Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 203 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 196
Uživatelů: 7
Celkem: 203

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

26.07 2014 23:12


A ještě pár fotek.
sponzor





26.07 2014 23:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

27.07 2014 21:45


No a přidám pár fotek motoru kterej připravujeme do žluté místo toho atmosférického KE tam příjde turbinové MC. No a pak budem potřebovat sehnat dárce 4x4 a udělat konečně z toho to quattro. Tak kdyby měl někdo něco co by se na to hodilo a chtěl se toho zbavit tak mě to může nabídnout.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 0

27.07 2014 23:36


překopat předohrab na quattro :-DDDDD taková opovážlivá myšlenka ... na takhle hotovém autě mi to přijde dost nereálné
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

28.07 2014 7:49


Neříkám že to bude snadné ale myslím že to není nemožné a hlavně trochu pracné. Do budoucna to nějak provedem ale zatím musím nazhánět na to díly. A pak příjde řezání a řezání a broušení a svařování a tak no.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 0

28.07 2014 9:39


Pokud budes chtit konzultaci tak napis. Davam si tak 5min nez ti to rozmluvim:-) [/vimeo]
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

28.07 2014 13:12


Tak poradit si určite nechám. Tak já ti asi zavolám. Ale to mě nerozmluvíš.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 0

28.07 2014 15:08


každý den po 16hod jsem ti plně k dispozici:-)
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

28.07 2014 19:19


Super já se ozvu a prohodíme pár slov.
sponzor





28.07 2014 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

11.08 2014 22:12


Přidám pár fotek toho co jsem udělal o víkendu. U 10ventilu je velký problém uchladit nasávaný vzduch. Kromě turba ho ohřivají i výfukové svody které ohřívají sací svody, protože jsou umístěny nad ními. Proto jsem vyrobil ochranej plech z hliníku který sem polepil tepelnou izolací. Dál omotám výfukové svody omotávkou. Tak doufám že to aspon trochu pomůže protože to bylo dost pracné a ze začátku to nevypadalo nějak vábně a moc místa tam taky není. Ale nakonec se to povedlo.
Naposledy upravil velvet dne 11.08 2014 22:29, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

11.08 2014 22:16


Zbylé fotky.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

14.08 2014 14:45


velvet: moc pěkný. kdyby byl zájem, mám kardan a diff s poloosama z 100 quattro 2.2t 10v
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

15.08 2014 8:23


Dík ale to zrovna nepotřebuji. Ale děkují za nabídku.
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

05.12 2014 22:23


Zdravím všechny příznivce tohoto vlákna. Dnes přidávám fotky hotového motoru který je nachystán na odladění na brzdě.Před odladěním jsem ho ještě vložil do auta abych se ujistil že vše pasuje a dodělal poslední maličkosti zapojení.Nakonec jsem zjístil že těch maličkostí je nějak moc. Takže tak po novém roce ho vyšoupnu ven a půjdem na to. No a pak pokud se nerozsype se vrátí zpět do auta a bude se dodělávat auto ale to je tak na další rok když vidím kolik tam toho ještě musím udělat. Já se snad nikdy nesvezu.
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

05.12 2014 22:25


A ještě pár fotek jak to vypadá když je motor v autě.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.12 2014 22:27


velvet:

Smekám ...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 181 | Témat: 13

06.12 2014 11:42


nádhera...oddělení audi motorsport by mohlo závidět
sponzor





06.12 2014 11:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

06.12 2014 20:29


Děkují pánové. A přidám pár fotek motoru co je nachystanej do žluté Audi.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 0

01.01 2015 21:34


naprostá dokonalost od A až po Z
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

11.03 2015 21:35


Zdrvím příznivce tohoto vlákna. Dnes přidám fotky novinek co jsou na autě. Tak motor je z devadesáti procent zapojen dodělávám nějaké drobnosti jako třeba ochraný kryt nad turbo. Dále jsem přidělal novej chladič oleje je o něco málo větší než serie. No a pak jsem si udělal radost a koupil jsem nové sedačky a tím chci poděkovat místnímu členovi fesoj za kontakt na výrobce. No a dál pracuji na formách a kevlaruhlikových výrobcích sahary a plastu před chladič. A tady zas chci poděkovat dočkissovi za rady a konzultaci.
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

11.03 2015 21:41


No a ukážu fotky prvního výrobku a to je plast před chladič. Na sahaře se zatím pracuje.
Naposledy upravil velvet dne 11.03 2015 21:44, celkově upraveno 1 krát. (19% původního příspěvku)
AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

11.03 2015 21:43


velvet (11.03 2015 21:35) orig :
Zdrvím příznivce tohoto vlákna. Dnes přidám fotky novinek co jsou na autě. Tak motor je z devadesáti procent zapojen dodělávám nějaké drobnosti jako třeba ochraný kryt nad turbo. Dále jsem přidělal novej chladič oleje je o něco málo větší než serie. No a pak jsem si udělal radost a koupil jsem nové sedačky a tím chci poděkovat místnímu členovi fesoj za kontakt na výrobce. No a dál pracuji na formách a kevlaruhlikových výrobcích sahary a plastu před chladič. A tady zas chci poděkovat dočkissovi za rady a konzultaci.
Toto je nádherný projekt,smekám klobúk,perfektná robota.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

13.03 2015 21:07


velvet: Parádička

Pár dotazů:
jak jsi přišel na žlutou barvu bloku?
Co to máš na motoru za setrvák a kolik váží?
Kryt rozvodů sis dělal taky?
Co používáš za pryskyřici?
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

15.03 2015 10:19


Apsv:
Ahoj na žlutou barvu jsem přišel tak že ten motor příjde do té bíložluté audi.
Na jakém motoru myslíš? Na tom žlutém je serie mc na tom motoru neproběhla žádná úprava. A na tom do Quattra je původní co tam byl a vážíl 11kg. mi jsme ho odlehčily a vyvážily a váží něco málo přes 8kg. V homologacích je napsáno že používaly setrváky vážící4,9kg a na S1 dokonce 3,5kg.
Kryt rozvodů jsem si dělal jen na tom motoru do quattra a je z kevlaru. Na tom žlutém je seriový polepený folii.
Použivám epoxidovou.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

15.03 2015 12:58


velvet: Ty homologační váhy trochu nechápu. To snad byly z duralu??? Každopádně dobrá inspirace
Na kryt máš tedy formu?
Temperoval jsi to kvůli tepelné odolnosti?
A co ten spodní plechový kryt rozvodů na bloku?
sponzor





15.03 2015 12:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

15.03 2015 14:32


Apsv:
Váhy jsou opravdu zajímavé ale jde oto jestli mají smysl u pětiválce a turbo.
Na kryt mám formu.
Netemperoval jsem to tak uvidím co to udělá ale ten kryt se moc neohřeje si myslím tak by to mohlo být ok.
Na ten spodní kryt formu nemám nechal jsem ho plechovej.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

15.03 2015 15:58


Vyslo to lehci jak ten plechovej?
Na motoru ma kazdy odlehceni smysl. Furt to je pred predni napravou...
Slysels o elektronovych tehlicich, co mam mit S1 na predku?
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

15.03 2015 22:02


Lehčí to je ale o kolik to ti neřeknu névážil jsem to.
O lehkých těhkicích jsem slyšel a viděl ale jestli jsou z elektronu tak to nevím bud elektron nebo dural nebo hliník.Tady ti dám fotky jednoho tipu co se montoval na A2 a sportquattra a S1. Ten druhej tip jsem viděl jen v homologaci S1. Jen poznámka to nejsou mé fotky.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

16.03 2015 0:11


kua zajimavý fotky! ...odlitek a navařená krabice...
Ty kotouče byly dělený???
Myslíš že náboje jsou vylehčené, nebo to jsou rozšiřovací podložky?
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

16.03 2015 9:39


Ano závodní kotouče se tak dělaj jsou zvlášt a šroubuji se na mezikusy bud na pevno nebo plovoucí. Náboj je jak seriovej odlehčenej a pak tam příjdou duralové mezikusy na které jsou přišroubované kotauče a sloužijou jako podložka. Síla je asi 29mm.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

16.03 2015 10:22


Kua, na tech autech nezustal kamen na kameni. Radsi ani nechci videt, jak vyresili homoklouby, poloosy a kardany...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email