Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 331
Uživatelů: 6
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

21.01 2012 20:33


buď té lásky nebo už to fakt hodím ze skály
nahoru

sponzor





21.01 2012 20:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2011
Příspěvků: 82 | Témat: 4

21.01 2012 22:39


Dave_S2: Prave Za jazdi to ide uplne normalne ,lebo je tam zase iny tlak,Ja som to skušal na inom aute vytočil som jednu hadicu z streku skušaj som ktory je dobry prave ten jeden na volnobeh rozprašoval strašne malo ale ak som pridal plyn tak to išlo fain.....,Tymaš jednu nevihodu že musiš rozobrat pol motora aby si sa dostal k strekom ja na mojej 100 to mam hned po ruke....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.01 2012 9:05


Dave_S2: ja som u mna dosiel k tomu, ze uchciava tak, ze som vybral z auta rozdelovac tlaku a videl som, ze rameno je pochcane benzinom
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

22.01 2012 14:03


Nejdřív asi pohledat ty hadice, jestli neni někde díra a když ne, tak se dostaneš postupným rozebíráním až na ten rozdělovač paliva. Zkusil bych ho... Pak jedině, jestli někde už v sání nebude špatný těsnění třeba. Tohle přesně teď dělám já, ale takovou rotiku s volnoběhem mi to nedělá...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

31.01 2012 16:10


tak jsem tam dnes ještě doléval fridex a zkoušel jsem nějaký drobnosti.

A mám adepta, který by to mohl dělat.

A to škrtící klapka.

Pokud ji na lítající volnoběh přitlačím do krajní polohy (trochu silou), tak to přestane. Takže jak dojedu domů, tak ji zkusím vyměnit a poreferuji
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

31.01 2012 22:29


Dave_S2:Vyčistit pořadně
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

31.01 2012 22:37


spinac volnobehu pod klapkou ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.02 2012 14:29


drak: nachystám si druhou, tu pořádně vyčistím a pak je jen vyměním. Alespoň budu pojizdný

2Pix: Ten jsem proměřoval a normálně spínal, takže ten bude asi ok
nahoru

sponzor





01.02 2012 14:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

01.02 2012 20:05


spinal sam od sebe, nebo po tom co si musel zatlacit? ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

02.02 2012 11:04


sam od sebe.Nejsem blbec Kdyz ho zkusim odpojit blbne to jeste vic.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

18.02 2012 13:40


Takže vyřešeno tak na 95 procent. Volnoběh nehoupe. Jen má motor někdy 900, jindy za 1000 ot (to je těch nevyřešených 5 procent)

Bylo to tedy vadnou (ne špinavou) škrtící klapkou. Vyměnil jsem ji za jinou a závada je pryč.

Na té staré bylo vidět, když jsem se podíval proti světlu naprostá netěsnost klapek.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

18.02 2012 13:55


jj, někdy je vydřená, jindy špína brání dovření. Třebá já mám sání úplně čistý. Prostě nemáme Turbo*, nemáme olej v sání...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

18.02 2012 14:06


Taky jsem ale slyšel, že se originálně nemá zavřít úplně... Dělá mi to podobný věci jako teď tobě po výměně a už si taky pomalu nevim rady. Doufám, že to najdeš a já to okopíruju. Už jsem utěsnil snad věechno. Poslední mi schází těsnění na sání to spodní. Nedostal jsem se tam, protože se mi žvejknul jeden šroub a nebyl čas to vrtat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

18.02 2012 14:14


no já když jsem tu klapku sundával, tak poslední šroub se na ní v půlce zasekl a nešel ani tam ani zpět. Tak jsem si pro velký úspěch vyměnil i vrchní díl sání

Teď do toho chvilku nebudu rýpat a uvidím co to bude dělat.

Ještě mě trochu straší rozdělovač paliva. Náhradní co mám, tak chodí úplně volně Ale ten na autě chodil jakoby s odporem. Ale to bylo možná tím, že byl pod tlakem. Uvidíme.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

18.02 2012 15:41


Dave_S2: To bys asi poznal, kdyby byl špatnej.
Cadaverous: Jak která klapka, někde to tu popisoval nedávno Sniper, někde se ladí základní volnoběh na klapce a někde to vše řídí volnoběžnej ventil.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

18.02 2012 19:50


to jestli mas nebo nemas Turbo* nema na olej v sani vliv ...

vzhledem k tomu, ze je odvetravani navedeny pred klapku, tak tam to bude svihat porad .... i kdyz je to lepsi nez starsi petihrnce kde ten olej blil do vzduchovyho filtru ...
nahoru

sponzor





18.02 2012 19:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

20.09 2012 12:43


Dave_S2: Tou škrtící klapkou myslíš přesně co? Myslíš váhu vzduchu, nebo klapky na sání který otevíráš plynovým pedálem? Začal mi taky houpat volnoběh...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

20.09 2012 18:02


klapky na sání.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

20.09 2012 19:02


Cadaverous: klapky na sání

Dave_S2:
Ještě mě trochu straší rozdělovač paliva. Náhradní co mám, tak chodí úplně volně Ale ten na autě chodil jakoby s odporem. Ale to bylo možná tím, že byl pod tlakem. Uvidíme.


Asi po dvou měsících šel do kytek
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

20.09 2012 23:17


Dave_S2: A jak jsi to vymeněl? Jd e to nějak sundat a vyčistit?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

21.09 2012 9:43


Sundas zelvu a vse odpojis.

Pak jsou tam 4 imbusy. Poradne je pred povolovanim proklepej, at povoli. Byvaji zazrane. Ale je to jinak v pohode prace.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

21.09 2012 9:51


Dave_S2: Díky. Zkusim se na to o víkendu pokud bude trochu čas mrknout. Mám 2 adepty. Buď rozštelovaná váha vzduchu, nebo tyhle 2 klapky. Klapky vyčistim, ale váhu vzduchu naštelovat neumim...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

21.09 2012 12:07


Cadaverous: ale no, ved uz len z toho, co som tu za tie takmer 2 roky popisal by si to mal zvladnut nastelovat

je to jednoduchsie ako nastavit zmes na favo karburatore, len clovek musi vediet co kde ako.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

21.09 2012 12:16


ventYl: Pokud budeš tak hodnej a pošleš mi odkaz kde to popisuješ jak na to, nebo přímo popíšeš jak na to, tak bych ti byl moc vděčnej. Bohužel nestíhám přečíst všechny topicky a při hledání "nastavení váhy vzduchu" jsem nic moc nenašel.
nahoru

sponzor





21.09 2012 12:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.09 2012 12:19


bez meraku CO, nebo branim hodnot z lambdy to akorat rozhasis tak ze uz to nikdo neda poradne dohromady ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

21.09 2012 12:28


2Pix: To je právě to čeho se bojim že už někdo udělal...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

21.09 2012 13:22


2Pix: to som teraz nepochopil, ci nastavovat podla lambdy je zle, alebo dobre

pac NG sa ofiko ma nastavovat podla lambady, resp. kocky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email