Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 8
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Audi A8 LPG - spotřeba
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2011
Příspěvků: 16 | Témat: 5

03.12 2011 18:56


Mám Audi A8 4,2 V8, rok 96, v plynu (LPG*) a jezdím za 25-30l plynu. Je to normální?

S benzinovou spotřebou jedu za 14-19l N95

Motor 220kW, ŘJ na 250kW.

Mám pocit že ten plyn někde uniká nebo jsou špatné ty vstřikovače, protože ta spotřeba mi připadá příliš vysoká.

Třeba mě někdo vyvede z omylu.
nahoru

sponzor





03.12 2011 18:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.12 2011 18:58


Je to hodně, já se mám problém dostat nad 20l ale pokud je tam jednotka z s8 a navíc máš třeba dva směšovače tak bych se ani nedivil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2011
Příspěvků: 16 | Témat: 5

03.12 2011 19:02


jizan.com:
Je to hodně, já se mám problém dostat nad 20l ale pokud je tam jednotka z s8 a navíc máš třeba dva směšovače tak bych se ani nedivil.


Přesně jak říkáš. ŘJ z S8 a dva směšovače.

Doufal jsem že mě někdo potěší tím, že je někde chyba a spotřeba mi padne dolů, ale jak tak koukám, tak asi je to normální.

Ale stěžovat si nebudu, A8 je krásny auto a velkým jízdním komfortem a kdo ho chce mít, musí na jeho provoz mít. Jen mě to pořád vrtalo hlavou.

Ale díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.12 2011 19:13


Je možná krásná tak jako všechny a8, ale je nesmysl mít v tomhle autě LPG* a dva směšovače, pokud chceš výkon, nech si tam jeden s tím že když dáš Kickdown* tak se ti přepne na benál a pojedeš na benál tu chvíli co budeš chtít předjet nebo plný výkon. Zbytečně ti to žere ale podstata alternativy je k ničemu. Zas takový rozdíl těch 30kW nebude ale kde to bude rozdíl bude ve spotřebě. Mě to bere 13-20l plynu a nejede to určo špatně co jsem se včera naháněl s a/s5.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

03.12 2011 20:40


V čom je výhoda jedného zmiešavača voči dvojici zmiešavačov? Veď množtvo vstrekovaného plynu aj tak určuje riadiaca jednotka LPG*...
OK, s jedným zmiešavačom by mohol mať hypoteticky nižšiu spotrebu LPG*, ale keďže by nemal pokrytý "Kickdown*", tak by mu šla spotreba beznínu hore, čo v konečnom dôsledku neguje použitie LPG* v takomto krásnom autíčku.

PS: nerýpem, len ma táto téma zaujala (mám 4.2 v A6 s LPG*, 2 zmiešavače, spotreba LPG* 12-16L)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

03.12 2011 21:08


já mám v A8 jeden směšovač spotřeba průměr 15-17 LPG* teď v zimě. Není problém šlápnout na plyn a předjet cokoli, pokud nedochází LPG*, pak se to samo přepne na benál a fičím. Přes 20litrů je moc, nechal bych si to upravit, to je jen můj názor.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.12 2011 21:32


Jde o to že jeden dobrý směšovač mu dostatečně pokryje výkon. Když už ovšem má směšovače starší výroby nebo kvůli jeho výkonu dali dva silnější tak bude těžko seřiditelná bohatost která se šteluje mechanicky, jednotka LPG* jediné co umí je že kopíruje moment vstřikování podle jednotky motoru původní akorát s tím rozdílem že se tam dává dělší doba vstřiku protože LPG* je chudší palivo oproti benzínu. Jde ještě korigovat předstih co jsem slyšel. Problém u něho je ten že on má 250kW jednotku která asi dává i víc paliva podle toho co psal spotřebu na ba a tím pádem potřebuji tento výkon dohnat i vyšší spotřebou plynu. Co jsem slyšel na dva směšovače to prý jede líp, ale je problém se dostat pod 20/průměr což odpovídá i jeho popisu. Pokud ty máš taky dva a spotřebu máš stejnou jako já s jedním tak máš třeba dva ale slabší třeba na 100kW jeden což může být taky zajímavé, každý směšovač se stará zvlášt o jednu stranu válců.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

03.12 2011 23:16


Mám síce dva zmiešavače, ale pred filtrom plynnej fáze sa ich výstupy spájajú do jednej hadice, nasleduje 1 filter a potom sa to opäť rozdeľuje na 2 strany (pre každú radu valcov 1 hadica). To by potvrdzovalo tvoje tvrdenie, že stačí aj 1 zmiešavač...

Zaujíma ma ešte jedna vec - palubák mi píše priemerku 9,5L/100km ale spotreba LPG* je 12-16L. Je to tak OK alebo je to tým, že mám 2 zmiešavače?
nahoru

sponzor





03.12 2011 23:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.12 2011 23:19


Počítač ti počítá kolik by to bralo v tu chvíli Ba, orientuje se polohou plynového pedálu, škrtící klapky, otáčkami atd atd s LPG* to nemá nic společného.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

03.12 2011 23:21


sobik:
Je to ok.. Když jedeš na LPG*, tak Ti to nebude udávat přesnou hodnotu spotřeby.. Směšovač na to vliv nemá, si myslím...

Jinak já mám taky jenom 1 směšovač, a jezdí to v poho..


Aha, tak pozdě...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

03.12 2011 23:42


Takže výmenou dvoch zmiešavačov za jeden by sa nedosiahlo "úspory" (okrem úsprory miesta za 1 ks zmiešavača v motorovom priesotre )...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.12 2011 0:08


4.2 pod 15-16lpg po městě a pod 12 mimo město je nesmysl spíš buď rád že máš takovouhle spotřebu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

04.12 2011 10:05


Jasné že som spokojný so spotrebou mojho maznáčika, a aj keby mal trošku väčšiu, aj tak by som bol spokojny... Veď oooo je moja srdcová záležitosť
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.12 2011 10:41


Vem si že tady čtu průměrku u 3.0tdi i nad 10l tak si spočítej kdo z nás jezdí za jaké peníze a s čím hlavně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

17.12 2011 22:43


Známej měl 4.2 v LPG* rok 94 sekvenční plyn a papalo mu to téměř stejně co N95.
Max 1-2 navíc... Ale když tomu šlápl, tak to přeplo na benzín a pak zase zpátky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

18.12 2011 15:38


Přesně tak, pokud je ovšem motor který má úpravu tak potřebuje i o to víc plynu. Standart motor bere v průměru +10-15% navíc.
nahoru

sponzor





18.12 2011 15:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

18.12 2011 18:36


Ahoj jsem zatím laik přes pár věcí přes audi,ale mám jeden dotaz.Jak píše autor na začátku že má A8 220 KW a dal tam z S8 řídící jednotku tak se výkon automaticky zvíšil.Nebo je potřeba udělat něco víc.Ptám se proto,jestli se to dá udělat u mé A8 228 KW rok 2002 kdybych tam připojil jednotku z s8 třeba...Děkuji za odpovědi.....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

18.12 2011 18:45


Ja v me ukradene S6 C5 4,2 V8 sem jel Praha Brno Dalnice Tempomat* 140km/h za 7,63 realna spotreba LPG*. Po meste sem se nedostal pod 16 l vecinou 20litru LPG*. Nestezoval sem si auto to bylo asi nejlepsi co sem kdy mel. Co se tyce servisu a cena/výkon. LPG* system Zavoli silnejsi verze smesovace .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

18.12 2011 19:53


Audinka A8 Long:
Ahoj jsem zatím laik přes pár věcí přes audi,ale mám jeden dotaz.Jak píše autor na začátku že má A8 220 KW a dal tam z S8 řídící jednotku tak se výkon automaticky zvíšil.Nebo je potřeba udělat něco víc.Ptám se proto,jestli se to dá udělat u mé A8 228 KW rok 2002 kdybych tam připojil jednotku z s8 třeba...Děkuji za odpovědi.....

Nemyslím si že to je tak jednoduché jen vyměnit jednotku, jednotka motoru plně komunikuje s jednotkou převodovky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

18.12 2011 19:55


[quote="avatar"]Ja v me ukradene S6 C5 4,2 V8 sem jel Praha Brno Dalnice Tempomat*
To co ukazuje paluba nemá nic společného s reálem a tím víc pokud jde o LPG* alternativu. Celkem jsi mě pobavil, tuhle spotřebu má tak 3.0tdi v té rychlosti a možná nejnovější 4.2tdi která v to žene na 1500ot/min.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.12. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 1

19.12 2011 13:10


Ahoj.
Mám asi půl roku předělanou A8 na plyn a ta tvoje spotřeba je fakt divná. Samozřejmě je to hodně závislé na způsobu jízdy, ale moje průměrná spotřeba plynu je pod 13 l. Jezdím denně na trase Příbram - Praha tedy většinou po dálnici a kousek po Praze. Nejezdím moc přes povolené limity. Občas za to samozřejmě taky vezmu když spěchám. Ono se s tím autem moc pomalu jezdit stejně nedá. Spíš než pomalu se snažím jezdit plynule. Brzda plyn není můj styl. Mám namontovaný systém BRC jeden směšovač typ Genius max. Nemám problém s přepínáním na benzín. Přeplo mi to na benzín jen když jsem tomu na letišti dával co proto a zkoušel co to umí,ale při normální jízdě jen vyjímečně při velmi prudkém šlápnutí na plyn při předjíždění. Jinak je to v pohodě. Naprostá spokojenost. Plyn mi dělali v Praze na Harfě. Taky byli v pohodě. Mají zkušenosti s A8. Evidentně už jich pár dělali.
Ta tvoje spotřeba je šílená. S tím musíš něco udělat.
Měj se Z.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.12 2011 17:38


Přesně tak já mám minimum 12-13l a to se tak pohybujem všichni, 7.5l nežere žádná 4.2 ani benzínu to by jsme ji měli už všichni
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

19.12 2011 17:54


7,64 zmereno nadrz nadrz pouze dálnice konstantní rychlos Brno Praha Rozvadov Frankfurt atd... Na palubák sem se nikdy nekoukal. Je to opravdu realna potreba

To proc to tak bylo vás necham chvilku premyslet ale je to jednoduche. muzete typovat
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 1445 | Témat: 0

19.12 2011 18:21


měl jsi auto na odtahovce a zapoměl chcípnout motor
nahoru

sponzor





19.12 2011 18:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.12 2011 18:36


Myslím že tím to už ztratilo pointu k diskuzi i pokus o vtip.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

19.12 2011 19:22


napoveda:

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

19.12 2011 21:30


brazil:
měl jsi auto na odtahovce a zapoměl chcípnout motor


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

19.12 2011 21:31


Nicméně italsky neumím a z nápovědy jsem nepochopil téměř nic...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

20.12 2011 7:03


Mel sem ruzne mapy na ruzne styly jizdy. Proto sem dokazal tech 7,64 slo by to i nize ale pak by uz nastal problem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

20.12 2011 10:44


No já bych se sem toho nechtěl moc míchat ale ta spotřeba co uvádíš je docela dost nízká,ale pro všechny....možná i reálná....Mám zkušenosti z phaetonem a to je hodně těžká mrda....2350 kg nebo tak nějak 4,2i 246 kw chip na 264 kw.Když se kupoval do firmy a měl najetý už asi 200 tisíc tak jeho spotřeba byla 22 litrů plynu a benzinu 18 litrů,to byli testovací jízdy.Pak jsem měnil teplotní čidla a spotřeba klesla na 17 litrů plynu a 14 benzínu.Spíše jezdí na plyn ale jen same pocuky tak do 50 km a když jse s ním jezdilo hodně opatrně celej týden tak měl na palubáku 10,8 plynu ale jezdil tak štreky kolem 150-250 km lehkou nohou....
Pokud má audi S6 váhu .....nevím kolik....tak proč se nedostat na spotřebu 8 litrů.....
No a to je tak odemě.........

Jo osobně mám A8 4,2i Long a spotřeba je 16 l benzín....pocuky do 50 km a dálky mám taky trošku vyskoušený 10,5 l.....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email