Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 515 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 511
Uživatelů: 4
Celkem: 515

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

15.08 2020 13:12


Zozen na vymenu na pozicanie od niekoho komu to relatko funguje a zistis ci je to tym.mozno je preruseny kabel..
nahoru

sponzor





15.08 2020 13:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

15.08 2020 13:16


Pardon to staré necvakalo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

15.08 2020 13:20


Už hledám někoho z okolí ale jsem tu asi jediný kdo má 2,5tdi z okolí. Nebo bych to mohl dat i z jiného auta co má takový motor? Protože je i v superbech a nebo A4 B6.

S těmi kablami se vůbec nehýbe a na pohled jsou všechny zaizolované v chraničkach žádné kousance nic.

Za chvíli odpalim baterii nebo startér kvůli nějakému relé za 10€
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

16.08 2020 10:43


Takže,vzal jsem staré čidlo teploty. Dal jsem ho přes noc do mrazáku a rano to pichnul na konektor. Žhaveni svítilo cca 4-5 vteřin. Takže problém bude asi v baterii. Mám tam 74-ku a startovací proud bude asi už slabý. Jen nevím proč ta diagnostika ukazuje vadné relé žhaveni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

21.08 2020 16:46


Koupil jsem origo relé a stejně to nejede. Nažhavi cca vteřinu,počkám 5 vteřin a šetrně pak točim motorem jak chuj.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

22.08 2020 11:06


Vždyť už jsi jiné relé měl a nepomohlo tak proč další?? Myslím ze kdyby jsi to dovezl do servisu usetríš. (Nemyslím to zle)

Jak to začalo z ničeho nic?? Zásah nějaký?? Nebo jsi to vadný koupil??? PS : já tu mám na ND několik 2,5tdi a na jednom mám žhaveni odpojeny úplně a teď v teple chytne stejně na otočení takže ono tvé zhaveni asi nebude jediný problém.

Co samotný žhaviče nejsou KO??

Pokud se v tom chceš vrtat sám sosni si někde schéma je potřeba projít pojistky a proměřit kabeláž.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

22.08 2020 12:24


Jo závada z ničeho nic. To nové rele byla nějaká podroba a ani nebylo modré s číslem 202 to co jsem tam dal úplně nové tak to bylo přímo Audi. Žhaviče byly venku a všechny se rožhavili do 4-5 vteřin. Baterie nová,točí jak urvaná ale první ranní start točí dlouho. Nafta nikde nemokvá nekape a hadičky mám průhledné a nikde není vidět bublina. Pak už jediné trysky jestli správně rozprašují. Ale proč na testu akčních členů ukazuje relé žhavení??? Při odpojení teplotního čidla to nažhavi a startne to na brnk. Ale sviti chyba motoru a to mě muže vytočit zase.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

27.08 2020 12:45


Takže jsem se na to vyprdnul,nikde jsem se nedopidil k nějaké možnosti opravy a pokus omyl jsem už udelal na všem co se tyče žhaveni. Relatka,žhaviče a čidla teploty vody i vzduchu. Vše nové a furt nic.

Tak jsem vzal vypínač,natahnul jsem drát od palubovky až k čidlu teploty vody motoru. Zjistil jsem který ze čtyř drátu dává signál na žhaveni a přepojil jsem ho na spínač do kabiny.

Takže každé rano podržim spínač (tím odpojim ten kablik),to znamená že to bude žhavit 8vteřin. Pustím a startuji. Na brnk to chytne a nikde nesviti žádná chyba. Po zahřátí motoru už tuto proceduru nemusím opakovat. Kdyby někdo chtěl tak na to natočim video a link tu přidám.
nahoru

sponzor





27.08 2020 12:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

27.08 2020 18:56


No když teda čtu že jsi vyzkoušel všechno a zároveň když vypneš (přerušíš) čidlo teploty tak jednotka zaznamená jeho chybu relé sepne a žhaví ti to jo??? Nebo jen svítí kontrolka ze žhavíš a ty jsi spokojen??? Jelikož to co jsi teď tedy napsal by znamenalo jen vadné čidlo teploty nebo to že tvůj problém vůbec není ve žhaveni.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

27.08 2020 22:59


Čidlo mám origo nové.

Když vytahnu žhaviče a zapojím je na fajfky a opřu o kostru,otočím klíček tak se z nich jen lehce zadými. A když žačknu ten přepínač a odpojim jeden ten ze 4. drátů co vedou k čidlu tak se všechny rozjedou a krásně svitěj,proste žhavi. Absolutně to nechápu ale je to tak. Nechce se mi kupovat další čidlo jen abych to odzkoušel že to první nové je vadné nebo ne. Takhle mi to funguje a mě neubyde sáhnout pod volant,udělat cvak startnout a udělat cvak po druhé. A myslím si že v zimě se mi to hodí víc když je rozžhavim na maximální limit což je podle mě těch 8vteřin. Protože když je ten drát odpojený tak to stejně zhasne právě po těch 8mi vteřinách,takže ty žhaviče nelikviduji tím že dlouho jedou. A udělám to jen když je motor hodně studený rano.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

28.08 2020 12:27


Když mě ( dnes jsem po dlouhé době s 2,5 jel) při teplotě venku 14C kontrolka jen blikne a startuju a myslím ze buď bezhlavý vůbec nebo jen opravdu nulanula nic. Jelikož to cvaknuti a zvednutí raficky voltmetru jak vnímám v zimě se teď vůbec neděje. Proto jsem ti psal ze tvůj problém asi nebude žhaveni.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

28.08 2020 15:35


Opět a zase 10 dni se tady řeší to co by měl člověk kterej se ti zabývá hotove za Max dva dny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

28.08 2020 23:25


Já jsem to tu řešil dlouho a nikdo nic. Ptal jsem se všude a myslím si že od toho tu to forum je aby lidi nevyhazovali zbytečně peníze za servisy kde je lidi oškubou a aby jeden druhému pomohli a podělili se o své zkušenosti. Tak se prvně poptam tady jestli to zvládnu sám. A jelikož mě nic nenapadlo kromě toho že si udělám tlačítko žhaveni jak u staré Avie tak jsem zvolil tuhle možnost. A pokud se s tím živiš Satasi a znáš odpověď na můj problém tak mi napiš do mejlu jirkasarkozy@icloud.com kolik by jsi chtěl poslat na účet aby jsi mi odpověděl kde je problém a můžeme se dohodnout.

Hansdob: to teď nechápu,ty máš taky ten samý problém se žhavenim? Tvé odpovědi nějak nerozumím.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

29.08 2020 0:51


bych se zamyslel nad tim, proc ocekavas pri teplote nad 10st zhaveni...
ad a to jestli si pamatuju do 4st vubec nezhavi a max blikne kontrolka a ma to tak byt, ad b, pokud potrebujes zhaveni pro 10st je neco jinde uplne spatne...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

29.08 2020 6:43


2.5 zazhavi i třeba v 14 stupních rano tj naprosto běžné. Kazdopadne pokud to chce vyřešit muže mi to dovézt opravím to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

29.08 2020 9:05


Protože mi to žhavilo rano i odpoledne v létě pokud to byl první start. Byl jsem kdysi na diagnostice a test akčních členů nehlásil žádnou chybu. A teď to pořad vyhazuje relé žhavicí kolík.

Odkud jsi Satasi? Aby se mi to vůbec oplatilo jet přes celou republiku. To bych klidně mohl dát i tady do servisu.
nahoru

sponzor





29.08 2020 9:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

29.08 2020 12:07


Já nemám žádný problém se žhavením jen teď v teple mi kontrolka problikne neslyším cvaknuti nevidím pohyb ručičky voltmetru předpokládám že nežhaví a přece startuje na “brnk” proto jsem psal už na začátku že třeba já to nevím 100% jelikož toto není chyba která se dá řešit jen po klávesnici při neznalosti veličin při měření daného vozu ( alespoň já to neumím ) tak jsem psal že tvůj problém třeba nebude jen žhavení. Proto jsem i hned na začátku psal že když to odvezeš do servisu ušetríš peníze ,čas ,nervy a bastlení staré avie a zároveň jsem psal že pokud to chceš řešit sám je třeba vzít schéma proměřit a taky musíš přijít na to kde je chyba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

29.08 2020 13:19


Ale já mám chybu v akčních členech jak jsem psal. Relé žhaviciho koliku. Voltmetr na přístrojové desce nemám takže nevím jestli když kontrolka jen blikne jestli to ještě nějak dožhavuje. Ale vím to že když si to nažhavim sám tak mi to startne na “brnk” tak asi je problém se žhavenim.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

29.08 2020 13:36


[quote="Jirka1988 (29.08 2020 9:05) <a href="/forum/prispevek/1447046-zhaveni-2-5-TDI*-v6-prosim-o-radu-nejde-proud-ke-zhavicum#1447046">orig</a> "]Protože mi to žhavilo rano i odpoledne v létě pokud to byl první start. Byl jsem kdysi na diagnostice a test akčních členů nehlásil žádnou chybu. A teď to pořad vyhazuje relé žhavicí kolík.

Odkud jsi Satasi? Aby se mi to vůbec oplatilo jet přes celou republiku. To bych klidně mohl dát i tady do servisu.[/
quote]
Praha a v servisu už to mělo být dávno místo toho aby ses trápil....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 27 | Témat: 0

29.08 2020 13:52


No nejde tam ten proud. Možná tak jednu vteřinu ale to je prd. V pondělí to jde do Škoda servis tak uvidíme. Hned napíšu co tomu bylo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email