Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 154 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 147
Uživatelů: 7
Celkem: 154

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

08.01 2008 20:27


sniper-hromada bordelu se maximálně odstěhuje do katu,žádné mazací kanálky to neucpe
nahoru

sponzor





08.01 2008 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

08.01 2008 20:30


pokud bych chtel mit "ciste" pisty (nevidim pro to jediny duvod) a ciste saci kanaly,saci ventily,vyfukove ventily tak volim uplne jinou cestu. hlava je dole hned a prace je to vcelku prijemna. Vzhledem k nestlacitelnosti vody to prezenes s davkou a motor jde do prdele. Rovnez jak rika sniper - ten bordel musi nekudy vyletet ven - vyfukem kudy jinudy - o tom co ti smes pary a bordelu provede s turbem, lambdou se nemusim rozepisovat. delejte si s motorama co chcete ja osobne bych tohle svemu motoru neudelal ani kdyby me za to platili .....to se zas zasmejem v sekci techniky - "rozhodl jsem se pro lecebnou vodni kuru sveho motoru - pri aplikaci vobniho paprsku vsak motor zacal kuckat,nasledne mlatit pak rana a z bloku motoru me kouka cosi kulateho stribrneho pridelane na kusu zeleza a nejde to ani dovnitr ani ven. Nevite co s tim??
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

08.01 2008 20:36


vlasta-zkus se rozeptat,at jsme chytřejší,když tomu tak rozumíš
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 130 | Témat: 27

08.01 2008 20:53


udelam asi to, ze kdyz to budu delat, tak to natocim na video, at si z toho ostatni neco vemou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

08.01 2008 20:56


mas pocit ze smes pary se srackama je to prave orechove trebas pro turbo??- pokud ano podel se s nami o sve dojmy-popr.poznatky. Neco jineho je kdyz je praskle tesneni pod hlavou kde prez motor "probehne"voda v radech mililitru/hod i kdyz po delsi casove obdobi a uplne neco jineho je kdyz tam naperes litr za minutu. O tom ze po takovehl edrasticke aplikaci skonci nezadouci ubytek oleje si take myslim sve. Pokud je tomu opravdu tak, nebude se jednat o "opravu" ktera bude mit delsiho trvani - mozna ze para zmekci ztvrdlou gumu gufera ventilu a na chvilku to prestane ten olej zrat.Ale jak jsem jiz napsal - rozhodne lepsi reseni je hlavu sundat,vymenit gufera ventilu,ventily zabrousit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.01 2008 21:00


A co takhle do té vody přidat trochu fery ultra pro dokonalé odmaštění a vyleštění povrchu? Pak bych tam stříknul Pronto plus, ať se neusazuje špína a celé to zalil WC čističem proti tvorbě kamene a mikrobům

Já jsem mnohem dál, tankuji do nádrže vodu a do sání po kapkách vstřikuji benzín, ta voda se mi rozloží na vodík a kyslík a to máte čumět ty prdy...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

08.01 2008 21:08


hooooší
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

08.01 2008 21:17


pavle-na Polsatu hraje tvuj oblíbený film
nahoru

sponzor





08.01 2008 21:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.01 2008 21:37


Nejede mi Polsat a mám spousty oblíbených filmů
Co to je?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

09.01 2008 0:38


Tvrdit, ze voda projde vstrikama u diesela je odvaha jako prase. Tedy ano - projde, ale jen jednou, navic nevim jak by nekdo chtel v vstrikovat smes nafty s vodou? Jak to smisit ze?

Vstrikovat za turbem vyzaduje jakousi modifikaci sani, jinak by ti to tu vodu s radosti chrstlo do xichtu.

Vzhledem k tomu, ze premena vody na paru vyzaduje dodani tepla, tak si myslim, ze by ropak mohl nakrasne zdechnout, protoze by se mu neohral vzduch ve valcich na potrebnou teplotu. A na druhe strane male mnozstvi vody nevytvori dostatek pary.

Osobně si myslím, že čištění spalovací prostoru by pomohlo spíše benzíňákům, protože u diesela je spíše zadělané všechno ostatní jen ne spalovací prostor. A ta pára nikde jinde čistit nebude = tedy one nebude čistit nikde a v mém motoru rozhodně ne.

Pripominá mi to podobný návod jak udělat výbrus. Oddělíme vzduchový filtr. Kamarád nám plynem drží cca 4000otáčk a ym kilogram jemného křemičitého písku necháme po hrstičkách nasávat do dacího potrubí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.3. 2007
Příspěvků: 259 | Témat: 6

09.01 2008 3:16


nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

09.01 2008 7:47


Das Bott
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 16

09.01 2008 7:50


cistil som to na mojej starej 80 1,6D nastriekal som cca 2L vody za 30 minut nic sa nepodrbalo auto bezi doteraz a lejem tam 5w40 a od vymeny do vymeny max 0,5L
nahoru

Anonymní





09.01 2008 8:07


Kde to tam stříká to se má stříkat do sání za air boxem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2130 | Témat: 37

09.01 2008 8:43


to valí do odvětrání z klikovky které vede do sání ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2130 | Témat: 37

09.01 2008 8:47


A co se stane když se to s vodou přežene a motor chcípne .. to je pak asi pěkně v pr....
nahoru

sponzor





09.01 2008 8:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





09.01 2008 9:06


MvD:
A co se stane když se to s vodou přežene a motor chcípne .. to je pak asi pěkně v pr....

píšou že nic že to vklidu nastartuješ.Vše je psáno v těch odkazech!
nahoru

AK senior
AK senior

Žena
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1626 | Témat: 19

09.01 2008 9:30


ale věř tomu a zkoušej to na svém autě...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

09.01 2008 9:51


Koukám kluci si chtějí hrát jak za druhý světový na Supermarine Spitfire,kde se taky vstřikovala voda,aby se za letu dekarbonizoval motor


edit:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 4

09.01 2008 14:44


v slovenskom časopise ATmagazín robili tento test čistenia motoru parou na starom BMW a aby to bolo podložené nejak aj faktami a nie len špekuláciami, tak auto postavili pred tý a potom na dynamometer a odmerali výkon... písal som o tom niekde na AC tak si to tam najdite, alebo môžem ofotiť a poslať ten článok...
Nakoniec sa im zlomilo vahadlo, ale to nepripisovali použitiu vody...
a ozaj - ked sa im nechcelo vodu rozprašovať, tak to tam liali z dvoj litrovej plastovej flaše..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 130 | Témat: 27

15.01 2008 20:56


dotaz....do jake hadice mam rozprasovat destilku, tak aby to slo rovnou do sani? nemam fotku motoroveho prostoru, ale mam AGU
nahoru

Anonymní





15.01 2008 21:00


Romique:
dotaz....do jake hadice mam rozprasovat destilku, tak aby to slo rovnou do sani? nemam fotku motoroveho prostoru, ale mam AGU

na obrázku to maj do sání za air boxem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 130 | Témat: 27

15.01 2008 21:11


no ze pry se to da valit do hadice odvetravani klikovky, ale nevim ktera to je....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

15.01 2008 21:55


The Second:
Tvrdit, ze voda projde vstrikama u diesela je odvaha jako prase. Tedy ano - projde, ale jen jednou, navic nevim jak by nekdo chtel v vstrikovat smes nafty s vodou? Jak to smisit ze?

Vstrikovat za turbem vyzaduje jakousi modifikaci sani, jinak by ti to tu vodu s radosti chrstlo do xichtu.


Ad1: Jak se může voda ze sání dostat do vstřiků?!! To je pičovina.

Ad2: I v tlakové větvi turba je podtlak. Podtlak je za určitých okolností všude tam, kde proudí plyn a naopak. I v podtlakové části atmosférického motoru vytvoříš tlak.
nahoru

sponzor





15.01 2008 21:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

15.01 2008 22:55


nechci tu nijak vířit vodu, ale osobně se mi to zdá jako blbost. Pokud uvolním karbon, vzniknou mi vůle, vůle znamenají netěsnost motoru a to je dle mého laického rozumu počátek generálky. Minimálně výměna pístních kroužků a gufer na ventilech. A můžeš se modlit, aby ti to nepoškodilo vstřiky, protože pak je jednodušší a hlavně levnější koupit jinej motor
nahoru

Anonymní





15.01 2008 23:06


riziko uvolneni karbonu, napr. prechodem na jiny olej spociva v jeho spadnuti do vany, nasati sacim kosem a naslednym ucpanim mazacich kanalku.

tady toto muze ovlivnit max spalovaci prostor a ventily, z hlediska karbonu.

na vstriky to nemuze mit zadny vliv.

idealni reseni by bylo simulovat pomale davkovani, dat na parohy sani ... za turbem a intercollerem - ten tam zaslepovaci sroub.... heblo, nejake male cerpadlo , ktere to tam bude pri zapnuti pomalinku tlacit...malo.. a dat si po dalnici pekne na 3000ot par desitek km. pak to vypnout a zase nejake km a pak vymenit oil.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

15.01 2008 23:20


A jak dostaneš tu vodu ze sání do spalovacího prostoru? To ti tam nějak vysublimuje, nebo jak si to představuješ?
nahoru

Anonymní





15.01 2008 23:31


adelka84:
A jak dostaneš tu vodu ze sání do spalovacího prostoru? To ti tam nějak vysublimuje, nebo jak si to představuješ?


sublimovat teda urkyte nebude ... voda.

na 2.5TDi V6 jsou saci parohy a hned za hadici co vede od intercolleru je na nich sroub jako zaslepka, asi k pripojeni tlakomeru pro servisni ucely. Tak tam bych nandal duty sroub z hadickou od cerpadylka. musi to byt za turbem, nepral bych si aby voda sla pres saci rotor turba. nepral bych si aby se hromadila v intercolleru.

takze bud odpojit hadici na parozich a delat to na miste, nebo vyrobit heblo pro davkovani za jizdy, v mensim mnozstvi, plynuke a delsi dobu.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.01 2008 23:40


ehm .. jednoduse ... sani je od slova nasavat .. a co vim tak sani nasava vzduch do spalovaciho prostoru ... znas to ... jedna z fazi ctyrtaktovyho motoru ))

ja budu na traktoru menit tesneni na vejfucku ... kdyz za svodama odpojim turbo a zacnu privadet vodu do nasavani vzduchu pred makovici tak se snad nic neposere ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

16.01 2008 0:38


sniper:


Ad1: Jak se může voda ze sání dostat do vstřiků?!! To je pičovina.

Ad2: I v tlakové větvi turba je podtlak. Podtlak je za určitých okolností všude tam, kde proudí plyn a naopak. I v podtlakové části atmosférického motoru vytvoříš tlak.

Na me nekoukej, ja na vodu a vstriky reagoval pouze hypoteticky. v pripade vmike A dostat se tam muze i normalne staci vzit naftu v nejaky zemedelsky dire.
vmike:


jasny ja mluvil spis o beneli.. ropa nema svicky atakovy ty kraviny jako benzin anema se tam toho tolik co posr...
klasicky zelezo.. a vstrikama ta voda projde.. ikdyz kompresni tlaky kdyz budou slaby aby vubec tu paru vytvorily
ten olej bych menil kazdopadne po tomto zasahu... 8)

jasne ze se nehadame a kluci do bmw at si lijou.. treba at si tam chcijou

ad2: U benzinaku. Ropak s VGT turbem na 3000ot s otevrenym sanim za turbem maximalne to turbo pretoci.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email