Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 326 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 2
Celkem: 326

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.03 2012 22:23


IvanLBC: Heč už jezdím Dnes mi dorazil novej Kardan* a tím to dík guru dílů člence Bozetecha

Ale projekt renovace pokračuje. Jen jedna malá drobnost pro dnešek a zítra dorazí středový uložení cena 2000kč bez dph + doprava toptranzem.
nahoru

sponzor





05.03 2012 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

06.03 2012 11:00


Naposledy upravil IvanLBC dne 07.03 2012 19:58, celkově upraveno 1 krát. (97% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.03 2012 23:22


IvanLBC: To se u mě nedoplatíš tě sedřu z kůže
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.03 2012 23:54


Dnes další pokrok ke zdárnému konci renovace.Uložení dorazilo a stálo to i s dopravou 2609kč.Dále zakoupená nová vazelína do kloubů celkem na tři klouby.
Nástup do garáže a začlo řešení jak naordinovat středový uložení do původního držáku.Stará guma byla z výroby nalepená.Nezbylo než ji ořezat ale co se zbytky který tam drželi jak na potvoru a nešli ničím seškrábnout.Slovo dostala flexa s ocelákem a bylo za pár minutek vyleštíno na čistej kov.Následovalo Téměř dvouhodinové soukání nového uložení do držáku ani namazaný to tam nešlo pořád to bylo velký a držák pořád malej.Musel jsem vypilovat šikmý náběh z jedný strany a hledal vhodný komponenty na opření tak aby se to uložení nepoškodilo a podařilo se zalisovat pomocí svěráku a všeho vhodnýho do držáku.Vítězství je to tam.Dále následovalo nalisování celého uložení na Kardan*.
Upravený Homokinetický kloub* byl připraven jen jsem zavařil vodící podložku a na sunul do roury kardanu a zavařil.Vyčistil jsem tělo kloubu a nanesl novou vazelínu a kloub poskládal.Na stranu se středovým uložením jsem nasadil manžetu a obě poloviny kardanu secvaknul do sebe.Nasadil jsem manžetu a stáhnul páskama.Už to začalo vypadat jak audi Kardan*
Krajní klouby od převodovky a zadního diferáku dostali benzínovou lázeň a očistu s následným naplněním novou vazelínou a putovali zpět na Kardan*.Ten už se dosti podobá tomu novýmu ale pořád mu ještě něco chybí Vyvážit a nastříkat.
Tak jsem zjišťoval cenu vyvážení a chtěl jsem zkusit v Mimoni Rencard ale bohužel osobáky a rychloběžný kardany nedělaj Tak opět telefon do ML Tuning Jablonný v Podještědí.Cena za vyvážení 1200kč a do hodiny na počkání to jsou schopný províst. Tak až dostanu vejplatu tak to nechám ještě vyvážit.Barva doma je a to už bude předposlední věc kterou Kardan* podstoupí.Poslením bude montáž na auto a test.Pokud neobstojí navštíví sběrný suroviny
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.03 2012 7:42


áček: pěkný, tak snad vše zdárně dopadne, já bych se do tohodle nepustil ani ve srandě...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.03 2012 18:11


lordmystic: Když přijdeš nato jak se to rozebere a jsou věci na opravu tak to není nic složitýho.Jen to nechat vyvážit.Věci mají skladem v ML Tuning praha.A tam vědí víc jak tady v Jabloným.
Pokud by měl někdo problém s kardanem tak není problém dát ho dohromady.Už vím jak se to dělá
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.10. 2009
Příspěvků: 723 | Témat: 2

07.03 2012 18:54


áček: Pěkná práce a šikovné ruce.A s tím hořkým patokem souhlasím
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

09.03 2012 18:41


Další úžasná zkušenost s ML Tuning Jablonný v podještědí.Ráno hned po 6té HOD*. jsem dorazil s opraveným kardanem na vyvážení.Předal ho a po ujištění že bude do hodiny hotovej tak jsem čekal.Jelikož jsem spěchal do práce na 8hod.na povinné školení bezpečnosti práce.Už bylo půl osmí a pořád nic.Tak jsem se šel zeptat a bylo mi řečeno ještě dvacet minut že to bude.Už jsem musel jet tak jsem to tam nechal že přijedu po školení místo oběda.No co čert nechtěl Kardan* pořád nebyl vyváženej že jim lítala vazelína z těch krajních kloubů a že ji musej vymejt a jestli počkám asi hodinu a půl že jsou na obědě a že to hned udělaj jak to půjde a že dají novou vazelínu až to vyvážej.Jenže já spěchal zpět pracovat.Tak mi řekli že mi to nechaj na vrátnici i s fakturou a že mi udělají lepší cenu.Tak jsem si řekl že to ještě skousnu a dorazím po třetí.Tak se i stalo Kardan* byl hototov ale cena byla 1200kč bez DPH tak jak ji mají normálně a vazelínu si zas můžu koupit sám není tam ani prd.Jediný co udělali že to stříkli černou základovkou na rez co byla místy na trubkách kardanu. Tak za mě veliká spokojenost s touto firmou a pokud budu příště něco realizovat jedu do prahy na jejich hlavní pobočku tady ten strejda co si říká mistr je jen obyčejnej vocas co nic neumí a je chytrej jak rádio jerevan.Ani neumí rozebrat Kardan* bez poškození a použití kladiva.
nahoru

sponzor





09.03 2012 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 223 | Témat: 23

12.04 2012 21:39


Když to tady tak čtu Áčku, tak to se mam na co těšit. To zase budou mít kluci mechanici radost, já to odnesu fackama co si zas vymýšlím. Wau, jsem sám zvědav..

Jinak super článek
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.04 2012 21:44


Faltes: Když víš jak na to je to sranda ale nesmíš přitom narazit na takový trotli jako já.Ale v praze by snad problém bejt neměl.Suma sumárum do tý šestky za opravu by ses měl vejít.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

05.05 2012 13:58


Ahoj, nechci zacinat nove vlakno protoze resim snad podobny problem u A4 2009, 3.0Q. manual, najeto 200tis. Pri akceleraci na 5 a 6 zacne vibrovat mezi otackami 2200-2400 cosi od motoru nebo kardanu, vice je to citit na zadnich sedackach. Pri ubrani a v jinych otackach je klid. Ruzni mechanici to uz prohlizeli, vymenili jeden vnitrni kinetak, ale vysledek 0. Po precteni teto diskuse jsem jeste vlezl pod Kardan* zatahat za to stredove ulozeni, ale lozisko je snad v cajku a ta guma nevim jakou ma mit pruznost nebo vuli? Da se s tim zahybat tak 0,5 az 1 cm, nevypada zterela, tak nevim jestli to mam zkusit vymenit?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.05 2012 14:22


Jo je to začátek konce ložiska ve středovým uložení taky jsem za to zkoušel tahat a lomcovat a nic nebylo poznat až při větším zatížení na zimní sosnový kdy to ještě nějakou dobu jezdilo normálně jen s vybracema na vyšší r.stupeň.najednou se to začlo projevovat těma vybracema od rozjezdu a dobržďováním motorem.To už je konečná a chce to začít řešit už v tý fázi kdy to začíná vybrovat.Někde tu sem dával odkaz myslím člen lubomt na poškozený Torsen* od vybrujícího kardanu.Tak bacha ať si nenaděláš víc škody.
Pokud máš opsaný číslo z tý pružný gumy toho středovýho uložení tak kontaktuj člena PEDROA80 umí sehnat u nich kde je vyrábí to gumový uložení s packama.Do toho jen koupíš v ložiskách oboustraně uzavřený ložisko dle rozměrů hřídele kardanu to je 30mm a do toho uložení rozměr už si nepamatuju.Od PEDRA je to za hubičku.Plus ostatní práci musíš zvládnout sám. Dál to může mít i na svědomí opadaný závaží z kardanu je tam jen nabodovaný a moc to nedrží.Na vyvážení dvoudílnýho kardanu je potřeba to svěřit firmě která se zabejvá vyvažováním rychloběžných dvoudílných kardanů.
Optej se na zelený lince ML tuning praha,
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

kolik by stála oprava u nich ale měl by si se vejít do 5tis kč. Jinak novej je raketa 25 tis možná víc. Já sehnal novej za 22tis. a starej doma opravil do 5tis sám.Případně můžu poradit jak na to v domácím prostředí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

05.05 2012 15:00


Ok, na rozvazeny Kardan* to snad nevypada,ten by asi byl citit porad a nejaky zavazi tam jsou. Zkusim najit cislo,ale pristup tam je zoufalej. Jeste jsem chtel zkusit to projet s vyndanym kardanem, abych si byl jistej, Myslis ,ze to pojede jen na predohrab? Moc diky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.05 2012 15:24


Miro999:
Ok, na rozvazeny Kardan* to snad nevypada,ten by asi byl citit porad a nejaky zavazi tam jsou. Zkusim najit cislo,ale pristup tam je zoufalej. Jeste jsem chtel zkusit to projet s vyndanym kardanem, abych si byl jistej, Myslis ,ze to pojede jen na predohrab? Moc diky
Bohužel to bez kardanu nepojede. Na to abys viděl číslo na gumě stačí povolit ten aluplech co je jako kryt a dva šrouby co držej středový uložení a Kardan* se ti provesí dolů pak už by to číslo mělo bejt líp vidět.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

05.05 2012 16:21


Jo mel jsi pravdu, po uvolneni drzaku a vytahani pul kila pisku z očí jsem jakesi cislo objevil ( i kdyz jako cislo dilu nevypada: 1000 00 13 00 001), ale lozisko je v pohode jen ta guma je mozna volnejsi. Jeste bych to zkusil na zvedaku roztocit na ty vyssi kvalty, jestli to bude videt. Doufam se to muze na zvedaku?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 223 | Témat: 23

05.05 2012 17:48


Miro999: Čau, taky jsem si myslel že když vyndám Kardan*, že to pojede. Jenže ne, Převodovka* má u quattra jináč rozdělený poměr síly než u předohrabu. Jak píše Áček, řeš to včas. Já na to kašlal a došlo to až na takovou úroveň že to vibruje u každýho kvaltu, sice v zátahu, brždění motorem nedělá vibrace. Respektive Áček mi pomáhal taky řešit tento problém. Díky bejku
nahoru

sponzor





05.05 2012 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

05.05 2012 19:50


Zitra to zkusim na zvedaku roztocit, doufam ze se da aspon pribrzdovat pri zatahu. Dela to totiz jen pri plnym plynu. Rad bych to uz trefil na jisto, ta anabaze co popisuje áček je pro vetsi borce nez jsem ja, takze to budu muset dat nekam do servisu. A diky za radu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 270 | Témat: 20

05.05 2012 20:55


Hmm no to je dost smutne že tak pomerne nove auta a už odchadzaju zadne kardane!! :/ Mne to začina podobne robit ale len pod plynom ,ale neviem isto ked mam spojku v riti ,myslim že to može byt aj zotrvačnik???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

05.05 2012 21:14


No kdyz jsem prosel vsechna fora musel bych to vzit od podfukujicich vstriku, setrvaku, silentbloku, palivovych filtru, sitek az po kinetaky a prevodovku. To vse jsem se docetl na vibrace v urcitych otackach. Horsi je, ze to v servisu zacnou z nekteryho konce vymenovat, dokud na to nekapnou nebo ti nedojdou prachy a trpelivost. Jestli to bude to ulozeni, napisu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 223 | Témat: 23

06.05 2012 11:22


Miro999: Přeji hodně štěstí čéče !
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

07.05 2012 21:56


Tak bohužel, to uložení to není, zafixoval jsem ho napevno a stale stejny problem. Zitra zacnu dalsí kolo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.05 2012 22:09


Miro999:
Tak bohužel, to uložení to není, zafixoval jsem ho napevno a stale stejny problem. Zitra zacnu dalsí kolo
Taky to můžou spůsobovat krajní klouby kardanu zaschlá vazelína a kloub se volně neotáčí proto ty vibrace.Ale středoví ložisko bude už načatý na tak velkej Kardan* je dost slabí.A zafixování ti od špatně vyváženýho kardanu nepomůže.Jinak se to chová na zvedáku kdy se to točí bez zátěže a jinak se to chová na kolech v plný zátěži.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

07.05 2012 23:05


No ten pokus na zvedáku se nepovedl. Bohužel nelze přidávat a současně brzdit. Ono to přesně teda vibruje jen když dám ve 2000ot plnej kotel a začne 2100 do 2300 a pak už pohoda. To ještě musí v těch otáčkách chvilku být, tedy nejlépe na 5 a 6-ku do kopce. Dojem jako když se rozvibruje motor na silenblokách, a přenáší se to po kardanu do zadu, nebo naopak. Poloosu jsme meli sundanou a vůle prakticky žádná, vnitřní kinet. vymenili ale stejne byl temer bez vůle. Jeste premyslim jestli to nemuže v nejakym rezimu zpusobovat davkovani paliva?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.05 2012 23:10


Miro999: To dělá Kardan*.Můžu to posoudit po výměně (dal jsem novej) je po problému. Jen se chystám dát zpátky ten opravenej jak se to bude chovat.
nahoru

sponzor





07.05 2012 23:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

08.05 2012 9:48


Jenze novej stoji 26t. a nic nez celej u vw neexistuje, to je trochu neuměrná oprava. Nevim jestli to nekdo repasuje, ale tenhle ma na koncich nejaky hardyspojky ne ty kinetaky co mas vyfoceny u tvyho auta. Rad bych ho taky pristihl pri cinu aby to byla tutovka. Uz jsem premejslel, ze tam snad namontuju kameru
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

08.05 2012 19:05


Miro999:
Jenze novej stoji 26t. a nic nez celej u vw neexistuje, to je trochu neuměrná oprava. Nevim jestli to nekdo repasuje, ale tenhle ma na koncich nejaky hardyspojky ne ty kinetaky co mas vyfoceny u tvyho auta. Rad bych ho taky pristihl pri cinu aby to byla tutovka. Uz jsem premejslel, ze tam snad namontuju kameru
Pokud tam máš ty gumový hardyspojky tak ty to taky uměj pěkně rozvibrovat.Ty se daj sehnat jako díl? Jestli ano tak je vyměň a mohlo by bejt po problému.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 4

08.05 2012 22:10


To bohužel taky nejde, pouze celý komplet, zkusím najít nějaké repas firmy.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

08.05 2012 22:14


Miro999:
To bohužel taky nejde, pouze celý komplet, zkusím najít nějaké repas firmy.
Ty dvoudílný dělá ML-TUNING a jinde jsem narazil jen na servis pomaloběžných kardanů na nákladní a jiná auta.Budeš asi hledat dlouho.Jinak tě čeká koupě novýho.Pokud ho chceš o pár tisíc levněji kontaktuj členku Bozetecha umí ho za asi 22tis.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

10.05 2012 19:02


No do frasa tak teraz som celkom nervozny. 2007ka a uz Kardan* v kely. Ja som prave kupil 96ku quattro*(271 tisic km) a dufam, ze po vymene prednej napravy co mam novu v krabici a spraveni geometrie mi vseliake pazvuky zmiznu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

13.06 2019 16:13


Chlopí, dá se věřit kardanu z koupeného někde z bazaru ?

Nebo by jste doporučovali repas ale Kardan* servis ?

Kdybych nechal dělat komplet u Kardan* servis tak je to i jejich praci okolo osmicky.

Nebo je to cislo jen krize :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil TAVIC dne 27.09 2019 12:41, celkově upraveno 1 krát. (25% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email