Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 357 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 6
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

02.02 2012 14:43


Dobry den, chci koupit A6, konkretne - http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/audi/a6/9444097. Nejezdim moc, max. 15 000km rocne, spis min, po Praze mam Fabii, auto je v garazi, jednou za mesic, nekdy 2x trasu Praha Uh. Brod. Chci benzin, kombi. O 2.8 jsem neco precetl, ale az tak moc jsem toho nenasel. Chci spolehlive auto, jake problemy mam od auta, hlavne od motoru cekat? Da se s tim jezdit do 10 litru po dalnici 130-150? Nebo mam radsi vzit 2.0 TFSI? Co vy na to? Za odpovedi moc dik.
nahoru

sponzor





02.02 2012 14:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

02.02 2012 14:47


Omlouvam sa za chybu hned v nazvu temy - 2.8 FSI
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

02.02 2012 14:51


SAKO: Ahoj, vítej na Audiklub-u.

No já když mám být úpřimný, tak o tomhle motoru slyším poprvé a nebýt toho, že napomohl i kamarád Google, bych Ti i tvdil, že takový ani neexistuje.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.02 2012 15:31


ahoj, opravuji nazev a prendavam do spravne sekce...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.02 2012 15:38


SAKO:

Oprav si když tak link, máš na konci tečku.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


2.8 FSI je celkem zajímavá varianta. Je to atmosferický motor, relativně nový v nabídce audi. Do jaké míry je to reinkarnace staré 2.8i netuším.

Primárně se zaměř na způsob řešení rozvodů, jsou-li řetězem, bude nutná jejich pravidelná výměna navzdory některým informacím, které můžeš obdržet od nezkušených servisů.

Ke zbytku otázek: Ano do 10ti na dálnici by neměl být problém, 2.0TFSI bych bral, až pokud si skutečně ověříš, že 2.8 je nevhodná, do té doby bych preferoval 2.8 V6.

Jestli to budeš mít jen jako druhé pohodlné auto na štreky a víkendového mazla, podumal bych nad automatem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

02.02 2012 19:35


Zatim dik, ma prosim toto auto s timto 2.8 FSI motorem nekdo???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

02.02 2012 19:36


SAKO: spousta z nas vidi tuto motorizaci prvne..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.02 2012 21:02


vim, kdo to ma, mohu se poptat...ale je to prilis mlady motor, na to aby byla nejaka zkusenost, reference...
nahoru

sponzor





02.02 2012 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

02.02 2012 21:50


Lumpiq:
vim, kdo to ma, mohu se poptat...ale je to prilis mlady motor, na to aby byla nejaka zkusenost, reference...
Ano, mas pravdu, nezjistil jsem temer vubec nic, ale, relativne vysoky objem, atmosfera, manualni prevodovka, predni nahon, auto vyrobeno koncem roku 2007, model 2008, takze ne nejak mooc stare, ale nove take ne. Ale vypada pekne az moc. Najeto ne malo, 170 000, to by myslim, nemela byt tragedie, ja fakt nevim....Zeptej se na to auto prosim, dik.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

02.02 2012 22:00


SAKO: tak to mně docela hodně udivilo, že ji tady klubáci neznají, když je normálně v katalogu:)
Jinač 170 tis ještě není ani pořádně zajetý
Pokud máš s kým se na ní podívat, tak neřeš
Ale jak psal root, automat by byl lepší
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

03.02 2012 5:26


Siki:
SAKO: tak to mně docela hodně udivilo, že ji tady klubáci neznají, když je normálně v katalogu:)
Jinač 170 tis ještě není ani pořádně zajetý
Pokud máš s kým se na ní podívat, tak neřeš
Ale jak psal root, automat by byl lepší


Tak to me udivilo taky, je v prodeji myslim od 2006, 170 000 neni moc? No, na motor asi az tak ne, co podvozek a pod, ale je fakt, ze kilometry nejsou urcující, zalezi na momentalnim stavu. Chci co nej spolehlivost a tezko rict, jak se kdo k automatu choval, manual toho vydrzi asi vic, myslim obecne , bez poruchy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

03.02 2012 10:00


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Ja to asi vemu, vypada fakt pekne, pojedu se na to podivat, bylo to servisovano v Audi. Je potreba vymenit retezove rozvody, nebo ne? Nekdo mi rika jo, nekdo, ze to je zbytecne, napr. servis Audi. Olej tam byl Longlife, po 30 000, to nemam moc rad, vymenim to taky radsi hned. Co ty rozvody a s kolika Kc mam pocitat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

03.02 2012 10:14


pokud to ma retez urco vymenit napinaky..auto pekne jen tomu chybi quattro a co tohle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

03.02 2012 10:21


sss601:
pokud to ma retez urco vymenit napinaky..auto pekne jen tomu chybi quattro a co tohle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

To vis, ze jsem se na to koukal, mooc dlouho. Ale, Tady ta 2.8 vypada lip, takova novejsi, nevim, jak to rict. Ano, quattro je quattro, vim, ale vzdyd ten motor me sezere, penize na to mam, muzu jit tak do 350 000.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

03.02 2012 11:06


SAKO: především jde o motor, podvozek je komponent, který skrátká opotřebovává a je nutné ho měnit..
Co z toho, že by bylo všechno super, ale motor vydechlý a převodovka to samé...

Jinak podle toho jak na to auto reaguješ, tak ti doporučuji vychladnout a jít se na to auto podívat se střízlivou hlavou, nenech se ovlivňovat pocity a tím, že auto prostě chceš. Je nutné zvažovat, přemýšlet, hodnotit jakékoliv pro a proti. Veř mi!!
Jinak co se týče automatu...lidé s automatem aspoň dle mně jezdí kldiněji než s manuálem.
Pokud se nejezdí pořád kickdown, tak automat člověka nepustí do nějakých zvěrstev, takže zvaž to. Dnešní doba a množství aut k tomu vyslověně vybízí
Vyzkoušej si obě varianty....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.02 2012 12:23


sss601:
pokud to ma retez urco vymenit napinaky..auto pekne jen tomu chybi quattro a co tohle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tohle je top...
nahoru

sponzor





03.02 2012 12:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

03.02 2012 12:28


Souhlasim s tebou, aut je dost a mne netlaci nic.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

03.02 2012 13:35


SAKO: za co chválim tu stříbrnou, tak hezky řešená sedadla, protože já už do auta kůži moc nechci.

Buď alcantru, nebo látku uprotřed, osobně se dost potím, takže léta s tou kůži nejsou moc příjemná...

Takže to je taky dobré mít na zřetel..

Kůže má rovnítko- Léto-Pocení, Zima-nepříjemný chlad
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

03.02 2012 16:22


Ta stříbrná je prostě proti té druhé o ničem, jako druhý auto bych bral rozhodně 4,2Q pokud s ním nebudeš jezdit denně.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

03.02 2012 16:48


presne tak kdyz bych mel auto jen tak na krasne svezeni ten 8val by byla jasna volba kdyby se to za rok zmenilo a ty musel jezdit milion km tak ocenis quattro automat a tichy motor dostatek vykonu a kdyby jsi potreboval resit penize za phm stale je moznost hodit ji do plynu a drandis dal tahle neni fsi u tehle to jeste jde..a ta jeji cena pche to dnes nic neznamena kor u benzinu verim tomu ze kdyz prijdes das tam 290 na drevo tak je tvoje a ty budes mit auto jak remen za stejnou cenu jak tu 2.8
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.02 2012 17:23


Ta pujde i za 329t to se neboj
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

03.02 2012 17:33


no uz nad ni slintam dobre 3mesice a stale ji tam maji /hrozne moc se mi libi tak ji furt ocumuji a rikam si kurna to musi byt nadhera ridit takovouhle kocku/.. myslim si ze kdyz prijde clovek s hotovosti tak dolu pujdou
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

03.02 2012 17:43


Za me ta cerna 4.2. Pokud to jde na lpg, tak mas moznost (pokud zjistis, ze je to pro tebe vyrazne ekonomictejsi) pomerne pohodovou prestavbu a mas klid.

Ja jsem automatovej, kdo si s tim odjezdi mesic, k manulau se nevrati. A libi se mi, ze je cerna. A6 ve stribrne metle je nic moc.

Cerna ma navic razeni na volantu, elletricke sedaky, vzduchovy podvozek, a to jsem ji zkouknul jenom bezne. O quattru se snad nemusim rozepisovat - plati co u automatu. Jak to clovek jednou dyl zkusi, nejak nenachazi duvod k predohrabu. A nemyslim si, ze spotreba 2.8fsi verzus 4.2 bez fsi bude fatalne jina. Jiste, nejaky litrik ano, ale nic dramatickeho.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

03.02 2012 17:48


nevím, ale pokud vím, tak říkal, že chce auto s motorizací, které bude jezdit do 10ti
ale pokud to je ještě mpi, což nevím, tak bych zbytek peněz hodil hned do přestavby a...hmmm:-)

ale zase...není vůbec interiérově sladěná...vnitřek se mi nelíbí
nahoru

sponzor





03.02 2012 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

03.02 2012 18:05


Siki: 246kw je MPI 257kw je uz FSI
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

03.02 2012 18:14


já nevím, ale když se nezaujatě na ty dva auta dívám,tak...

Kdyby mi bylo jedno kolik které auto stojí, tak bych osobně šel do té stříbrné..
+ barva
+ ročník
+ 1 majitel
+ kilometry
+ sladěný interiér + fajn sedačky
+ výhřev sedaček v zadu
+ motor, který pojede a je finančně utažitelný
+ a celkově se mi líbí více
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

03.02 2012 18:22


Negativa stribrny

Stribrna je z poloviny na lak. Ma 16tky kola. Nema kuzi, ani sedaky v eletrice. Teda nebude se ti naklapet zrcatko kdyz couvas k obrubniku. Je to fsi- kdyz se rozmyslid o lpg, tak nad tim mizes rovnou prestat premejslet. Je to predohrab. Je to manual.

Negativa cerny

Barva kuze v interieru. Neni prvni majitel, ale ma servisku.



Pozitiva stribrny

Odpocet dph - cenovka pak 225t kc

Pozitiva cerny

Quattro, kuze, automat, vzduchovej podvozek (vyjedes na jakejkoliv obrubnik, muzes nalozit kufr, nebo tahat lod...), cerna barva.


Jasne cerna. Dle mne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2007
Příspěvků: 41 | Témat: 7

03.02 2012 21:24


Za me jednoznacne ta 2.8 FSI, to auto jsem videl a vypada slusne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.02 2012 23:49


chces telegfon na nej, ze byste si vymenili zkusenosti, treba te i svezl tou 2.8? je to vstricnej clovek...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

03.02 2012 23:57


Lumpiq: no vida
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email