Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 505 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 503
Uživatelů: 2
Celkem: 505

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 17" vs 18"
tagy:
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

07.02 2009 17:08


VLADDO:


No já jsem to loni pochopitelně taky kontroloval na konvertoru a v mým případě byla odchylka zdánlivě minimální, ale pokud máš cit pro řízení, tak tě upozorňuju, že i tu malou odchylku poznáš.
nahoru

sponzor





07.02 2009 17:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

07.02 2009 17:12


tom.valmet:


No já jsem to loni pochopitelně taky kontroloval na konvertoru a v mým případě byla odchylka zdánlivě minimální, ale pokud máš cit pro řízení, tak tě upozorňuju, že i tu malou odchylku poznáš.

ja si taky myslim ze ten rozdil v pruznosti motoru bude proste trochu znat,a muze konventor ukazovat co chce! ale auto musi prece vypadat...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

09.02 2009 9:40


Nazdar kamo, ja tam mam od novoty 18-ky audi exclusive a co sa jazdy tyka, tak v kombinacii s S-line podvozkom je to tvrde tak akurat. ja som na tvrde auta zvyknuty. ziadny vytlkac zubov to neni. co sa tyka dosahu na napravy, tak mam 190 litrov nabehanych a akurat som sa tu aj pytal, ze ci mi niekto nevie poradit ohladne pukania z oblasti napravy. moc som sa tu toho nedozvedel, ale pochybujem, ze je to koli tym kolesam. ved reparuju ju vsetci. Moja rada 18-ky najlepsie original Audi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

09.02 2009 12:01


Pro-racer:
Nazdar kamo, ja tam mam od novoty 18-ky audi exclusive a co sa jazdy tyka, tak v kombinacii s S-line podvozkom je to tvrde tak akurat. ja som na tvrde auta zvyknuty. ziadny vytlkac zubov to neni. co sa tyka dosahu na napravy, tak mam 190 litrov nabehanych a akurat som sa tu aj pytal, ze ci mi niekto nevie poradit ohladne pukania z oblasti napravy. moc som sa tu toho nedozvedel, ale pochybujem, ze je to koli tym kolesam. ved reparuju ju vsetci. Moja rada 18-ky najlepsie original Audi


no to uz si druhy co odporuca origo audi, asi zacnem otom silnejsie uvazovat
nemas nejake foto? a s line podvozok spociva v iba inych tlmicoch? alebo je tam aj nieco ine, ako napr zosilnene capy, ramena alebo tak nejak?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

09.02 2009 12:26


fuu to tazka otazka. neviem v com sa to lisi. celkovo je auto nizsie a tvrdsie. pochubujem ale o tych capoch. ked ho obujem do letnych tak prihodim foto. co sa tyka tych origo audi diskoch, tak nech si hovori kto chce co chce, tak maloktore disky vypadaju na audine tak dobre ako tie originalne. a nehovoriac o tom, ze aspon teda ja mam taky dojem, ze ako keby to auto stratilo punc alebo co s tymi tunerskymi kolesami
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

09.02 2009 12:31


Pro-racer:
fuu to tazka otazka. neviem v com sa to lisi. celkovo je auto nizsie a tvrdsie. pochubujem ale o tych capoch. ked ho obujem do letnych tak prihodim foto. co sa tyka tych origo audi diskoch, tak nech si hovori kto chce co chce, tak maloktore disky vypadaju na audine tak dobre ako tie originalne. a nehovoriac o tom, ze aspon teda ja mam taky dojem, ze ako keby to auto stratilo punc alebo co s tymi tunerskymi kolesami


urcite natom nieco bude, ja by som chcel kola RS4 len skoda toho ze su dostupne 19" co mi uz pride moc. premna.
Pozeram ze mas 3,0L benzin. kolko ti to papa v meste chvilu som poskuloval po jednom kusku.. len som niekde cital ze 17l a to mi pride moc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

09.02 2009 12:42


Ked mas moznost tie RS4kove, tak by som ich na tvojom mieste vyskusal, lebo to bude vypadat brutus. no a co sa spotreby tyka, tak sedemnast priemer mesto som nema v zivote. teraz jak nam tu rychlost znizili tak viem robit 10,5. inac dlhodoby priemer za tych 190 tisic mam 10,1
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

09.02 2009 12:47


nemas ICQ?
nahoru

sponzor





09.02 2009 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

09.02 2009 13:17


VLADDO:
a neviem sa rozhodnut ktore kola, ci PG Proline alebo repliku RS4

Jednoznačně PG proline. Jsou to důstojný kola pro Avanta. RS4 je jen taková póza (Něco jako: "chtěl bych RS4, ale nemám na to peníze nebo koule" )

Taky jsem chtěl přidat, že velký kola s tenkejma gumama se fakt nerady s vyjetejma kolejema. Zjistíš, že mnohem častěji musíš držet volant oběma rukama
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

09.02 2009 14:17


Pro-racer:
nemas ICQ?

nie pouzivam iba skype vladdo alebo v.l.a.d.d.o.
tak nejak to tam mam tusim

tak to je celkom dobra spotreba... a asi to aj super jazdi co?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

09.02 2009 14:20


napisal som ti na ten skype
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

09.02 2009 15:02


VLADDO:
podivej se na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
hned na ty prvni kola
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

09.02 2009 15:24


Pro-racer:
napisal som ti na ten skype

jej dakujem ale momentalne niesom schopný pripojenia
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

09.02 2009 15:28


Flex:
VLADDO:
podivej se na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
hned na ty prvni kola


no tak tie su pekne...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

09.02 2009 16:17


zeli:
tom.valmet: To sis zase udělal pár kámošů, co?

Ale neboj, stejně jako loni na jaře tu ještě přibude diskuze o tom, jakou značku pneu na léto

Život je kolotoč...

Uz je to tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

09.02 2009 16:25


Flex:

Uz je to tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nahoru

sponzor





09.02 2009 16:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

09.02 2009 21:02


Flex: No jo no.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

11.02 2009 8:53


Pro-racer:
Ked mas moznost tie RS4kove, tak by som ich na tvojom mieste vyskusal, lebo to bude vypadat brutus. no a co sa spotreby tyka, tak sedemnast priemer mesto som nema v zivote. teraz jak nam tu rychlost znizili tak viem robit 10,5. inac dlhodoby priemer za tych 190 tisic mam 10,1


vychadzal som s tejto tabulky )))
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

11.02 2009 9:30


VLADDO:


vychadzal som s tejto tabulky )))
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
no v kazdom pripade cera som ostal viset v zapche a veru bratku, ket som zhasinal motor v garazi tak mi tam svietilo 14,5.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 22 | Témat: 0

26.02 2009 14:08


Mam na b6 225/40/18 a v zadu 255/35/18 ET35 a licuje to uplne presne s lemama, nikde to nedre, mam seriovy podvozek quattro*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

27.02 2009 8:26


VLADDO:
Na toto musim reagovat. Na zrychlenie ma urcite vacsi vplyv priemer kolesa ako sirka pneu. Samozrejme za predpokladu, ze nezvysujes sirku o 10 centimetrov. A vacsina ludi tam ma obute 235/40 R18, kedze to predpisuje vyrobca. Urcite sa k tomu povodnemu priemeru 631,9mm ktory mas pri 16kach 205/55 viacej priblizuje priemer kolesa pri sirke 225, ktory ako si spravne napisal je 637,2mm. Vtedy by si nemal pocitit vyznamnejsi rozdiel(az nemas nahodou 1,6ku).No ale pri sirke 235 je ten rozdiel v priemere kolesa uz 13,3mm, co je urcite citit v dynamike vozidla.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

06.03 2009 8:50


kotré??? už musím niečo vybrať, ale začína ma štvať že repliky RS4 má každé 8 audi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 3

06.03 2009 8:57


VLADDO:
kotré??? už musím niečo vybrať, ale začína ma štvať že repliky RS4 má každé 8 audi
na to sa ty vyser, ze ich ma kazde osme audi. daj ich tam. bude to vyzerat najlepsie
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

06.03 2009 8:57


VLADDO: vpravo nahore
nahoru

sponzor





06.03 2009 8:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.03 2009 8:59


v pravo dole 1.
v pravo nahoře 2.
v levo nahoře 3.
v levo dole 4.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.03 2009 9:00


DanecekTDI:
Mam na b6 225/40/18 a v zadu 255/35/18 ET35 a licuje to uplne presne s lemama, nikde to nedre, mam seriovy podvozek quattro*

U quattra by měl být rozměr všech pneu stejný
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

06.03 2009 10:11






BBS mňam.. len tá cena ale zase TOP kvalita
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

06.03 2009 10:17


Rob:
v pravo dole 1.
v pravo nahoře 2.
v levo nahoře 3.
v levo dole 4.


v pravo dole moj favorit... TOMASON TN4

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil VLADDO dne 06.03 2009 10:27, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email