Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 316 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 310
Uživatelů: 6
Celkem: 316

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 14:24


audi a4 b6 uspesne nakodovane tempomatu a aj pal-pc len to nefunguje,v com bude pricina? kabelaz?


Název a teg upraven by Petan
nahoru

sponzor





06.02 2012 14:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2012 14:32


hajo17: Možná by to chtěl se trochu více rozepsat. Motorizace a co přesně jste dělali.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 15:14


audi a4 b6 1,9tdi. je vxmenena rj podvolantovky lôeo stara mi nepodporawala,nahodene packy na Tempomat* a pal.pc, nakodovane,uspesne, a aj tak mi to nejde.netreba nejaky kael prepojit?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.02 2012 15:21


hajo17: Tak chlape bude potřeba dotáhnout kabel z podvolantový jednotky do motorový jednotky a to z důvodu že jsi neměl pal.PC a dodělával si ho tak tam ten komunikační kabel není.Dál se ještě musí Tempomat* dokódovat v motorový jednotce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 15:31


kodovanie je rj motora.rj volamntu a v pristrojovke,tak chya ude asi v tom kabli..ze?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.02 2012 15:34


Jj chybí ten komunikační kabel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 15:37


a ked sa napoji bude to fungovat? nemusi sa znovu kodovat? ton uz nic viac netreba
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.02 2012 15:40


Ano mělo by to fungovat pokud to je správně nakódovaný.Tak bude potřeba podle el. schématu zjistit kam ten kabel zapojit.S tím ti už nepomohu to musí někdo kdo má Elsu.
nahoru

sponzor





06.02 2012 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.02 2012 15:42


áček: Stačí propojit piny na svorkovnicích z přístrojovky. Ale které nwm
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 15:44


treba komunikacnys kabel T16a/5 ze?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.02 2012 16:00


Vzhledem k tomu že se dodělával pal.PC tak se to má táhnout z podvolantovky do motorovky tak mi bylo řečeno elektrikářem a zda to bude stačit z přístrojovky tak to nevím to snad osvětlí někdo z elektro guru AK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 16:04


tak treba ten kabel...ale trea este zistit odkial kam,,ud z podvolantovky ro rj motoru alebo staci len z pristrojovky.....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.02 2012 16:09


áček: dělal mi to lumpiq, koukal sem celou dobu na něj...
tím ale nechci trvdit že to může být jinak
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.02 2012 16:13


fichtl500: Však píšu že to musí někdo osvětlit jak to je, zda to jde kratší cestou nebo se musí o kousek vejš k mororovce.Ale logicky mi přijde že takomunikace tempomatu by měla jít do motorovky aby to fungovalo správně.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.02 2012 16:15


áček: No počky ten káblík, to je pro funkci pal.pc
Na Tempomat* se nemusí tahat žádny, jen připojit a nakodovat
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.02 2012 16:21


Nevím musel bych mít schéma abych se do něj podíval a pořádně prostudoval odkud kam to má jít,takhle vím jen že tam někde chybí kabel díky kterýmu to nejede. V el. jsem trochu lama ale když je čas a vše potřebné tak se to dá udělat,když to pochopím no a když ne dávám to dodělat jinam.
Ale klucí elektrický ty už to znaj. Já bych to musel vidět jak na to a pak je to sranda to se dá i dobře okoukat.
nahoru

sponzor





06.02 2012 16:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 16:27


zhrniem to cele. vymenil som rj podvolantovky konciace pismenom q mal som s pismenom f co nepodporuije nic, nahodil som packu na Tempomat* a pal.pc.nakodovane je v rj volantu,v rj motoru a v udikoch, nastartowal som,nesiel pal.pc voec,len ukazoval stale dojazd na maxidote, pak som bol vyskusat Tempomat*,nad 40km a aj tak nesiel,to wse co som roil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 3

06.02 2012 16:28


Chlapy neviem ci ste neprehliadli ze toto je tema o pal.PC na B6 a tam sa ziadny kabel do budikov netaha, uz som robil par tempomatov a tam som tiez netahal ziadny kabel do motora tak neviem ci aj u niektorých vobec chyba. Tu je chyba niekde inde.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.02 2012 16:30


zaho: Tak vtom případě bych rád viděl ty schémátka
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

06.02 2012 16:36


Viz navod na ross-tech.com:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Specialne:
"In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire needs to be added.
Wire T16a/5 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine).
Install cruise control capable lever (see parts catalog/repair manual)."

Proste zalezi na vybave, motoru, rozpolozeni a nalade vyrobni linky, erupcich na slunci a stesti pri koupi vozu kazdeho soudruha.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 16:38


takze tam ten kael nemusi byt a nejde mi to...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

06.02 2012 16:39


Ja teda nevim, ale ma nekdo Tempomat* bez palubniho pocitace a vyse zmineneho kabelu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

06.02 2012 16:40


ked ma pal.pc a doraba Tempomat* tak ten akbel urcite ma.a ked ja som dorabal aj pal-pc tak tam ten kael nemusim mat...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 3

06.02 2012 16:42


Fichtl500 ty si si to daval robit lumpiqovi tak sa tu neozivaj o tahani kablov ked ani nevies ako to je. Precitaj si ze viem o com hovorim http://audi-klub.sk/forum/a4/58208-Tempomat*-monta-kto-kde?limit=6&start=6
nahoru

sponzor





06.02 2012 16:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.02 2012 16:43


Já sem mu to už všechno psal, nejdřív musí zprovoznit pal.pc který taky dodělával. Jakmile mu pujde to tak se pustit do tempomatu. Jinak nemá smysl tu něco řešit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.02 2012 16:45


zaho: aha, já vím je mi 20...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 3

06.02 2012 16:53


Ja sa tu nebudem s tebov dotahovat! Mne je jedno kolko mas rokov, ale ked niekto vie hladat v googli tak takych navodov ako si dal ty najde vela. Staci ich potom len prelozit. Nech sa paci: http://www.google.sk/#hl=sk&sa=X&ei=bfYvT8 [zkrácená url]
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

06.02 2012 17:06


zaho: fichtl500: Kdyby se kabel z Rj volantu T16a/5 NIKDY nemusel tahat do Rj motoru, tak to ross-tech.com v navodu uvadet nebudou.
Takze pokud jste tech tempomatu do B6 nenamontovali stovky, tak neuvadejte ze neco musi/nemusi byt jako dogma. Audi dela tolik verzi (viz treba seznam komfortek), ze se v tom nemusi vyznat pomalu ani oni
Naposledy upravil l.adamek dne 06.02 2012 17:12, celkově upraveno 1 krát. (49% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 3

06.02 2012 17:11


A taktiez by diagnostika v podvolantovke vyhodila chybu ze CHYBA KOMUNIKACIA. Tempomat* ma vecsinou inu chybu ked nefunguje a ta je v brzdovom alebo spojkovom snimaci.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.02 2012 17:11


l.adamek: moje řeč
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email