Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 445 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 444
Uživatelů: 1
Celkem: 445

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

31.12 2011 19:38


pan pavlíček je opravdu machr na brzdy a velmi ochotny i poradit, sam mam v plánu se s nim na jaro domluvit at mi dá brzdy dokupy.
nahoru

sponzor





31.12 2011 19:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

22.01 2012 11:29


Po delší době jsme zas něco málo udělali. Tentokrát jsme se věnovali ojnicím a hlavě motoru. Protože nemám finance na háčka tak jsme jen odlehčily a vyleštily sériové ojnice. V hlavě měníme sedla a ventily které dáváme o dva milimetry větší. Zatím hlava ještě není hotová. Posílám pár fotek.



Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

24.01 2012 16:58


velvet: Koukám, jak se snažíš .
Kolik váhy se podařilo z ojnic sundat? Mysleli jste na dynamické vyvážení klikovky?
Budeš odlehčovat i písty a čepy?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

30.01 2012 18:23


Apsv:
Omlouvám se za pozdní odpověd´.Ojnice je lehčí o 55 gramů.Nešlo nám o váhu ale o to vyleštění kvůli pevnosti a při té přiležitosti jsme je trochu obrali.Písty a čepy odlehčovat určitě nebudu. A co se týče klikovky tak ta je vyvážená a jiná váha ojnic na to nemá velký vliv. Hlavní je stejná váha ojnic a vyvážení ojnice na čep a to jsem všechno dělal.Stejně jsem dělal vw 1600 16v do autokrosu a fungovalo to pak jsem tam dal háčka s jinou váhou a fungovalo to taky a to se točil k 8000ot. Tak snad to bude ok.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

31.01 2012 17:13


velvet: Pro dynamické vyvážení klikovky se počítá s váhou přibližně 1/3 ojnice, jsou na to vzorce.
Na druhou stranu netuším, v jakých tolerancích to leze z fabriky, takže se něco dít může, i nemusí.
Na trubce je video nějakého borce (usa?), kde předvádí vyvažování kliky.
55g je znatelná úspora, okolo 10% ne?
S písty váhám, ale pístní čep si o odlehčení vyloženě říká.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

03.02 2012 14:14


Apsv:
Co jsem se bavil s motorářema tak to nikdo neřeší dokonce se odlehčujou i klikovky a ty se pak vyváží samostatně. Prej to u vice jak jednoválce nemá velký vliv. Stím pístním čepem ještě uvidím ale moc se mi do toho nechce.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

03.02 2012 16:16


velvet: Jo, je možný, že pro lehce poladěný motor to nemá cenu řešit. Už jen proto by bylo zajímavý znát výrobní tolerance, aby se člověk zbytečně nehrabal v maličkostech. Znám ale chlápka, co dělá opravdu ostrý závodní motory a jen co dělaj s vyvážením ojnic.....
Odlehčování kliky jsem zavrhl. Když si člověk vezme moment setrvačnosti kliky a setrváku, je jasný, kde odlehčovat
Do dlabání čepu a pístu se mi taky moc nechce, ale stačí si to zvážit a představit, že tuhle mrtvou váhu ten chudák motor musí pořád a pořár rozjíždět, to sežere hromadu výkonu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

04.02 2012 16:02


Apsv:
Co stavíš za motor a do čeho?
nahoru

sponzor





04.02 2012 16:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

05.02 2012 14:11


velvet: Vymejšlím atmosferu s co největším obsahem do CQ rv 86. Zatím honím data a klikovku z 2,5 TDi...
A protože krom tohu budu mít "normální" KV, co tam patří, zkusím trochu popustit uzdu fantazii...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.02 2012 14:41


Tak největší obsah z pětiválců má právě 2,5TDI, tak proč jenom klikovku?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

05.02 2012 22:16


Satan Coupe: Protože má vrtání pouze 81mm a díly z TDi jsou neskutečně těžký. To dává smysl jen při stavbě monstra plněnýho na 3 bary
Kdybych měl pár zbytečných desetitisíc, koupil bych si zakázkovou kliku se zdvihem 100mm.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.02 2012 2:08


2.6 R5 ... mam pocit ze nejvetsi z koncernu ... ale mel jsem dojem, ze existoval i 2.8 ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.02 2012 6:45


A v čem byl takovej motor?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.02 2012 6:47


Apsv: právě takový monstrum jsem někde viděl, ale když ty chceš atmosféru, tak o asi nemá smysl.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

07.02 2012 18:07


2Pix: Ta stovková klika s vrtáním NF-NG dá nějakých 2672 ccm.
S TDi klikou to vychází zhruba 2550.
Při 4. výbrusu, tj 83,5 to vyjde 2737 ccm. To je taky zajímavé číslo, ale poměrně drahé...

Satan Coupe: Nechci jít cestou kuchání auta kvůli turbu.
Takže tohle je čistě pudová záležitost. Budto to pude naskládat do bloku NG, nebo nepude.
V záloze máme ještě kliku s trochu menším zdvihem, než TDi a ta by se do bloku už vejít měla.
Podle všeho by blok TDi měl být o cca 2cm vyšší, než benzinový. Až ho potkám, tak ho změřim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

20.02 2012 11:49


Pánové jakej doporučite Blow off ventil na tento motor? Příjde tam turbo Garrett GT 2871 a plnící tlak kolem 1,5
A jakej Interní wastegate?
nahoru

sponzor





20.02 2012 11:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2012
Příspěvků: 151 | Témat: 13

21.02 2012 22:11


Ahoj ahoj - to tvoje quattro ... nádhera,opravdu smekám.
A mám na tebe dotaz,prosímtě,kde jsi sehnal tu přední masku je to origo,nebo zakázka ? Pásnu po ní už roky ))
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

21.02 2012 22:52


velvet: u nás se osvědčil od HKS je membránovej sekvenční takže odpouští i malý tlak.zkoušeli jsme i Greedy ale to tak dobře namakalo.a zvuk má suprovej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

23.02 2012 16:51


Greedo:
Ahoj tu masku jsem si vyráběl sám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

23.02 2012 17:07


dočkiss:
Koukal jsem že ho máš koupený.Já přemejšlím o něčem menším třeba od Forge Motorsport style.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

23.02 2012 19:16


velvet: takhle podobně vypadal ten od Greedy a byl taky pístový a nemakalo to,pak jsme vytáhli ventil HKS Pavlovi z mišáka a to je jinej level-žádný ladění pružiny.dali asme to tam a hned to makalo.od té doby nic jinýho ani nezkoušíme-a proto ho i mám.a ve SQ je taky.zvuk je slyšet na videu u mně na vlákně
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

24.02 2012 7:38


dočkiss:
Co to dělalo za problem ten pístovej od Greedyho?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

24.02 2012 15:54


velvet: v nízkých otáčkách to štěkalo zpátky do sání.a protože ventil HKS je sekvenční tento problém nemá.i v nízkých otáčkách odpustí tlak .není to slyšet ale když jsi dal ruku k ventilu tak si ten vzduch cítil.a zvuk má taky lepší
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2010
Příspěvků: 18 | Témat: 4

09.06 2012 14:29


Hodně TOP projekt ... :-O
nahoru

sponzor





09.06 2012 14:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

12.06 2012 11:46


moc moc fandim tomuto projektu, viem co to obnasa taketo nieco spravit

sice teraz robime nieco ine (R5 Turbo), ale dalsi projekt je jasny, bude to bestialna Audina

este raz drzim palce !!!


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

12.06 2012 16:41


GeminiRacing: Děkuji za podporu. Já jsem se díval na tvoje stránky a musím říct že ten tvůj projekt a odvedená práce je fakt super. Tak at se dílo darí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

17.06 2012 22:58


Nemáte někdo doma náhodou tento díl z táhel řízení? Může být i s jakkýmkoliv závitem. Tento má 14mm. Musí být takto lomená/zahlá jak je na fotu. Nebo neco podobného.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

17.06 2012 23:11


Vyrobit...?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

18.06 2012 6:55


zda se mi to nebo na te druhe fotce je zabrouseny svar v tom lomu?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

18.06 2012 8:51


velvet: Na táhle řízení je většinou tato strana nalisovaná přímo do tyče. Jen u zadní je našroubovaná, ale zase není lomená. No nevím jestli něco takového existuje. Hned u těla řízení se většinou sbíhavost nešteluje. Je to na přední tyčku řízení?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email