Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 377 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 9
Celkem: 377

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.02 2012 13:05


Čau,

chci se optat - jak se má to quattro* chovat na sněhu? jak to má sedět? Mám Audinu první zimu, nikdy předtím jsem pohon všech kol neměl a přijde mi, že to jde hned do smyku, stačí trochu přidat plyn do mírné zatáčky a hned to ustřeluje. Je to normální? Na rozjezdu zase stačí přidat plyn víc a už zasahuje protiprokluz... Čekal jsem, že to vypálí z místa bez prokluzu, popř. že se to bude hůř utrhávat, ale zatím mi to přijde +- stejný, jako jiný auta bez Q, tak nevím, jestli to dělá ten horší podvozek, kterej jsem furt nevyřešil (silentbloky, gumy?...) nebo je to normální. Nemáte někdo třeba nějaká svoje videa, co by to mělo umět/dělat na sněhu?
nahoru

sponzor





07.02 2012 13:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.02 2012 13:15


Tím že jde větší síla na zadek tak se to chová tak že to jako ustřelí a přetáčí se to trochu jako zadohrab.Pokud budeš jezdit trošku s citem nebudeš se z toho snažit udělat start z 0 na 100 za 6 sekund tak to má celkem mnohem lepší trakci než jen ta dvoukolka.To že ti problilkává kontrolka trakce ESP* tak se nesmíš divit on ten krouťák se na hodně kluzkým povrchu projeví hned.Jiný to je když se valíš hlubokým sněhem nebo čerstvě napadaným sněhu. Hold uklouzaný a ledový cesty ti tu trakci hodně sníží ale pořád je to mnohem lepší než ta předokolka. Jde jen o zvyk, Já zvyknul skoro hned ale to předbíhání zadku mě taky poprvé docela překvapilo.
Taky hodně záleží na venkovní teplotě a použitých pneumatikách.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

07.02 2012 13:20


Predpokladam ze mas na vsech kolech stejny (zimni) gumy. Pak nevim kde je problem, sam spis citim opacne chovani(u A6 C6). Tedy ze v mirne zatacce po pridani plynu ma auto tendenci jet rovne a ne do zatacky Jinak se podle me chova dost neutralne a "utrhnout" zadek je v beznem provozu skoro nemozne. Jinak pri rozjezdu mi porotikluz zasahuje prakticky jen, kdyz se rozjizdim na snehu/ledu jako prase, jinak vubec...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.02 2012 13:23


Cau, je to jak pise Libor, hazeni zadkem je normalni-pro me navic skvele zabavne . Pokud jde o rozjezdy a tvuj pocit ze to zrychluje stejne jako dvoukola-taky jsem chvilkama tenhle pocit mel. Zmizel v momente kdy sme to porovnali s predohrabkou oktavkou. Ten rozdil byl OPRAVDU DRAMATICKY, ver mi . Jinak jezdi opatrne a pomalu si na auto zvykej, chovani quttra na snehu si nakonec urco zamilujes/vyjma nedotacivosti a tecnemu opusteni spatne najete zatacky/na to bacha.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.02 2012 13:27


Itchy: V běžným provozu to utrhout skoro nejde ale zapoměl jsem dodat že na nasolený břečce nebo kluzčím povrchu ten zadek trochu utíká,příklad když se rozjedeš z křižovatky a odbočuješ a přidáš trošku plyn tak to má tu tendenci hodit zadkem jinak při hodně mírným zatočení to tlačí rovně.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

07.02 2012 13:28


Chce to zvyk a cit, jak uz psali kluci. Nicmene, kdyz tomu prihulis tak je logicke ze to prokluzuje, ale diyk quattru jedes daleko stabilneji a plynuleji. Kdyz pridam do zatacky, vim ze lehce ujede zadek ale nasledne uz to drzi jak lokomotiva
Az pojedes na hory a uvidis stat kolonu aut, ktere nemuzou vyjet a ty s usmeveem projedes kolem, budes vedet ze mas quattro*
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.02 2012 13:34


A nezapomeň že sice hodně vyjedeš a se sjížděním z kopce bacha to už bejvá horší tady se to chová už jako každý jiný auto hlavně když ti začne zasahovat ABS* to je prdel jede to jak sáně a zastavit to je kolikrát nadlidský uměníPárkrát jsem to ABS* proklínal ale ve spolupráci s ESP* to je dobrej pomocník.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

07.02 2012 13:50


pedro m:
tecnemu opusteni

Keby si to mohol preložiť. Ďakujem
nahoru

sponzor





07.02 2012 13:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

07.02 2012 13:53


Daffer:

Keby si to mohol preložiť. Ďakujem

Ze by to byla tecna kruznice. Tzn opusteni opisovane kruznice po tecne ven.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.02 2012 13:55


a je to tu zase...
nešlo pokračovat v nějakém jiném existujícím tématu, nebo si pročíst co má quattro* dělat?

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.02 2012 13:55


V zatáčce to jede po tečně ven, protože je to těžší než dvoukolka, to dá rozum. Ale když jedeš rovně a máš volant rovně a trochu to přišlápneš, tak zrychluje pěkně. Jen je pak občas problém to zstavit....

Mě dnes po cestě do práce bavilo, jak si týpci s 1.9TDI dokazovali nezvladatelný výkon svých zánovních vozů, když jim to na tom sněhu pod plynem hrabalo i na dvojku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.02 2012 13:55


Asi to chce zvyk no. Jsem s tím právě jel porpvý z kopce po uježděným sněhu, říkám si, je čas zkusit co to umí, tak přišlápnu plyn a málem jsem si strachy stříknul do gatí, jak jsem to na rovině rozkmital. Měl jsem co dělat, abych se udržel ve svým pruhu.

Jinak se mi to chová fakt tak, jak jsem psal. Jedu po městě, zatočím do pravoúhlý zatáčky, trochu přidám plyn a hned letím dveřma napřed a to docela daleko ESP* skoro nezasahuje, resp. zabere až když jsem docela v řiti Zatím jsem to naštěstí nikde neorval.

Faktem ale je, že mi to začalo ulítávat v zatáčkách ještě za sucha, něco mám špatně na náprvě, jak už jsem tu řešil v jiným threadu. Furt němůžu sehnat nikoho, kdo by na to kouknul.

Otázkou je, jaký na to chování můžou mít vliv zimní gumy, které sice mají dobrý vzorek, ale jsou 7-8 let staré. Ty by ale předpokládám nezačaly klouzat z ničeho nic ze dne na den...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.02 2012 13:59


Tak to se budeš divit stáří gum má velkej vliv. Guma na zimu stará max 4 roky víc už ne.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.02 2012 14:04


To je divný, to bude asi fakt něco s geometrií, protože se zaplým ESP* a starejma gumama 4mm jsem měl docela problém to při rozumných městských rychlostech urvat. Resp. bylo to za hranicí mého pudu sebezáchovy (který je myslím docela posunutý) a troufl jsem si to urvat až když jsem měl kolem sebe faaakt hodně místa a stejně mě ESP* hned srovnalo. ESP* to nezvládlo až na čistém ledu, když jsem chtěl stihnout oranžovou, abych za semaforem odbočil pravoúhle do prava.... Jak lidi na ostrůvku, tak i já jsme si málem pustili do gatí A i bez ESP* mi přijde, že když dáš rovně kotel, tak se auto sice vlní, hrabe, ale neustřelí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.02 2012 16:12


freddy:
To je divný, to bude asi fakt něco s geometrií, protože se zaplým ESP* a starejma gumama 4mm jsem měl docela problém to při rozumných městských rychlostech urvat. Resp. bylo to za hranicí mého pudu sebezáchovy (který je myslím docela posunutý) a troufl jsem si to urvat až když jsem měl kolem sebe faaakt hodně místa a stejně mě ESP* hned srovnalo. ESP* to nezvládlo až na čistém ledu, když jsem chtěl stihnout oranžovou, abych za semaforem odbočil pravoúhle do prava.... Jak lidi na ostrůvku, tak i já jsme si málem pustili do gatí A i bez ESP* mi přijde, že když dáš rovně kotel, tak se auto sice vlní, hrabe, ale neustřelí.


Geo je 100% v poho, už jsem na ní byl. Řešil jsem to už tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tak to vypadá, když to tu tak čtu, že na nějaký vynášení soudů ohledně quattra ještě počkám, až budu mít jistotu, že je vše na autě ve 100% cajku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

07.02 2012 16:16


Slayer: kontaktuj uživatele lordmystic
nahoru

sponzor





07.02 2012 16:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

07.02 2012 16:39


Taky moje první zima
Taky sem si všiml té urvalosti na ledovce či sněhu. Jenže ono to jen kousek ujede a většinou skoro ihned zase drží, tedy při dlouhé zatáčce. Záleží na okolnostech většinou se ale snažím přemoct protikluz kol a rvát to dál do smyku teda když je možnost, ale to je návyk z firemního auta se zadním pohonem.
Já si užívám každou možnost jet na sněhu či ledu, proste mě to stím autem moc baví. Jenže, přetočit tu línou prdel přez silně nedotáčivej předek je hooodně složité mnohdy i autu nebezpečné
freddy:
freddy:
pod plynem hrabalo i na dvojku...
tojo, museli být uplně vystříkaní vždyt ty závodáky jedou jak DAS*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.02 2012 16:40


lumirs:
Slayer: kontaktuj uživatele lordmystic


Za jakým účelem?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.02 2012 17:15


fichtl500:
Jenže, přetočit tu línou prdel přez silně nedotáčivej předek je hooodně složité mnohdy i autu nebezpečné
freddy: tojo, museli být uplně vystříkaní vždyt ty závodáky jedou jak DAS*


Odkud z Prahy jseš ? Že bych se zastavil a ukázal ti, jak se to dá přetočit ) Aspoň bych věděl, jestli je to normální...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

07.02 2012 17:24


Slayer: Sem na Stodulkach, takže možnost tu je
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.02 2012 18:36


fichtl500:
Slayer: Sem na Stodulkach, takže možnost tu je


Tož to se můžeme domluvit, třeba na čtvrtek po práci bych přijel? Končím před šestou. Na stodůlkách jsem taky rok bydlel, teď sídlím Strašnice.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

07.02 2012 18:39


Upřesním ti zítra, sám nwm jak co bude. Ve čtvrtek ráno nejspíš pojedu na moravu, ale taky se může stát že ne. Zítra svařuju výfuk, pokud to dopadne dobře, radši bych volil zířek, aspon bude ješte ten sníh
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.02 2012 18:53


fichtl500:
Upřesním ti zítra, sám nwm jak co bude. Ve čtvrtek ráno nejspíš pojedu na moravu, ale taky se může stát že ne. Zítra svařuju výfuk, pokud to dopadne dobře, radši bych volil zířek, aspon bude ješte ten sníh


zejtra bych taky mohl, mezi 18:30 a 19:00
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.02 2012 21:12


Slayer:
Čekal jsem, že to vypálí z místa bez prokluzu, popř. že se to bude hůř utrhávat, ale zatím mi to přijde +- stejný, jako jiný auta bez Q

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





07.02 2012 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.02 2012 21:21


tady určitě najdeš nějaká videa jak klubáci s audi blbnou na sněhu...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


áček:
sjížděním z kopce bacha to už bejvá horší tady se to chová už jako každý jiný auto

to se tu také řešilo několikrát, u torsenu je brzdění motorem na sněhu efektivnější než u FWD* nebo RWD*, brzdí všechna kola, je nižší šance na "utrhnutí". mám v praxi vyzkoušeno na letních gumách na sněhu:

Přímý odkaz na youtube video


Slayer:
Jinak se mi to chová fakt tak, jak jsem psal. Jedu po městě, zatočím do pravoúhlý zatáčky, trochu přidám plyn a hned letím dveřma napřed a to docela daleko ESP** skoro nezasahuje, resp. zabere až když jsem docela v řiti Zatím jsem to naštěstí nikde neorval.

čím jedeš pomaleji a čím více zatočíš a přidáš plyn, tím snáze jde auto do přetáčivého smyku. čím rychleji najíždíš do zatáčky, tím větší šance že ti přední kola nezatočí a auto půjde po tečně ven rovně. když je dost místa lze si trochu trhnout ručkou a vyškrabat se plynem, vhodnější je ale mít menší nájezdovou rychlost před zatáčkou a pak přidat.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.02 2012 21:36


lordmystic: Ano trakce kol a brždění motorem je jiná ale není to tak efektivní když ti začne na kluzkým povrchu zasahovat ABS* tak že ti kope do pedálu tolik že se to chová tak že to skoro nebrzdí.V tuhle chvíli bych to ABS* z auta nejraděj vyhodil. A myslel jsem tím že to nemůže pálit do kopce jak král a z kopce taky tam je potřeba jet dost opatrně vzhledem k povrchu komunikace.Není umění vyjet ale potom ten kopec bezpečně sjet a ubrzdit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

07.02 2012 21:44


Hello,
ja mám tiež prvú zimu quattro* a strašne ma to baví s ním.
Síce prvý deň čo bol sneh som narazil do betónového panelu, ale iba nárazník si to odniesol. Odvtedy som mnohokrát opatrnejší, lebo vtedy to bol nedotáčavý šmyk.

Takže akceleráciu na snehu si vždy užívam, pekne vypnem ESP* a užívam si ako keď mu pridám od 1. tak mi pekne ten zadok chce predbehnúť predok, proste trošku to ide bokom, ale pritom sa to drží rovno, možno pocit, možno fakt, že mi to ide bokom pri rozbehnutí, ale fakt minimum.

No zákruty. Podľa toho ako si nadídeš a kedy pridáš plyn.
Keď mu pridáš v polovici až ku koncu, zoberie ti nádherne zadok, ale aspoň ja to mám pod kontrolou, určite aj vy, pokiaľ mu ale pridáš v prvej polovici zákruty, tak to má dosť tendenciu ísť rovno a nezabočiť. Preto treba byť opatrní ako do zákruty vchádzame a kedy pridávame plyn.

No bol som s tým na letisku v nedeľu a poviem vám pecka.
Pri 50-70 km/h, s vypnutým ESP* som mu ustrelil zadok buď ručnou, alebo normálne ako keby som sa vyhýbal dvom prekážkam (dá sa povedať tréning pre reálnu situáciu, čo sa môže stať.) a krásne sa to dá vyrovnať, samozrejme chce to cvik, ja som bol na tom letisku 2 hodiny a minul pol nádrže benzínu a niečo aj z plynu. Bol by som tam aj dlhšie, no zastavila ma kontrolka min. oleja
Prvé pokusy skončili mimo letiskovej plochy, ale potom sa to lepšilo. Skúšal som aj so zapnutým ESP*, ale nedovolí to veľa, ja som to ESP* nevedel dostať bokom a vôbec už nie ho otočiť, ciže sranda je len bez ESP*.

Koniec koncov, mne sa tento pohon páči, stále skúšam jeho limity, vkuse ho vláčim po kopcoch, zastanem s ním v najstrmšej časti, zatiahnem ručnú - samozrejme auto ide dole, lebo tak sa šmýka, ale zatiaľ VŽDY VŽDY som všade vyššiel a to som išiel fakt strmáky. Čiže už ho konečne chcem dostať do problémov to quattro*, ale mne to nejde.

Ináč som zástancom zadokoliek, hlavne v lete, ale taktiež zo zadným náhonom musí byť sranda aj na snehu.

PS: najviac si vychutnávam rozbeh, ručná a plný rejd do opačnej strany + plný plyn a vtedy sa cítim ako Ken Block na Gymkahane proste jedna rozprávka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.02 2012 21:51


Já bych to shrnul asi takhle: "quattro* je dobry sluha, ale zlý pán.
=> treba se s nim naucit jezdit a necekat od něj nereálne. Pak clověk využije jeho vyhody...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

07.02 2012 22:00


Michal.K:
Já bych to shrnul asi takhle: "quattro* je dobry sluha, ale zlý pán.
=> treba se s nim naucit jezdit a necekat od něj nereálne. Pak clověk využije jeho vyhody...


Neskutočne nádherne napísané
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.02 2012 23:20


Tak jsem to dnes vzal projet na jinej sníh a musím trochu mírnit kritiku. Předtím jsem to zkoušel silnou vrstvu hodně uježděnýho sněhu, dneska jsem byl na mírnější vrstvě relativně čerstvýho a chovalo se to docela předvídatelně, bylo to i zábavné Bez ESP* a na rozumným povrchu je i ten rozjezd solidní. Nijak moc se to chování neliší od toho, co jsem viděl na videiích. Asi tomu jen moc šlapu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email