Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 5
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

12.01 2012 23:01


Ahoj,když jedu ráno a je kolem 5ti stupňů a míň, tak trvá cca 5 minut stav, kdy mi Tiptronic* řadí o jeden stupeň míň než normálně (Takže po městě jezdím 50km/h na 3 a 2000 ot/min namísto 4st a 1400 ot/min), než se mi motor zahřeje po těch necelých 5ti minutách. Pak to jede ještě chvíli na vyšších otáčkách. Když zandám páku doprava na ruční řazení, tak mi otáčky klesnou na normální stav (v létě nebo při zahřátým motoru) a když ho dám na automat, tak mi zase o cca 400 ot/min vyskočí nahoru, nebo do kopce lehce pulzuje otáčkoměr (výchylka asi 50 ot/min). Po chvíli se to ale zase spraví na normál a jede bez problémů.
Vůbec netuším, v čem může být zakopanej pes.
A ještě jeden dotaz na funkčnost. Když stojím a mám P, přeřadím na D, tak se mi čumák zvedne, když dám R, tak naopak klesne. Je to normální? Mám 2.4 V6 30V AGA 5st. Tiptronic*
nahoru

sponzor





12.01 2012 23:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

13.01 2012 1:28


Mě fascinuje, jak poznáš na otáčkoměru 50ot./min. Mi to připomíná, když mi bylo 8 a naši koupili nový teplmoměr, tak jsem si taky každou půlminutu měřil teplotu, jestli už mám aspoň 37.. Řadí hladce? Neprokluzuje? Nekope? Tak to neřeš..
Co mě zaujalo, je to zvedání/klesání čumáku. Ale podle Tvojí všímavosti to bude zas nějaký pohyb o 1,5mm, takže bych to taky neřešil Teď koukám, že to je ještě u auta z roku 98. Jestli to je jediný 'problém', tak gratuluju..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

13.01 2012 7:18


freddy: Otáčky poznám, protože prostě vidím jak se ta ručička zvedá pořád nahoru a zase spadne dolů. Do toho ještě přivrnívá motor. Možná to není 50, ale není to velká výchylka. Prostě by sis všimnul taky. A ten čumák je hodně znatelnej. Schválně to teň napozoruju, když pojedu ráno do práce.
Řazení probíhá spíš trochu žvejkačkově, ale to bude nejspíš těma 300 000 km po českých silnicích. Jinak řadí čistě.
Nicméně, díky za radu, problém je tedy vyřešen. Ještě, že nebyl technickýho rázu, ale byla to jen moje psychika. Seš dobrej mechnanik freddy
PZN: Když sem byl v KAPS, dělat těsnění, tak mi říkal, že to asi bude nějakým čidlem v motoru, to opožděný řazení, a toho žvejkačkovýho řazení si všimnul on, na tohle cit nemám.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

13.01 2012 9:19


KrizMi: Ušetřil jsem Ti minimálně 50 litrů, když mi půlku pošleš na účet, pořád hodně ušetříš Není zač, možná, že se mýlím a je to průser, ale snad je to fakt prkotina...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.01 2012 10:31


Povedal by som, ze stav umerny kilometrom...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

14.01 2012 18:03


lubomt: No mě to niajk nepřekvapuje, ale zajímá mě, čím to může být. Netušíš?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.01 2012 0:50


ked je studeny olej, je normalne, ze radi vo vyssich otackach. To pulzovanie nie je normalne, nasvedcuje to opotrebeniu menica a tym aj piliny zo zodratych casti menica a ostatnych dielov
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

15.01 2012 10:10


lubomt: Díky, tohle je aspoň nějaká informace
Ono to nepulzuje moc, ale když je to prostě studený, tak někdy při jízě do kopce, když je auto v záběru, mi lehce lítá ručička otáčkoměru a mám pocit, že auto po lehounku přidává a zase ubírá plyn.Tenhle jev ale není moc častej a po chvíli zase mizí.
Asi sme s kamarádem přišli na to, proč se to auto zvedá. Napadlo nás, že to je asi způsobený tím, jak je auto v záběru, jako když je jenom zařazený, že pomaly jede. A pokud stojím na brzdě, tak se mi prostě auto při zařazení D zvedne, jako když se rozjíždím s manuálem do kopce přes ručku.
Jinak já sem byl v KAPS kontrolovat olej, když sem to koupil, a ohlásili mi, že olej je v pořádku a jen dolili co tam chybělo (asi půl litru, kerej unikl vadným buferem u poloosy, to hned opravili).Ale vůbec bych se tomju nedivil, kdyby tam bylo něco odřený po těch kilometrech.
nahoru

sponzor





15.01 2012 10:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.01 2012 10:16


To dvihanie pri zabere na mieste je normalne. Akurat , ze pri poloosi je gufero, ktore tesni olej diferenciala a to je samostatna napln, iny olej, tam je napln len asi 0,8ltr.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

15.01 2012 10:26


lubomt:
ze pri poloosi je gufero, ktore tesni olej diferenciala a to je samostatna napln, iny olej, tam je napln len asi 0,8ltr.

No jo, ono je to Gufero, ne Bufero
No, říkl sem jim, ža chci zkontrolovat olej a udělat to těsnění, na kerý mě upozornili v jiným servise a doporučili mi KAPS. Tak předpokládám, že v KAPSu udělali co měli (taky si za to vzali slušný peníz).
Cetkovský se jemnoval, ten co semnou jel autem a totálně mi to komentoval to řazení. Působil,že ví vo co go. Prej je to žvejkačkovitější, než by mělo, ale že na ty kilometry dobrý. No a to řezení svedl na nějakou sondu v motoru, nebo nějaký čidlo nebo co. Ale spíš by mi dávalo smysl ta teplota oleje, protože zhruba po 2 kilometrech je to OK.
hele, tak díky za info.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.10 2012 7:36


Well niajk does not surprise me, but I wonder what it could be. You have no idea?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email