Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 371 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 366
Uživatelů: 5
Celkem: 371

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

04.02 2009 8:32


Zdar pánové, můžete mi poradit, jak trochu oživit motor 3A (2,0 83kW)?
zdá se mi trošku líný na dvoulitr, ale síly má dost, měl jsem třeba Nissan Primera 2,0 85kW, rozdíl v hmotnosti tak 50 kilo, ale ta šla jak z praku, po městě nebo na okreskách by audinka neměla šanci, ale na dálnici od těch 140 vejš by japonec neměl šanci. Takže jen aby šla líp do otáček a hlavně jedoduše, žádnej velkej zásah. Díky.
nahoru

sponzor





04.02 2009 8:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.02 2009 9:35


Stupeň 1: Vložka filtru K&N do airboxu ( +3% )

Stupeň 2: Ostrá vačka ( +5% )

Stupeň 3: Odladěná výfuková soustava + úprava řídící jednotky ( +10 - 15% )

Stupeň 4: 16v hlava + výše popsané úpravy.

Procenta nárústu výkonu se nesčítají, vždy se jedná o celkový nárůst při určité úpravě, samozřejmě přibližně.
Naposledy upravil sniper dne 04.02 2009 23:30, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

04.02 2009 12:09


A jak je to s montáží 16V hlavy na tento motor, stejně bych musel doladit elektroniku, nebo jde vyměnit třeba jen řídící jednotka?

Nemám s úpravami atmosfér zkušenosti, měj jsem Uno Turbo*, tam stačí pružina na regulaci tlaku turba, vačka z 1,5 a jiný vstřiky a je tam kolem 200 kobyl.
Škoda, tak jako Uno to asi nikdy nepojede, aspoň ne s tímto motorem.

Je mi jasný, že nic brutálního s tím neudělám, taky nechci, jen chci, aby to šlo trochu líp do otáček při zachování kladných vlastností tohoto motoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

04.02 2009 12:51


No jak uno ti to určitě nikdy nepojede, jelikož uno má 600 kg. Záleří na co to auto máš. Tady je hlavní myslím bezpečnost né?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.02 2009 22:49


Satan Coupe: Jojo, Uno bylo velmi rychlé. Dobře si vedlo i v rychlosti koroze

Když jsi chtěl výkon, měl sis vybrat jinou motorizaci a ne ladit tu pro Coupe nejslabší.

Např: 2.0 16v 101kW, 2.3 10v 100 kW, 2.3 20v 125 kW, 2.8 12v 128 kW.

Prodej to a kup silnější motor, totiž i on ti bude časem připadat slabý, ale jeho ladění je zajímavější, než tady tento ohřívač vody.
nahoru

Anonymní





04.02 2009 22:58


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.02 2009 23:10


Leopard: Slabší odnož "dvatrojky"
Jenže těch motorů je jako šafránu a já jej stejně beru do kategorie 20v všeobecně
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

04.02 2009 23:19


sniper:
Leopard: Slabší odnož "dvatrojky"
Jenže těch motorů je jako šafránu a já jej stejně beru do kategorie 20v všeobecně

A co radis k uprave 2.8 12v 128kW?
nahoru

sponzor





04.02 2009 23:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.02 2009 23:21


sTeblo: Lépe se upravuje víceventilová technika, nže v2
Vždy je to totiž o ideálním vyplachování válce, tedy plnění a vyprázdnění, takže sání a výfuk...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

04.02 2009 23:25


sniper: jasny, to beru....ale psal u coupe, ze lepsi na ladeni by bylo 2.8 128kW...jelikoz to mam v A4, tak se ptam jak? Sani a vyfuk je jedina rada? Uvidim jak to pujde....ted jsou na rade brzdy a tlumice
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.02 2009 23:33


sTeblo: Výše zmíněný postup je takový běžný základ. Atmosférický motor si nechá každé % výkonu draze zaplatit.
Řádově:
- filtr cca 1500,-
- vačka 7 - 8 tis/ks.
- ŘJ 5 tis. a výš
- výfuk od 15 tis.
- svíčky 500,- Kč/ks a výš

Vyhodíš desítky tisíc a získáš cca 15-20 koní.

Jsou motory, které se k ladění přímo nabízí a jsou motory, které je lepší nechat být.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.02 2009 0:06


sniper pise spravne ... atmosferickej motor za kazdej konik navic si necha hodne draze zaplatit ... zase na druhou stranu - 2.3 20v se 125kW neni to samy jako 2.2 10v Turbo* s 122 kW ... ta atmosfera ma prece jenom "jemnejsi prubeh" ...

ale na druhou stranu si muzes delat takovy srandy jako odlehcit remenici, setrvak, upravit si sani a svody (i ty z vyroby se daj docela lehce upravit alespon na neco) ...

jak sem psal jinde, kazdej motor se da upravit "levne ale se sedrenejma prackama do krve" nebo "draze s minimem namahy" ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

05.02 2009 8:09


Nejlevnější je přidat tam Turbo* Atmosférické benzínové Audi/VW motory v porovnání s ostatníma značkama stojí většinou za prd, pokud nemají Turbo*. Vyladit je, je dost těžké a nákladné. Mají velkou nevýhodu, že jsou nadčtvercové ( mají větší zdvih než vrtání ). Atmosféra aby jela potřebuje otáčky, ale tento motor toho nemůže díky své konstrukce dosáhnout. Aby to stálo za to, tak každý válec musí mít svoji škrtící klapku, pořádné vstřiky a řídící jednotku, která tam je opravdu na to aby krmila motor a ne proto, aby byly nízké emise
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.02 2009 8:18


Tak pánové, je nějaký problém dát tam ofiko pětiválec? resp. jakýkoli jiný motor?
Já jsem to Coupe kupoval protože je to leštěnka a bylo za 30 i s novejma 16" alu na letních a k tomu stejný rozměr úplně nových Dunlop SP Winter sport 3D, prostě jsem měl cca 30 na auto a chtěl jsem auto seriózní značky v dobrém stavu v úvahu připadal ještě Mercedes 190 ve dvoulitru nebo v ropě, ale minimálně 2,5D. Původně jsem chtěl B4 nebo C4, ale Coupe jsem tu v Pardubicích ještě neviděl, asi tu mám jediný, tak jsem neváhal. Jsem celkem spokojen, chvíli předtím jsem jezdil s feldou a potřeboval jsem auto, který mě nebude tak ničit, když pojedu někam dál, a to splňuje beze zbytku. Možná by mi vyhověla jiná Převodovka*, tahle má dost krátkou jedničku a dvojku. Převodovka* s delší dvojkou by mi rozhodně vyhovovala víc. A co se motoru týče, chybí mi jen gradace výkonu v otáčkách, je to taková klidná síla.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.02 2009 10:11


Satan Coupe: Ty jseš případ
Auto se kupuje kvůli výkonovým a jiným parametrům, pro Coupe to platí dvojnásob a ne proto, že to má nové gumy, které koupíš kdekoli
Pětiválec tam nedáš, motor je jinak uchycený, je jiná Převodovka* a spousty dalších komponentů.
Vraž tam zatím Svíčky Denso Iridium a K&N, to ti bude stačit a nepatrné zlepšení poznáš.
Donedávna jezdilo jedno krásné bílé Coupe 2.3 E po Pardubicích, ale už ho mám já
nahoru

Anonymní





05.02 2009 10:24


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





05.02 2009 10:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.02 2009 10:46


No jasně, něco takového jsem chtěl slyšet, já ho chci jen trochu oživit, jinak jsem ho nekupoval kvůli gumám, to byl takovej bonus, chtěl jsem dvoulitr, rozhodoval jsem se mezi Mercedesem a Audi, Mercedes byl pěknej, ale zblízka bylo vidět, že je nějakej svařovanej, jak kdyby mu předtím chyběla pravá zadní čtvrtina, Takže jsem se vypravil do Karlovejch varů pro Audinku, přední náprava po GO, krásnej lak, jako nový až na drblou sedačku řidiče říkal majitel a nelhal, Auto krásný z podvozku ani zvuk, na víčku na olej trošku šlemu, tvrdil, že s tím jezdí krátký trasy, tak jsem to vzal, když jsem dojel do Pardubic, po šlemu ani památky a od tý doby se neobjevil. na tu go nápravy asi použil levný díly, už se zase začíná ozývat, ale silnice jsou tu teď v zimě hrozný. Na dálku je to nejlepší auto co jsem měl, jen po městě byl Japonec i ital svižnější, takže koupím vložku KN, na noční v práci zkusím zbastlit nějakej rychloprůchozí vejfuck, ikdyž nevím, jakej to bude mít na atmosféru vliv, ale aspoň se nebudu nudit. No ještě ty svíčky a hodím se do klidu a budu si užívat, že mám nejhezčí auto ve městě (Ferrari maj hokejisti v garážích).

Mimochodem, teď jak začlo tát a je vlhkej vzduch, tak to docela ožilo, tak na to jebu a jdu jen do filtru a svíček, možná zkusím odlehčit řemenice.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.02 2009 10:51


Stejně mě furt honěj chlupatý, tak je nebudu víc provokovat. Stačí, že když mě naposledy stavěli, pustil jsem jim docela nahlas písničku Policie vaří od Tří Sester, ale neměli radar a auto je absolut cajk, takže mě vždycky pustili s nepořízenou.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

05.02 2009 18:13


mira:
Aby to stálo za to, tak každý válec musí mít svoji škrtící klapku


Nad touto úpravou jsem přemýšlel, ale nejni mi moc jasný, včem je to lepší než klasika. A taky jestli to moc nerozhodí výkon, resp. krouťák v nižších otáčkách, když tam bude kratší sání.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

06.02 2009 8:28


Benny: V sání se společnou klapkou vznikají v sání turbolence a plnění válců směsí pak není pravidelné ( pro všechny válce nemusí být dodržen ideální poměr palivo/vzduch ). U více klapek je v momentě sání válec odkázaný jen na objem vzduchu, který propustí vzduchový filtru. Další výhoda je rychlejší odezva jak při akceleraci tak i deceleraci, protože není k dispozici tolik vzduchu mezi klapkou a ventily jak u jedné klapky.
Jakou ale zvolit délku sání pro optimální krouťák, tak to nevím. Závisí to od motoru.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

06.02 2009 18:33


mira: možná by bylo nejlepší zachovat původní vedení sání, jen upravit část, co vedla do hlavy na ty klapky a původní klapku vyřadit.
Dýlka sání by byla zachována a nemuselo by to dělat neplechu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

06.02 2009 19:43


nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

07.02 2009 10:56


Tak jsem dostal nápad. Jak by se to chovalo s nízkotlakým přeplňováním a jak tomu přidat benzín, aby to nebylo chudý?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

07.02 2009 12:28


Větší vstřiky, popř. upravit soft
nahoru

sponzor





07.02 2009 12:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

07.02 2009 12:32


Nevím jak moc podobný je tento motor s motorem co se dával třeba do Octávky, nebo Fabie, páč jsem viděl právě Fabii upravenou od Abt s přeplňováním jen už nevím jestli to bylo turbem, nebo kompresorem, ale z původních 85kW to mělo 110kW
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.02 2009 17:33


jj f-i je vostrej pripad ... ted ma za 225 Ecek sadu 35 nebo 36 mm vejfukovejch ventilu pro 10v hlavy ... to je brutalni ))
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

07.02 2009 23:14


Benny: Tak ty klapky vyapdají luxusně To bych chtěl vidět v akci. Musí to mít od sání pěkný zvuk.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

08.02 2009 0:29


to teda jo tady jen tak pro představu... a co to pak musí udělat s pětiválcem!

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

08.02 2009 15:08


Benny:
to teda jo tady jen tak pro představu... a co to pak musí udělat s pětiválcem!



Ty kraaaso... Tak uz vim co dostane mlada k narozkam do Golfa..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email