Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 359 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 0
Celkem: 359

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

11.12 2011 9:57


Dobry den chcel by som si kupit Audi A6 allroad od roku 2000 do 2004. jaky je lepsi motor a co spotreba u 2.7 biturba a co pri 2.5 TDI co mi odporucate mate skusenosti. ??? dekuji
nahoru

sponzor





11.12 2011 9:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 2

11.12 2011 10:22


No u 2.7 pocitej spotrebu tak 12l a 2.5 pocitej tak 9. Ja mam 2.5tdi v manualu a da se s ni jezdit i za 8.5, ale musis mit kurevsky lehkou nohu. Dle meho nazoru je ale motor tak tak dimenzovany pro tak tezke auto. Sice je psano pro 2.5 ze ma 132kw ale taky to auto ma skoro 2tuny.
Pokud chces usetrit volil bych 2.5tdi, pokud mas penez dost zvol urcite 2.7T. Ale spis jak po motorech bych se dival po jinych vecech, ktere jsou zavaznejsi nez obsah a zravost.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

11.12 2011 10:35


a jak si s motorem 2.5 TDI spokojen ??? slisel sem ze tam odchadzi dost casto cerpadla ??? ale ted nevim ci pri motorech 2.5 TDI 110kw alebo 132kw
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

11.12 2011 12:43


O 2.5 TDI je toho tu napsáno mraky
http://audiklub.cz/forum/tag/2-5tdi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.12 2011 12:49


quattro1: to je jako by si se ptal, jestli máš jet na dovolenou do Rumunska nebo Kazachstánu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.12 2011 12:58


pokud mas takoveto otazky, tak ani jeden motor uprimne...oba jsou ekonomicky narocne motory na provoz a servis a i co do spotreby nic moc....at zvolis, jak zvolis, cekaji te do budoucna investic, tak si dej bokem aspon 20-30 tisic...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2011 13:35


Jeden měch a myslím že si kolega rozmyslí jestli allroad nebo klasika.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.12 2011 14:26


chtel si rici 1 mech + 1 kompresor ne?
nahoru

sponzor





11.12 2011 14:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2011 14:56


1kompresor přes ebay+měch a je to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

11.12 2011 17:38


hm tak neviem zvolim asi 2.5 TDI skoro do kazdeho ojazdeneho auta sa musi vrazat a nie male peniaze auto je nenavratna pokladnicka,kasicka.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2011 18:55


Tak to budeš mít stopro pokladničku a né zrovna malou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

11.12 2011 19:02


4,2 v8 kdyz allroada a budes na tom p malinko hur se spotrebou mez 2,7t ale lip se servisem..
2,5tdi allroad v tiptronicku je nehorsi kombinace od audi

je lepsi dat prachy za beneli a jezdit nez za opravy a nejezdit..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2011 19:15


Jo jenže allroad se 4.2 je velká vzácnost já osobně neviděl ani jednoho jen někde venku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

11.12 2011 19:59


ja som nevedel ani to ze to existuje 4.2 v allroad
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.12 2011 20:02


quattro1: akurat som videl u vas na zapade jeden 4,2 s lpg to by bola dobra kombinacia
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2011 20:15


Jak jinak
nahoru

sponzor





11.12 2011 20:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 2

11.12 2011 20:43


Abych se priznal, mam Allika ktery ma nalitano 360tis poctivych km a zadna pokladnicka... Zkuste si nekdo koupit nissana nebo citroen... To uvidite co jsou pokladnicky. Zlata audi. A co vic, motor naprosto bez problemu... Jen si mlaskam. Nevim co mate za auta, ze po deseti letech jsou ve stavu, ze do nich lijete jen benzin.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

11.12 2011 21:10


ja taky verim audi vw bmw mercedes
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2010
Příspěvků: 18 | Témat: 2

12.12 2011 9:58


Mám dva kusy. Já jezdím s 2,7 rok 02,manuál přev. najeto netuším ,ale dve předních lamp tak 350 + . Manželka jezdí s 2,5TDi rok 02, manuál přev. najeto 140 se servisní knihou ( kilometry ověřeny ). Tu 2,7 mám tři roky. Za tu dobu najeto cca 60tis. km. Průměrná spotřeba za celé období je 11,7. Když jedu jen po Praze v centru, tak jede za 17. Venek cca 9 - 10. Počet závad 0. Měním jen spotřební materiál. Manželka s 2,5 najela teprve 15tis. km se spotřebou 9,6 (pouze Praha) . Počet závad zatím 1 - odešel klimakompresor. Motor je " taková decentní olejnička ". Pokud bych si měl mezi oběma motory vybrat, tak beru tu 2,7 . Motor je tichý, má určitou kulturu chodu a i když auto není žádný sporťák - dokáže s ním pěkně pohnout. Ta 2,5 se mě zdá zdá strašně líná a spojení tohoto motoru (při jeho výkonové charakteristice) s manuální převodovkou je dle mě nešťastné. Nevím jak se chová s automatem, neměl jsem tu možnost se projet. Za mě teda vítězí 2,7.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2010
Příspěvků: 180 | Témat: 10

12.12 2011 13:41


ja mam tu 2,7 a v ni plyn jezdim s tim tak za 15-16 plynu 50 mesto a 50 mimomesto. A ten motor ma sily na rozdavani a krasne zni
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

12.12 2011 14:11


jizan.com:
Jo jenže allroad se 4.2 je velká vzácnost já osobně neviděl ani jednoho jen někde venku.

Kolega od táty má.. Rok 2010.. Nádherná prácička.. kombinovaná spotřeba 11.5l co tady byl posledne..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2011 17:15


Je fakt že jsme měli na servise 2.7T Allíka a nesrovnatelný výkon a vlastnosti s naftou, je to fakt letadlo ale musí si pohlídat stav a je to v cajku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 2

13.12 2011 7:36


Taky bych bral 2.7T, ale jednoho "zrouta" uz jsem krmil 6let a chtel jsem neco uspornejsiho ale zase ne na ukor vykonu a sile, tak jem volil 2.5TDi a jen si spotrebu uzivam Samozrejme pro "oktavkare" motor neni ani jeden
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2010
Příspěvků: 180 | Témat: 10

13.12 2011 9:32


quattro1: byt tebou se s nekym dohodnu aby jsi se provezl a uvidis co se ti bude vic libit...
nahoru

sponzor





13.12 2011 9:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2011 10:34


pokud benzina, tak opravdu radeji tu 4.2, která je spolehliva + zvuk V8..do 2.7 bych osobne nesel ani za nic, pretechnizovany motor, zvlaste pokud je do nej narvana ohavnost jako je levne sekvencni LPG je to rp servismany a diagnostiky lahudka ))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2011 10:35


jinak 2.5 TDI si v zime umi nakrasne vzit 11-12 litru..to zadnej setrilek taky neni...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2010
Příspěvků: 180 | Témat: 10

13.12 2011 10:50


Lumpiq: ja vim no...ale funguje to ..TUK TUK TUK
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

13.12 2011 19:27


hm ja by rad tu 4.2 ale taku som ja osobne ani nevidel ani nenasiel. a ja by som to auto chcel teraz a nie cakat skym mi spadne 4.2 z neba. hele ja mam kamosa ten ma peugeot 306 combi naftaka ma ho 7 rokou a okrem beznich veci nedal ani korunu do toho auta jenom jazdi a najazdy rocne cca 20 000 km.ja mam A4 1.8T mam ho ani rok nie najazdil som cca 12 000km a uz som menil turbo olejove cerpadlo a par drobnosti a je to nemec. Vela ludi na francuzou a na talianou korejcou len nadava a vela si ich chvali. ako sa k autu spravas, staras sa tak auto ktebe. JA DU DO TEJ 2.7 BITURBO. niekto nato nadava niekto zivote stym 2.7 nemal problem. a aspon sa to auto hybe oproti 2.5 TDI a spotreba podobna.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.12 2011 21:08


2.7T ano to jsme se tu shodli ale neřek jsi jestli to chceš nechat tak nebo to upravit na lpg což by měnilo názor..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

14.12 2011 17:31


ja lpg jenom do felicie a favorita.inac ne
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email