový. Pořád stejný. Neví někdo co s tím? Popřípadě tel. Spojení na někoho, není problém někam přijeď.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.5. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 8

27.05 2018 20:25


Teď se mi objevil podobný problém auto přestane táhnout a rozbliká se kontrolka žhavení, na vagu to hlásí toto:
Addresa 01: Motor Labely: 059-907-401-ASB.clb
Objednací eíslo oídící jednoky: 4F0 910 401 A HW: 4F0 907 401 B
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Kódování: 0011372
Eíslo dílny: WSC 27898 401 08031
VCID: 1A3AEAF4D59FB89107-804E
1 nalezena chyba:

000565 - regulace plniciho tlaku
P0235 - 001 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 255
Kilometry: 242563 km
Indikace easu: 0
Datum: 2018.05.25
EAS*: 14:18:26

Tlakové hadice od turba jsem zkontroloval, Turbo* je také v pořádku, skoro bez vůle a olej nehází, tak nevím čím to může být, díky za odpovědi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.05 2018 20:30


Turbo* tohle dela nema vule ale lopatky pridrene nebo motor zkus zahejbat z tahlem jak jde jestli hladce nebo tezce
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

27.05 2018 23:12


Servomotor turba se loučí
nahoru

sponzor





27.05 2018 23:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

27.05 2018 23:17


tendle log je uplnek hovnu, auta se neopravujou podle cisla chyby, ale podle 2/2 chyby co si sem nedal a kde je videt skotecna vs pozadovana hodnota.

dufej (27.05 2018 20:25) orig :
Teď se mi objevil podobný problém auto přestane táhnout a rozbliká se kontrolka žhavení, na vagu to hlásí toto:
Addresa 01: Motor Labely: 059-907-401-ASB.clb
Objednací eíslo oídící jednoky: 4F0 910 401 A HW: 4F0 907 401 B
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Kódování: 0011372
Eíslo dílny: WSC 27898 401 08031
VCID: 1A3AEAF4D59FB89107-804E
1 nalezena chyba:

000565 - regulace plniciho tlaku
P0235 - 001 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 255
Kilometry: 242563 km
Indikace easu: 0
Datum: 2018.05.25
EAS*: 14:18:26

Tlakové hadice od turba jsem zkontroloval, Turbo* je také v pořádku, skoro bez vůle a olej nehází, tak nevím čím to může být, díky za odpovědi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.5. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 8

28.05 2018 6:35


Dá se nějak odzkoušet servomotor turba?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.4. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 0

28.05 2018 7:36


Ahoj chlapi, může mi někdo poslat přesný postup, jak jste ten sací koš čistili?
Rozebírali jste to nějak, nebo jen proplach?
Je potřeba to nějak odvzdušnit?
Klidne pište i do zpráv, ať to tu nespamuju...
Díky moc za rady..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.5. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 8

28.05 2018 18:57


Tak jsem udělal test akčních členu a zjistil jsem toto:
ventil obtokové klapky vzduchového filtru (N275) - zkrat na plus
ventil zpětného vedení výfukových plynů (N18) - chynbá funkce

tak teď zkusím vyměnit ten ventyl v boxu sání co ovládá klapku a vyčistit EGR* a uvidím, servomotor turbíny chodí dobře, lehce a při testu akčních členů funguje jak má.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.5. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 8

30.05 2018 17:05


Tak jsem ten ventilek vyměnil a nepomohllo to, při testu akčních členů funguje jak má, tak fak už nevím čím to je, regulace turba chodí dobře lehonce, potrubí je těsné. Když je motor studený tak to jede dobře pak po cca 20 km to spadne do nouzáku a napíše to chybu 000565 - regulace plniciho tlaku. Nepomůže to ani když motor vypnu a pak znovu nastartuje. Druhý den ráno to funguje zase bez problému a po ujetí cca 20 km se to opakuje. Prosím o radu čím to může být. Díky-
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

30.05 2018 18:54


HOD* ssem vypis celejch chyb a ne jen naky usmudlany cisla PXXXX a NXXX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.5. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 8

01.06 2018 10:14


Tak je to regulační ventil ovládání turba. Za kolik se dá koupip, neméte někdo na prodej nový ? Je to motor BMK, r.v. 2005. Dík.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.5. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 8

07.06 2018 19:26


Tak jsem vyměnil servomotor ovládání turba a píše mi to chybu:
013128 - ridici obvod pro Turbodmychadlo* 1 (J724)
P3348 - 005 - elekrticka nefunkce

Když zapnu kíček zapalování, tak se táhlo motorku pohne sem a sam a pok to vyhodí výše uvedenou chybu. Nevíte prosím jak to mám nastavit. Servomotor (ovládání turba je nové). Díky za odpověď.
nahoru

sponzor





07.06 2018 19:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.06 2018 19:59


Ovladani turba se musi prizpusobit musis do audi nebo satas to snad umi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

26.06 2018 18:07


Přispěji se svojí troškou do mlýna. Úvodní problém se stejnými projevy, jak na začátku vlákna. Tedy při prodší akceleraci (cca nad 2000 otáček) se rozblikala kontrolka žhavení a motor spadl do nouzového režimu. Po vypnutí a opětovném nastartování bez problému - ale opět jen do chvíle, než jsem přišlápl více plyn. Pak opět blikající kontrolka a nouzák. Při dalším restartu už se rozsvítila i kontrolka motoru. Diagnostika hlásila něco ve smyslu "nízký tlak paliva", nepamatuji si to přesně, nicméně v servisu měli čas na to se tím zabývat až tak za tři dny, tak zatím chyby vymazali "že to třeba pomůže".... Pomohlo v tom smyslu, že auto už akcelerovalo normálně, nicméně na volnoběh se začal silně klepat motor. V dalším servisu už samozřejmě na diagnostice nenašli nic, nicméně podle zkušeností mechanika se jednalo na 90 procent špatný vstřik na šestém válci - což se po rozebrání potvrdilo. Takže výměna jednoho vstřiku, přetěsnění zbývajících pěti - a auto jede opět jak má.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.3. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

11.07 2018 21:14


výměna regulace turba a vše ok i kontrolka motoru zhasla
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2008
Příspěvků: 2 | Témat: 0

23.08 2018 15:28


Ahoj.
Audi A6 4F, 3.0. TDI* 165kW.

Stejny výsledek jako popsano vyse, jen jinej spoustec.
Prosim o radu / nazor, protože 5 ruznejch servisu a 5 ruznych navrhu reseni.....

Po nastartovani studeného auta vse OK.
Po nastartovani zahřátého auta je zvuk motoru dunivější (hlubsi), postrada vykon a při pokusu o vytoceni na 2000ot/min se rozblika zhaveni.
Zastavim, necham vychladnout a po startu s chladnym motorem vse OK.
Diag hlasi chyby:

13128 Buzeni ridici jednotky turbodmychadla 1 - J724 (nahodila zavada)
Elektricka porucha

565 Snimac plniciho tlaku 1 - G31 (nahodila zavada)
Elektricka porucha

5445 Rizeni skrtici klapky
Nespravna funkce (vadny)

12597 Klapka rizeni proudu vzduchu v sacim potrubi (nahodila zavada)
Spodni mezni hodnota nedosazena

Takze je to turbem, skrticima klapkama, netesnym/zasranym potrubim nebo nejakyma snimacema??
KDE ZACIT??

Jen pripomenu, jsem uživatel, v aute se nehrabu ani mu nerozumim
Pripadna pomoc/podpora na chomutovsku vitana.

Diky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 3

26.08 2018 21:24


Co se skrývá za "výměna regulace turba?"
Co jsi vyměnil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 78 | Témat: 15

13.05 2019 16:32


Zdravím!Túto chybu mi vypisuje diagnostika.Za radu vopred ďakujem!

P313500 Klapka žízení pr.vzduchu v sacím potrubí:nedosaženo spodního dorazu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email