Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 15 června 2021
Celkem je zde 20 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: shasye
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 212
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 10
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 1

10.11 2011 9:00


Ahojte chalani.
Mam taký problém mam auto audi S6 c4 4.2 V8.
Auto sa nedávno začalo dusiť pri jazde, problém nastal ani pri úplne studenom ani teplom, ale až keď chvíľu šiel. Pri pridaní plynu vôbec nereagoval a až po chvíli vyrazil.Raz to spravil počas jazdy a raz nie, každopádne keď ho dusilo tak jeho voľnobeh lietal hore dole nevedel ho ustáliť.

Domnieval som sa že by to mohla byť škrtiaca klapka ktorú som dal vyčistiť. Výsledok bol taký, že auto štart v pohode otáčky držal ale po prejdení cca 2km ho začalo dusiť a voľnobeh bol nasledovne nestáli.

Každopádne diagnostika nič neukázala (jedine Lambda* sonda prekroćena regulacia, auto tuto chybu píše cca 1 rok a nič čo sa dusenia týka nerobil)
Následne neskôr som šiel zase špekulovať a po naštartovaní auto držalo voľnobeh iba 500-600otáčok (chod motora bol kľudní a netriasol len nízke otáčky)
Po chvíle znova na diagnostike a pri aktivacii aktívnych členov a vymazaní pamäte závad auto naštartovalo a otáčky držalo tak ako má 720 - 800 .
Potom celí večer jazdilo v pohode žiadne dusenie len občasný sek pri pustení plynu ako keby sa pri opetovnm pridaní chcel dusiť ale nepridusil sa a šiel v pohode.
Následne dnes ráno studený štart, auto naštartovalo a okamžite zdochlo až na 3 krát kedy som podržal plyn a otáčky na 1500 začal držať voľnobeh na 600 po chvíli státia otáčky vyšli na 720 - 800 pri jazde ani raz sa nedusil a aj opätovný štart teplého motora bol dobrý, ani stopa len ten sek pri pustení plynu ako keby chcel pridusiť.
Každopádne pri vyradený otáčky sa prepádávajú pod hodnotu 800 cca na 600 a znova vystúpia na 800 inokedy pri vyradení spadne na 1100 a po chvíli dopadnu az na 800.
Auto má LPG* ale tento problem robí tak isto na benzín a tak isto na LPG* aj otáčky aj dusenie je rovnaké pri jednom aj druhom.
Osobne mám podozrenie na krokový motorček alebo ako sa to volá, niekedy pri aktivácii aktívnych členov tak precvakával, teraz som ho takto cvakať nepočul (Mal by vplyv na dusenie pri jazde ??) Poprípade ma napadli ešte podtlakové hadičky čo idu k aktívnemu uhliu .
Na aute sú vymenené tieto veci .Rozdeľovače + palce, káble , sviečky majú 8000km (denso iridium), Pal filter vymenený, vzduchový je v pohode.
ĎAKUJEM vám za každú radu.
nahoru

sponzor





10.11 2011 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

14.11 2011 21:00


prezrel by som sanie a hadice, ci tam nemas niekde dieru a nesaje 'falosny vzduch'..
Pripadne to skusit natlakovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 1

24.11 2011 7:23


ďakujem, Idem sa na to pozrieť
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

21.06 2014 19:40


Přídám se, mám podobný problém když auto nastartuji, chvilku asi tak minutu jde motor normálně a normálně jedu. Pak najednou úplně ztratí výkon, začne se dusit pomalu neraguje na plyn, musím dát skoro plnej, chvilku to takle cuká cca půl minuty, a pak se to zas pomalu rozjede a pak už to jede normálně. Dělá to jenom, když auto odstavím na delší dobu, cca 6 hodin. Díky za rady

//doplním, že jsem dal nové podtlakové hadice včetně všech odvětrávacích.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.06 2014 14:24


a) podivat se na adaptacni hodnoty, pak je vymazat, odpojit LPG* a najet na benzin aspon 100km, jak se to bude chovat, zda adaptacni hodnoty opet porostou do minusu bo plusu

ardument, ze se to chova stejne na obe paliva je irelevantni, pac je stridas

b) nalogovat hodnoty vahy, delky vstriku, otacek atd..

c) nalogovat lambdy, nejlepe je promerit osciloskopem

d) zkontrolovat hlavy, komprese, pac je tam LPG* a dost mozna mas ventily ko
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.06 2014 19:21


dneska sem proměřil tlak v palivové soustavě, zpětný ventil v nádrži, ventil n75m žádná změna, čidlo teploty nasávaného vzduchu odpojené, pořád stejné, lamda odpojená.. stejné, čidlo teploty vody odpojené a nahrazené rezistorem... stejné, už sakra nevím proč to děla...
řj mě dál jak na nalogování bloku hodnot na prvním kanálu nepustí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 1

19.03 2016 11:23


Ahoj klubáci,
Obracím se na vás s prosbou o radu či nějakou zkušenost.
Pod stromeček jsme si s rodinou nadělili "nového"miláčka A6 quattro*, 2.4 130kw BDW,r.v.2006 + LPG*. Do nedávna vše šlapalo v naprostém pořádku. Problém nastal když jsem uklízel interiér před cestou do Německa a přepnul si nevědomky skrytý spínač proti krádeži:)Po zjištění že mi nejede podávací čerpadlo v nádrži jsem během noci ze zoufalství rozebral a porozpojoval půlku auta a hledal problém. V ranních hodinách jsem to vzdal a napojil podávačku na jinou baterii abych alespoň přejel do garáže. Dalo mi ještě pár dní trápení než jsem tlačítko objevil:(Od té doby přetrvávají problémy s kolísáním otáček při volnoběhu, škubáním motoru, jako by se motor hádal-vynechávalo zapalování válců, motor nemá výkon a nejde do otáček. Ať je motor zahřátý nebo studený příznaky pořád stejné jak na benzin tak LPG*. Po ujetí pár km se motor ustálí a jede tak jak má. Poznatek když podřadím a nechám brzdit motor do volnoběhu, motor se srovná rychleji. Když auto jede dobře, vypnu motor a hned natočím zase se opakuje proces s ujetím pár km než se srovná.
Vyměnil jsem svíčky a moduly, vyčistil klapku, kontrola podtlaků, snímač teploty masávaného vzduchu C42.
Svítí kontrolka motoru a diagnostika píše "Lin.sonda Lambda*,ř.válců 1 a 2 /vyrovnávací vedení proudu čerpadla přerušený, neplatný signál.
Těsně než tento příběh odehrál, bylo auto na STK* a emisích kde prošlo bez jediné chybky. Moc prosím o radu či jakoukoli zkušenost, je dosti nepříjemné když odjíždíte od benzíky na dálnici a jedete 60 než se motor chytne:)
Předem děkuji. S pozdravem Milan
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 323 | Témat: 43

31.03 2016 21:17


k tomu odpojení jednotky LPG*, je myšleno nikoliv ji vypnout, ale zcela odpojit.
Nechával jsem si dělat cca 5x nový LPG* sekvenci a jednou byla závada v LPG* řj, která blbla i při vypnutí, pomohlo až její odpojení a pak výměna za novou po zjištění příčiny
nahoru

sponzor





31.03 2016 21:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email