Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 320 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 314
Uživatelů: 6
Celkem: 320

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 1

10.02 2012 16:15


Rhino:....tak na toto téma si s Tebou rád pokecám...taky řeším E85....

Je to přesně jak píšeš.....pul světa na to jezdí, a nic....a pak si čtu fora plná informací typu jedna paní povídala...

To je jako ten příběh s tím stopařem s se škrtící strunou v tašce....snad bšem známým mých známých se to zaručeně stalo....


Pokročil jsi nějak v úvahách co s E85??? Ano nebo ne??? Jakou jednotku??? od koho??? Montáž sám, nebo od firmy???

Dík za postřehy...
nahoru

sponzor





10.02 2012 16:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.02 2012 16:47


Kolega na to v práci jezdí a jediné že to v mrazu na potřetí chytne jak má a jede ale jinak říkal bez problémů. Má Hondu Acord.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 1

10.02 2012 19:37


jizan:..a od koho má tu konverzní jednotku???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.02 2012 19:52


už jenom čekám hlášku o opici a banánech, ale auto stojí v garáži a jezdí se busem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 1

10.02 2012 21:48


Venca....tak tu hlášku neznám...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.02 2012 11:40


KDR:
jizan:..a od koho má tu konverzní jednotku???

Jakou jednotku? Naliješ a jezdíš...míchá to 1:1. Doba nás naučí jezdit a s těma autama v garáži se mi líbí ta hláška, ale takové auto stojí víc na pojistce jak na km. Už mě to vychází blbě a to jezdím denně. Je třeba něco dělat a nekecat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.02 2012 13:34


pokud ethanol, tak opravdu u auta, ktere pravidelne jezdi...fakt rozezira a zanasi hadice...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

11.02 2012 13:39


Lumpiq: Lumpe, myslíš že bych mo mohl vyzkoušet aspon řekněme v poměru 1:2 ?Budu tankovat dneska full tak se rozhoduji
nahoru

sponzor





11.02 2012 13:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.02 2012 13:48


nemam az tolik zkusenosti, abych ti v tomdle poradil...zkus nekoho, kdo tomu rozumi, dela do toho..

u me byl jeden pan na opravu navi co na to jezdil a rikal mi, ze to brali ve firme do vsech aut..u aut, ktere nejezdi tolik, sporadicky pak byl problem s ucpavanim a zanasenim pal. soustavy...u aut s castym provozem bez problemu...rikal neco o 15 autech, skodovkach a vw

ja jen treba vim, ze kdyz naberu palivo do scootera s bioprisadama a necham ho mesic stat, treba ted kdyz je snih a LED*, stopro budou problemy s karburatorem, tryskama..nejakych 100 km bude pocukavat, chcipat na volnobeh atd..a to tam je nejakych 15 procent nebo kolik se ted dava?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.02 2012 13:48


jinak jsou nejaka Aditiva* na to mam pocit...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

11.02 2012 13:56


Neva, počítám stím že to do 3dnu zase vyjedu do nuly. Takže, nějaká ta uspora by se hodila. Už hledám co a jak, hlavně do jakého poměru se pustit.
Studené startování mám vinikajíci a popřípadně nejakého rozežíraní se taky nebojím. Tech couráku do prace a zpět by pro ten motor s tím ethanolem nebylo dobré .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 1

11.02 2012 15:49


jizan...nechci jezdit 1:1 a míchat to...chci tam dát tu přídavnou jednatku az pár tisíc, at to nastartuju i v zimě a nežere mě to jak tank...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 1

11.02 2012 16:03


Aby auto dobře jezdilo na e85, chce to něco udělat s časy pro vstřokování paliva......ethanol má jiný parametry jako benzín, tuším jinou výhřevnost, tak se ho tam musí dát krapítek víc...

Věžná jednotka vyhodnotí podle lambdy jak je chudá/bohatá směs a přidá nebo ubere....

Přídavná jednotka jen přídá nějaký "delta t" k času jednotky v autě......nic víc, nic míň....alespoň tak jsme to pochopil...

Na trhu je spoustu jednotek, levný i drahý, podle mě je to všechno na jedno brdo....prostě k času ECU* něco přidal a funguje to......

Studený starty pak některé jednotky řeší automaticky, např. když otočíte klíčkem a necháte dýl než 5 sek, tak se tato funkce aktivuje a po dobu 1 mituty se tam přidá více paliva (větší delta t) než by to přidalo normálně......u jiných jednotek to musíte udělat přepínačem.....některý mají ještě teplotní čidlo...ale ve finále to dělá pořád to stejný....

Nic jinýho v tom není...žádnej další rozdíl v jednotkách krom ceny a keců o tom, jak jsou zrovna "ty naše" ty nejlepší jsme nenašel...

Ceny jednotek se pohybují od cca 3000 do 9000 a za montáž chce někdo 2500, někdo 600 a na YT to svede i blondýna s jedním šroubovákem za 10 minut...

Nerad bych koupil něco za 9000, když mi to udělá ve finále stejnou službu jako to stejný za 3000...

Rád bych s někým, co chce poladit auto na ethanol, ne jenom laborovat s poměrem benzín vs. e85, rozvedl na toto tema diskuzi...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

13.03 2012 14:04


Prispeju taky svoji troskou zkusenosti. Do audi sem E85 nezkousel, pac mam naftu, ale jezdim denne do prace cca 20km a to Fiatem Punto 1.2 Rikal jsem si, ze to s tim palivem taky zkusim a zde jsou moje zkusenosti a postrehy:

- michal sem v pomeru 1:1, tj. E85 : N95
- auto bez prestavby, motor nalitano 160 tis.
- starty v pohode i pri -10C
- motor tissi a o neco zivejsi
- spotreba vzrostla pri tomto pomeru o 10%

Provedl sem i par mereni a cim vetsi byl podil E85 tim se i procentuelne zvysovala spotreba na 100km.

Ve finale sem zjistil, ze se mi to nevyplati, resp. 1km mi pri zvysene spotrebe a snizene cene E85 vyjde stejne jako bych jezdil jen na N95. A do 13 let stare obludy uz se mi investovat za prestavbu nechce, takze pro me je toto palivo nevhodne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2012 14:51


KDR:
jizan...nechci jezdit 1:1 a míchat to...chci tam dát tu přídavnou jednatku az pár tisíc, at to nastartuju i v zimě a nežere mě to jak tank...

Ty ještě nevíš co je to když to žere jak tank
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

14.03 2012 11:30


jeden technický dotaz to jako zaplatím 6tkč za krabičku např toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a můžu normálně hned jezdit na e85 jasně pak vyměním filtr a to je vše???
nahoru

sponzor





14.03 2012 11:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.03 2012 17:43


Kolega v práci jak jezdí na ten E85 tak jak je tepleji už na to jezdí normálně.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

14.03 2012 22:20


sss601: V podstatě ano, jen dobře vybírej tu "krabičku". Ideálně chtěj reference na lidi, co to od nich maj a pobav se s nima, jak jim to funguje. Začíná to prodávat každej, kdo má díru do pr.ele, ale v těch krabičkách jsou hodně velký rozdíly v kvalitě zpracování a ve funkcích. Přitom cene je podobná...

Mě osobně zatím nejlíp vychází tihle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

15.03 2012 1:43


Je tam taky seznam čerpacích stanic. V HK čerpací stanice etanol 85 za 29,70 kč. Začíná to stoupat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

15.03 2012 7:36


Tu škatulku si namontuje každej sám! Ceny přestaveb 7000,- a podobně jsou k smíchu!!!
Znám několik lidí,kteří už na to jezdí normálně deně i v -10 stupních.
Prý to dováží i řidiči kamionů z Polska a ta jednotka vychází na 1700kč,přestavba trvá několik minut. Takže proč se do toho zbytečně vysypat???
Jinak ten ethanol funguje normálně a spolehlivě,teť záleží jak se to komu vyplatí,ta spotřeba tam roste určitě pokud je provoz na čistej E85.
Zase musím říct,že když jsem to do auta tankoval 1:1 tak jsem to ani nepoznal,že se zvedla spotřeba. Bylo to skoro stejný,ale zato to jelo jak šlak!
Takže pokud jednou koupím něco na benzín,zase to budu řezat 1:1 mám s tím jenom dobrý zkušenosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 1

15.03 2012 9:13


Zdarec, mám tu několik nových informací.

Po pár měsíčním pátrání na netu jsme krom nabídek firem našel snad jedinou seriozní debatu o E85 z úst lidí, co na to jezdí a najeli spoustu kilometrů.

Mrkněte a klidně se přidejte:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Závěr ať si udělá každej sám...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

15.03 2012 14:10


No ještě k tomuto tématu napíšu jednu věc. Měl jsem benzinovýho Golfa a spotřebu jsem měl na mix 1:1(N95/E85) kolem 7,5 litru na 100km. Myslím,že to byla moc dobrá spotřeba,ale jelikož jsem pásl po A4 v TDI*,tak jsem si pomohl daleko víc na spotřebě,jezdím kolem 5 litrů nafty,jede to víc než slušně a při nájezdu 20000km ročně je to slušnej rozdíl při dnešních cenách!
Rozdíl za rok je dost znát cca 13000kč.

PS:Kamarád má A8 2,5tdi Tiptronic* a jezdí kolem 9-10litrů nafty,samo,že normálně a né jak negramot
Ale u 4,2 bych nad E85 neuvažoval,ta spotřeba stoupne oproti benálu o dost (při jízdě na čistej E85).
Spíš bych tam narval LPG*,je to otestovaný a litr stojí 17,50kč.
Ethanol pujde podle mě nahoru dál. Sleduju to,beru na čerpačce kde E85 prodávají,před rokem byl za 21,90 dnes 25,50.
Co bude v sezóně Mám pocit,že dolů to pujde těžko!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

26.09 2012 21:32


Zdravím,chlapi,nebudu nikomu brát iluze,ale máme malinký rodinný servis a úpravu na ethanol děláme cca 3 měsíce. Nicméně firma motorexpert.cz která má vlastně školící středisko pro servisy,tak je firma která nás školí na úpravu ethanolu. Nečetl jsem všechny příspěvky,ale něco málo jo. Že rozežírá hadičky atd. je absolutní nesmysl. Palivový filtr se mění častěji,to jo,ale jen proto,že ethanol má čistící účinky,čistí,odkarbonuje jak palivovou soustavu,tak i motor. Někdo říká že škodí motoru,ale jelikož ethanol obsahuje více kyslíku,tak hoří při nižších teplotácha tím se vlastně životnost motoru prodlužuje.Nějaké vozy(Opel Astra-Vectra) mají probléby se zakarbonováním ventilú,vynechávají válce při spalování. Samotný ethanol motor čistí,a tím vlastně může pomoci vyčistění těch ventilú (máme odzkoušeno). Jinak s tím startováním a jednotkama co si člověk namontuje sám,jo,jsou takové,ale pak jsou problémy se startem,upálené svíčky,vypálený kat atd. Mohl bych napsat více,ale nemá to smysl. Jeden tak,druhý tak a oba ví hovno Kdyby jste někdo chtěl něco,sz nebo i sem. Rád odpovím Jo,a já sám mám A4 1.8T quattro* a jezdím na čistý E85 a spotřeba šla nahoru cca o 0.5l. Jinak u nás E85 23.50 u stanice Ono )
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.09 2012 9:30


Dodavatel E85bude vzdy tvrdit ze je to ok, stejne jako dodavatel LPG* atd.. A praxe po 100 tisic km najeto je casto jina...aspon u LPG*..

Ad jednotka, nasel jsem nejake vzorce na prepocet map v originalnich rj, takze by nemusela byt nutnost davat nejake china ext. krabicky a dokonce by slo udelat prepinani map v rj podle aktualniho paliva..
nahoru

sponzor





27.09 2012 9:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

27.09 2012 10:51


Jak píšeš....Na ethanol se jezdí všude ve světě již několik let,u nás to teprve začíná. Jsou automobilky které už to mají od výroby. A nikde jsem nečetl že po profesionální úpravě jsou nějaké problémy... 100 lidí,100 chutí
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

27.09 2012 16:00


Lumpiq:
...a dokonce by slo udelat prepinani map v rj podle aktualniho paliva..

Kdy to vyzkoušíme? Auto dodám
Všechny FFV z výroby to tak mají a ŘJ maj co vím stejnou (HW), jen jiný SW, takže...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.09 2012 18:36


hele, do toho nejdu...s mapama nemam jeste takove zkusenosti, abych dokazal zmenit vstrikovaci davku, additivni korekce atd..to podle me pujde napric nekolika mapama

mozna casem, az mapam ECU* prijdu trochu na chut, budu mit zkusenosti...ted jen z nich odeziram, kdyz potrebuji udelat nejake mereni a chci si vycist pozadovanou hodnotu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.9. 2012
Příspěvků: 37 | Témat: 2

27.09 2012 18:42


Máme od předchozího majitele předělanou S4 V8 4.2 na ethanol, vůz má jiné vstřiky, svíčky, jednotku, přepínač. Navíc u jednotky je možnost ladit výkon atd. takže z toho jde dostat o něco víc koní, vcelku bez problémů. Zatím vše v pořádku a doufám, že to tak dlouho bude. Úspora na ceně je to přece jen značná. Jen poznamenám, že systém máme v záruce a konverze vyšla na 15 500, tak bych popravdě skoro doporučil jedincům, kteří o tomto uvažovali, zda se nepodívat spíše po LPG*, snad mě nikdo neukamenuje .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

04.10 2012 19:39


Audinka A8 Long:
No já mám kolem sebe tři benzinky na ethanol a vše v okolí právě 5-15 km ode mně.Takže nemusím nikam dál...Jinak ted na té nejlacinší srojí ethanol 25,40 kč a benzín kupuji Vervu za 37,50 kč.....je to 12 kč na litru tak jsem na tom začal uvažovat....Jde o to že každej povídá něco jiného a o každém jiném autě.Proto se ptám tu protože tu můžu posbírat asi nejlepší informace přímo od majitelů 4.2i osmiválců


Stara V8 na to jezdi lip jak na benzin, jezdim na to uz vic nez pul roku a vse v pohode.FSI* umeji pry lepsi firmy taky prekopat, ale je to drazsi.Jinak u ONO stoji E85 23,50 za litr a to mzslim je duvod k usporam.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.10. 2006
Příspěvků: 1 | Témat: 0

25.12 2012 12:00


mam S8 5.2 a jezdim na ethanol:benzin v pomeru 50:50 a vic nez spokojenost, jde dobre za plynem, ve meste staci plyn. pedal lochtat. najezdim mesicne cca 1500km. startuje upne stejne jako na benzin, spotreba budto stejna nebo o neco malo mensi. mesto jezdim do 20L a dalnici za 12,4L. chtel bych jezdit pouze na ethanol, ale zatim jsem nesehnal kvalitni upravu na FSI* motor..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
2
11.Listopad 2014 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
7
08.Srpen 2014 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email