Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 372 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 370
Uživatelů: 2
Celkem: 372

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2011
Příspěvků: 36 | Témat: 10

06.12 2011 20:45


Zdravim:) Předem řikám, že vim jak strašně miliardkrát už se to tu řešilo, všechno jsem to všude možně projel, ale logicky i technicky opodstatněnejch názorů je tolik, že sem se rozhod to hodit do davu a zjistit který názory převažujou. Jde mi o to co lejt do známého vačkožrouta 2,5tdi 114kw 8/2011 Tiptronic*. *** 5W40 nebo 5W30 ***? Vim, že se vyhnout velkym obloukem longlifu, vim že výrobce původně doporučoval něco jinýho a vim, že každej má jinej názor co s tim. Zkrátka bych si prostě potřeboval nějak utřídit ty tuny různejch informací ze všech stran a moc by mě zajímal odbornej názor TDI* znalé populace. Rád bych svůj stroj rozmazlil a dopřál mu co nejlepší klouzání všech klouzajících se součástek a hlavně bych se rád vyhnul výměně vaček, kterou mě děsí snad každej mechanik vyjadřující se o tomto motoru:) Díky moc za názory
nahoru

sponzor





06.12 2011 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

06.12 2011 20:48


já nevím jestli je tady něco k řešení, prostě to měň po 10ti tisících a lej 5W 40 s normou VW 505.00
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 171 | Témat: 19

06.12 2011 21:21


Tiez by som potreboval helpnut aky olej naliat, kedze neviem presne aky tam bol doteraz.Na nalepke pod kapotou mam napisane : Olej Long Life Diesel VW 507 00.
Auto ma 220 000km.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

07.12 2011 8:47


lejem valvoline 5W40 bud durablend alebo synpower ked som dal shell helix žral mi 1L na 5000km presedlal som na valvoline a počas 10 000km nedolejem nič. A mením ho po 10 000km motor je krásne čistý.Tým pádom nehrozí žiadne upchanie hydra a vačky sa neposerú.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 2

07.12 2011 9:23


Sorry že se tady taky připrdnu ale nechci zakládat nové téma když je tohle podobné.Mám 2.4Q rok 98 auto má najeté 440000km štítek tam je na olej 5W40 ale já bych u tak vysokého počtu kilometrů radši nalil 10W40.Co myslíte?
Dík za názory
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 171 | Témat: 19

07.12 2011 9:34


Feky:
Tiez by som potreboval helpnut aky olej naliat, kedze neviem presne aky tam bol doteraz.Na nalepke pod kapotou mam napisane : Olej Long Life Diesel VW 507 00.
Auto ma 220 000km.


Mozem pouzit tento: Castrol EDGE 5W-30, co myslite?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2010
Příspěvků: 51 | Témat: 16

08.12 2011 11:32


no ja tam lejem 5W-30 majitel predomnou tiez auto uz ma 250 000 a vačky by mali byt zatial povodne a ked kuknem cez nalievacie vyčko na vacke nič nevydno žiadne opotrebenie ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 18 | Témat: 2

08.12 2011 11:46


DanoPu: Najprv si dole zhod vika a potom tvrd, ze vacku su v pohode. Cen nalievak vidis jednu vacku a na nej tak max 2-3 hupy. Ostatnych 22 moze byt chytenych, bohuzial...
nahoru

sponzor





08.12 2011 11:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 171 | Témat: 19

08.12 2011 12:01


Majitel predomnou daval Castrol,ale neviem aky.
Vsetko ale pomaly smeruje k Edge 5W30 len stale si niesom isty ze ked na kryte matora pise long life ci nieco nepokaslem tym olejom.
Interval v pc je nastaveny na 30.000.Teraz mi este zostava nejakych 14.500,ale ja chcem menit uz teraz.Urcite je to pre motor lepsie,ako az po 30.000.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

08.12 2011 12:18


Feky: Castrol Edge 5W 30 dávám taky do 2.0 TDI* BKD a v pohodě. Výměna buď za 15 tis km nebo 1 krát za rok Samozřejmě, že je lepší měnit po 15 tis než po 30 tis...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 18 | Témat: 2

08.12 2011 12:19


Feky: Pozri, nalej tam olej podla normy aky chces.

Normu mas 507 00, comu zodpoveda aj Mobil 1 Formula 5w30 ako pises, kludne ho nalej, vymen po 15tis a nemas problem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

08.12 2011 12:49


Kdo maže ten jede.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 171 | Témat: 19

08.12 2011 13:15


Dik za rady,tak som objednal castrol edge 5W30 VW 504 00/507 00.
Mohli by ste prosim poradit aj ohladom typov filtrov,alebo to nechat radsej na mechanika?Len dufam ze mi tam neda dake sracky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

08.12 2011 13:31


Castrol je za nejnižší cenu tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 741 | Témat: 3

08.12 2011 18:08


Peca16:
Castrol je za nejnižší cenu tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Dá se sehnat i trochu levněji. Osobně doporučuji oleje opava ... třeba 10w-40 5l jsem jinde pod 660Kč opravdu nenašel.

http://aukro.cz/listing.php/search?sg=0&string [zkrácená url]
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

08.12 2011 18:15


pre boha a preco zasa nova tema ???

to sa neda pokracovat v uz existujucej a napisat tam svoj dotaz ??? Zobrazi sa medzi najnovsimi, odpovedat mozu vsetci aj v tej starej a nemusi tu byt po .... rovnakych tem...

neskor to presuniem ....
nahoru

sponzor





08.12 2011 18:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2011
Příspěvků: 36 | Témat: 10

08.12 2011 21:10


No ale je to zase stejne 30 nebo 40. Furt zadna zmena
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

09.12 2011 6:55


Feky:
Dik za rady,tak som objednal castrol edge 5W30 VW 504 00/507 00.
Mohli by ste prosim poradit aj ohladom typov filtrov,alebo to nechat radsej na mechanika?Len dufam ze mi tam neda dake sracky.


S teba bude mať mechanik radosť aj nabuduce ťa bude vítať s otvorenou náručou olej si kupiš aj filtre a on to len vymení pravda...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 2

09.12 2011 10:36


K-u-b-a-:
Sorry že se tady taky připrdnu ale nechci zakládat nové téma když je tohle podobné.Mám 2.4Q rok 98 auto má najeté 440000km štítek tam je na olej 5W40 ale já bych u tak vysokého počtu kilometrů radši nalil 10W40.Co myslíte?
Dík za názory


Nikdo nic?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 741 | Témat: 3

09.12 2011 10:45


K-u-b-a-:
Sorry že se tady taky připrdnu ale nechci zakládat nové téma když je tohle podobné.Mám 2.4Q rok 98 auto má najeté 440000km štítek tam je na olej 5W40 ale já bych u tak vysokého počtu kilometrů radši nalil 10W40.Co myslíte?
Dík za názory


Mám 2.8 1996, najeto 394 tis km, celý život se tam lije 10w40 a já v tom budu pokračovat do té doby, než pořídím náhradu Nevidím důvod to měnit. Jestli tam máš 5w40, tak v tom pokračuj.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.6. 2011
Příspěvků: 198 | Témat: 5

09.12 2011 13:33


K-u-b-a-:


Nikdo nic?

No ak maš 5W-30 tak v tom možeš pokračovať ak 10W-40 tak tiež ja by som to najprv skusils 5-30 a podla spotreby to potom pripadne zmenil. Jednoducho ak je ten motor vybehany tak ti ho vyžere za par tisic Km ak nie tak tam vydrži. Tak zaroveň zistiš jak na tom ten motor vlastne je. Skaziť nič nemožeš akurat ako vravim ak sa tam da priliš riedky olej a motor ma niečo nabehane tak sa skvor spotrebuje. Ak tam daš zase priliš husty tak sa niči viac pri štartovani. Je to teda len na tom odskušať to. Koľko ma spotrebu pri akom oleji. čim hustejši tym menšia spotreba. Vazelinu ale nedoporučujem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2013
Příspěvků: 41 | Témat: 7

28.12 2016 14:21


Zdravim, aký motorový olej by ste odporúčali do Audi A6 C6 4.2 FSI*, 280 000km ?
ja som rozmýšlal nad: Mobil 1 ESP* Formula 5W-30
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

28.12 2016 16:19


Při těchto km 10w60
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

28.12 2016 20:13


gmblack: daj tam čo tam patrí.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





28.12 2016 20:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email