Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 448 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 2
Celkem: 448

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:55


root: tak při -15 jsem nezkoušel chladit
nahoru

sponzor





31.01 2009 23:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





31.01 2009 23:55


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:55


root:
SCORPION:
Ale zničí, chladivo tuhne a nemaže => Kompresor* pá pá ...
no neviem ale minule nebolo sice -15 ale okolo -10 tak som to hodil na lo do konca v rezime auto a ono si to chladilo jako v lete
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.01 2009 23:56


SCORPION:
A jak jsi to poznal?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:58


root:
SCORPION:
A jak jsi to poznal?
no asi citis aky vzduch z vetrakov ty frci nie?
Teplomer som tam nemal, ale rozdiel v teplom, chladnom a mrazivom zduchu citis
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2009 0:00


SCORPION:
A nemohlo to být třeba tím, že si bral ten mrazivý vzduch z venku a né z Klimatizace*?

honzabas:
Proto se ptám, jak to poznal ... Jestli jen podle teploty, tak to ten Kompresor* fakt asi neběžel
Naposledy upravil root dne 01.02 2009 0:02, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:00


root:
SCORPION:
A jak jsi to poznal?
a když ti sepne Kompresor*, tak to přECI* poznáš podle otáček a v motoru ho vidíš, jak se točí seplej. I na výkonu se to pozná
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.02 2009 0:01


jerryxedos: ved preto sme tu, ked nastupi ranna smena my si pijdeme zdiremnut a zajtra sme tu zas. Nase tempo je vrazedne,...
nahoru

sponzor





01.02 2009 0:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





01.02 2009 0:02


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:02


SCORPION:
Nase tempo je vrazedne,...
naše nee, tvoje
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:05


Leopard:
presne tak...a pokud se vyradi cidla,tak nastava prave ten problem zniceni kompresoru.Alespon tak mi to bylo vysvetleno ve firme,ktera se tim zabyva.
Takže tím chceš říct, že ten Kompresor* má určitou časovou mez po kterou má běžet? Třeba i v létě?
nahoru

Anonymní





01.02 2009 0:06


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
Naposledy upravil smazán:Leopard dne 01.02 2009 0:06, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.02 2009 0:06


root:
SCORPION:
A jak jsi to poznal?

mam otackomer a usi, a podla lekara mam sluch aj zrak v poho
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:06


Leopard: Tím chceš říct, že když v létě zapnu na LO (tak to jen chladí s pomocí kompresoru) tak ho zničím, protože se bude točit dokud to nevypnu?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.02 2009 0:08


honzabas:
Leopard: Tím chceš říct, že když v létě zapnu na LO (tak to jen chladí s pomocí kompresoru) tak ho zničím, protože se bude točit dokud to nevypnu?
nie root len poznamenal ze chladiaca zmes v okruhu ma za nizsich teplot horsie mazacie vlastnosti
nahoru

Anonymní





01.02 2009 0:09


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





01.02 2009 0:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:11


SCORPION:
nie root len poznamenal ze chladiaca zmes v okruhu ma za nizsich teplot horsie mazacie vlastnosti
To vím a právě prto je to jištěné určitou teplotou, aby se to nezapínaloa předešlo se problému. Je to jištěné někde kolem teploty 5 stupňů. Ted jsem byl v autě a zkusil jsem to. máme tady venku -2 a když jsem zapnul LO tak Kompresor* zustal stát. To je důkaz
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.02 2009 0:11


Jednoduche riešenie:
vlastná diagnostika klímy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Hodit prvý kanál a pozrieť chybový kód.
Ak tam nič nieje tak potom pozrieť na kanále 56-59 tam sú teploty na jednotlivých senzoroch a porovnať údaje so skutočnosťou.

edit: k tomu kompresoru: do roku 2000 je to cca +5stupnov po roku 2000 by to malo byť 0 stupňov pri ktorej najnižšej teplote bude spustený Kompresor* na klíme.
Naposledy upravil flashmajster dne 01.02 2009 0:18, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2009 0:13


SCORPION:
Mám takovou teorii:

Kompresor* je potřeba chránit před zadřením - to je první premisa.
Vzduch je potřeba sušit i v zimě a Climatronic* to umí - to je druhá premisa.

Jak to skloubit? Jednoduše, on si asi zjistí jak je na tom celý okruh. Jestli je Kompresor* a chladivo ohřáté sáláním od motoru. Takže podle mě, teď sedni do auta a zkus pustit Kompresor*, podle mě se na Tebe vykašle, ale zkus ho pustit se zahřátým motorem po 10ti km jízdy a asi se Ti to povede.

Ale k tomu je potřeba jedna věc, soulad na všech teplotních čidlech. Jak je nemá, tak chladit nebude ani za boha.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:14


flashmajster:
Jednoduche riešenie:
vlastná diagnostika klímy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Hodit prvý kanál a pozrieť chybový kód.
Ak tam nič nieje tak potom pozrieť na kanále 56-59 tam sú teploty na jednotlivých senzoroch a porovnať údaje so skutočnosťou.
jéje, to snad ani neni česky ten link
nahoru

Anonymní





01.02 2009 0:17


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
Naposledy upravil smazán:Leopard dne 01.02 2009 0:18, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:17


root:
SCORPION:
ale zkus ho pustit se zahřátým motorem po 10ti km jízdy a asi se Ti to povede.

Ale k tomu je potřeba jedna věc, soulad na všech teplotních čidlech. Jak je nemá, tak chladit nebude ani za boha.
dobře, jdu se projet, pak uvidíme
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2009 0:22


honzabas:
OKi, já už nemůžu ... docela si dávám do nosu

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:27


root: Leopard: SCORPION: Tak hoši, nový poznatek: Vliv na chod kompresoru climatizace má i venkovní čidlo v nárazníku. Jelikož jsem nastartoval autoa zapnul klimu na LO tak při -2 stupních nic, ale když jsem to venkovní čidlo vzal do dlaně, tak se teplota zvýšila podle palubky na 15 stupňů a cvak-Kompresor* jede. Pustím čidlo a jak to kleslo na 4, tak cvak a Kompresor* nejede. Takže to jištění tam je
nahoru

sponzor





01.02 2009 0:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





01.02 2009 0:28


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:28


root: ÓÓÓ Lemond, ňami,ňami
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:31


já si dám taky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2009 0:34


honzabas: honzabas:
Tak se nám to tady zase s noční směnou zvrhává
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:37


root: jenže se cítím jako alkoholik samotář, teda kromě vaší společnosti, takže na zdraví at slouží
nahoru

Anonymní





01.02 2009 0:38


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email