Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 4
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 1

11.02 2012 22:34


Ahoj všem,

můj problém je v tom, že když jedu tak na čtvrt plynu tak auto jede relativně normálně ale po přidání jakoby přislo o výkon točí to přes 3.000 otáček ale automat nepřeřadí a auto nejede.Když to ale netlačím a jedu jak jsem říkal tak na čtvrt plynu, tak není problém jet klidně 130-140 km/HOD*.Ale chvíli to trvá než se to rozjede(myslím chvíli déle než by mělo)Příjde mi že je problém někde okolo tlaku turba. ze začátku ho slyším a jak přidám jako by se odpojilo:-D jinak hadičky jsou vyměněný všechny.a při nastartování se normálně zatáhne táhlo do toho regulátoru.prostě do té báňky nad tuebem.Pročítal jsem tady různé odkazy a nenašel jsem přímo tento problém.

Díky za rady všem
nahoru

sponzor





11.02 2012 22:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 6

11.02 2012 23:15


me se kdy si stavalo to same ale zmenil jsem benzinku a odte doby to bylo vpho ...
jezdival jsem na shell a pak jsem presedlal na benzinu vervu a odte doby vpohode .. newim zajimalo byme co reknou ostatni ... zkusil si VAG ? me nejde cidlo zdvihu jehly ted to vnejblizsi dobe chci vimenit otazka prej cca 10k mozna to bylo a je tim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 1

11.02 2012 23:56


no tak nafta mne nenapadla to je pravda..ale moc byych na to nevsazel.navic tankuju ruzne.benzina, omv, shell.a lepsi i obycejny nafty takze asi ne. VAG zatim ne.nebyl cas.uvidim.zejtra jedu ke znamymu kterej zatim vzdycky vsechno vyresil.tak kdyz tak DAM* vedet.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

12.02 2012 0:19


Forceman: hodne to pripomina vahu vzduchu. Ale chce to na VAG.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.02 2012 10:44


motor asi nema vykon, preto radi neskoro. Ak mas motor ok, tak prevodovka klže
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 1

12.02 2012 11:03


no to mas pravdu nepreradi protoze nema vykon, ale jinak je v pohode.spis je to na tom motoru.ted jsem to byl jeste projet a vypada to na to naklapeni lopatek na turbu.kdyz se rozjizdim tak slysim jak Turbo* fičí,ale když přidám tak za chvilku přestane foukat.je možná ta váha vzduchu?nebo co myslíte?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

12.02 2012 11:12


Forceman:
no to mas pravdu nepreradi protoze nema vykon, ale jinak je v pohode.spis je to na tom motoru.ted jsem to byl jeste projet a vypada to na to naklapeni lopatek na turbu.kdyz se rozjizdim tak slysim jak Turbo* fičí,ale když přidám tak za chvilku přestane foukat.je možná ta váha vzduchu?nebo co myslíte?
Netřeba myslet,připojit na diagnostiku a změřit live data.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 1

12.02 2012 11:25


jj.odpoledne na to jdu..tak uvidim.
nahoru

sponzor





12.02 2012 11:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.02 2012 15:50


presne tak. my tu mozeme vymyslat rozne kombinacie a nakoniec to moze byt uplne nieco ine
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 1

12.02 2012 20:41


takze podle vseho to vypada na menic tlaku.zitra to zkusime vymenit a zases DAM* info..teda pokud to nekoho zajima
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 0

18.02 2012 23:55


NO PODLE MNĚ NEMÁŠ VÝKON A ČEKÁ TĚ GENERÁLKA MOTORU, KOLIKPAK ASI BUDE MÍT NALÍTÁNO. 400 000KM? A NEBO PROKLUZUJE AUTOMAT A MOTOR SE VYTÁČÍ NA PRÁZDNO
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.02 2012 1:53


Forceman:
takze podle vseho to vypada na menic tlaku.zitra to zkusime vymenit a zases DAM* info..teda pokud to nekoho zajima

Aky menic tlaku? Co je to?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 179 | Témat: 35

19.02 2012 11:45


profi.audi:
NO PODLE MNĚ NEMÁŠ VÝKON A ČEKÁ TĚ GENERÁLKA MOTORU, KOLIKPAK ASI BUDE MÍT NALÍTÁNO. 400 000KM? A NEBO PROKLUZUJE AUTOMAT A MOTOR SE VYTÁČÍ NA PRÁZDNO

Hele já mám taky cca 400tis, (podle mechanika), tacho je jinde, mám ten samej motor taky 2.5Tdi, dálky jezdim za 7L, město kolem 9, takže super, auto jezdí bez jakého koliv problému, i teď v -18 starty ráno absolutně OK. Takže to neni o kilometrech ale o přístupu k autu, o pravidelnosti servisu atd.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 1

24.02 2012 15:04


takze po delsi odmlce zdravim.
problem je vyresen....problem byl s vahou vzduchu.zatim jsem ji nevymenil ale jen vystrikal nejakym sprejem na kontakty a hned po rozjeti auto jelo jako z praku:-) oprpti predeslemu stavu..zitra ji pro jistotu vymenim za novou uz je objednana.jinsk na VAGu to psalo tlak saciho protubi nebo neco takove..a k tomu prekrocena mez.jinak auto ma skutecnych 160.000km.predemnou ho mela jedna pani ktera s nim jezdil spis po meste a ne zrovna moc...takze je trochu poskrabany a potluceny od krup..ale jinak je ok..´to pisu jen vzhledem k poznamkam jestli nemam najeto pres pul milionu atd...tak diky vsem za pomoc
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

24.02 2012 16:43


Jezismankote, ja su tak dobrej

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

28.02 2012 8:48


hele a nevíte co by mohlo způsobovat stejný projev u 1,8T benzínu, váha nová, termostat nový, všechny filtry nový, čidlo teploty nový, svíčky nový, zapalovací moduly nový, a pořád to samý.
nahoru

sponzor





28.02 2012 8:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.02 2012 14:06


earthquaker:
hele a nevíte co by mohlo způsobovat stejný projev u 1,8T benzínu, váha nová, termostat nový, všechny filtry nový, čidlo teploty nový, svíčky nový, zapalovací moduly nový, a pořád to samý.

mozno EGR*, ovladanie EGR* atd... cidlo teploty cina ci origo?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email