Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 373 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 367
Uživatelů: 6
Celkem: 373

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

26.01 2009 7:36


pro informaci, jak to vypadá ...
- prasklá hlava nemusí nutně znamenat, že je "na 2 půlky" : praskliny byly na 1 a 4 válci mezi kanály a přišlo se na to vlastně tak, že jsem nechal proměřit kompresi a právě na 1 a 4 byl rozdíl oproti 2 a 3
- při následné demontáži se pak ještě jako "bonus" objevila prasklina na přírubě svodů a to na celou šířku příruby a přesně v její polovině
... samozřejmě náledovala výměna hlavy, svodů, těsnění a provozních kapalin
(olej vypadal spíš jako surová ropa a hnusně smrděl)
- tenhle problém jsem idiotským stylem jízdy nevyrobil já, ale spolu s TTčkem (a nefunkčním ukazatelem teploty motoru) získal po předchozím majiteli ... otázkou je, co všechno bych musel s autem vyvádět, aby k téhle "závadě došlo"
nahoru

sponzor





26.01 2009 7:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.8. 2008
Příspěvků: 379 | Témat: 4

26.01 2009 8:10


to je smutné ale nediv se, jestli si jezdil s nefunkčním ukazatelem teploty (tipnul bych si na vadný termostat), tak to prasknutí zákonitě přijít muselo
kde ti to opravovali a přibližná cenovka?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

26.01 2009 9:04


Take jsem par dni jezdil s rozbitym termostatem, ale jezdil adekvatne k tomu..
Jinak ti nezavidim, tohle je peknej voser a nejen cenovej! Drzim palce
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

26.01 2009 10:10


to Johaness : bavili jsme se o tom na srazu v Litoměřicích na podzim, ale asi dřív, než jsi dorazil - řešil jsem to už v říjnu; tohle téma jsem sem doplnil s velkým zpožděním, protože jsem někam zahrabal fotky, a našel jsem je na externím HDD teprve včera
- termostat byl OK, ukazoval blbě jen budík; týden po tom, co jsem TT koupil jsem s tím jel hned do servisu a mezitím jsem jel jenom jednou dp garáží a jednou na chalupu, což je 2x100 km v sobotu ráno tam/v neděli ráno zpátky po poloprázdnejch silnicích, radši jsem to vůbec nevytáčel nad 3000 ot/min a po D1 jsem jel na šestku max. 120 km/HOD* = největší zátěž měl motor, když jsem vyjížděl v garážích do 3. patra
- dělali mi to PRO-BULL a cenovka byla cca 88 000,- Kč

to mikejn : řek´ bych, že styl jízdy byl víc, než "adekvátní"
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

26.01 2009 11:59


Frostik:
to Johaness : bavili jsme se o tom na srazu v Litoměřicích na podzim, ale asi dřív, než jsi dorazil - řešil jsem to už v říjnu; tohle téma jsem sem doplnil s velkým zpožděním, protože jsem někam zahrabal fotky, a našel jsem je na externím HDD teprve včera
- termostat byl OK, ukazoval blbě jen budík; týden po tom, co jsem TT koupil jsem s tím jel hned do servisu a mezitím jsem jel jenom jednou dp garáží a jednou na chalupu, což je 2x100 km v sobotu ráno tam/v neděli ráno zpátky po poloprázdnejch silnicích, radši jsem to vůbec nevytáčel nad 3000 ot/min a po D1 jsem jel na šestku max. 120 km/HOD* = největší zátěž měl motor, když jsem vyjížděl v garážích do 3. patra
- dělali mi to PRO-BULL a cenovka byla cca 88 000,- Kč

to mikejn : řek´ bych, že styl jízdy byl víc, než "adekvátní"


ty voe to je slušná pálka, za to by byl novej motor ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

26.01 2009 12:21


lumirs:

ty voe to je slušná pálka, za to by byl novej motor ne?


a jéžiš, přesně na tyhle chytrý kecy jsem čekal
- pusť si ETKu, vysčítej si ceny jednotlivejch dílů (hlavu mám komplet novou vč. ventilů atd.), přidej cenu za práci (už vidím, jak tohle bastlíš za "0,-"s kámošem někde v garáži) a schválně, co ti vyjde

... pokud jsi náhodou napsal "vtipný příspěvek", tak si tam doplň nějakýho smajlíka, ať je to poznat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

26.01 2009 12:39


Frostik:


a jéžiš, přesně na tyhle chytrý kecy jsem čekal
- pusť si ETKu, vysčítej si ceny jednotlivejch dílů (hlavu mám komplet novou vč. ventilů atd.), přidej cenu za práci (už vidím, jak tohle bastlíš za "0,-"s kámošem někde v garáži) a schválně, co ti vyjde

... pokud jsi náhodou napsal "vtipný příspěvek", tak si tam doplň nějakýho smajlíka, ať je to poznat


nemusíš se rozčilovat, psal jsem novej motor, ten v etce asi nevyčtu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

26.01 2009 15:05


lumirs:

nemusíš se rozčilovat, psal jsem novej motor ...


no a co ? tohle je téma a prasklý hlavě a svodech, ne o vyleštěným motoru z e-baye za 1 499,- EUR
ad motor :
1) pan Tobias Hesse bydlí na "Hospitalstrasse 13" a ne na "Am hohen Rott 03", jak uvádí, takže nebude kde reklamovat trosku, která dorazí poštou
2) píše, že motorovou hlavu sundaval, takže se bude muset vyměnit těsnění - proč jí ale nenafotil nechápu, zvlášť když píše, že na ventilech jsou nějaké škrábance
3) takhle naleštěnej ten motor nebyl ani z výroby a povídačka, že to chtěl na nějakou přestavbu má akorát vzbudit dojem, že je hroznej profík a že se potřebuje motoru rychle zbavit, tak proto ho dává za neodolatelnou cenu

... ještě něco k motoru, nebo se vrátíme k původnímu tématu ?
(to admin : sorry za OT, ale lumirs mě trochu nas..l)
nahoru

sponzor





26.01 2009 15:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

26.01 2009 15:42


kdybys jednal racionálně, tak si mi v klidu vysvětlil klady tvého řešení, nemusíš hned řvát

mně přijde 88 vočí drahé, ale možná to jinak nejde, nevim, neřešil jsem to

každopádně už nemusíš reagovat, už mě to nezajíma
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

27.01 2009 0:21


podla mna drahe kamart daval x kovy diel co je origian repas zo seatu 1,8 T kod motora neviem ale seria je 180 koni a cena bola ako kamarat 70000 tis. takze ma komplet novy polomotor prehodit elektriku turobo sanie atd. a mas. vo velkosklade som mal ponuku na 150 koni polomotor novy fungl s rozvodmy za 50000 vsetko v sk cenach to je... a po tretie takato zavada prasknutia sa daju bezne aspon unas riesit DAS* pretlakovat hlavu najdu trhlinu zazvarfju zalestia mas to ako nove zvody deto ale to pomaly bude vediet zvarat kazdy uz, inak hocikto kto si da dole Turbo* a pozrie sa do zvodov tak rucim zato ze bude mat tak popraskane zvody beton vsekty co sompozeral boli prasknut menej ci viac ale boli dokonca nan iektorych aj obal turba vyfukova cast byva popraskana, cca 10000 pretlakovanie plus zvaranie oprava hlavy unas uz aj zabursene ventili ale da je to cele otom ako sa clovek rozhodne hlavy bezne takto riesim takze su to realne ceny za motor je iba od kamarat a ten druhy je tiez real teda bol to bola ponuka uz 2roky satra hodne zdaru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.8. 2008
Příspěvků: 379 | Témat: 4

27.01 2009 6:44


Frostik:
to Johaness : bavili jsme se o tom na srazu v Litoměřicích na podzim, ale asi dřív, než jsi dorazil - řešil jsem to už v říjnu; tohle téma jsem sem doplnil s velkým zpožděním, protože jsem někam zahrabal fotky, a našel jsem je na externím HDD teprve včera
- termostat byl OK, ukazoval blbě jen budík; týden po tom, co jsem TT koupil jsem s tím jel hned do servisu a mezitím jsem jel jenom jednou dp garáží a jednou na chalupu, což je 2x100 km v sobotu ráno tam/v neděli ráno zpátky po poloprázdnejch silnicích, radši jsem to vůbec nevytáčel nad 3000 ot/min a po D1 jsem jel na šestku max. 120 km/HOD* = největší zátěž měl motor, když jsem vyjížděl v garážích do 3. patra
- dělali mi to PRO-BULL a cenovka byla cca 88 000,- Kč

to mikejn : řek´ bych, že styl jízdy byl víc, než "adekvátní"

jestli byl termostat OK, tak je divné, že to popraskalo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

27.01 2009 7:14


to GGTT :
- téma jsem zakládal kvůli těm 3 fotkám - ty se ti líbily ?
- nechápu "origian repas zo seatu" - já mám tu hlavu novou vč. ventilů atd. - už jsem to jednou psal
- vzhledem k tomu, že budu zvyšovat výkon a sériovej tlak turba z 0,9 bar vyleze někam mezi 1,4-1,6 bar, tak jsem v žádným případě nechtěl hlavu nechávat svařovat
- nemáš nějaký fotky z vašich realizací - zajímalo by mě, jak ty svařený hlavy vypadaj + děláte rentgeny těch svarů - ty by byly ještě zajímavější ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

27.01 2009 8:12


vsak ok zato som pisal ze vies preco si to robil ako robil a pri buducuje uprave motora to uz jasne ze neprichadza do uvahy, aspon umna tiez, a aka turbinka ti to bude tam tlacit? no skusim pofotit ale nerobim to ja ale nosime to na opravy do LC.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

03.11 2009 10:34


mam hlavu 1,8T cena 4000 kč klidne ti ji i namontuju.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.8. 2008
Příspěvků: 379 | Témat: 4

03.11 2009 10:47


myslím, že to není aktuální, a kdyby sis přečetl příspěvek ob jeden výše, tak už má hlavu novou..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
2
01.Květen 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
02.Únor 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
6
20.Červenec 2021 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email