Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 193 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 188
Uživatelů: 5
Celkem: 193

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 2

02.02 2012 21:36


Zdarec, nedávno jsem si koupil A6 avant,2.5TDI 103kW

Všechno OK, ale teď jak začlo mrznout tak mi to v mrazu RANO nechytne.
Kdyz mam auto v garazi,tak to sice blbe ale chytne.Přes den uz to chytá normálne. Ale kdyz stojim přes noc venku kde je míň než minus 2 stupně tak točí a nic.

Zavezl jsem to teda do servisu at mi poladí předvstřik...
--- po 2 dnech mi to vratili s dedukcí ---

na 1. 2. 3. valci jsou malý tlaky, na 4. a 5. je to v normálu

..............
borec v servisu mi řekl: na zimu si kupte nějaky malý auto a toto nechte na leto!!! To je tak na facku!!

Jinak, žhaviče jsem dělal jako první věc, nepomohlo,tak jsem zkusil zpětnou klapku kdyby padala nafta taky nic, takze dedukce SERVISMENA:) --- bud ventily, nebo písty, ...


CO VY NA TO???
nahoru

sponzor





02.02 2012 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

02.02 2012 21:44


Nech změřit tlaky ještě v druhém servisu, a jestli skutečně jsou mimo toleranci, tak můžeš začít rozdělávat
Bohužel bez komprese prakticky žádný diesel v zimě natočit nejde...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 2

02.02 2012 22:37


JJ, tak nějak to mám naplánovaný ... jeste brouzdam po netu a hledam nejakej ten blokovej předehřev, tak uvidíme
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

02.02 2012 22:41


A počkal bych vůbec, jestli náhodou nemáš letní naftu Tady aspoň u nás mají jenom letní a za pultem pro lidi co znaj připravený Aditiva* v kanystrech
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 2

02.02 2012 22:59


Naftou to určitě nebude, na Unicorn nejezdím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 311 | Témat: 10

03.02 2012 1:44


Myslim že to bude vyběhané na válcích.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

03.02 2012 3:01


Né že by neby ale kdo chce kam pomožme mu tam.
Co jsi chtěl to máš,vyběhaný starý nafťák.

Úplně souhlasím se servisákem,na zimu nějaký wintercar ať netrápíš olympiádu. Teď si stejně nezajezdíš tak ani tak.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

03.02 2012 4:13


Jozzo:
Né že by neby ale kdo chce kam pomožme mu tam.

Co jsi chtěl to máš,vyběhaný starý nafťák.


rika ten co ma volitanou benzinovou mrdku ...
nahoru

sponzor





03.02 2012 4:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

03.02 2012 6:49


pánové zkusím na youtube nahrát video mojeho 2.5 TDI* 103 kw. - 18 stupňů po prochladlý noci a startuje tak na počtvrtý a to to třeba 3x za sebou nažhavím......ted sem tam teda dal 10 litrů naftovbenzínu,tak sem zvědavej jestli to bude znát na startech,ale jinak taky dost na prd....ale zatim teda chytil no.....holt mrazy udělaj z jindy fungujícího dieselu hromadu rotujícího železa
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

03.02 2012 7:56


Doporučuju spolehlivé řešení: Polejt benzínem a zapálit... Zaručeně chytne hned

Taky sem s tim bojoval, pak jsem trochu počítal a nakonec si pořídil 1.8T v benzínu. Chytá nádherně a to jsem už čtyřikrát ráno naměřil -24°C. Náklady na údržbu a provoz jsou pro mě v dlouhodobějším měřítku daleko příznivější, než problémy a strasti s naftou... Člověk prostě nemůže počítat jen se spotřebou..

Ale když někdo potřebuje nafťáka, musí na zimu garážovat, nebo tomu dávat absolutně všechno, co je třeba.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.02 2012 9:31


Lucas: Ti ty vstriky podekujou za ten benzin.
Dle informaci, arkticka nafta pujde do distribuce az dnes. Zatim se jezdilo na zimni, ktera je do -20(bod tuhnuti) bohuzel tato nafta jiz pri -10 zacina tuhnout a zpusobuje obtizne starty. Neni vyjimkou ze pri jizde zatuhne tak, ze neprojde filtrem.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

03.02 2012 9:40


Lucas: Benzín tak 5L na plnou nádrž a přidat olej pro dvoutakty alespoň tím nesnížíš mazivost.
Ale lepší bude používat vhodné aditivum třeba VIF
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

03.02 2012 10:12


áček:
Lucas: Benzín tak 5L na plnou nádrž a přidat olej pro dvoutakty alespoň tím nesnížíš mazivost.
Ale lepší bude používat vhodné aditivum třeba VIF


A kam mam těch pět litrů benzínu nalejt, když už mám plnou nádrž nafty?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

03.02 2012 10:49


Pjépa: To to máš narvaný až po víčko?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

03.02 2012 10:50


No já určitě ne.. Ale nějak mě zaskočil ten postup. Přidat pět litrů na plnou nádrž
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

03.02 2012 11:00


Pjépa: Nesmíš se chytat slovíček ale myšleno to je tak že na celkový obsah nádrže například 70L dáš 65L nafty a 5L benzínu.
nahoru

sponzor





03.02 2012 11:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

03.02 2012 11:51


Neni doporucovano michat naftu s benzinem.
Varovani kolem tohoto bylo dost. Jak v odborne literature, tak na ruznych portalech.
Kdysi to mozna pomahalo..., ne ted pro ty nase "citlive" Audinky, ktere maji naskok diky technice !
To radeji koupim VIP za 180 kaček a nalivam si do nadrze.
Zcela jiste to i financne vyjde lepe !
Spocitej si to sam, VIF je pullitr a davkovani je 1 litr / 1 ml

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.02 2012 12:04


Dnes jsem vytahoval filtr se zmrzlinou z nafty. Bohužel ale je to tak ani ne -20C a tahle nafta už končí.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

03.02 2012 12:18


pipex: Jenže na ten sajrajt ktrerýmu se ještě říká nafta ani v těhle mrazech vif už moc nepomáhá.Nedokáže ty obsažený biosložky udržet v naftě a dochází k právě zmíněnýmu rosolovatění a jediný co tomu ještě dokáže zabránit je ten benzín.
Zatím jsem ještě nemusel přikročit k jeho nalití ale pokud to padne pod -25°C tak asi budu muset.Nebojím se že by to něčemu uškodilo.Když to dokáže konzumovat biosložky tak to zvládne taky naředěný a max 5L na plnou nádrž se tam ztratí s přídavkem oleje pro dvoutakty se snížený mazivosti nebojím.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

03.02 2012 12:32


tak benzin bych lil do V3S ne do audi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

03.02 2012 12:55


áček

Pak dej vědět jak daleko si dojel....né, vážně !
Podle tvého popisu máš auto za jistě velký peníze, tak by mě zajímalo, jestli to opravdu myslíš jak píšeš a místo pořádný nafty mu tam budeš stříkat beneliho a M2Tčko.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

03.02 2012 13:05


pipex:Já se toho nebojím a vím že to bude fungovat i nadále.OII 2.0tdiPD to zvládá taky.Zatím jsem k tomu nepřikročil zatím to pobere u obou aut VIF ale pokud půjde teplota níž tak k tomu přikročím zcela bez obav.Okta sežere cokoliv a ani benzín jí už několikrát neublížil.A u audiny jsem ho ještě nedával.Ta ho pobere taky v případě nouze.Na dobu kdy bude nejhůř a jak teplota stoupne blíž k nule dotankuje se zas jen nafta s vifem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

03.02 2012 13:12


ahoj ja nemám problémy zo štartom u nás je -18,5 do rána . včera som tankoval a snažil som aj načapovať Aditiva* vif ako vždy ale nebolo to tekuté ale husté ako gel!! aj tak som tam natlačil 3 odmerky . inak po výmene čerpadla tankujem len luxusnú naftu na OMV možno preto nemám problémy so štartom
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

03.02 2012 13:19


A co vzniklá detonace benzínu?
Už jsem o tom od pár lidí něco vyslechl. Pravdou je, že ani jeden neměl problémy s palivovou soustavou, ale spíš mechanické potíže jako prasklej píst, fouklý těsnění pod hlavou, uložení kliky a tak. Možná to byly jen náhody, protože to byly starý verky, ale všichni tři dojezdily
nahoru

sponzor





03.02 2012 13:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

03.02 2012 13:42


2Pix:


rika ten co ma volitanou benzinovou mrdku ...


s tím golfem bych byl už totálně potichu

edit:startuju na prvni otoceni valcu i v -25°C
Naposledy upravil Jozzo dne 03.02 2012 13:47, celkově upraveno 1 krát. (26% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

03.02 2012 13:44


Pjépa:To množství na plnou nádrž nemá takový účinky aby to motoru ublížilo a hlavně pokud tam už nějakej benzín dám tak to rozhodně nehoním a jezdím tak do dvou tisíc otáček na pohodu.
Zatím jsem u žádnýho ropáčka problém neměl a že mám auto vždy tak 5-6let a tyhle budu mít dýl páč jsou spolehlivý a jsem s nima spokojenej.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

03.02 2012 14:54


mám stejnej problém když bylo -20 tak ještě to krásně chytalo, dneska bylo -26 a vytočil jsem celou baterku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.1. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 1

03.02 2012 16:34


Já jsem sice ráno nastartoval, dokonce dojel i na místo, ale odpoledne cestou zpátky už jsem zůstal viset. Rozblikala se na chvilku kontrolka žhavení přestalo to táhnout a pak to lehlo jako mrcha. V asistenčce mi taktně naznačili, že na odtah taky můžu čekat dvě hodiny, což mi zprvu nevadilo, protože jsem si říkal že si zapnu nezávislé topení. To byl bohužel omyl, protože mě poslalo do háje i to. Bavil jsem se tedy pokusy o nastartování a jsem v tom asi dobrej, protože jsem vymlátil baterku dřív než přijela odtahovka, což bylo kupodivu asi pět minut. Nechal jsem to odtáhnout domů, s tím že se napřed podívám co tomu je a pojedu dodávkou. Tu jsem pro změnu nenastartoval vůbec, protože celý týden stála a to bylo i na novou baterku moc. Vzdal jsem tedy všechny snahy o odcestování, z dodávky vylovil baterku a vytáhl notebook na diagnostiku. Když se mi i v něm po chvilce vybila baterka, všechny snahy jsem pro dnešek vzdal a hodil na to bobek. Jediné co jsem ještě před vypnutím stačil zaznamenat, byla hláška ve smyslu "fuel pressure regulation - lower limit exceeded" Teď jsem si otevřel láhev rumu a přemýšlím, jestli by nebylo nejlepší mezi ty dvě moje kraksny hodit i ten notebook a definitivně je rozmrazit úmyslně založeným požárem...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

03.02 2012 17:02


Taktiez som dneska zamrzol Cadca SK -26 v noci, start v pohode este aj cca 10 min jazdy, ale ako som isiel do mierneho kopceka zdochlo a ani za nic nastartovat, tak volal kamaratovy ten odtiahol do teplej garaze a kupil aditivum VIF, teraz cakam kedy mi zavola ze rozmrzlo... aby som si mohol ist pre neho snad to pomoze, tankoval som OMW aj tak naprd a je tam cca 30l v nadrzi...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 2

03.02 2012 21:09


Co říkáte na tohle :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


má to někdo?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email