Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 12 kvě 2024
Celkem je zde 731 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lecos
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 444
Online návštěvníků
Návštěvníků: 726
Uživatelů: 5
Celkem: 731

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.01 2009 13:33


Nedávno jsem pořídil A6 C4 2.5 TDi Avant Quattro. Tento motor AEL splňuje Euronormu E2. Včera jsem byl na emisích ( 550,- Kč ), dneska ráno na technické kvůli evidenční kontroly a zároveň provézt technickou kontrolu ( 450,- Kč ), která v únoru končí.
Doposud vše v pořádku a jelikož mě technik dobře zná a ví, jaký jsem fanda do Audin, kecali jsem všeobecně o autech a já se jen tak zmínil, jestli má nějakou převodní tabulku norem EHK na Euro, ať vím pro klid duše.
A tu začal problém. V TP je uvedena norma 83.02-C kterou tam zapsali na Úřadě v Plzni při první registraci vozidla v ČR. Ovšem v tabulkách jsme žádnou takovou normu nenašli. Nejbližší byla 83 R 02-C která ovšem spadá pod Euro 1 !! Tak jsem už celkem nejistý jel auto přihlásit do registru. Nikde ani noha, tak si říkám, to bude rychlost. Ihned jsem šel k okýnku, posadil se a paní si vzala všechny mé dokumenty. A k mému údivu vytáhla tabulky stejné, jako měli na STK. S úsměvem mi říká, že zaplatím 5.000,- Kč za Eutro 1. a do mě jako kdyby bodák vrazil.
Tak jsem ji to v klidu vysvětlil a ona odešla za šéfem se poradit. Přišla za 15 min. s tím, že je to skutečně nějaké divné, že by má Audi měla splňovat E2, ale nemůže s tím nic dělat. Poradila mě, ať zajedu do Hellera ve Frýdku, tam mi snad nějaký dokument vytisknou.
Tak jsem tam jel, po půlhodině čekání mi pouze vytiskli soupis výbavy a údaje při expedici mého vozu z linky, ovšem bez jakéhokoli údaje o normě Euro. Odkázali mne na Auto Heller v OV.
Tam jsem už raději nejel, ale nejprve jsem tam volal. Servisní technik mi řekl, že žádné takové vyjádření oni nemohou poskytnou, to musí Importér v Praze a ochotně mi sdělil číslo. To jsem byl už řádně nasraný. Jel jsem v klidu do garáže zpátky nahodit značky a volal jsem do Prahy. Během půlhodiny jsem se nedovolal na příslušné oddělení ani jednou, tak už řádně nasraný jsem volal tam, kde mi to zvednou. Velmi ochotná paní mě vyslechla, omluvila kolegu, který je prý právě na obědě, vše si napsala a, že mi zavolá, až kolega z oddělení homologací dorazí. Během hodiny a půl mi nikdo nevolal, tak jsem opět volal já a dovolal se až za asi 20 min. Prý se kolega ještě nevrátil omlouvala se ta samá, milá paní. Za další hodinu mi skutečně volala a řekla co a jak, abych dostal patřičný dokument, za který si účtují kupodivu 2.000,- Kč
Takže jestli zaplatím na Úřadě 5.000,- Kč za nepravdivou normu, nebo se pokusím omyl napravit, finančně mě to vyjde stejně + telefon, čas, náklady s tím spojené atd.
Den v prdeli a Audi je stále na původních RZ, nic jsem nevyřídil a nejraději bych někomu rozbil hubu!!!

Rozhodl jsem se jít cestou složitější, aby to bylo vše v pořádku pro případ, že si opět zase ti pitomci něco vymyslí a tohle martýrium bude čekat někoho jiného po prodeji auta.

Na závěr vůbec nevím, co si o tom všem mám myslet. Jeden a ten samý úřad udělá chybu a pak ještě chtějí, aby jim ji člověk zaplatil!
Stojí to tady, ale za pořádně veliké HOVNO !!!

Audi Zdar!
nahoru

sponzor





29.01 2009 13:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

29.01 2009 13:40


Hmmm zajimavy....asi bych zacal po chvili vrazdit


btw. kde se dozvim, jakou normu splnuje moje auti?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

29.01 2009 13:46


sem si rikal jak dopadnes s tim uhlakem...
ja to mel dany v cistopise bo auto bylo prihlaseno ale bez znacek..
norma bla bla - ero2 a tak 3litry ze me vyletely...
mel sem ale jinej problem.. borec co stim byl na technicke kdyz to dovezli se menoval franta a ja to koupil od jendy a to je prej spatne a ja uz kua podlomeny kolena ze druhy kolo a znovu za borcem a tak,,,
pani za prepazkou me ukazala kozy ve vystrihu a prej to resi cestnym prohlasenim na kopii kupni smlouvy...
napsal sem ji tam( ne na kozy ale do smlouvy) cestne ze vim ze sem koupil auto od jendy a ne od franty a nastesti bylo vymalovano...
kdydby pani na pokladne nespletla VINko tak to proslo jako nuz maslem..
ja zaplatil eko daň a na tohle auto uz nikdy tady u nas nebude muset nikdo platit eko pokud nezmeni legislativu...

maji v tom radnej mrdnik.. ale po trech ctyrech kolehc na uradech to nakonec dotahnes dokonce...
nebo dat vydelat prihlasovacum na inspektoratu co z toho maji slusnej baksis...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

29.01 2009 13:46


sniper:
Nedávno jsem pořídil A6 C4 2.5 TDi Avant Quattro. Tento motor AEL splňuje Euronormu E2. Včera jsem byl na emisích ( 550,- Kč ), dneska ráno na technické kvůli evidenční kontroly a zároveň provézt technickou kontrolu ( 450,- Kč ), která v únoru končí.
Doposud vše v pořádku a jelikož mě technik dobře zná a ví, jaký jsem fanda do Audin, kecali jsem všeobecně o autech a já se jen tak zmínil, jestli má nějakou převodní tabulku norem EHK na Euro, ať vím pro klid duše.
A tu začal problém. V TP je uvedena norma 83.02-C kterou tam zapsali na Úřadě v Plzni při první registraci vozidla v ČR. Ovšem v tabulkách jsme žádnou takovou normu nenašli. Nejbližší byla 83 R 02-C která ovšem spadá pod Euro 1 !! Tak jsem už celkem nejistý jel auto přihlásit do registru. Nikde ani noha, tak si říkám, to bude rychlost. Ihned jsem šel k okýnku, posadil se a paní si vzala všechny mé dokumenty. A k mému údivu vytáhla tabulky stejné, jako měli na STK. S úsměvem mi říká, že zaplatím 5.000,- Kč za Eutro 1. a do mě jako kdyby bodák vrazil. ...Sniper drž hubu a plat čr přístup
Tak jsem ji to v klidu vysvětlil a ona odešla za šéfem se poradit. Přišla za 15 min. s tím, že je to skutečně nějaké divné, že by má Audi měla splňovat E2, ale nemůže s tím nic dělat. Poradila mě, ať zajedu do Hellera ve Frýdku, tam mi snad nějaký dokument vytisknou.
Tak jsem tam jel, po půlhodině čekání mi pouze vytiskli soupis výbavy a údaje při expedici mého vozu z linky, ovšem bez jakéhokoli údaje o normě Euro. Odkázali mne na Auto Heller v OV.
Tam jsem už raději nejel, ale nejprve jsem tam volal. Servisní technik mi řekl, že žádné takové vyjádření oni nemohou poskytnou, to musí Importér v Praze a ochotně mi sdělil číslo. To jsem byl už řádně nasraný. Jel jsem v klidu do garáže zpátky nahodit značky a volal jsem do Prahy. Během půlhodiny jsem se nedovolal na příslušné oddělení ani jednou, tak už řádně nasraný jsem volal tam, kde mi to zvednou. Velmi ochotná paní mě vyslechla, omluvila kolegu, který je prý právě na obědě, vše si napsala a, že mi zavolá, až kolega z oddělení homologací dorazí. Během hodiny a půl mi nikdo nevolal, tak jsem opět volal já a dovolal se až za asi 20 min. Prý se kolega ještě nevrátil omlouvala se ta samá, milá paní. Za další hodinu mi skutečně volala a řekla co a jak, abych dostal patřičný dokument, za který si účtují kupodivu 2.000,- Kč
Takže jestli zaplatím na Úřadě 5.000,- Kč za nepravdivou normu, nebo se pokusím omyl napravit, finančně mě to vyjde stejně + telefon, čas, náklady s tím spojené atd.
Den v prdeli a Audi je stále na původních RZ, nic jsem nevyřídil a nejraději bych někomu rozbil hubu!!!

Rozhodl jsem se jít cestou složitější, aby to bylo vše v pořádku pro případ, že si opět zase ti pitomci něco vymyslí a tohle martýrium bude čekat někoho jiného po prodeji auta.

Na závěr vůbec nevím, co si o tom všem mám myslet. Jeden a ten samý úřad udělá chybu a pak ještě chtějí, aby jim ji člověk zaplatil!
Stojí to tady, ale za pořádně veliké HOVNO !!!

Audi Zdar!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

29.01 2009 13:48


Krysar: super příspěvek...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

29.01 2009 13:51


R84-02C by měla být EII p,bývá to někdy podle poč sedadel,do 5 jeto EII a od 6 EI,já to mám u 94/12
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

29.01 2009 13:55


Omlouvám se R83-02C je EuroI
nahoru

Anonymní





29.01 2009 14:00


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





29.01 2009 14:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Žena
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1626 | Témat: 19

29.01 2009 14:07


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

29.01 2009 14:33


No jestli je 1,8i v A3 z '97 Euro 1, tak ja mam Euro -1 a z vyfuku mi jde Yperit...

Ten odkaz ma mozna spravne kategorie, ale ty auta v uvodu jsou spatne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

29.01 2009 14:48


Omlouvám se R83-02C je EuroI
nahoru

AK senior
AK senior

Žena
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1626 | Témat: 19

29.01 2009 14:53


v tom odkazu spíš uvidíte, že je důležítý co je za čísla v techničáku....
tak podle toho se orientovat...

nedívat nahoře, ale níž jak jsou rozlišené ty normy právě podle dat z TP
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 431 | Témat: 28

29.01 2009 18:08


jo presne tak.. ja ma A3 1,8 rv98 a mam podle cisla v TP EURO II
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

29.01 2009 20:03


100 ma stupen cistoty S1 - tzn 5K vyklopit do urednicky tlamy
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22144 | Témat: 587

29.01 2009 20:09


kdyz jsem AEL z nemecka prihlasoval ja, taky nemel zapsanou normu E2

skoro bych rekl ze to je beznejsi nez se muze zdat
auto to splnuje, ale zapsane to z nemecka nikde nebylo
500kc na urade to vyresilo ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

29.01 2009 22:12


sniper: vmike: Chlapi,ale funguje to dobře,jak ste zaplatili ekodaň,hnedka sem to poznal,vzduch byl takový čistější a ta ozondíra se očividně zmenšila.Odpoledne ale soused přiložil do kotle PETky a staré gumáky a bylo to zase v prdeli.No nic,ale snaha byla.
nahoru

sponzor





29.01 2009 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





29.01 2009 23:23


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

29.01 2009 23:43


bull:
sniper: vmike: Chlapi,ale funguje to dobře,jak ste zaplatili ekodaň,hnedka sem to poznal,vzduch byl takový čistější a ta ozondíra se očividně zmenšila.Odpoledne ale soused přiložil do kotle PETky a staré gumáky a bylo to zase v prdeli.No nic,ale snaha byla.

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

29.01 2009 23:45


arc:
pánové, zkuste si udělat takový menší propočet

vemte si kolik je v čr aut, nové i jeté, zpruměrujte si jejich cenu, teď si spočtěte orientačně kolik se na těch popatcích vybere a teď si spočitejte jak spadly ceny ojein dolů díky těm debilním ekopoplatkům, ceny spadly cca o 25%.....v tom obrovskym počtu aut to nakonec udělá celkovou finanční ztrátu cca 8x vyšší než se na těch jejich slavných poplatcích vybere a to počítámže se vybere pár miliard......takže, komu to co přinese?


Spadly i auta ktera splnuji E3
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

30.01 2009 1:08


vlasta: nevíš co má mít A80 1.9TDi, někde na autě mám ještě origo nálepku S2, přitom dle TP spadám pod E1 jestli se nepletu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

30.01 2009 7:02


arc:
pánové, zkuste si udělat takový menší propočet

vemte si kolik je v čr aut, nové i jeté, zpruměrujte si jejich cenu, teď si spočtěte orientačně kolik se na těch popatcích vybere a teď si spočitejte jak spadly ceny ojein dolů díky těm debilním ekopoplatkům, ceny spadly cca o 25%.....v tom obrovskym počtu aut to nakonec udělá celkovou finanční ztrátu cca 8x vyšší než se na těch jejich slavných poplatcích vybere a to počítámže se vybere pár miliard......takže, komu to co přinese?


bohatym este viacej penazi a chudobe zoberie este viac, predstavte si, ze dakto predava auto z dovodu fainancnej krizy a musi ho dat totalne pod cenu aby z toho uzivil rodinu aspon na mesiac a pritom ju mohol zivit dva mesiace, uz sa vymyslaju dalsie p.coviny, rezervy stop, kupte si povinne opravnu sadu za x penazi, rezervy vyhadzat, ale ked strelim gumu na diere v ceste mi spray nepomoze a opravu pri najmensom gumy mi nezaplati nikto, ja som tak strelil elektron za 9200KC a ramena na naprave, marne som sa snazil o nahradenie skody u prislusnej institucii. zachvilu budeme chodit kazdy na povinne skolenia o oprave vozidla na ceste a v aute vozit vybavu a zakladne nahradne diely, aby sme nemuseli volat pri kazdej poruche odtahovku, lebo ta produkuje emisie.tomu kto vymysla take p.coviny by som rozbil hubu a naplul do tvare, dakomu co ma miliony sa povie, ze dan 10000 ked preneho to je ako premna koruna, nedosiahne sa tym nic, akurat ostatnej chudobe co v nudzi mohla predat auto aspon za daco ho nepreda a robi to problemy kopu motoristom. uz teraz sa maju vo vlade ako prasata v zite asi ich serie ze niesu ako zlate prasata. zakony tohto typu su podla mna uplne na p.cu, stale sa len vsetko bud zakazuje alebo prikazuje a zdanuje, to si rovno zvolne krala a vratne sa do stredoveku, potom ze demokracia, sa cudujem, ze sa proti daktorym zakonom neprotestuje, ked sa za vsetko bude za chvilu platit, za chvilu budeme platit dan za dychanie lebo pri vydychu produkujeme oxid uhlicity, deti do 10rokov plnia ECO5 do 20rokov ECO4 do35 ECO3 atd. ani nemyslim nato, co nas este caka, nam sa bude zivot iba komplikovat priatelia
dakujem za pozornost, koniec hlasenia
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

30.01 2009 8:39


maczaCZ: 1.9TDI by melo mit na tuty S2 - tzn poplatek na ekoteroristy z tve danema vyzdimane kapsy do statniho nenasytneho chrtanu 3K.
U starejch dieselu s primym vstrikem je to jednoduche - pokud ma EGR + KAT tak splnuje normu S2.
Pad cen vozu neni zpusoben az tak ekopoplatkem jako spis presycenosti trhu+zmensene chuti lidi utracet za nakup ojetiny - rekl bych ze jsou ted lidi takovi vic premejslivejsi.......ale mozna se pletu - nejsem ekonom a neni me znam zadny z prukumu trhu - jen dedukuji.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

30.01 2009 12:35


vlasta: dík mně je to taky divný, podle TP splňuju E1 - 5k, ale podle auta E2 - 3k. Tak jak tak mně je to jedno, auto sem přihlásil minulej rok. Ale zajímalo mě to kvůli případnýmu prodeji.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.01 2009 13:07


maczaCZ: Co je psáno, to je dáno.
Úřednice ti auto kontrolovat nebude.
Já to dávám dohromady proto, protože počítám s tím, že za chvíli takovou daň budeme platit za provoz a taky proto, že nesnáším bordel v TP.
nahoru

sponzor





30.01 2009 13:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

30.01 2009 17:27


jsem zvedavy jestli přišti rok zase nevymyslej neco noveho,třeba E0-15tis.kč E1-10tis.kč E2-5tis.kč E3-3tis.kč
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

30.01 2009 22:14


Ahoj.O úřednících na registru vozidel mi ani nemluv!Když jsem měl ještě Fiata,tak mi prohodili čislice uprostřed čísla motoru.8 let to procházelo,pak si toho všimli.Musel jsem na zastoupení v Praze.Potrdili,že je to jen prohozené.Za 500.Známý má Passata,motor ABS.Někdo to uviděl,a ikdyž auto ABS fyzicky nemá,zapsané v TP ano.Jel na STK.Neprošel.Zastoupení v Praze potvrdilo.Za 1000.No a já mám A6 2.8 Quattro.V TP,kolonce43,je:počet náprav 2-z toho poháněných 1!Tak teď nevím jak to je.KOLIK má Quattro vlastně poháněných náprav,páni úředníci?Jen doufám,že to nebudu muset řešit přes zastoupení v Praze.To by vypadalo na ty 2000.... Zdeny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.8. 2007
Příspěvků: 127 | Témat: 8

30.01 2009 23:29


Tak pánové, já mám asi opačný problém. Ve velkém TP mám Kat. S2. Na emisní kartičce S2. A motor s K-Jetronikem r.v.91, bez lambda regulace. Pravda něco jako katalyzátor ve výfuku je, ale lambda tam není a ani tam nikdy nebyla. Toš kolik by platil případný kupec?
OT: při vyhledávání informací o emisních normách mi vyjelo na Seznamu i tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Sem netušil, že něco podobného vyráběli.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

30.01 2009 23:45


milous:
Tak pánové, já mám asi opačný problém. Ve velkém TP mám Kat. S2. Na emisní kartičce S2. A motor s K-Jetronikem r.v.91, bez lambda regulace. Pravda něco jako katalyzátor ve výfuku je, ale lambda tam není a ani tam nikdy nebyla. Toš kolik by platil případný kupec?
OT: při vyhledávání informací o emisních normách mi vyjelo na Seznamu i tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Sem netušil, že něco podobného vyráběli.

Ahoj.Tak to já s Q a 1 poháněnou nápravou jsem na tom vlastně ještě dobře. Š 120 s motorem v zadu,a pohonem PŘEDNÍ nápravy....Zdeny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

31.01 2009 17:43


BTW chytrý češi už přišli na to jak ekopoplatky obejít - stačí provádět přeregistraci přes invalidní důchodce. Ty jsou totiž od placení osvobození.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

12.02 2009 16:53


Uff...přepsáno. Včera mi došel dopis z VW Group Praha s vyjádřením, že můj motor splňuje normu Euro 2, tak tak jsem to stihl na poštu a dneska tak tak na úřad. Protokol z evidenčky má platnost jen 10 dní, ale prošlo mi to.
Paní byla velmi ochotná a asi 15 min jsme vybírali RZ, chtěla mi najít nějakou pěknou, pořád někam odbíhala, nakonec jsem si vybral

Takže:
- Změna majitele: 800,- Kč
- Evidenční kontrola: 200,- Kč
- Vyjádření imortéra: 2.000,- Kč
- Ekologický poplatek: 3.000,- Kč

Docela se to prodraží, ale hlavní je, že už je to v TP v pořádku a vůz je na těch správných RZ-tkách
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email