Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 528 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 527
Uživatelů: 1
Celkem: 528

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

06.02 2012 17:16


jizan.com: ale to je ten problém, že lidé v dnešní době vybírají auta, motory apod ze strachu...
v domnění, že ušetří...
ono ale není vhodné dávat příklad se 4.2kou, nač takový motor pro běžné ježdění?
Spíš mi jde o tu 2.8mu vs. 3.0TDi Kde více hroozí problém? Reálně?
A pokud nastane, budete řešit spotřebu?
nahoru

sponzor





06.02 2012 17:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.02 2012 17:34


2.8 vs. 3.0TDi nejde srovnávat..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.02 2012 17:35


jizan.com:
Pročpak by to nešlo prosímtebe?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.02 2012 17:54


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil jizan.com dne 06.02 2012 18:01, celkově upraveno 1 krát. (40% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.02 2012 17:55


jizan.com:
Linky nefungují.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

06.02 2012 18:32


Mne to otevrit jde.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.02 2012 18:55


jizan.com:
Nevšim jsem si, že bychom tu hodnotili C7, bavíme se tady o C6. Takže nerozumím kroku: vezmi druhý nejvýkonnější turbodiesel a porovnej ho s nejslabším benzínovým V6 v nabídce.

V C6 máme k dispozici turbosaze o watáži 165, 171 a 177kW po fejsliftu vedle čehož bych s klidným svědomím postavil 140, 154 a 162kW v 2.8 benzínu a rozhodoval se rozumně.

Hlavně bych si zodpověděl otázku jestli ten dehet jezdí za proklamovaných 6l (ne doopravdy nejezdí!) a pak jestli řeším kilowaty a desetiny vteřiny, nebo raději volím jednodušší atmosferický motor a jsem vysmátej jako lečo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.02 2012 19:12


3.0 TDI nepojede za 6 stejne jako nepojede 2.8 FSI za 8
nahoru

sponzor





06.02 2012 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

06.02 2012 19:16


2.8fsi neznam ale mati ma mb, 3litr benal, 4 matic automat.. A jezdi to za 10. A to dodrzuje rychlost.

Kdybych ridil ja, predpokladam, ze si to cucne 12. Zas ale realne rikam, ze 3.0 tdi jezdi mou praseci jizdou za 9,5.
Naposledy upravil tomko222 dne 06.02 2012 19:23, celkově upraveno 2 krát. (44% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.02 2012 19:19


jizan.com:
Ale to nikdo neřek. Bude se s tím motat lehce pod 10, spíš k 9ti (na spritu jsou automaty, nebo quattra).
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

06.02 2012 19:22


root:
turbosaze o watáži


a co krouťák a zátah odspodu pyčo?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.02 2012 19:25


lumirs:
Jo ten krouťák, já vždy zapomenu ... sorry Nic, beru zpět směle do ropy!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

07.02 2012 15:26


Ahoj, neznate nekdo nekoho v Audi servisu Auto Exner, Praha 9? Auto, ktere chci koupit tam bylo servisovano, neco rekli, chtel by jsem trosku vic, moc dik.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

09.03 2012 6:31


SAKO:
Ahoj, neznate nekdo nekoho v Audi servisu Auto Exner, Praha 9? Auto, ktere chci koupit tam bylo servisovano, neco rekli, chtel by jsem trosku vic, moc dik.


tak pro co ses nakonec rozhodl?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

11.03 2012 15:39


Sam nevim, ale asi jdu do 2.8 Fsi, asi toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ja na to nespecham, hledam, ale moc toho neni, konkretne tady to je s jasnou servisni historii, servisovano v Auto Exner, km sedi, auto ma par skrabancu na nararnicich, nic strasnyho, vypada fakt pekne, spis nadstandartne, interier, to musim priznat, ze jsem tak zachovaly jeste nevidel, skoro jako novy, nekecam. Motoricky jede tak normalne, ten vykon je tak akorat, cekal jsem malionko vic, ale kdyz se vytoci, tak to tam je...Motor ma po nastartovani trosku jadrnejsi zvuk, nevim, uplny samet to neni, ale je to podobne, jako 8- valec Fsi, co jsem slysel, nic nerachta, kdyz se ohral, tak ok. Krom toho to ma vzduch. podvozek, to jsem nevedel, ale funguje ok, aspon myslim, auto se zveda, klesa, podle nastaveni, je to modelovej rok 2008, zatim jsem nic hezciho nenasel. Asi to vemu.Trosku me odrazuje ten vzduch. podvozek.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

11.03 2012 15:47


Solcik:


tak pro co ses nakonec rozhodl?
No to jsem nevedel, ze jsi pro to auto byl a nevzal, co se Ti na tom nelibilo? Vis neco, co by mne pomohlo? Budu Ti moc vdecny,ten kluk mi to tam rikal, ze tam byl nekdo s tatou, zajednali si to, ale nevzali, meli pry sebou i diagnostiku, je tam prosim nejaka vada???? Moc dik.
nahoru

sponzor





11.03 2012 15:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

12.03 2012 5:43


SAKO:
No to jsem nevedel, ze jsi pro to auto byl a nevzal, co se Ti na tom nelibilo? Vis neco, co by mne pomohlo? Budu Ti moc vdecny,ten kluk mi to tam rikal, ze tam byl nekdo s tatou, zajednali si to, ale nevzali, meli pry sebou i diagnostiku, je tam prosim nejaka vada???? Moc dik.


to ti ale pán neřekl všechno, to, že jsme mu zaplatili rezervační zálohu a že pro to jedeme dnes ti neřekl? zajímavý. Autíčko je to hezký.
Když mrkneš na Sauto, je tam hozená rezervačka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

12.03 2012 7:22


Rekl, ze tam byla rezervace, ale ze jste ji zrusili, ze to neberete. Mel jsem u sebe penize, no nevzal jsem to. Byl by mi to bez problemu prodal.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

12.03 2012 7:41


hele já už si připadám jak kokot, a kdy si tam byl? kdy ti to řekl? My tam byli v pátek ,rezervovali, dneska se tam mělo jet,ale před chvílí mi táta volal,že to asi nechce. Já samozřejmě vim všechno jako poslední. Seru na to, už se o nic nebudu starat. Ať si koupí co chce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

12.03 2012 8:09


No byl jsem tam vcera v poledne - v nedeli, ano, tak mi to rekl, ze mu ten pan rano volal, ze to nechce. Prosim, prozvon me na tel. 603 915554, dik moc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

12.03 2012 15:09


Udelam neco spatne, kdyz dam do A6 2.8 Fsi olej tento -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
prevodovy olej tento -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, svicky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Omlouvam se, ale hledal jsem, ale nenasel mnozství, nevite nekdo, nebo odkaz, moc dik. No ve stredu jsi pro tu A6 jdu, mam domluvenou v Audi servisu prohlidku a potom jo, nebo ne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2012 16:47


Trilitr mam druhej, onou 2.8 fsi jsem taky jel...je to zajimava ekonomictejsi alternativa benzinu, ale vykonove, dynamikou se nemuze s 3.0 tdi merit ..anii 3.2fsi..

Myslim ze 4.2 je srovnatelny souper..ale vzhledem k tomu, ze se to tu zvrhlo ve flame, je to irelevantni:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.03 2012 17:22


Lumpiq:
Trilitr mam druhej, onou 2.8 fsi jsem taky jel...je to zajimava ekonomictejsi alternativa benzinu, ale vykonove, dynamikou se nemuze s 3.0 tdi merit ..anii 3.2fsi..

Myslim ze 4.2 je srovnatelny souper..ale vzhledem k tomu, ze se to tu zvrhlo ve flame, je to irelevantni:)

Je to tak...ta 171 a víc jede už pěkně a žere prd na ten výkon.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

12.03 2012 18:03


Ano, ta 2.8 Fsi nic moc nejede, je to tak, cekal jsem vic, ale hruza to taky neni.
nahoru

sponzor





12.03 2012 18:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2012 18:25


ja myslim, ze to je poslani tohoto motoru, nabidnout dostupnou V6 benzinovou alternativu misto 4 valce....

podle me je to co do jizdnich vlastnosti srovnatelne cca. s 3.0 benzinem, co ma treba root nebo lumir, ci 2.5/2,7 TDI V6...

jak rikas, neprekvapi, ani nezklame...

co do servisu se uvidi casem, je to moc mlady motor...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.03 2012 18:43


Lumpiq:
Ty toho prostě nenecháš, co?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.03 2012 18:47


smir se s tim, ze nemas motoricky zadneho silaka, ale spise lazenskeho svihaka a bude se ti zit lepe, uvidis:)))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.03 2012 18:52


Lumpiq:
Lumpe, jsem technik, realista a pragmatik. Pro mě nesou podstatnou informaci pouze čísla. Takže při porovnání dynamiky je pro mě rozhodující zrychlení.

Ne pocity, city a domněnky. V tom se lišíme ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.03 2012 19:06


3.0 je nadupaný motor jen stavitelnými vačkami které má všechny jak sací tak i výfukové, jinak je to obyč 3.0 bez turba a obyč vstřikování takže z toho nic víc nikdy ani nebude. Ale to proměnlivé časování má v té době nejlíp řešené s využitím výkonu a pružnosti motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

12.03 2012 19:20


Jo, jak jsem psal, ma to vzduchovy podvozek, mam se toho bat moc?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email