Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 254 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 250
Uživatelů: 4
Celkem: 254

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

14.03 2012 12:20


Ahoj,

ne ze bych ted hned chtej nuntne menit, ale zajima me do ceho byste sli / mi doporucili jit po moji A4 B5 Avant Q? S cim mate zkusenosti a nebo co se vam proste jen libi nebo je vasim snem?

ptam se protoze me zajima jake modely/motory jsou vychytane a kterym kusum se pri vyberu nove nevesty vyvarovat..
nahoru

sponzor





14.03 2012 12:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.03 2012 14:13


B6 1.9tdi... nei volba, nastupce...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.03 2012 15:28


Lumpiq: Co dodat? byla i v Q?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

14.03 2012 15:35


Satan Coupe: ano


btw. za me B6, sedan, 3.0 V6, manual
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.03 2012 15:37


DefinitionHigh:
Záleží na preferencích, ale pokud se vyhneš 2.5lce, pravděpodobně neuděláš chybu s žádnou motorizací.

Osobně bych do A4 znova nešel jako do svého primárního auta, je maličká
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.03 2012 15:39


JJ, kup si starý Coupe, je vevnitř větší No fakt je větší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

14.03 2012 15:44


root:
DefinitionHigh:
Záleží na preferencích, ale pokud se vyhneš 2.5lce, pravděpodobně neuděláš chybu s žádnou motorizací.

Osobně bych do A4 znova nešel jako do svého primárního auta, je maličká


já jsem taky maličký ale nebráním se jiným modelům, právě proto se ptám...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.03 2012 15:48


A chceš radši naftu nebo benzín, jestli naftu, tak opravdu B6 1,9 TDI Q, jestli benzín, A6 C5 2,8 nebo 3,0 samo že v Q, nebál bych se tiptronicu.

Kolik na to máš peněz?
nahoru

sponzor





14.03 2012 15:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.03 2012 15:51


DefinitionHigh:
To už záleží na vkusu každého soudruha. V zásadě mě neuráží nic z produkce Audi mezi lety 2000 - 2005, s A8 se to neurážení táhne do 2010.

C5, když je vymazlená je krásná, D3 je krásná skoro vždy, B6, B7 jsou vlastně taky hezká auta - útulné interiéry. A3, TT taky proč ne ...

C6 mě v interiéru maličko zklamala, ale taky to rozhodně není špatné auto. Kam Tě srdce táhne, tam se dá něco vybrat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.03 2012 15:55


Kolik mám peněz, chci naftu nebo benzín, chci radši menší a živější nebo větší kočár, Q jsi měl, takže asi znova Q, takže až vyřešíš tyto 3 otázky, výběr se značně zúží. Pak už jenom automat vs. manual.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

14.03 2012 16:47


Jak říkám teď to neřeším, takže nevím kolik do toho budu chtít vrazit, dejme tomu 150 - 250 tis.

100% chci QUATTRO to je podmínka od které za žádných okolností neustoupím

Nafta nebo benzín je mi asi jedno.

a k otázce automat/manual ... abych pravdu řekl tak už nad tím přemýšlím. Kdyby ses mě zeptal před 3 lety tak bych tě s automatem poslal do patřičných míst, ale už jsem asi nějak zpohodlněl a nedivočím jako kdysi tak nad tím automatem začínám přemýšlet. Jen s ním vůbec nemám žádné zkušenosti a nic o tom nevím. Hlavně o kolik se zvýší spotřeba, jak velký rozdíl je v údržbě/servisu, jestli to za to opravdu stojí... Mě už dneska jde spíše o komfort než o agilitu, samozřejmě mě nebaví předjíždět jako hlemížď ale o výkon jako taký mi nejde. Komfort, výbava, spolehlivost, avant a quattro. Asi tak
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

14.03 2012 16:53


DefinitionHigh:


já jsem taky maličký ale nebráním se jiným modelům, právě proto se ptám...


No tak potom by bodla aj R8 napriklad
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

14.03 2012 16:57


teo:


No tak potom by bodla aj R8 napriklad


R8 se mi vubec nelibi (asi ted budu ukamenovany), nechci to rozvadet, muj styl je A7 ale to neni zase ma cenova .... jinak chci a potrebuji AVANTA takze i tak R8 vubec nepripada v uvahu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.03 2012 17:01


C5 Avant 2,8 nebo 3,0 Quattro Tiptronic. A budeš se vozit jako ve vatě.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

14.03 2012 17:03


Kazdy ma iny vkus ale do Q7 sa ti vejde viac ako do avanta
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.03 2012 17:04


150 az 250 tisic...
nahoru

sponzor





14.03 2012 17:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

14.03 2012 17:07


no tak na to Qčko by potreboval raz tolko ale tak potom C5 dobra volba
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

14.03 2012 19:23


je duvod prejit z B5 na C5? v cem je lepsi?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

14.03 2012 21:03


Zostan u B5.Budes lutovat.Ja si v buducnu chcem kupit znovu B5 ako druhe auto.Je mi za nou smutno.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

14.03 2012 21:14


matto82: jojo, B5 je boží...jednu ti prodám, chceš? zjistil sem, že auto nepotřebuju...ale k věci
DefinitionHigh:
Jen s ním vůbec nemám žádné zkušenosti a nic o tom nevím. Hlavně o kolik se zvýší spotřeba, jak velký rozdíl je v údržbě/servisu, jestli to za to opravdu stojí...

Počítej s tím, že případná oprava tě bude stát třeba 25 a víc tisíc peněz. Mám tiptronika, kerej má nalítáno 310 tisíc a co se týká stavu, tak je naprosto v cajku, takže bych se toho nebál, tenkráte to ještě dělali pořádně
Pohodlnost je to pořádná. Jednou rukou žereš bagetu, druhou připíjíš fruko (napsal bych pivo, ale to se nehodí prostě ji máš nějak zabavenou), řídíš kolenem a z křižovatky vyjíždíš stejně jako ten nejdřivější
Při nebo po koupi bych to ale zajel nechat zkontrolovat, aspoň stav oleje, pokud nebudeš mít od toho papír.
Občasnej servis a výměna oleje je taky docela vhodná
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.03 2012 21:48


kup allroad 2,5TDI/2,7biturbo v TT ideálně kolem roku 2001,ty se dají sehnat za hudičku a budeš spokojený
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

14.03 2012 23:00


váha: to je dobrá volba, ale asi bych spš volil 2,7 než 2,5...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

15.03 2012 9:38


matto82:
Zostan u B5

to uz mi par lidi reklo, neco na tom asi bude..

KrizMi: Dik za info!

váha:
kup allroad 2,5TDI/2,7biturbo v TT ideálně kolem roku 2001,ty se dají sehnat za hudičku a budeš spokojený

od 2.5 mě všichni odrazují a TT není pro mě..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

15.03 2012 9:46


matto82:
Zostan u B5.Budes lutovat.Ja si v buducnu chcem kupit znovu B5 ako druhe auto.Je mi za nou smutno.


Jsi spokojeny s tou A4 co mas ted? Me u te B5 chybi vybava tak chci novejsi a vybavenejsi a vadi mi strasne ze ukrutne malo sviti...
nahoru

sponzor





15.03 2012 9:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.03 2012 9:54


to teda nevím proč tě odrazují,oboje (V6 TDI i 2,7biT) jsou naprosto spolehlivé vozy s minimálními náklady na servis a údržbu...obzvláště ve spojení s bezúdržbovým tiptronikem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.03 2012 10:45


Citace:
Allroad s motorem 2.5 TDi jsou naprosto spolehlivé vozy s minimálními náklady na servis a údržbu...obzvláště ve spojení s bezúdržbovým tiptronikem?

váha:
Beru to jako dobrej vtip...

To je kombinace na scénář na nějaký napínavý horor...

DefinitionHigh: Jasně, pokud chceš nové auto, trochu to obměnit, tak já bych šel do A4 B6 s 1.9TDi 96kw, případně do 1.8T.

Osobně to znám, taky jsem měl spolehlivé auto, ale prostě chtěl jsem druhé, protože několik věcí na tom předchozím už bylo třeba udělat a bylo mi líto házet prachy do auta, které už má trhovou hodnotu takovou, že by to byl ekonomický nesmysl, protož jsem věděl, že to auto už dlouho mít neplánuju.

Koupil jsem Audi a pokud bude sloužit, těch 5-7 let bude doma (já moc často auta neměním). => není mi líto teď do ní investovat do nových kvalitních sad pneumatik, kupoval jsem novou sadu disků, abych měl elektrony i na zimu, dodělávat resp. doplňovat výbavu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2010
Příspěvků: 102 | Témat: 3

15.03 2012 10:48


ja jsem prodal B5 sedan 2.6 a sel bych nejspis do A6 2.8 akorat najit pekny kus to je neco spis nemozne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

15.03 2012 11:31


Aldic: Problém je asi jak to popsal Michal.K.
Málokdo bude prodávat udržovaný auto, do kerýho za poslední roky nasypal, protože by to bylo vyhazování peněz. a zase prodávat B5 za nějakých 100 a víc tisíc je taky zhola nemožný. Takže vlastně u těchto aut už člověk musí počítat s tím, že koupí za dobrý peníz a dopiplá si ji...
Teď hodlám prodat svoje auto, takže tak nějak uvažuju co a jak s tím naložit. Rozhodně je na hlavu sypat prachy do něčeho, co člověk plánuje střelit.

BTW. nemá náhodou allroad měchy? já o tom moc nevím, ale tuším, že je to poněkud náchylnej prvek...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

15.03 2012 19:02


Co říkáte na tuhle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

15.03 2012 19:38


DefinitionHigh: Za kolko by si strelil tu B5?Kludne napis do SZ.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email