Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 193 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 188
Uživatelů: 5
Celkem: 193

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.03 2012 16:38


Tak jsem se konečně pustil do něčeho, co jsem plánoval už hrozných let.Respektive celou dobu mého studia jsem říkal, že jak začnu vydělávat, tak z toho "auta" zase udělám auto.
Trochu historie. Auto máme více jak 10 let. Za tu dobu se s ním jezdilo i nejezdilo (poruchy, ťukanec). Každopádně s ním jezdilo i pár hovádek. Stav auta tomu odpovídá. Vše to skončilo tak, že nám před pár roky rozbili okno a jelikož byly jiná auta, tak se s tímto přestalo jezdit. Časem jsme ho odtáhli na zahradu. To byla chyba.
Tam se nám z auta ztratily 16“ origo kola - topic. Pak když jsem byl jen tak na obhlídce, tak jsem zjistil, že se nám ukradly i B4-kový H4+H7 světla , rozkradli všechny kabely z auta, chladiče, víčka, motorky, potrhali interiér, sebrali čuplíky z interiéru ….
To byl poslední impuls. Auto jsem dotáhl domů a dal do garáže. Minulý týden jsem se do ní s kamarádem pustil. Bude to práce jako prase, ale když ji miluješ

Mám v plánu to nejprve zprovoznit. Ale udělat vše pěkně – není kam spěchat. Pak se vrhnout na podvozek a brzdy. V třetí etapě udělat interiér a poslední etapou bych chtěl lak, jelikož tento to má za sebou (viz zadní nárazník)

Chtěl bych poděkovat uživateli šamalda za poskytnutí kabelů, abych mohl alespoň vyzkoušet motor...

na fotkách je auto jen po zevrubném čištění a vyhnání myší




Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





01.03 2012 16:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.03 2012 16:46


První závadou na kterou jsem přišel, bylo KO palivový čerpadlo - bylo seklý. V nádrži bylo tolik bordelu - listí a jiný hovadiny, že jsem tu nádrž vymontoval, vyhodil a nahodil druhou. V té bylo i čerpadlo Tkže 2 mouchy jednou ranou

Po nalití benzínu auto chytlo hned. To jsem celkem čuměl - po těch letech. Po úspěšném nastartování jsem vyměnil olej, aby tam už nebyl ani chvilku. Pak jsme vyházely skoro všechno z motorovýho prostoru a čistí se a čistí se.

Nevíte někdo, kde se dají sehnat tloušťky jednotlivých podtlakových hadiček? V Etce je to jaksi mému kmenu nesrozumitelné

Díky


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

01.03 2012 17:09


Dave_S2: Tak tenhle topic budu sledovat. Škoda, že bydlíš tak daleko. Držim palce a ať se dílo podaří. Jinak si myslim, že pokud chvilku počkáš, ozve se někdo, kdo v Etce umí. A myslím, že v audi by to mohl někdo vědět. Popřípadě pokud budeš chtít nějakou stejnou jako mám já na mém cpé, není problém změřit...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

01.03 2012 17:15


podla mna najkvalitnejsie auto ake bolo kedy vyrobene a pomer cena/vykon/zabava je fantasticky.. tych B4 svetlometov je skoda..coupe b3/b4 v quattre je paradicka (nemal som ho nikdy predat ) tak vela stastia
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.03 2012 17:18


Držím všechny palce, Už jsi se o tom autě nezmiňoval tak dlouho, že jsem zapomněl, že ho máš.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.03 2012 17:20


snuff: Na Sauto jsem viděl jednu 2,8Q. Tak si ji zase kup.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.03 2012 17:38


celý týden co jsem v Ostravě žiju jen pro pátek a sobotu, kdy můžu být v Prostějově v garáži I do hospody jsem přestal chodit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.03 2012 19:02


Právě jsem kvůli tobě dostal chuť na pivo. Musím jít, Plzeň volá.
nahoru

sponzor





01.03 2012 19:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 34 | Témat: 2

01.03 2012 19:29


Držím palce, ať se to zdárně dokončíš.... čas je relativní pojem já generálku dělám cca dva roky a nebere to konce...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

01.03 2012 19:32


držím palce poslal jsem ti SZ
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.03 2012 20:22


Karlson: Tak já předpokládám, že to budu dělat minimálně rok. Jelikož na to mám jen pátky večer a soboty a to ještě ne každý týden

snuff:: škoda jich je, ale já si je poznám. Až je tady někde uvidím tak....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

01.03 2012 21:04


K čemu se dá ten cleaner použít nebo jak se používá?Taky bych něco na čištění motorku potřeboval.Jinak držím palce CQ bych taky chtěl,motor už mám,ale ten zbytek
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.03 2012 21:14


to je klasická arva, ale má emerické název Čistí velice pěkně. Můžu ti vyfotit použítí, jestli to s něčím reaguje nebo tak Jinak ta kastle od tebe pořád leží na zahradě. Ta půjde na konzervy. Bohužel byla tak KO, že byla k ničemu...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.03 2012 22:23


Tak jsem se prave vratil z piva, ted jsem si uvedomil, ze jsme omylem utekli bez placeni. Ale zaslouzil si to zmrd, uz po prvnim pivu jsme se shodli, ze mu nedame ani korunu disko. No moc jsme ho neobrali, meli jsme uz jednou zaplaceno, zustala mu tam jen posledni runda piv. Jdu si dat speka, muze se stat, ze prestanu opravovat preklepy. Zatim jsem jen vypustil diakritiku.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

02.03 2012 8:27


Satan Coupe:
Tak jsem se prave vratil z piva, ted jsem si uvedomil, ze jsme omylem utekli bez placeni. Ale zaslouzil si to zmrd, uz po prvnim pivu jsme se shodli, ze mu nedame ani korunu disko. No moc jsme ho neobrali, meli jsme uz jednou zaplaceno, zustala mu tam jen posledni runda piv. Jdu si dat speka, muze se stat, ze prestanu opravovat preklepy. Zatim jsem jen vypustil diakritiku.
A asi jsi si i spletl vlakno kam to napsat ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

03.03 2012 1:10


takže pár otázek - u mě budou otázky asi jen o víkendu

1. U 20v jsou 2 druhy zapojení podtlaků. Jak poznat který je ten správný? Do teď ta byl mix obou, což je asi na figu...

2. Mají 20v hlídanou hladinu kapaliny v servu? Jelikož původní víčko ukradli a teď tam mám 2 osiřelé dráty

3. U pojistek jsem našel 3 zaslepené (uhořelé) dráty. Do 1. a 2. jde napětí 12v jen při zapnutí klíčku, do 3. jde plus při zapnutí světel. Dle ETKY by to měl být svazek pro stěrače (to by souhlasilo) a pro světlo kapoty a vyhřívání ostřiků. Otázka tedy,co má fungovat kdy? Světlo kapoty jen při zapnutém klíčku nebo světlech? A kapota analogicky.

4. Kudy vedou dráty k motorkům světel? Ovládání v interiéru je zapojeno, ale u světel nic není...

5. Kudy vede původně teploměr pro venkovní teplotu? Ukázal nám párkrát před mnoha lety a od té doby je na palubce jen podsvícen...


Díky za každou účelnou odpověď
nahoru

sponzor





03.03 2012 1:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

04.03 2012 21:57


Tak si dávám 2 týdny dovolenou, než zase dojedu domů Dělal jsem teď tzv. neviditelnou práci - elektriku. Je neskutečný, jak někteří předchozí opraváři byly prasata Kabely od hallova čidla - 3 v jedné bužírce a v některých místech naprosto bez izolace, takže se dotýkaly. Proto tam asi byly občas ty výpadky v běhu....


2 otázky:

a) Dáají se někde sehnat díly do zadního diffu? respektive nějaká ta pružinka tam, která vraací uzávěrku. Máme ji KO.

b) Proč vede od motoru podtlaková hadička od sání v motoru do jednotky uzávěrky zadního diffu?

Thx

A na závěr jednu krásnou vánočku s naleštěným víkem (trochu rozmazaná ) - nelze si nevšimnout audi doplňku v podobě zahradní hadice


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

04.03 2012 22:54


budu sledovat se slzou v oku..skoda,ze jsem to moje coupe musel prodat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

04.03 2012 23:09


sry za OT
Leopard: hlavne na tech MOMO kolech kua :-/ slintal jsem od prvni chvil...origo interier, 2.3 20v a nemelo by absolutni chybu
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.03 2012 2:27


b) protoze je spera porad ovladana podtlakem? duuuuh

1) dva zpusoby zapojeni podtlaku? WTF??? To slysim poprvi .. mozna tak systemy doplneny o Quattro a klimatizaci (B3 mela urcite a i B4 by mela mit taky podtlakovy systemy klapek)...

3) potrebujes schema, podle toho co povidas to muze bejt klidne spinac pro katapult spolujezdce

a) jaka je sance, ze je to shodny s B2, B3, B4, C3, C4 100?

--------

ta vanocka mne tak sere Tohle je totalni ulet od Audi kterej se malokdy vidi ze podnik da ladeny svody, dalsi auto o kterym vim ze melo vanocky byla nejaka verze V8 ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

05.03 2012 12:18


b - to jsem si myslel. V tom případě nám ta uzávěrka nikdy nefungovala Což je divný, protože při jednom prudkém rozjezdu jedno pako zmáčklo uzávěrku diffu a proto hledám a No budu hledat někoho, komu se rozsypal.

a co se týče bodu 1, myslím toto:


Náhled, klikni pro zvětšení.


a druhý způsob


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

05.03 2012 19:30


Tak na toto téma jsem moc zvědavej a věřím, že se dozvím zase něco nového, když to bereš takhle z gruntu

Ohledně těch podtlaků... jediný, co mě napadá, je rozdíl mezi 125 a 123kW verzí. Ty máš 125kW, tak bych se tím řídil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2010
Příspěvků: 34 | Témat: 2

05.03 2012 19:42


ta vánočka vypadá velice dobře
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

05.03 2012 20:16


jj, ta vánočka je masakr

Nevíte, kdo prodával to mosazný kolečko na rozdělovač? Vím že někdo to tady nabízel (nebo vedle) a nemůžu to zaboha najít...

Ty podtlaky budu muset pozjišťovat.
nahoru

sponzor





05.03 2012 20:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

05.03 2012 20:52


ohledně těch podlatkú: ten 1 brázek je jen pro 7A od čísla 8B-K-008-001

a ten 2 je pro motor NM od čísla
F8B-K-000-001 a pro 7A od čísla F8B-K-000-001 do 8B-K-008 000
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

05.03 2012 20:58


anry30: díky. Takže já to mám zapojit asi podle obrázku 1

Nicméně v tom případě tedy do systému podtlaků není zapojeno odvětrání z klikovky. To jsem tam do teď měl. Respektive budu muset pohledat číslo motoru. To bude ještě prdel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

05.03 2012 21:12


tak toto mi vyplivla etka. ja se moc nevyznám v těch 20v.Znám jen ABY
já mám číslo a kod motoru vlevo vepředu při pohledu na motor
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2009
Příspěvků: 423 | Témat: 20

05.03 2012 21:17


Držím palce chlape,budu sledovat jak se ti daří......a zajdi si občas na pivo,tam se opravuje nejlíp
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

11.03 2012 21:18


Ofuk z kliky je takovou spešl hadicí v které je kus kovové trubky a ta je strčená v jedné dírce ve vlnovci od váhy vzduchu.Jinak to zapoj podle toho obrázku jedna,když to zapojíš špatně tak maximálně ti to nebude držet volnoběh.Nejdůležitější je zapojit podtlak k tomu regulátoru paliva u lišty.Nějaký schémata elektroniky motoru a něco navíc mám.

V zadním difu není žádná pružina,odemiká a zamiká dif jen ta páka.I když spínáš dif tlačítkam tak je to řízený přez podtlak,je tam jen eletrickej přepínač.
Já myslím že dokonce tu jednotku,ten přepínač mám doma z toho vraku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

12.03 2012 14:58


šamalda: díky

Diablo_666: : S podtlakama si nějak pohraju

Diablo_666:
Nějaký schémata elektroniky motoru a něco navíc mám


klidně posílej


Diablo_666:
V zadním difu není žádná pružina,odemiká a zamiká dif jen ta páka.


to je pravda jen z části. Ten podtlak , když tam jde, tak uzavře uzávěrku. Aby se zase otevřela, je uvitř difu vratná pružina.


Diablo_666:
I když spínáš dif tlačítkam tak je to řízený přez podtlak,je tam jen eletrickej přepínač.


No jo, jenže ta jednotka pouze pouští ten podtlak, který je přiváděn z motoru, ne? Ta jednotka sama o sobě podtlak nevytváří.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email