Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 369 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 360
Uživatelů: 9
Celkem: 369

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.01 2009 19:38


Čaute, ako správne napnúť rozvodový remeň na motoroch V6? To že sa má dať otočiť o 90 stupnov viem. Ale potom sa mi zdá remeň moc volný a napr. vodná pumpa ide otočiť v pohodke s rukou.
Dalej v akej pozícii ho napínať? Lebo v jednej pozícii je remeň voľný a o pol otáčky je napnutý.
nahoru

sponzor





23.01 2009 19:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.01 2009 20:01


to se dela momentakem. napnes remen pomoci napinaci kladky na kterou nasadis momentak na hodnotu 4Nm - soucasne s napnutim utahnes napinaci kladku.

EDIT: tak presne :
Koly vačkových hřídelů musí být možno volně otáčet, aniž by se kola naklápěla.
Je nutno použít fixovací přípravek pro klikový hřídel [2] .
Nasadit ozubený řemen okolo kol vačkových hřídelů.
Nasadit fixovací přípravek na vačkové hřídele [3] . Nástroj č. 3243.
Nasadit ozubený řemen v následujícím pořadí:
Vodicí kladku.
Kolo klikového hřídele.
Napínací kladku.
Utáhnout lehce šroub napínací kladky [4] . Musí být možno rukou otáčet napínací kladkou.
Vsunout distanční podložku o průměru 23 mm mezi kryt ozubeného řemene a ozubený řemen [6] .
Nasadit momentový klíč na šestihran napínací kladky [5] . Otočit napínací kladku vpravo a napnout ozubený řemen na 4 Nm. Utáhnout současně šroub napínací kladky [4] .
Odstranit momentový klíč a distanční podložku [6] .
Utáhnout šroub napínací kladky momentem 45 Nm [4] .
Utáhnout šrouby kol vačkových hřídelů na 70 Nm.
Demontovat:
Fixovací přípravek vačkového hřídele [3] .
Fixovací přípravek klikového hřídele
Zamontovat čidlo HÚ.
Namontovat řemenici klikového hřídele. Zářez musí být vyrovnán na mazničku na kole klikového hřídele [10] .
Namontovat díly v opačném pořadí demontáže.




Predpokladam ze se jedna o benzinove V6
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.01 2009 20:23


vlasta:
Ked povolím kolesá (remenice) vačkoviek, tak ich nič nebude držať nie? Potom budem moct otáčať kolesami vackoviek bez pohnutia vaciek. Správne?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.01 2009 20:33


presne. jedine tak je mozne to spravne sestavit. kola se museji otacet volne bez pohybu vacek
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.01 2009 20:38


vlasta: Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 6

09.06 2011 11:13


vlasta:
presne. jedine tak je mozne to spravne sestavit. kola se museji otacet volne bez pohybu vacek

Sakra, to je docela složitej postup... TO má proměnlivý časování nebo proč je potřeba aretovat vačky?? Díky V.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

09.06 2011 12:25


paranek: Aby byli ve spravne poloze. Tzn aby byl motor presne scasovan. Jen tak je mozne zajistit jeho presny chod.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 6

11.06 2011 22:38


vlasta:
paranek: Aby byli ve spravne poloze. Tzn aby byl motor presne scasovan. Jen tak je mozne zajistit jeho presny chod.

Jo tomu rozumim, ale smysl to ma jen u motorů s proměnlivým časováním...
Tenhle starej V6 110KW motor má proměnlivý časování? I v Audi 80? Díky V.
nahoru

sponzor





11.06 2011 22:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7141 | Témat: 19

12.06 2011 9:52


vlasta:
presne. jedine tak je mozne to spravne sestavit. kola se museji otacet volne bez pohybu vacek
Tenhle postup je právě ten správnej pro sčasování a napnutí řemene a měli by si to zvláště přečíst ti dobytci kteří okreslují vačky fixou!
Naposledy upravil Satas dne 12.06 2011 10:32, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

12.06 2011 10:20


paranek: Co to rikas za hlouposti?co ma promend casovani spolecneho se spravnym scasovanim motoru? To jako matory bez variabilniho casovani nemusi byt podle tebe spravne nastavene? LOL
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.06 2011 15:40


Citace:
Jo tomu rozumim, ale smysl to ma jen u motorů s proměnlivým časováním...
Tenhle starej V6 110KW motor má proměnlivý časování? I v Audi 80? Díky V.


To ni nekdo poradil, nebo jak si na to proboha prisel? Vacka musi byt vzdy presne postavena vuci klice, zalezi na kazdem zubu..ve vetsine pripadu ti motor pak ani nenaskoci, ptotoze nesedi synchronizacni znacka klikove hridele se signalem 1 valce bliziciho se do HU z vacky...nebo naskoci, ale klepe se jak ratlik, nejde za plynem..anebo taky to mas za potkanej motor, kdyz je rozdil velkej..je to V6, jak bys to jinak udelal, aby ti sedela klika a a 2x vackove kolo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

12.06 2011 16:45


jestli ja dobře chápu,tak ty váčkové kola jsou povoleny jenom kvůli toho,aby se nepohly váčky,když budeš napínat řemen?Potom je dotáhneš a je to?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email