Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.1. 2007
Příspěvků: 84 | Témat: 21

25.12 2012 14:49


Před pár dny jsem zvažoval vyměnu A8 za Phaetona W12 noo jezdil jsem s tím, ptám se majitele a proč svítí kontrolka motoru? Bylo mi řečeno že se to tet svítí jak jezdí na ethanol 1:2... žádna ůprava na autě nebyla. Chybu jsem mu smazal přez telefon a znova se už nerozsvítila co jsem s tím jezdil.Jelo to ůplně normálně.
nahoru

sponzor





25.12 2012 14:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2010
Příspěvků: 20 | Témat: 4

27.01 2013 14:01


Pokud se mám podělit se svými zkušenostmi s Ethanolem , tak pokud jedu kolem pumpy , kde se dá tankovat , tak to dotankuju do plné nádrže . Nikdy více jak 50% . Auto nikdo neupravoval , dělám to tak dva roky , žádná závada . Auto jede podstatně lépe , je živější a má sametový běh . Spotřeba je stejná , ale co ušetřím , dám za oběd .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 14

31.01 2013 17:44


Zajímavé čtení ..

Ale aby to nebylo stejné placebo jako ty krutopřísný čipy na koktách který nikdy nikdo nezměřil.
Stejně jako že 1.9 TDI* žere 4.5l na 100km protože to píše palubák!!
Já osobně to testuji na staré R19 1.8 8V bez přestavby ..A jediné co sem postřehl je že se auto více hřeje,a motor je kontinuálně horší a horší.Raní starty v mrazech jsou docela zajímavé.Ale to mě nebude do budoucna absolutně štvát.Když dojede,půjde do šrotu..
U nového auta bych váhal.


Mě by spíše zajímalo jak slovensko-kanadský tým lidí dosáhl u motoru Audi R5t výkonu 600Hp se spotřebou 3.5l na 100Km.V tom je budoucnost.

A u toho kdo tankuje 3x do týdne 80l paliva to chápu.Ale tito lidé mají auto většinou jako spotřebák na 3roky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 3

27.06 2013 12:13


Zdary. Pokud někdo bude chtit ridici jednotky na etanol tak mam dve. Včera jsem je vyndal z A8 4,2 davam to do plynu tak jestli někdo bude mit zajem tak není problém.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

28.06 2013 7:26


jiruchac:
Zdary. Pokud někdo bude chtit ridici jednotky na etanol tak mam dve. Včera jsem je vyndal z A8 4,2 davam to do plynu tak jestli někdo bude mit zajem tak není problém.


Hoj smím se zeptat proč nejezdíš dál na E85 a dáváš tam LPG*[/akimg]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

28.06 2013 14:58


Giovany: Resil to v druhem vlakne, koupil to auto takhle a uz to planoval ze to tam da
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 3

01.07 2013 18:57


Ano to auto uz sem takhle koupil ale na etanol se mi zda ze je moc velka spotřeba. Uz sem mel 3 auta na LPG* a maximalni spokojenost a spotřeba oproti etanolu super.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

08.01 2014 20:17


taky uvažuju o E85 .. ale nechal bych si přeprogramovat řídící jednotku od této firmy ...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


žádná krabička ale přemapování i s poladěním předstihu což je na tom celém dle mého názoru nejdůležitější.
za mě E85 ano , ale rozhodně né bez úprav a rozhodně né krabičky

ještě odkázek na superba výhodou je zvíšení výkonu alke provoz pouze na E85-
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





08.01 2014 20:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 144 | Témat: 20

23.02 2015 2:09


Pratele, potreboval bych poradit, nejspis bych to tu nekde uz nasel, ale nemam bohuzel tolik casu na to to tu hledat. Zajima me, jestli je mozne, popr. jake s tim muzou byt problemy, kdyz predelam A8 4,2i 2004 na bioethanol? Ma s tim nekdo zkusenost? Predem diky za vsechny odpovedi...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

23.02 2015 8:15


DKJamez:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

... ja si tech 15 vterin na to hledani najdu. a dalsich 30 na to abych ti to presunul do uz existujiciho tematu. ocividne mam casu ma rozdavani. dohromady tak 5-6 temat.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.1. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

25.01 2017 14:08


Dovolím si přidat vlastní zkušenost s E85 v motoru V8 na AUDI A8 D3 rv 2004. Jelikož pracuji v jedné pražské autobusové firmě, kde dolehla nějaká ta krize, takže peněz moc nebylo, snažil jsem se trošku ušetřit. Do Prahy to mám z Rychnova nad Kněžnou kousek cesty, cca 160km, z toho cca 90km je po dálnici.

Zkušenost je taková za čtvrt roku používání:

1/3 Natural 98, 2/3 ethanol E85. Motor bez problému startuje i v -15C, chod motoru je plynulý, žádné pozorovatelné problémy či změny. Je možná trošku cítit nárůst výkonu, ale žádný zázrak se samozřejmě nekoná, spíše opravdu jen pocitová záležitost.

Co se týče spotřeby: Krom cest do Prahy a zpět nejčastěji jezdím v úseku do Náchoda a do Hradce Králové, takže lehké kopečky i rovinky a město. Průměr za cca čtvrt roku na počítači je 10,8l/100km.

Auto je bez jakékoliv úpravy. Čistý E85 jsem nezkoušel a ani se k tomu nechystám. Jen možná ještě cenové rozpětí pro porovnání, v Rychnově nad Kněžnou stojí litr E85 23,50Kč a litr Naturalu 98 33,90Kč.

Toť zkušenosti pro Vás, kdo chcete odzkoušet. Zda doporučit či ne, je asi na kažném jedinci a jeho odvaze.
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

26.01 2017 7:08


Já myslím, že Etanol a LPG* do A8 prostě nepatří. Kdo si může dovolit vozit prdel v A8, může si dovolit jezdit na benzin. Horší je to pak se sockou, co si koupí A8, zjistí, že nemá za co jezdit. LPG* a E85 se hodí do Felicie a ne do luxusní limuzíny. Vůz na plyn musí být ještě označen samnolepkou LPG*. Ta samolepka na A8 mi přidadá komická
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

26.01 2017 9:06


Já bych LPG* neodsuzoval. Ročně najedu cca. 40 000 až 50 000 km, mam LGP v A8 už dva roky a nemůžu si stěžovat. Průměrně jezdím za 1.88 až 2,00 Kč za Km. Investice se mi vrátila cca za 20 000 km tudíž za půl roku. S LPG* nemám žádné problémy, žádná chudá směs na Lamdách atd. důležité je aby to namontoval někdo kdo ví co dělá. Na autě to není zvenčí vůbec poznat, že mám LPG*. Tankovací hrdlo mám skované po víčkem nádrže. I v motorovém prostoru krom vstřiků není nic patrné. I mechanik si libuje, že mu to při práci nikde nepřekáží. Na A8 je super že místo rezervy jde dát 78 Litrů nádrž. Samolepky záhadně odpadli po první myčky ani na STK* si nestěžovali, že je nemám. Italie, Německo, Rakousko atd. nikdo to neřešili. Jediné co je otravné že každých 20 000 km bych měl chodit na revize :-/ Když spojím LPG* a Benzín tak dojezd je super Uvidíme jak se provoz projeví dál na spolehlivosti.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.1. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

27.01 2017 11:50


AD SUP1
Jistě s tebou souhlasím, taky mi to je proti srsti, ale situace holt donutila toto provizorium udělat. Proto jsem nasdílel svoje zkušenosti. Naštěstí od března nabíhá nová smlouva a už si zase bude Audina chroupat jen benzín, jak to má být.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 82 | Témat: 2

27.01 2017 16:04


SUP1 (Čt, 26.01, 2017 7:08) orig :
Já myslím, že Etanol a LPG* do A8 prostě nepatří. Kdo si může dovolit vozit prdel v A8, může si dovolit jezdit na benzin. Horší je to pak se sockou, co si koupí A8, zjistí, že nemá za co jezdit. LPG* a E85 se hodí do Felicie a ne do luxusní limuzíny. Vůz na plyn musí být ještě označen samnolepkou LPG*. Ta samolepka na A8 mi přidadá komická


Nechci tě nějak urazit, ale tohle cos napsal je v dnešní době....dost špatně formulované a svým způsobem je to dost hloupá myšlenka. Když vidím, to oblíbené heslo o opicích a banánech, tak mi vstávají vlasy na hlavě a říkám si, co to je za "zazobaného namyšleného osla" jasně, pokud jde o servis, tak naprosto souhlasím a když si člověk koupí luxusnější auto, tak musí mít i na jeho někdy dražší údržbu...ale tím to končí. |Chtěl jsem se trochu rozepsat, ale v podstatě stačí, když napíšu že nevidím důvod proč bych měl jezdit za 5,- na kilometr, když můžu jezdit za 2,- a proč bych měl jezdit octavií nebo mondeem nebo co já vím, když za stejné peníze, co bych dal za provoz dvoulitrového dieselu, můžu jezdit osmiválcovým benzínem, tady tohle jsou takové ty řeči "bohatých", kteří nesnesou, že ve stejném autě může jezdit někdo, kdo je pro ně "chudší" což nemusí být vždycky pravda...někdo holt vydělává normální peníze, platí účty hypotéky atd, ale má rád auta a 4 válce mu nestačí a hlavně v dnešní době, kdy je dostupné všechno možné, kdy je plyn v mnoha motorech prověřený a hodně lidí mají jen kladné zkušenosti (především ti, kteří to opravdu mají, ne franta v hospodě, který někde viděl nebo četl, nebo po šestém pivu měl mekléren na plin a uplně ten motor hele vod*ebal tím plinem) si radši koupí velké luxusní auto. Dnes je třeba pro mě osel někdo, kdo tohle řekne, a takový člověk nezná cenu peněz, když najedu autem x kilometrů, tak utratím x peněz za benzín, na plyn utratím x mínus rozdíl mezi benzínem a plynem, u mě je to třeba ročně víc než dvacka a to jezdím celkem málo, za ty prachy mám zaplacenou větší část dovolené, nebo servis a obutí, nebo novou pračku, projektor, telku atd atd atd...tím neříkám že jsou všichni oslové, kteří si hned nedají auto do plynu, ale když mám návratnost zařízení LPG* do roku a pak jen šetřím, tak nemám co řešit, ty peníze dám mnohem radši do rodiny a do sebe, než je nacpat státu, který to rozháže za Blanky, openkardy, padáky, Skarty a jiné nesmysly...
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

27.01 2017 22:10


Jenže LPG* není jen o tom, že za méně peněz jezdíš
Je to také o údržbě, ročních pravidelných kontrolách, častější výměně svíček, výměně nádrží po 10letech, směšovač také není nesmrtelný,atd, atd, atd...
Prostě se člověk chlácholí, jak za levno jezdí. To je stejné jako s naftou. Pipka od naproti si koupí diesla, jezdí s ním každý den 2km do práce, je celá hotová z toho, jak levně jezdí. A za rok ucpaný DPF*. Investice 20tis Kč do nového filtru a ve finále jezdí dráž, než s benzínem
A z 5Kč na 2Kč/km, jak píšeš to rozhodně není.
A proč, když je to tak geniální úspora, neničí to motor (jak se většina plynařů domnívá) už to do A8, potažmo do jiných aut nedávají? Já nejsem odpůrce plynu, ale jsou prostě auta, do kterých plyn prostě nepatří. A8 je jedním z nich
sponzor





27.01 2017 22:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 82 | Témat: 2

28.01 2017 9:33


Ale revize jednou za rok stojí 1200,- na kolik vyjde výměna svíček?i kdybych to dělal taky jednou za rok... Když za rok ušetřím víc než dvacku? Pořád to jsou jednoduché počty, nádrž jednou za deset let... Deset let mi to stejně nevydrží...rozdíl v úspoře plynu oproti naftě je dost velký, navíc vzhledem k náročnosti oprav TDI* a benzínu je to jasné...
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

28.01 2017 13:22


No vidíš a vlastně zůstatková cena vozidla je také o dost menší. Hodně lidí se přestavovaným vozům na LPG* a E85 vyhýbá. Spíš si koupí benzin a předělají si to sami. Opotřebení motoru je větší=kratší životnost=menší zůstatková cena. Většina plynařů bude namítat že nikoli. Motory jsou prostě navrženy na benzin, nikoli plyn a E85. Přestavba na E85 a LPG* počítá vlastně s nějakou životnostní rezervou, ale i tak ji zkracuje
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

28.01 2017 18:40


Dobře seřízený a servisovaný plyn je OK. Pokud nejsou splněny obě podmínky současně, je to problém v autě navíc. Bohužel dobrých plynařů je v ČR asi tak tolik, kolik mám prstů na jedné ruce.

Samozřejmě LPG* je stále považováno za palivo pro socky, takže to poněkud kurví sociální status luxusního automobilu, jakým A8 je.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.01 2017 20:10


Osobne mam audi v plynu, nadrz misto rezervy, dojezd cca 500km a lepici sadu tak moc nechapu vyraz zabiti kufru:-)
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
2
11.Listopad 2014 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
7
08.Srpen 2014 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email