Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 4
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

31.01 2009 22:47


POMOC POMOC POMOC POMOC POMOC POMOC POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A6 2,5TDi 103kW - Climatronic*.
Po nastartovani po 24 hodinach jsem zadal 24 stupnu na Climatronic* a zapnul funkci AUTO. Po asi 20 minutach a podle me po dosazeni pozadovane teploty se opet zblaznil a i kdyz jsem ubiral teplotu na climatronicu az na 19 stupnu, stale topil a foukal horkej vzduch. - nebylo to poprve, ale bohuzel dnes se situace otocila o 180stupnu a at delam, co delam, po dalsich 10 minutach uplne zesilel a zacal foukat vzduch ledovej. Venku je minus 4 a ja netusim, jak to udelat, abych obesel pravdepodobne vadna cidla a on aspon zacal topit na plno, kdyz uz ne regulovane.
Jaky je vas nazor na pravdepodobnou diagnozu zavady? - ZAVADA NA INTERIEROVEM CIDLE CLIMATRONICU ???
Kde ho vubec najdu, je jich vic ???

Diky za kazdou, co nejrychlejsi radu, nejlepe jeste dnes chlapi.

VAGA ted u sebe rozhodne nemam.

DIKY DIKY DIKY

Jerry
Naposledy upravil jerryxedos dne 02.02 2009 14:02, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





31.01 2009 22:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 22:49


jakej to je rok? a Climatronic*???
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

31.01 2009 22:53


je to stejny auto, co mam v profilu... rok vyroby 11/95 Climatronic*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 22:56


tak to máš ten první Climatronic* jako já. Stoprocentně je problév čidlech. Já mám podobný problém a čidla v interieru jsem zatim našel dvě: jedno v palubce, taková čtverhraná mřížka malá a druhý ve světýlku u zpětnýho zrcátka. Zatím jsem to neřešil, já na to pujdu až na jaře. Rád bych ti poradil, ale nejlepší bude, když to napíchneš na Vag.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:01


ja taky Climatronic* nemam, ale tak vypni automat a zatial funguj na rucnom, kym to nahodis pri najmensom na vag
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.01 2009 23:03


SCORPION:
On psal, že se o to snaží a nejde ... I manuální režim asi počítá s těmi informacemi z čidel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:05


Ale je to dobrá otázka: co dělat, když se klima vysere abudu si chtít zatopit. Jak to udělat, když třeba panel přestane reagovat. Samotnýho by mě to zajímalo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:07


root:
SCORPION:
On psal, že se o to snaží a nejde ... I manuální režim asi počítá s těmi informacemi z čidel.
ale aspon ked uberiem ventilator na minimum tak mi nezamrzne zadok a okna sa mi nezarosia, nie .
Teraz mi este napadlo ze ked nahodis na climatronicu hi pripadne lo tak cidla uz su naprd a dre to na plne gule tim smerom ktorym si mu zadal
nahoru

sponzor





31.01 2009 23:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.01 2009 23:10


honzabas:
Ale je to dobrá otázka: co dělat, když se klima vysere abudu si chtít zatopit. Jak to udělat, když třeba panel přestane reagovat. Samotnýho by mě to zajímalo


Nevím, já bych navštívil servis a řekl jim, že to nepremává a mělo by

SCORPION:
Teď jsi mě dostal. Nevím jestli ty první climatronicy tohle umí, ale asi ano ... ono se na tom nic nezměnilo. Jen to má jiný čudlíky ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:14


root:



Teď jsi mě dostal. Nevím jestli ty první climatronicy tohle umí, ale asi ano ... ono se na tom nic nezměnilo. Jen to má jiný čudlíky ...
jj, tak to přesně je jak píše Scorpion. Když dám HI nebo LO, tak se vyřazujou čidla z provozu a bud topí na plno a nebo se zapíná Kompresor* a chladí naplno.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:15


to mi len tak blysklo hlavou, obcas mi tam nieco iskri
Inak vag alebo servis to je jasne, ale typujem ked to bolo naliehave tak to potrebuje vediet este dnes a aj tak dnes prip. zajtra bude tazko hladat nejaky servis. Takze ako docasne riesenie by som vyskusal rady alias kutyl s.r.o
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.01 2009 23:18


honzabas: SCORPION:

No, topí a chladí naplno ... A co když to vychladí na 10°, nebo vytopí na 80° ??

Ne, ne ... podle mě i tohle má svůj strop.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:21


root: to si nemyslím, mám vyzkoušeno u svého auta, že opravdu když ráno valim do práce, tak dám HI a za chvíli je v autě nesnesitelný horko a musim utlumit. Podle mě opravdu se to tak chová jako u manuálu, že otočíš kolečkem uplně doprava na horko a prostě je horko.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:23


root: U poloklima s tlačítkem A/C když ho zapneš, tak přECI* taky jen prostě chladí bez ohledu na teplotu. Aspon tak to vždycky bylo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:24


root:
honzabas: SCORPION:

No, topí a chladí naplno ... A co když to vychladí na 10°, nebo vytopí na 80° ??

Ne, ne ... podle mě i tohle má svůj strop.

no ked na 10 tak si vychutnas v autechladene pivko a ked na 80 tak si vychutnas vajcia na tvrdo.
Neviem ale ja to mam tak ze ked DAM* lo alebo hi tak to ide na plne gule az do nevydrzania. Povedal by som ze cidla su vtedy vyradene, lebo ked prepnem na auto tak ventilatorv tom okamziku patricne zareaguje (ak som mal lo a nastavim na 26 C prepnem na auto tak ventilator zacne makat a kurit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:26


ako povedal honzabas, idem rano do prace tak vytnem na hi lebo som zmrznuty ale po 10 km teplota na nevydrzanie a prepinam normalne na 22C
nahoru

sponzor





31.01 2009 23:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:29


jerryxedos vyskusaj jednoducho to co som pisal vyssie. Za skusku nic nedas
Jednoducho prepni ma manual a teplotu nastav na lo alebo hi a rychlost vetraku si reguluj sam, kym to nevyriesis na vag, prip. servis
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

31.01 2009 23:29


ted sem volal kamosovi a rekmi to same!!!!!!!!!!!!!hi a lo je podle me bez omezeni a teoreticky by to tak melo jit. zajimave je, ze se tento problem projevuje az po urcite dobe uzivani, dejme tomu 15 - 20 minut. popadla me hysterie z duvodu toho, ze venku mrzne a ja mam strach, ze se mi nepodari ani odmlzit okna tim studenym vzduchem, kdyz uz je oskrabu rucne. nicmene se shodneme, ze problem bude urcite v interierovych cidlech. chlapi, upresnete mi, prosim s maximalni presnosti polohu umisteni cidel v interieru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:31


jerryxedos: už jsem ti to psal, kde ty čidla jsou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:34


jerryxedos:
ted sem volal kamosovi a rekmi to same!!!!!!!!!!!!!hi a lo je podle me bez omezeni a teoreticky by to tak melo jit. zajimave je, ze se tento problem projevuje az po urcite dobe uzivani, dejme tomu 15 - 20 minut. popadla me hysterie z duvodu toho, ze venku mrzne a ja mam strach, ze se mi nepodari ani odmlzit okna tim studenym vzduchem, kdyz uz je oskrabu rucne. nicmene se shodneme, ze problem bude urcite v interierovych cidlech. chlapi, upresnete mi, prosim s maximalni presnosti polohu umisteni cidel v interieru.
tak ja odmlzujem vzdy studenym vzduchom ale cez klimatizaciu na rezime auto a zapnem odmlozovanie okien. Studeny vzduch normalne okna vycisti+klima vzduch este vycisti. Nemaj strach
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:36


Moje osobní poznatky climatroniku: příklad: teplotu nastavim na 22 stupnů a zmáčknu AUTO, v ten moment si samo hlídá nastavenou teplotu, samo si hlídá rychlosti větráku a samo si nastavuje klapky nahoru- do mřížek- na nohy. V momentě kdy zmáčknu změnu rychlosti větráku, nebo upřednostním některou polohu z klapek, tak se vyřazuje funkce AUTO z provozu a přechází to na MAN. Od té doby to dělá přesně to co já jsem si nastavil.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.01 2009 23:38


No dobře, ale to je přECI* něco jiného.

Předpokládejte situaci, kdy je venku -15°C a Vy tomu "vytnete" Lo, to se jako vykašle na čidla a pustí Kompresor*, který se tím zničí?

Neblázněte. Čidla se z provozu určitě nevyřazují, i když podle nich nereguluje, stejně se jich zeptá.

Jinak já klidně v autě pár minut mrznu, Climatronic* pustím až je ručička na 90°C. Pokud chci, aby topil/chladil rychleji zapnu na moment vnitřní cirkulaci.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:38


honzabas:
Moje osobní poznatky climatroniku: příklad: teplotu nastavim na 22 stupnů a zmáčknu AUTO, v ten moment si samo hlídá nastavenou teplotu, samo si hlídá rychlosti větráku a samo si nastavuje klapky nahoru- do mřížek- na nohy. V momentě kdy zmáčknu změnu rychlosti větráku, nebo upřednostním některou polohu z klapek, tak se vyřazuje funkce AUTO z provozu a přechází to na MAN. Od té doby to dělá přesně to co já jsem si nastavil.
bohate skusenosti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:39


SCORPION:
nahoru

sponzor





31.01 2009 23:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





31.01 2009 23:41


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





31.01 2009 23:43


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.01 2009 23:48


root:
No dobře, ale to je přECI* něco jiného.

Předpokládejte situaci, kdy je venku -15°C a Vy tomu "vytnete" Lo, to se jako vykašle na čidla a pustí Kompresor*, který se tím zničí?

Neblázněte. Čidla se z provozu určitě nevyřazují, i když podle nich nereguluje, stejně se jich zeptá.

Jinak já klidně v autě pár minut mrznu, Climatronic* pustím až je ručička na 90°C. Pokud chci, aby topil/chladil rychleji zapnu na moment vnitřní cirkulaci.

preco by sa mal znicit Kompresor* ked mas zmes v okruhu poriadku
mozno sa ich opyta ci mi ne..be ked von je -15 a ja chcem chladit a tym sa ochrani pre pripad poskodenia
ak by som ja zapnul na kratky moment s plnou posadkou vnutorny tak si to mozem rovno hodit lebo by sa mi orosili aj oci a nie len skla
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.01 2009 23:51


SCORPION:
Ale zničí, chladivo tuhne a nemaže => Kompresor* pá pá ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

31.01 2009 23:53


root:
SCORPION:
Ale zničí, chladivo tuhne a nemaže => Kompresor* pá pá ...
a je fuč
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

31.01 2009 23:54


roote, podle me se mylis a kluci maji pravdu s temi cidly a pokud bude venku minus 15 nebo i minus 1, tak i kdyz DAS* Lo, tak Kompresor* nemuzes znicit, jelikoz podle me nespina pod teplotu plus 5 stupnu. premyslim, ale ze jak jsem jel, zkusil jsem i variantu Hi a stejne foukal ledovej vzduch. otazka je, jestli jsem mel zvolen program AUTO nebo MAN. zacinam se modlit, aby az prijdu cca za 3 hodiny do auta, zacalo topit tak, jako kazdy jiny pokus. ma zkusenost je takova, ze se tahle zavada projevila vzdy az po urcite dobe provozu. ale az dnes se ta zavada otocila v opacnem gardu (zacal chladit jak silenej). do ted se zavada projevovala jen nemoznosti ztlumit teplotu (ani v programu MAN), nicmene jsem vzdy ztlumil silu ventilatoru a nebo vypnul cely Climatronic* do polohy minimalni sila ventilatoru.
tak mi drzte palce at nezmrznu a dojedu domu a mockrat vam vsem dekuju za velmi pohotove odpovedi, diskusi, reakce a tim padem vasi pomoc.
audiklub opet nezklamal
diky chlapi
Jerry X.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email