Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 3
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

04.01 2012 1:43


Zdravim,
mám A6 2,5 TDI* ,AFB a za boha se to neohřeje na 90, vždycky to vyleze tak na cca 80-85 st. , ale než se to vůbec na tuto teplotu zahřeje, tak musim najet cca 20 km,

zkoušel jsem měnit termostat, měl jsem to i napíchlé na pc a tam to ukazuje 90st.
a čidlo žádnou chybu neukazuje. Setkal se s tim někdo?? Díky
nahoru

sponzor





04.01 2012 1:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

04.01 2012 7:00


víc plynu a ono to vyleze ....a když né,tak špatně ukazuje budík a já osobně bych na to teda sral,TDI* nejde uvařit........
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

04.01 2012 8:31


Bud cidlo udava spatnou hodnotu, nebo jsou po smrti budiky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 99 | Témat: 2

04.01 2012 11:44


Nazdar... Co ti ukazuje budik na teplotu oleja? Ja ked som mal vadny termostat, tak sa mi ani olej nechcel ohriat na viac ako 70°C... Po vymene teplota vody 90°C (rucicka ako zamurovana po 5-10km) a teplota oleja od cca 85 do 120°C podla zatazenia motora...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

04.01 2012 12:20


šmejk:
zkus aj pohledat, toto se tu resilo uz mockrat. muze to byt klidne termostat nebo ten budik. u me to byl termostat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

05.01 2012 19:32


dneska jsem to měl napíchnuté na pc a teplotu to ukazuje stejně jako na budíkách, teplota oleje leží na bodu mrazu , nevim, zkusim ještě jednou koupit nějaký pořádný termostat a uvidim, jestli třeba nebyl předchozí nějaký vadný... Neřešil bych to, kdybych ji nechtěl prodat jinak díky za rady !!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.01 2012 21:05


co je to mel jsem to napichle i na pc? myslis tim teplotu chaldici kapaliny v RJ, nebo budikach?

budiky maji toziz sve vlastni cidlo, mimo RJ motoru:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

06.01 2012 19:26


ano teplotu chladící kapaliny v řj
nahoru

sponzor





06.01 2012 19:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

23.02 2015 15:55


Zdravím, mám 2,5TDi 2002 a mám problém s ohřevem vody. Ať je -10°C nebo 10°C tak se voda ohřeje na max 80°C, a to i klidně při hodinové jízdě. Zakrytí chladičové stěny nepřináší žádnou změnu.
Když motor vypnu, a nastartuji třeba za 10 minut, je teplota ihned na 90°C a během jízdy opět klesne na 75-80°C. Teplotní čidlo vyměněné (to udává pouze hodnotu pro budíky)? Teplota oleje taktéž 80°C. Vypadá to tedy na termostat? Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

23.02 2015 16:36


Nemůže to být tím, že starší auta ukazují skutečnou hodnotu a ne zkreslenou hodnotu? Kvůli tomu aby lidé nevolali do servisu co se jim děje s autem (je jasné že při delší jízdě na dálnici bude teplota vyšší než při jízdě z kopce na volnoběch, apod.) takže se ručička softwarově ustálí na 90 stupňů, aby řidiče "neznervózňovala" ale možná plácám nesmysly.

Vím jen že jakmile u Audi A6 2007 mám 90 stupňů tak se to nepohne ani o milimetr ať už stojím půl hodiny na volnoběhu nebo jedu 20 minut v kuse přes 200 km/h, zatímco u Alfy Romeo 147 (2005), která ukazuje také reálnou teplotu místo zkreslené my teplota u JTD* lítá nahoru dolu podle zatížení a jsem na budíku schopen vidět i to že sepnuly sahary a vidím jak teplota klesá, apod.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

23.02 2015 17:29


C5 ukazuje 90°C zkresleně, tuším od 85°C do 95°C se ručička nepohne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

23.02 2015 20:10


Dříve ukazovala 90 porad, čili jak píše Mr. Death.
Teď bohužel ne, viskospojka funguje snad dobře co jsem zkoušel rukou.

Ještě zkusím VAG, co ukazuje teplota v ŘJ.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

24.02 2015 7:40


Ihned po nastartování se točí vrtule s viskospojkou, což je ok asi. Ale ihned se zapne i druhá vrtule, to by měla?
Když roztočím rukou viskospojku, udělá vrtule sotva 1/3 otáčky a to při studeném i teplém motoru. Neměl by tam být rozdíl?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2013
Příspěvků: 90 | Témat: 0

24.02 2015 8:16


Měl jsem podobný problém se zahřátím motoru. U mě byl problém způsobený kombinací vadného termostatu a vadného čidla chladiva.
Po výměně obou komponent mi teplota drží na 90 stupních a neklesá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.8. 2014
Příspěvků: 79 | Témat: 15

24.02 2015 20:18


Čaute,
jak to tady čtu, tak mi C5 2,4 dělá podobný brikule:
Když zahřívám a dostanu se někam třeba na 80...90° a najednou zapnu vytápění interiéru, tak mi ručka sleze třeba i o 10°. Chápu co je chladicí okruh a že mu odebírám teplo, ale je normální že bych tolik ochladil vodu? U jinýho auta sem eště neviděl že by takhle klesla i ručka teploměru.
Po chvilce jízdy ta teplota zase vyšplhá na 90° a drží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

24.02 2015 21:22


podle mě to je v normě pokud to doleze na 90 je to Ok
nahoru

sponzor





24.02 2015 21:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.8. 2014
Příspěvků: 79 | Témat: 15

25.02 2015 20:41


zerkavsky1 (24.02 2015 21:22) orig :
podle mě to je v normě pokud to doleze na 90 je to Ok


doleze ...problémy to nedělá, jen mě zajímá jestli to neni předzvěst nějakých potíží ...ale snad ne
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email