Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 359 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 355
Uživatelů: 4
Celkem: 359

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Ridici vstrik
tagy: wiki: TDI...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 19

02.02 2009 21:35


Zdravim, potrebuju poradit, mel jsem probem se spotrebou na sve a6 2002 2.5 TDI* quattro*, prumer normalni spise pomalou jizdou jsem mel kolem 11L.Pak jsem zistil ze tam nemam riici vstrik,ale jen 6 stejnzch vstrikovacu a ani z jednoho nevede zadny kabl..takze tam chybi,tak bych se chtel zeptat jestli tam muzu dat ridici vstrik z jakekoli 2.5 TDI* 132Kw,nebo primo ten co mi vujel na ETCE co tam ma byt?
nahoru

sponzor





02.02 2009 21:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

03.02 2009 21:40


určitě tam dej podle kodu motoru. Spíš otázka na Vlastu. Mě ho posílal a tuším, že mě vyšel kolem 10.000,- Kč
kvalita za rozumnou cenu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.02 2009 21:42


heh, no dej me tvuj kod motoru - ja se ti podivam co tam mas presne mit a kolik te to bude stat. Pokud se motas kolem prahy tak ti ho i namontuji
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

03.02 2009 21:49


určitě tam dej to co tam má být podle etky

nebo sem dej VIN* a my se ti podíváme co tam patří a kolik to koštuje
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

04.02 2009 21:37


a nejde nahodou ten kablik od riadiaceho vstreku spod vika ventilou?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.02 2009 22:08


quattro99:
a nejde nahodou ten kablik od riadiaceho vstreku spod vika ventilou?


Jde, 3 valec vpravo(strana spolujezdce)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

04.02 2009 22:23


ja len preto, ze tu pise, ze mu nejde ziaden kablik od vstreku, vcera som sa pozeral na svoj a jediny kablik tam siel spod vika od toho tretieho valca na spolujazdcovi, takze ja ho tam asi mam:)))a tiez mi to zerie podstatne menej
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 19

05.02 2009 18:52


NA etce jsem to mel mam tam mit "202F" mel jsem to u znameho v Helleru a ten rekl ze tam neni,ale zjistil jsem ze on takovy profik neni kdyz ani neumi poradne přidělat světlo a musim to po nej spravovat...kouknu jeste teda jestli nejde zespoda vika..a je to normalne viditelne aniž bych sundaval viko?
nahoru

sponzor





05.02 2009 18:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.02 2009 20:09


aaano, kablik je pekne vidiet, skusim to ist odfotit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.02 2009 20:46


takto to vizera na mojom
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 19

06.02 2009 11:21


Diky moc za foto...me tam vazne zadny kablik nejde a doufam ze az ten vsrtik sezenu tak ze najdu ten konektor tam ho zapojit..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 19

06.02 2009 16:47


jinak jeste jestli se muzu zeptat kolik to zere tobe?Ja mam sice automat,ale tech 10.5 - 11l se mi zda dost na to ze jedu celkem pomalu...A pise me to na diag. snimač jehly g80 skart na kostru...tak asi ta spotreba neni ok...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

06.02 2009 17:24


no tak po meste alebo na kratke trasy mi to zerie tak okolo 8-9, na dlhe trasy 6-7
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

03.03 2009 1:04


Ahoj,
to je jednoduchy , mas tam kolik zasuvek u palivoveho filtru ?
Oranzova je zdvih jehly - ridici vstrik

Btw: Bez ridiciho vstriku ti to nemuze jed nenastavis predtsrik.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.03 2009 12:03


muze, ale ne tak jak ma...bude to hlucne, bude to zrat a nenastavis predvstrik, ani to nebude aut, regulovat...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 90 | Témat: 7

05.03 2009 18:28


Mam sadu vstrekov 059130201E a riadiaci 059130202E. Mali by mat cca 100 0000 km. Kupil som to do mojej AKN, ale servismani mi to tam neodporucili dat. Vie niekto do akeho motoru to konkretne ide? Mam celu sadu na predaj za 200€ keby bolo treba...
nahoru

sponzor





05.03 2009 18:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

05.03 2009 19:41


bossko: Takže malo by ísť o 2.5 TDI* AFB
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.4. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

07.05 2010 12:08


Ahoj, asi tak před dvěma lety jsem měl problémy (cukání , ztráta výkonu) u své A4 1.9 TDI* 66kW. Nakonec se zjistilo, že mi odešel řídící vstřik. Mechanik, který mi auto diagnostikoval měl shodou okolnosti jeden řídící vstřik ze svého Golfu také 1.9 TDI* 66kW, tak jsem ho od něj koupil v domění, že se jedná o stejné motory. Všechny problémy s cukáním i ztráty výkonu se tim odstranily. Auto má ale od té doby poměrně větší spotřebu kolem 7L/100km a už nikdy se mi nepodařilo s nim jet na rovině 200 jako před výměnou. Navíc jsem se v poslední době začal víc zajímat o techniku okolo Audi a zjisitl jsem, že co se týče motoru 1.9 TDI* 66kW, tak zdaleka není jen jeden typ a každý typ má i jiné trisky vstřiky atd.. Chtěl jsem se zeptat jaké číslo by měl mít řídící vstřik pro můj motor: kód motoru 1Z je to A4 r.v. 1995, kolik by stál nový? Má cenu shánět levnější náhradu nebo kupovat z vrakoviště ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

07.05 2010 17:15


Zachs: číslo 028 130 201J alebo 028 130 201JX cena 310€ + zisk predavajúceho
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.05 2010 17:27


7000,- novej kus, číslo sedí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.4. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

07.05 2010 19:01


Děkuji
nahoru

Anonymní





04.05 2011 22:45


s hodou okolnosti mam taky problem s G80 skrat na kostru.. zkouseli sme ho i promerit a neukazoval zadne hodnoty... muze mi nekdo z vas kdo ma ETKU prosim rict jaky typ potrebuji ja pro A6 Allroad 2,5 TDI* motor AKN ??? jaky typ(kod) a popripade cena.. dekuji vam
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.05 2011 23:33


Zachs:
Ahoj, asi tak před dvěma lety jsem měl problémy (cukání , ztráta výkonu) u své A4 1.9 TDI* 66kW. Nakonec se zjistilo, že mi odešel řídící vstřik. Mechanik, který mi auto diagnostikoval měl shodou okolnosti jeden řídící vstřik ze svého Golfu také 1.9 TDI* 66kW, tak jsem ho od něj koupil v domění, že se jedná o stejné motory. Všechny problémy s cukáním i ztráty výkonu se tim odstranily. Auto má ale od té doby poměrně větší spotřebu kolem 7L/100km a už nikdy se mi nepodařilo s nim jet na rovině 200 jako před výměnou. Navíc jsem se v poslední době začal víc zajímat o techniku okolo Audi a zjisitl jsem, že co se týče motoru 1.9 TDI* 66kW, tak zdaleka není jen jeden typ a každý typ má i jiné trisky vstřiky atd.. Chtěl jsem se zeptat jaké číslo by měl mít řídící vstřik pro můj motor: kód motoru 1Z je to A4 r.v. 1995, kolik by stál nový? Má cenu shánět levnější náhradu nebo kupovat z vrakoviště ?

Ahoj, no neviem ,ale myslim ze na seriovych 66kW Golf nemoze ist 200 ani nahodou. Ked som mal Golf4 r.2001 tak seria na 16" kolesach mi sla po rovine max 180km! Po vymene trysiek z 81kW a cipe max 210-215km, aj to nie vzdy a viac ani dole kopcom. Nerad Ti to vyvraciam, ale to je moja osobna skusenost a mal som ho od nova po 120.000km...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

05.05 2011 0:29


Zase to nezveličujte , já jezdim s odešlým vstřikem se snímačem, už skoro 50 tis km a na spotřebě se to neprojeví. Je tu toho popsáno milion stránek. dálku umim ject i za 6.3 takže kecay prdy beďary. ta A6 avant automat žere opravdu víc a neni to tim spatným vstřikem.
nahoru

sponzor





05.05 2011 0:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.05 2011 0:38


je to proste tazke auto
nahoru

Anonymní





05.05 2011 8:39


STEINAR:
s hodou okolnosti mam taky problem s G80 skrat na kostru.. zkouseli sme ho i promerit a neukazoval zadne hodnoty... muze mi nekdo z vas kdo ma ETKU prosim rict jaky typ potrebuji ja pro A6 Allroad 2,5 TDI* motor AKN ??? jaky typ(kod) a popripade cena.. dekuji vam


Prosiiim at vim co mam koupit nechce se mi kvuli tomu sundavat viko ventylu a odvzdusnovat vstriky a ja bohuzel etku nemam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.4. 2010
Příspěvků: 174 | Témat: 9

05.05 2011 9:10


deejayvenca:
Zase to nezveličujte , já jezdim s odešlým vstřikem se snímačem, už skoro 50 tis km a na spotřebě se to neprojeví...


detto
nahoru

Anonymní





05.05 2011 20:43


lidi ten vstrik na ten muj motor to cislo mi vazne nikdo rict nemuze ?? docela bych to ptoreboval at s tim muzu pohnout
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

05.05 2011 22:01


STEINAR: 059130202c nebo b / podle toho co máš za převody

cca 8000,- za nový
nahoru

Anonymní





05.05 2011 22:38


Meggy:
STEINAR: 059130202c nebo b / podle toho co máš za převody

cca 8000,- za nový



jeeezis dekujuu.. ty jsi buh ).. prevody mylsis jake ?.. jako v automatu ? nebo co ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email