Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 377 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 9
Celkem: 377

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





05.01 2008 22:17


http://www.autohificlub.cz/index.php?body=forum&am [zkrácená url]
http://www.autohificlub.cz/index.php?body=forum&am [zkrácená url]


Jedine, co clovek potrebuje, je sroubovak, spray bottle (jako se pouziva treba pro nektere domaci cistici prostredky) a vodu. Ano, obycejnou vodu. Zahrejte ten motor do normalni teploty, pak sundejte tu hadici air filtru do sani, vytocte a drzte ten motor v okolo 3K RPM a zacnete strikat tu vodu primo do sani toho motoru. Ta tryska na te nadobe by mela byt nastavena tak, aby ten spray byl co nejjemnesi a rozdelil se tak v tom sani do vsech cylindru rovnomerne. Nebojte se strikat tu vodu do toho sani i velice rychle - az do toho okamziku, kdy ten motor je temer na hranici, kdy nechce bezet. Proste, drzte tu klapku otverenou, strikejte tu vodu do toho sani - a kdyz ten motor zacne mit snahu se zastavit, tak mu dejte malou pauzu, aby se dostal zpet do otacek. Jak a proc to pracuje? Ta voda se v tech spalovacich komorach meni v paru - a pokud nekdo ma zkusenosti s cistenim neco vodni parou, tak vi, jak velice dobre to na uplne cokoliv pracuje. Vyhodou dekarbonizace vodni parou je, ze ten motor u toho bezi a ten rozpusteny nanos carbonu je vytlacen vyfukovymi ventily primo do vyfuku. Na rozdil od nejakych chemikalii, ktere se nalejou do valcu, kde se nechaji sedet pres noc (zatimco jejich vypary leptaji tesneni a injectory) a soucasne taky stekaji s tim rozpustenym karbonem temy cylindry pres krouzky pistu dolu do oil pan, ten proces cisteni tech pistu a spalovacich komor konci ve chvili, kdy clovek prestane to tech valcu vstrikovat tu vodu - a nic neni nasledovne nijak negativne ovlivneno. I presto, clovek by mel po tom cisteni vymenit i olej - jen pro pripad, ze by se do neho nejaka mala cast vody anebo toho rozpusteneho karbonu nejak dostala (ale ty sance jsou velice male, protoze ty pistni krouzky tesni mnohem lepe, kdy ten motor bezi - a ten karbon a i voda, ktera se treba nepremenila na paru je vypuzena z toho motoru s vyfukovymi plyny a na ceste se stejne vypari). Jak dloho a kolik vody tam strikat? Tak dlouho, kolik to zabere vyprazdnit dve 1L spray bottles. Jak jsem rekl, nebojte se jit i velice rychle, ten motor vam da vedet kdy tam tu vodu strikate prilis rychle.
Tento levny proces je vhodny pro uplne kazdy motor - s karburatorem anebo EFI. Lidi s V8 s karburatory si ani nehrajou s nejakou spray bottle, ale primo lejou tu vodu do toho karburatoru z nejakeho kelimku.
Je tam nejaky dukaz, ze to opravdu pracuje? I presto, ze ja pouzivam water injection a pote, co jsem sundal hlavu toho motoru (abych ji vymenil za jinou) jsem zjistil, ze ty pisty a spalovaci komory te hlavy vypadaly uplne jako nove, tak jsem se sam chtel o tech ucincich te dekarbonizace vodou chtel presvedcit u jineho auta (Eagle Talon), ktere jsme koupili na soucastky a meli jsme v umyslu ten motor stejne rozebrat. Ja mel za ty roky desitky tech 4G63 motoru rozebranych, tak dobre vim, jak "normalni" hlava a pisty po nejakych 100 tisic mil vypadaji, ale po tom cisteni karbonu vodni parou a pote, co jsme sundali tu hlavu, ty pisty a spalovaci komory vypadaly, jako by na tom motoru bylo jen nejakych 10 mil. Takze ano, ono to opravdu pracuje - a velice dobre.
Co jsi o tom myslíte!!!
nahoru

sponzor





05.01 2008 22:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

05.01 2008 22:39


pára odstraní vše,to je jasná věc,naše zakarbonovaná trouba byla po zásahu parního Ducka jako nová,ale kde vzít tu odvahu valit vodu do motoru?Vlastního!
nahoru

Anonymní





05.01 2008 22:48


vodu bych tam teda nelil, zvlast pred turbo.
ale vodni mlhy v jakemkoliv rozumnem mnozstvi do sani za turbem bych se nebal.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

05.01 2008 22:57


tomu rikam genialni napad lit vodu do motoru
nahoru

Anonymní





05.01 2008 23:06


ja bych to vlasto nezatracoval... videl jsi urcite jak vypada spalovaci prostor a ventily u auta, kde prdlo tesneni pod hlavou a sla tam voda.
nahoru

Anonymní





08.01 2008 15:12


Tak co dělal to už někdy někdo
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

08.01 2008 15:17


ja uz to jednou zkousel ... dost sracek vylitalo ven ... motoru to neuskodilo .. takze neni toho moc co resit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2007
Příspěvků: 143 | Témat: 11

08.01 2008 15:32


TOHLE SEM SKOUŠEL S KÁMOŠEM NA STARÝM GOLFU KTEREJ ŠEL DO ŠROTU A HULIL JAKO KRÁVA,MOTOR SE STÍM SICE TROCHU PRAL ALE PO APLIKACI A SUNDÁNÍ PALICE MOTOR JAKO NOVEJ A Z VEJFUKU TAKY NIC ALE NA MOJOM AUTĚ SE TOHO POŘÁD BOJÍM A NEVIM PROČ.PÁR LIDÍ UŽ TO SKOUŠELO A SAMÉ KLADNÉ SKUŠENOSTI ALE NIKDO SE NEODVÁŽIL NA SVÉM AUTĚ.

TAK HUP KDO BUDE PRVNÍ A TESTNE TO
nahoru

sponzor





08.01 2008 15:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





08.01 2008 15:37


podle me je dulezite tam toho nenalit moc, pac voda neni moc stlacitelna... radeji mene, vodni mlha a dele a pak hlavne to po aplikaci protahnout, at se vse odpari. Neverim ze by to mohlo pokud dodrzim vyse uvedene udelat nejakou skodu.

Asi to testnu, ale musim udelat nejaky aplikator do sani, at to poustim primo do parohu za turbem.
nahoru

Anonymní





08.01 2008 15:50


FrantaCech:
podle me je dulezite tam toho nenalit moc, pac voda neni moc stlacitelna... radeji mene, vodni mlha a dele a pak hlavne to po aplikaci protahnout, at se vse odpari. Neverim ze by to mohlo pokud dodrzim vyse uvedene udelat nejakou skodu.

Asi to testnu, ale musim udelat nejaky aplikator do sani, at to poustim primo do parohu za turbem.

zde jsou názory
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.01 2008 15:59


taky sem nad tim premyslel,ale zatim to nechci nejak riskovat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2008 16:02


ze bych si odkarbonoval osmihrnec??
to bych asi zkusil na kare typu holub 105s..
proc vubec dekarbonovat? mate samozapaly po zhasnuti kary nebo proc? jenom aby to bylo hezky az sundate hlavu?
nahoru

Anonymní





08.01 2008 16:05


ja zadnou hlavu sundavat nebudu, na to nemam chut a cas. Rekl bych ze tohle je hlavne problem ropaku, tam bude bordelu dost.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

08.01 2008 16:05


no .. ja to odzkousel na 3.0 V6 v misifbusi a docela se ten motor uklidnil ...

pripada mi to jako lacinejsi reseni nez kupoval vselijaky sracky na cisteni motoru s hokus pokus efektem ...

jen mi vrta hlavou co na to diesel
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.01 2008 16:52


Když budete používat kvalitní syntetické oleje ( platí pro benzín ) tak se vám nemůže stát, že budete mít v motoru karbon. A pokud již takový motor máte lehce zakarbonovaný, tak ho zase kvalitním olejem dekarbonizujete.
Páru bych použil pouze v případě, že mám motor rozhozený a dělám go, ale nikoli u běžícího motoru doufaje, že se karbon jen tak vypaří !!!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2008 17:00


sniper:
Když budete používat kvalitní syntetické oleje ( platí pro benzín ) tak se vám nemůže stát, že budete mít v motoru karbon. A pokud již takový motor máte lehce zakarbonovaný, tak ho zase kvalitním olejem dekarbonizujete.
Páru bych použil pouze v případě, že mám motor rozhozený a dělám go, ale nikoli u běžícího motoru doufaje, že se karbon jen tak vypaří !!!


nechtel sem jim brat iluze klukum 8)
nahoru

sponzor





08.01 2008 17:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





08.01 2008 17:14


kua vy dva bezverci... muzete alespon pripustit pri pohledu na obrazek , kde vidite spal. prostor u motoru kde prdlo tesneni a sla voda do spal. prostoru, ze to tam vypada vylestene jako nove? ucinnost cisteni na spal. prostor a ventily bude urcite vyssi, rychlejsi nez z V power nebo syntetiky. V power, aby nel meritelne vysledky, museli by jste na to najezdit aspon 50 az 100t km, totez jina aditiva a olej. mluvim o ventilech a spal. prostoru.

rizika
pokud by tam nekdo nalil vody moc, protoze je prakticky nestlacitelna, muze klidne zlomit ojnici

dal je riziko ze se voda dostane pod pist do oleje, bude zpusobovat korozi nebo extremne az emulzi oleje a ztratu mazani. muselo by se to delat za tepla, pockat az se odpari co se da a pak vymenit oil.

teplotni sok...prasknuti hlavy, pokud to neni rozhavene, strikam tam mlhu, asi nehrozi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.01 2008 17:20


Ale já netvrdím, že pára nečistí
Já jen tvrdím, že tohle bych nikdy nedělal na běžícím motoru. Na rozloženém ano a pak si ho čistý poskládám.

Je to každého věc, já nic takového podnikat nebudu. Vlastně budu, skládám jeden motor, ale tohle se bude dít na rozebraném bloku
nahoru

Anonymní





08.01 2008 17:23


ja taky netvrdim ze to je bez rizika. na druhe strane bych rekl ze sila toho postupu je prave v tom ze se to dela za chodu. pochybuju ze by jsi dosahl podobnou ucinnost jako na obrazku nejakou parni wapkou.

navic vyhoda je, ze to je rychle , jednoduche bez rozborky...pokud se nic neposere.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2008 17:28


kolik tak muze byt a v jakym motoru karbonu? pokud to ma najety 200t km ma to cenu to riskovat? a pokud 500t km musim mit cisty pisty? zachrani to tu masinu?
neni to jako ten parni mop co ted ukazujou v televizi??
jak mas dva vymenny povlaky a deset na jedno pouziti???

chcu rict ze to riziko ze se neco muze... za to asi nestoji ale myslenka je zajimava... 8)
nahoru

Anonymní





08.01 2008 17:39


tezko rict, ale v pripade ropaku a EGR by jsi neveril jaky bordel je v sani a na ventilech. nanosy v radech milimetru sracky
nahoru

Anonymní





08.01 2008 17:39


nehádejte se nejlépe bude když si přečtete recenze co jsem napsal odkazi když to dělaj frajeři na bmw tak na tom něco bude 8)
nahoru

Anonymní





08.01 2008 17:58


vsak tu se nikdo nehada, mi diskutujeme a to je rozdil!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2008 18:25


FrantaCech:
tezko rict, ale v pripade ropaku a EGR by jsi neveril jaky bordel je v sani a na ventilech. nanosy v radech milimetru sracky


jasny ja mluvil spis o beneli.. ropa nema svicky atakovy ty kraviny jako benzin anema se tam toho tolik co posr...
klasicky zelezo.. a vstrikama ta voda projde.. ikdyz kompresni tlaky kdyz budou slaby aby vubec tu paru vytvorily
ten olej bych menil kazdopadne po tomto zasahu... 8)

jasne ze se nehadame a kluci do bmw at si lijou.. treba at si tam chcijou
nahoru

sponzor





08.01 2008 18:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

08.01 2008 18:26


Naahodou.. toto som skusal robit, tiez som tomu neveril, ale vyskusal som to na vlastnom. byvaly Peugeot 205 1.8D pri tom fukal jak parostroj z vyfuku
cca 1L vody nastriekane rozprasovacom do sania pri cca 2500ot.
auto malo vtedy nabehane cca 350tkm. po aplikacii som si subjektivne ziadnu zmenu nevsimol, akurat motor prestal papat olej, predtym cca 1L/10.000 po tom bez dolievania od vymeny po vymenu.
auto od vtedy najazdilo dalsich cca 30tkm a motor zatial bez problemov.
Akurat kebyze sa za tym hned dava hlava dole tak je cista, inac to je asi vsetko..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.01 2008 19:55


Už jednou jsem tady naznačoval, že tento proces je spíše vhodný pro Dieselové motory, neboť hlavně v jejich útrobách se usazuje síra a popel z nafty, jde o zcela jiný karbon, než u benzínových motorů.
Říkejme tomu vyčistit komín

Pokud budete mít motor s 300 tis silně zakarbonovaný, tak jsem zvědavý, jak to dopadne, ten karbon se sám od sebe neztratí a hrozí riziko odloupnutí větších kusů, následné ucpání mazacích kanálů atd.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 130 | Témat: 27

08.01 2008 20:05


no ja to hodlam udelat za cca 1000 km pred vymenou oleje, ale mam strach o turbo a o lambdu....takze nevim nevim....kdybych chtel obejit turbo, co udelat? a kdyz sundam lambdu bude vadit? necham ji zapojenou, jen ji vysroubuju...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

08.01 2008 20:12


SNIPER-voda se ti teoreticky do motoru nedostane,vyčistiš tím jenom spalovací prostor 8)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.01 2008 20:14


Ale mě nevadí voda ve spalovacím prostoru, která se tam i tak normálně dostane, já se jen snažím poukázat na to, že najednou vznikne hromada bordelu, která se musí někam odstěhovat a myslím si, že takhle násilné odstranění bordelu, co se hromadil léta, není pro motor nijak příznivé.

Ale znovu upozorňuji, že ať si každý se svým motorem dělá co chce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 130 | Témat: 27

08.01 2008 20:18


to je fakt, ja mam taky strach ze se neco podela, z vyfuku mi litaji cerne sracky, tak to chci nejakym zpusobem podstoupit...mam najeto 134 tis
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email