Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 3
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Ridici vstrik
tagy: wiki: TDI...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

11.06 2011 22:27


deejayvenca:
Jak souvisí vstřik s řazením?

Jednoducho. Riadiaca jednotka motora komunikuje s cerpadlom a riadiacou jednotkou prevodovky. Ak je vadna napr.cievka v riadiacom vstrekovaci, tak motor ide v nudzovom rezime a nereguluje si spravne vstrekovanie, co ma za nasledok slabsi vykon a horsi chod motora. radenie zavisi priamo od vykonu motora, ak tento nema optimalny vykon a ma slabsi krutiaci moment, prevodovka radi o dost horsie, dokonca moze mat slabsie rozbehy alebo trhat atd. Nachylne su na to najmä multironic prevodovky, velakrat sa uz stalo, ze sme robili Multitronic* prevodovku a zrazu z nicoho ma auto slabsie rozbehy
nahoru

sponzor





11.06 2011 22:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





11.06 2011 23:17


lubomt:

Jednoducho. Riadiaca jednotka motora komunikuje s cerpadlom a riadiacou jednotkou prevodovky. Ak je vadna napr.cievka v riadiacom vstrekovaci, tak motor ide v nudzovom rezime a nereguluje si spravne vstrekovanie, co ma za nasledok slabsi vykon a horsi chod motora. radenie zavisi priamo od vykonu motora, ak tento nema optimalny vykon a ma slabsi krutiaci moment, prevodovka radi o dost horsie, dokonca moze mat slabsie rozbehy alebo trhat atd. Nachylne su na to najmä multironic prevodovky, velakrat sa uz stalo, ze sme robili Multitronic* prevodovku a zrazu z nicoho ma auto slabsie rozbehy
a to bych dokazal klidne s tebou souhlasit... mam spatny ridici vstrik a prevodovka mi z jednicky na dvojku dycky skubne ... a mezi 3jkou a 4rkou je jakoby blackhole proste to tam dycky nejak vynecha ... a k vykonu to taky ma vliv.. protoze kdyz jedu a vedle me kamos ja mam 132kw a on ma 110kw .. a jede mu to lip nez me .. jak na rozjezd tak celkove i maximalku ma rychleji nez ja proste strata vykonu je jasna .... nehlede na to ze to ma o hodne vetsi spotrebu .... ted uz se tesim na to az ho vymenim a budu mit dalsi poznatky jestli se to zlepsilo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

20.06 2011 11:33


STEINAR:
je mozne ze tam pasuje ze superba 2,5 TDI* ??
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tu ho prodavaji za 4500kc VSTŘIK SUPERB 2,5 TDI*
059 130 202 NOVÉ cena 4499,- Kč original ale nepisou tam to koncove cislo esi je to to Ecko nebo co to je


tak jsem ze zvědavosti poslal dotaz, co že to mají za vstřik za 4.500,- jak je to se záukou atd...uvidíme co mi odpoví
nahoru

Anonymní





20.06 2011 13:25


gab79:


tak jsem ze zvědavosti poslal dotaz, co že to mají za vstřik za 4.500,- jak je to se záukou atd...uvidíme co mi odpoví
tak to me samotneho zajima ... Pak dej vedet co napsali
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

20.06 2011 15:24


gab79: STEINAR: Já už tam psal, před měsícem a je to přesně 059 130 202A, já mam koncový písmeno F. pro vás to asi nebude.
Naposledy upravil Dave001Cz dne 20.06 2011 15:25, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

20.06 2011 15:25


grrrrrrrr
nahoru

Anonymní





02.07 2011 8:43


tak lidi... ridici vstrik mam vymeneny... za nový (tímto chci samozdrejme moc podekovat jednomu uzivateli AK .. on ví .... a me poznatky jsou ... z puvodni prumerne spotreby ve meste 14,2 L/100km se snízila na 10,8 L/100km a mimo mesto z 11,1 L/100km se snízila na 7,9 L/100km... cize poznatek je jasny... spotreba jde dolu.. nicmene neni to vse co se zmenilo ... prvni jsem mel pocit ze mi odchazi menic v prevodovce (automat) protoze pokazde kdyz auto prerazovalo z 1 na 2 tak to tak nechutne cuklo... nekdy to delalo aji z 2 na 3jku .... nicmene ted po vymene vstriku ani pomalu nepoznam ze auto řadí.... jede celkove kultivovaneji a kdyz tomu chci dat poradny knedlik tak jde lepe a rychleji do otacek a ma rozhodne vetsi vykon tot me poznatky.... jeste jednou dekuji kamaradum co mi sehnal dily a druhemu co mi ten vstrik vymenil
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.07 2011 9:39


No vidis, je to tak ako som povedal
nahoru

sponzor





02.07 2011 9:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.07 2011 10:28


STEINAR: Nutno dodat, že u tebe se ten výkon malinko zlepšil i díky vyčištění váhy vzduchu. Říkal mi ten tvůj kamarád
Naposledy upravil sniper dne 02.07 2011 12:37, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





02.07 2011 12:36


sniper:
STEINAR: Nutno dodat, že u tebe se ten výkon malinko zlepšil i díky vyčištění váhy vzduchu. Říkal mi ten tvůj kamarád .havana:
máš pravdu kamarade ... i tou vahou vzduchu.. i kdyz sem ji teda nevidel ty jsi ji videl ja ne a co ten EGR* ? kdy ho zaslepime ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.07 2011 21:00


ridici vstrik ma velky vliv na spotrebu, pokud odejde, nema RJ informaci o momentu otevreni vstriku, nemuze regulovat automaticky predvstrik...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

04.07 2011 20:51


Lumpiq:
ridici vstrik ma velky vliv na spotrebu, pokud odejde, nema RJ informaci o momentu otevreni vstriku, nemuze regulovat automaticky predvstrik...


nechcem sa hádať, ale v mojom prípade po dldhšom odstavení auta cca 3 mesiace pri oprave čerpadla mi ten vstrek prestal fungovať a tak som sa vozil s nefunkčnym a rozdiel v spotrebe bol minimálny, nič som nepostrehol.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

04.07 2011 21:35


To jo, já ho taky vyměnil a spotřeba se ani nehla
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.07 2011 21:43


lubomt: Jo mě jaksi uniklo že máš automat. sorry
Lumpiq: Mě by zajímalo jak je to s tou spotřebou doopravdy, každej co to vyměnil má zkušenost jinou, nevim za kolik už bych jezdil, když teď s vadným dokážu jet i pod 6/100.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

04.07 2011 21:52


deejayvenca: To se máš já jezdim půl město a mimo za 11 litránků, čekal jsem že to půjde dolů a nic. ještě zkusim vyčistit Turbo* a EGR* a uvidíme.
nahoru

Anonymní





04.07 2011 22:22


me se ta spotreba rapidne zmenila... a to mam taky automata
nahoru

sponzor





04.07 2011 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

04.07 2011 22:32


Zabudol so ešte dodať ,že u automatickej prevodovky to bude asi trocha inak, je tam súvislosť s radením...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.07 2011 23:06


Dave001Cz: No je docela velkej rozdíl mezi A4 a A6 ve spotřebě, obzvlášť když se porovnává automat manuál. ale jinak mam taky kolem 7.5, sem psal pod 6 jako minimum.
MUFTY: Jojo už je napsáno vejš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

15.07 2011 17:22


Vie mi prosim Vas niekto poradit. Mam Audi A6 2.5 TDI* 114KW (AYM)
po nastartovani mi kolisu otacky a plynovy pedal je strasne citlivy. po chvili zacne blikat zhavic na palubovke a prestane to.. ked to DAM* na diagnostiku tak tam vypise chyba: predradny strik. Daval som si premerat riadiaci strik vraj je v poriadku. Neviem co stym mam urobit. kto by mi vedel poradit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.07 2011 17:29


tominko233:
Vie mi prosim Vas niekto poradit. Mam Audi A6 2.5 TDI* 114KW (AYM)
po nastartovani mi kolisu otacky a plynovy pedal je strasne citlivy. po chvili zacne blikat zhavic na palubovke a prestane to.. ked to DAM* na diagnostiku tak tam vypise chyba: predradny strik. Daval som si premerat riadiaci strik vraj je v poriadku. Neviem co stym mam urobit. kto by mi vedel poradit.

Zavdu "predradny strik" urcite nepise. Treba presne napisat chybu, nie od buka do buka.
Nerobil tam niekto rozvody alebo inak sa nasprtal v motore?cislo zavady? Povedal by som ze bud je niektora tryska vadna alebo zle nastavene rozvody
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

15.07 2011 17:39


skoncim stym na vag a a zistim presne
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.07 2011 17:48


Nebolo to chyba 01550 ? Riadenie predvstreku? Takisto si nenapisal ci chyba nastala z nicoho-nic alebo tam niekto šahal?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

15.07 2011 21:36


17582 Predrazene strikovani vypnute
P1175-35-10- -

18043 Pohon datove zbernice chyby odezva riadiacej jednotky Klimatizace*
P1635-35-10- -- sporadicky


tieto dve chyby pise... a neviem ci do toho niekto sahal kupil som ho uz stou chybou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

12.04 2012 7:35


Zdravím, je možné, že by motor jen kvůli vadnému řídícímu vstřiku běžel jako kdyby měl v nejbližší vteřině padnout? Chytá blbě a pak je hodně, ale hodně hlučnej... Začalo to z ničeho nic, motor předtím super, vačky ok, rozvody starý dva měsíce ,4000 km. Vag píše řízené začátku vstřiku... Nebo je čerpadlo ko? Ale začalo to z minuty na minutu.
nahoru

sponzor





12.04 2012 7:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2012
Příspěvků: 18 | Témat: 2

23.04 2012 20:47


mam otazku
na stole mi lezi ridici vstrik pro D5252t a cislem 074 130 203A a ma 92 ohmu.
je to spravne?
diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.11. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 0

30.12 2016 9:31


Zdravim pomuze mi prosim nekdo mam audi a6 2,5 tfi 132kw quattro* a co jsem se docet tak vsichni jezdi do 9litru na 100km ja mam spotrebu 12litru a to to nehonim diagnostika mi pise zr mam chybu tez na ridicim vstriku a ani auto nema takovy vykon jaky by melo mit muze to byt jen tim vstrikem ci este necim?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

30.12 2016 20:14


Jéňa2312 (30.12 2016 9:31) <a href="/forum/prispevek/1339113-ridici-vstrik#1339113">orig</a> :
Zdravim pomuze mi prosim nekdo mam audi a6 2,5 tfi 132kw quattro* a co jsem se docet tak vsichni jezdi do 9litru na 100km ja mam spotrebu 12litru a to to nehonim diagnostika mi pise zr mam chybu tez na ridicim vstriku a ani auto nema takovy vykon jaky by melo mit muze to byt jen tim vstrikem ci este necim?

V prvéřadě zakup nový nebo funkční řídící vstřik a poté je potřeba změřit dynamyciký počátek vstřiku a připadně ho nastavit jak má být.Tim jak nefunguje vstřik nelze měřit předvstřik a nikdo nezjistí jak je to čerpadlo momentálně nastaveno.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.11. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 0

31.12 2016 13:31


Ok dekuji kdyztak pak DAM* vedet jak to dopadlo,a jesli tak mimo tohle tema jeste jesli by tu nekdo nevedel co se leje do nadoby co vede k low range ma tam byt hydraulika ale nikde jsem se nedocrtl jaka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

31.12 2016 15:23


Tak ja som kedysi tiez mal riadiaci K.O pekných pár tisic km a po vymene za novy sa nezmenil ani zvuk ani chod ani tah a ani spotreba....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

03.01 2017 9:16


Peter_c4 (31.12 2016 15:23) <a href="/forum/prispevek/1339252-ridici-vstrik#1339252">orig</a> :
Tak ja som kedysi tiez mal riadiaci K.O pekných pár tisic km a po vymene za novy sa nezmenil ani zvuk ani chod ani tah a ani spotreba....
Nikde taky neni psáno že se má neco zmenit!Pokud je čerpadlo dobře nasatveno v době kdy je tryska ok a v tu chvíli odejde jede to stejně a je dobré ji do budoucna koupit novou.Jiná vec je když je tryska déle kO a ještě pak do toho čerpadla začnou hrabat náký moulové co vubec neví co dělají a zkáza je na světe.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email