Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 358 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 355
Uživatelů: 3
Celkem: 358

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

23.01 2012 15:56


tak biolíh má něco do sebe vzlášt když je tam rozdil 10 kč
řeším to na doutníku ale bojím se o palivové vedení
nahoru

sponzor





23.01 2012 15:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

23.01 2012 16:07


Krysar: Srát na to, jestli přežil čtvrtstoletí provozu, nějaký biolíh ho nerozhodí...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2012 20:14


Pokud nejedu víc jak 50km neberu rezervu a mám Kompresor* a sprej....mladá by stejně volala mi když už by se něco stalo a a8 není pro ženskou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

23.01 2012 20:49


E85 jsem jeden čas bral do G3 a v poměru 2:1 to jezdilo velice dobře i přez zimu. Žádnej problém! Na čistej sem nejezdil,ale znám hafo lidí co na to jezdí od jara do podzimu!
Dřív stával 21.90 a naturál 31.90 takže 10kč rozdíl na litru,ale na mix ETHANOL/NATURÁL se mi zvýšila o necelej litr spotřeba,ale jelo to jak z praku,zvedne se tím oktanový číslo!
Soused na to už jezdí 2roky a žádnej problém,motor přede jak kotě a dojíždí deně do práce cca 70km!
Taková moje zkušenos.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

24.01 2012 15:01


jizan.com:
... a a8 není pro ženskou

to snad ani doma řikat nebudu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

24.01 2012 15:32


Že vám pánové není líto těch vašich Audinek, opravdu si to od vás nezaslouží. Takhle prasit drahé motory může jen zelené hovado. To bude pak peněz za generálky motorů. Chudák Vlasta si nebude moc ani vzít dovolenou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2012 15:55


Ty máš raději audi jak sebe a rodinu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

24.01 2012 15:56


cikina: Když bereš obden plnou, koukáš na to jinak...
nahoru

sponzor





24.01 2012 15:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2012 16:16


Jestli někoho baví z každého l dávat 13kč státu prosím mě tedy ne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

24.01 2012 16:16


jizan.com: Když nemáš na PHM a chceš šetřit tak si kup mopeda. Chceš si zničit motor, tak si ho znič já ti v tom nebráním. Ani ti nebráním poslouchat zelená hovádka. To je čistě tvoje věc , já ti nic nenutím. Dělej si co chceš ale pak si nestěžuj. Debilních Bursíkovskejch ekoteroristů už bylo dost. Kdo se nepoučil patří mu to a jde si stěžovat madame JauAU.
Rhino: Ale zničíš si motor a bude tě to stát několika násobně víc.
Tyhle záchvaty šetření jsem měl také, když jsem byl mladší ale motor pak skončil na vrakovišti.Poučení nelej tam co tam nepatří.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

24.01 2012 16:27


cikina: Nějaký praktický důkaz / zkušenost nebo jen další výkřik do tmy?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

24.01 2012 16:38


Rhino: Zkušenost, ale draze zaplacená.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

24.01 2012 16:50


cikina: Konkrétně - co odešlo a proč?

PS: odpovědi "motor" a "protože LPG*" mě prosím ušetři
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

24.01 2012 16:59


Není tohle téma náhodou o E85 ne o LPG*?

Každopádně pokud je motor v pořádku, LPG* je sekvenční vstřik od dobrého výrobce a nemontoval to Lojza ve stodole, tak to motoru neublíží. Jen tady na klubu je početná komunita, která s tím má bohaté zkušennosti...

Velkou výhodou plynu taky je, jak už tady padlo, že nezaplatíš státu ani korunu na spotřební dani. A to je něco, co by mě zahřálo u srdce samo o sobě...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

24.01 2012 17:12


Rhino: Nemůžu to tady rozvádět, jaké jsem byl tupé hovado a na co všechno jsem jezdil přidávajíc do toho všeliká Aditiva* aby motor netrpěl. Takovou ostudu si tady dělat nemůžu. Biopaliva.
Kluci bavte se tu dále, nebudu vám kazit besedu, proti LPG* nic nemám.Už jsem pryč.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

24.01 2012 17:22


cikina: dobře, ježdění na směs ředidla a vyjetýho oleje je poněkud jinej level.
Ohledně E85 lze tedy shrnout tvé příspěvky stylem "nic o tom nevím, ale určitě je to špatně"...
nahoru

sponzor





24.01 2012 17:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

24.01 2012 17:38


No určitě to není špatné pro motory, které jsou na to stavěné. Ale lejt do motoru ,kterej je stavěný na naftu nebo benzín něco jiného je velký otazník a já bych to neriskoval. Pro to, že místo úspory to může přinést pěkný prodělek.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

24.01 2012 20:02


Jestli chcete jezdit na Etanol 85 musí se předělat soft ř.j. protože etanol má v sobě nevázaný kyslík a provoz v neupraveném autě znamená neustálou chudou směs a možnost poškození motoru.
Ceník úprav motoru na palivo BIO Etanol 85.
3-4 válcový motor 6000 kč (+1000 kč montáž)
5-6 válcový motor 9000 kč (+2000 kč montáž)
8 válcový motor 11000kč (+3000 kč montáž)
POZOR když nemáte ůpravy!
Když dáte plnou nádrž Etanolu auto se začne dusit a nepojede.
Rozežíra to pryž, ničí palivové pumpy, podpaluje ventily,ničí hlavy motorů,propaluje písty.Kdo to chce přesto zkusit bez ůprav, smíchat s benzinem 1:1. Barvu z vnitřku plechového kanistru to vyžere během pár hodin.Pozor u starejch aut jako je třeba ruskej GAZ rozežere gumu karburátoru a pak nejde ubrat plyn. Zážitek když se blížíte autem k přechodu na kterém jdou slimáci. Pozor auta v záruce jak zjistí že v autě je nebo byl Etanol záruka nebude uznána. Normálně v dnešní době už se tento sajrajt přidává do pohoných hmot asi kolem 4,5procent a tak když se vám něco podělá na autě může to být právě tím zeleným sajrajtem co přidávaj do PHM: Radím vám zadejte si do vyhledávače Etanol 85 a dozvíte se víc. Zdraví vás protivnej dědek kterej nic neví.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2012 20:10


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

24.01 2012 20:40


To je teda něco,když je ten ethanol E85 teda tak na ..... Tak jak se mohl vůbec dostát na trh a je prodávanej už ve spoutu zemích a delší dobu než je nám známo.Že by ho snad vynalezli kvůli tomu aby měli automobilky vetší odbytek náhradních dílu a mechanici víc práce.....
Asi si budu muset udělat malej pokus koupim tři druhy benálu,naliju je alespon do klenic nebo do petláhví nachážu do každé z nich kousek kliníku,železa a gumy třeba a uvidím co se po měsící stane a jak se vypaří každej z benzínů
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

24.01 2012 20:53


Audinka A8 Long: Nejvíce rozšířenej snad v Dánsku nebo Švédsku nevím přesně. Jinak se tomu říká: Pomsta Zelenejch automobilistům. Taky jsem se právě dočetl ať nikdo nevěří pomluvám ale že je také dobré vyměnit Lambádu a Katalyzátor* a palivové čerpadlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

24.01 2012 22:16


cikina: no eště že motor může zůstat... Sorry, ale to sou výkřiky... Jako když se začínalo s LPG*, v Holandsku a Itálii na to jezdili kolik let, ale Čechům to rozhodně bude podpalovat ventily, kroutit hlavy a zadírat písty.
Ve Švédsku je E85 na pumpách min 10 let a z důvěryhodných zdrojů není známo nic o tom co píšeš. Jo, je třeba dát pozor na starý gumový palivový hadice, ale třeba o propálenejch pístech nic. Zato na spoustě blogů najdeš zaručený informace, jak někdo postavil vedle auta kanystr s E15 (a nikoliv E85) a druhej den měl padlej motor na klice...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

25.01 2012 9:09


Rhino: Když si nedáš upravit motor, tak je to na nic. Na tom nic nezměníš. Žádné výkřiky ale fakta od lidí, kteří na to jezdili a přestali, fakta která si můžeš přečíst volně na Internetu. Že to jsou výkřiky tvrděj zelený žáby a ty co tomu dělaj za peníze reklamu. Když seš nadšencem takového paliva tak si nech předělat auťák a jezdi si na to a pak nám tu napiš své zkušenosti. Nikdo ti nebrání.
PS.Narvali do toho miliony a nemaj odběr akorát zdražili potraviny. A to je celá pohádka o panu Bursíkovi, jeho biopalivech z pšenice, kukuřice,řepky, slunečních elektrárnách a větrníkách a zdražování el. proudu. To nejsou ale žadné výkřiky ale jen holá fakta.
Klidně nám tu můžeš vyprávět další pohádky.Už se na ně těšíme.
Pamatuji dobu kdy 1L benzínu stál 4,80kč, to je v přepočtu na dnešní peníze asi 48kč Pamatuji si to dobře,tankoval jsem to do Pobědy. Ta žrala, kam se hrabou dnešní Audinky. To byl můj poslední příspěvek k E85. Teď skočím do rakve, přiklopím na sebe víko a pak si se mnou dělejte co chcete.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

25.01 2012 17:40


cikina:Nedráždi je maj svoji hlavu tak je nech svůj názor si řekl a já s ním i celkem souhlasím.Motor na to musí bejt upravenej jinak to má mnohem větší spotřebu a musí to furt jezdit jinak z toho zůstane po delší době od tankování lepidlo v palivovým systému a to samí je z bionaftou je to mnohem větší sajrajt a jen to škodí novějším motorům starý atmosféry sežerou všechno.
Tak už do nich nerejpej nebo si tě naložej do sklenice s E85
nahoru

sponzor





25.01 2012 17:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

25.01 2012 18:12


áček: Pro mě za mě ať to třeba i chlastaj.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

26.01 2012 9:23


cikina: klid dědku
Zas takovej jouda nejsem, něco informací jsem o tom pobral. To, že je třeba dodat řídící jednotku na E85 je vcelku známá věc (psal jsem to třeba tady http://audiklub.cz/forum/prispevek/827053-ethanol-e85#827053). Myslím, že každý, kdo trochu jezdí, tak řeší spotřebu a cenu PHM. Né všichni proto, že by na to neměli, ale prostě proto, že nikomu se nechce vyhazovat peníze.
Proto se tě už po několikáté ptám, zda máš nějaký konkrétní důkaz o poškození motoru díky provozu na E85. Zatím tu jen tvrdíš, že je to špatný, že to lidi řikaj. Jako sorry, ale tohle je fakt jen výkřik do tmy a né hodnotná informace.
Jestli pro tebe provoz tvého vozu na benzín nepředstavuje citelnou zátěž, nezbývá než ti to přát, ale jsou zde i tací, co musí brát plnou nádrž několikrát za týden, a tak se nediv, že nás zajímá, zda jde ušetřit několik desítek tisíc Kč ročně.
Osobně o E85 přemýšlím víc jak rok, nicméně důvod, proč na to ještě nejezdím je, že o tom chci něco vědět, než to do auta naliju. Pokud máš tedy informace (konkrétní), proč je to špatný, klidně se o ně poděl, ale hesla "jeden co dělá auta povídal" jsou fakt k ničemu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

26.01 2012 11:56


Rhino: Máš úplnou pravdu, vzdávam se a nebudu tu teoretizovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

26.01 2012 12:24


Na LPG* jezdím už skoro 13let a nikdy mi to nezkroutilo ani hlavu ani písty a tomu komu to něco udělá tak to má špatně nastavené je to jeho chyba.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

26.01 2012 12:44


jizan.com: právě... Znam lidi, co jsou schopný na alternativní palivo svádět i to, že píchli gumu. Všude je plno keců, ale smysluplných informací, který pochází od finančně nezainteresovaných lidí je jak šafránu...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
2
11.Listopad 2014 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
7
08.Srpen 2014 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email