Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 5
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

13.12 2011 21:12


Ezio:
1.8T B5 má max.krouťák 210Nm v rozmezí 1750-5700 ot/min.
nahoru

sponzor





13.12 2011 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

13.12 2011 21:17


Bull čo ťa vyšla oprava?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

13.12 2011 23:03


Na Dieselpower se mně podařilo sehnat novou za 1100Kč i s poštovným.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

14.12 2011 11:24


bull: Jak funguje Turbo* vím, už sem to tu v nějakým tématu řešil trochu.
Já kdybych neměl v papírech napsaný že je to Turbo* motor ani nevím že tam je:(
Ve vysokých otáčkách je teda trochu cítit, a když tomu tlápnu pořádně tak si sem tam dokonce i odfoukne.
No a když jedu lážo plážo, asi při 2300 a v 2850ot je cítit jakoby navterinu to auto preztalo táhnout.
Nekdo mi tu už psal že prej repas turba. No a to se podle mě pootevírá ten ventil, ale proč proboha?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

14.12 2011 11:38


fichtl500

Výmenu turba by som riešil naposledy, keď ti nemizne olej a nevidíš Turbo* zasraté od oleja, nehučí nejak extra, tak by som to nemenil, to by bola posledná alternatíva u mňa.

No a to se podle mě pootevírá ten ventil, ale proč proboha?
bull ti to už písal, je to spotrebná vec aj ten Wastegate*, proste tá pružinka čo tam je sa časom opotrebuje, tak ako každá a otvára sa to už pri menšom tlaku a preto to neťahá.

Začal by som nastriekaním mydlovej vody na motor/hadice a potom popridávať - odhalí prasknuté hadice, poprípade BOOST LEAK TEST (
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
)
Potom VAG, skontrolovať akčné členy (N75), vybrať Turbo* skontrolovať vôľu a potom samotný Wastegate* aj s tou plechovou bankou kde je tá pružina (
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

14.12 2011 11:50


Pisam repas, tj oprava pokud se nemýlím ne koupě nového. Chmatal sem na vrtuli a vůle je velmi malá, předpokládám že by mohla být ještě v pohodě.
a ten n75? Hodí chybu do logu, když je špatný? A náhodou na kterém kanálu je ten n75
Navíc budu muset sehnat tesnění pod kat a svody. Pochybuju že tam můžu dát ty staré.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

20.12 2011 21:38


Ešte mám jeden dotaz a to je OLEJ.

Mám tam teraz druhý krát 10W-40, doteraz sa tam lialo 5W-30 (predošlý majiteľ)

Rozmýšlam tam dať 5W-50, alebo 10W-60, 5W-40, na jar idem meniť ten olej.
Preto také vysoké viskozity lebo za 1. ide leto a za 2. motor dostáva na pi*u kde sa len dá. Dosť mu dávam zabrať tomu motoru, tak aby mal stále ochranu. A pôjdeme aj do chorvátska dlhú cestu, tak preto...

Čo vy na to? Môžem tam naliať 5W-50? Alebo radšej 5W-30/40?
Motor je pod záťažou často, bude leto, cestovanie do teplých krajín.



PS: neprosím si rady nelievaj syntetiku po polosyntetike rozpustí sa ti karbon a tieto zanesie kanáliky a bláboly, nejazdíme v 40 ročných škodovkách.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

21.12 2011 9:39


Dudo: jezdím na 10w60 Castrol Formula RS. od změny nalítano 40tkm za dva roky. motor ztichnul, jinak nepozoruju žádné změny. předtím jsem měl 5w40 a poté co se mi ucpalo sítko, tak se rozebralo, vyčistilo a mechanik mi doporučil 10w60.
nahoru

sponzor





21.12 2011 9:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

11.12 2013 19:58


asi pět dní zpět mi začalo Turbo* při přeřazení odfukovat jak se sportovním BOV ventilem. Dnes jsem sáhli na lopatky a vůle je velká, samotné lopatky vypadájí na foto taky nic moc, takže zkusím repas. Ten odfuk, myslíte že to je tim turbem nebo odešli i nějaké ty ventily. Olej nikde žádný, motor nežere, Turbo* houká už déle, ale žádný nouzák se nekoná a táhne dobře. V sobotu mám jet do německa ale asi si to s tim nelajznu, aby mi to ještě nevlítlo do sání a začal hořet olej. Když kouknete na foto, je to špatný?

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

11.12 2013 22:12


doporučuju nalogovat Turbo* be vagu za jízdy aby se vidělo co to dělá. ty lopatky musej bejt posekaný od nečistot ne? nemáš tam někde díru v potrubí? to by odpovídalo i tomu odfukování!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

12.12 2013 7:37


Ezio:
asi pět dní zpět mi začalo Turbo* při přeřazení odfukovat jak se sportovním BOV ventilem. Dnes jsem sáhli na lopatky a vůle je velká, samotné lopatky vypadájí na foto taky nic moc, takže zkusím repas. Ten odfuk, myslíte že to je tim turbem nebo odešli i nějaké ty ventily. Olej nikde žádný, motor nežere, Turbo* houká už déle, ale žádný nouzák se nekoná a táhne dobře. V sobotu mám jet do německa ale asi si to s tim nelajznu, aby mi to ještě nevlítlo do sání a začal hořet olej. Když kouknete na foto, je to špatný?



lopatky jsou znicene nejakym cizim telesem. muselo to nasat nejaky bordel. repas nutny.

jinak kdyz pusti olej do sani,tak u benzinu neznam pripad ze by to zacalo horet jako na dieslu. benzin ma malou kompresi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

12.02 2014 17:57


Prosím o radu... v mojí audi a4 1.8 t 110 kw zabírá nějak pozdě...až kolem 2800 ot. podle toho co tu píšete by to mělo zabírat už kolem 1800 ot/min, na diagnostice jsem to napichlé jestě neměl na to se vrhnu aý přiští týden, ale chci se zeptat je enjvětší pravděpodobnost že to bude ta baňka? nebo nějaké jiné návrhy? ...další věc mám porblém se vstřikama i když se to k tomuto tematu nevztahuje, potreboval bych poradit...pokud jedu na LPG*, a trošku tomu šlapnu začne mi to jet na tři válce, ale jakmile přepnu hned na benzín auto hned vyplý...kde by mohla být chyba? prece kdyz už je vstrik spatny, tak by to mělo dělat i LPG* i u benzínu ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

13.02 2014 5:02


audiis:
Prosím o radu... v mojí audi a4 1.8 t 110 kw zabírá nějak pozdě...až kolem 2800 ot. podle toho co tu píšete by to mělo zabírat už kolem 1800 ot/min, na diagnostice jsem to napichlé jestě neměl na to se vrhnu aý přiští týden, ale chci se zeptat je enjvětší pravděpodobnost že to bude ta baňka? nebo nějaké jiné návrhy? ...další věc mám porblém se vstřikama i když se to k tomuto tematu nevztahuje, potreboval bych poradit...pokud jedu na LPG*, a trošku tomu šlapnu začne mi to jet na tři válce, ale jakmile přepnu hned na benzín auto hned vyplý...kde by mohla být chyba? prece kdyz už je vstrik spatny, tak by to mělo dělat i LPG* i u benzínu ne?


jisteze ne. vstriky na benzin jsou na benzin, na lgp jsou zvlast. pravdepodobnost banky mala. jaky mas kod motoru?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

13.02 2014 17:34


kod motoru aeb...mozná to je blbost ale taky mě napadla lamda sonda...tak to žere strasně moc kolem 12 l, i mimo mesto s lehkou nohou...dale mě napada váha vzduchu, procítal jsem na forech ze hodně pomuze odpojit vahu vzduchu a vycistit konektory a zase zapojit, pak že autíčko pojede jak drak ,a nebo také zapalovací svíčky, taky taková prkotina dokaze udelat paseku, příští týden budu vse kontrolovat tak uvidím, ale rpave potrabuju poradit do ceho skocit. ono vlastně z ničeho nic škubne ztratí výkon, musím uvolnit plynový pedál, pak zase pozvolna přidávat..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

16.02 2014 18:21


tak dnes sme se dívaly na vzduchový filter (cistý) vycistily sme konektory od vahy vzduchu, n75 ventilu...dále jsme se dívali na skrtící klapku (,,cistá,,) na sivcky jsme se také dívali vypadají že jsou dobré ale nemůžu říct 100%...dali jsme na vag a vypsalo mi to jedinou chybu a to tuhle 561($0231):0E Prizpusobení smesi Mez prizpusobení (adit.) prekrocena..nevíte co to zbůsobuje? jestli opravdu ten vstřik? nebo zapalovací cívka nebo svícka?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 0

25.06 2014 19:57


Zdravím.
Mám takovej problém. Mám A4 B5 motor AJL a během posledních čtyř měsíců se mi 3x stalo že přestalo jít Turbo* (není slyšet, ventil neodfukuje a prostě to netáhne). Neřešil jsem to, protože vždy začalo druhý max. třetí den jít, ale teď už je to čtyři dny a tak s tím už něco chci udělat. Mohla by to být ta baňka o které se tu už mluvilo?

Díky.

Praha.
nahoru

sponzor





25.06 2014 19:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

25.06 2014 22:21


Může to být baňkou,ale nejdřív zkontroluj ventil N75.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

25.06 2014 23:01


Nevim jak je to u ajl, ale u me to bylo tak ze jsem jezdil bez ventilu asi mesic. A spis to tahlo jeste vic nez s ventilem, ono se nekdo psalo ze bez ventilu jede Turbo* na plno, tak spis bych to videl na Wastegate*, ale tak praskle podtlakove hadice od turba..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 0

26.06 2014 20:17


na ventil kouknu, ale kdyby byly popraskaný hadice od podtlaku tak by to sice netahlo, ale Turbo* by se přece roztačelo ne? nebo aspon tak to bylo u T4. ale tady zaslechnu tak na pul vteriny Turbo* za studena a pak je konec. a jestě jedna věc, když mi klesají otáčky, nebo dojíždím se zařazenou rychlostí tak u turba neco drnčí, jeden známej říkal že je to nějaka tyčka od EGR* a že je to jen kosmetická vada a na tom jediným se nic nezměnilo, drnčí to furt. nemá to stím taky třeba něco společnýho?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

26.06 2014 21:06


pokud se ti turbína netočí tak to opravdu nevím, jedině že by se ti turbiína zasekávala, to jsem se tu dočetl že se také stalo, sdělej hadici od turba a zkus prstama, vůli, sice vůle tam určitě bude, ale musí být nepatrná, jestli to bude moc, tak je to už špatné
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

26.06 2014 21:21


Pokud drnčí od turba,tak je to v regulaci,buď baňka,nebo táhlo ke klapce obtoku.Ten obtok je konstruován tak,že tu klapku drží zavřenou skrze táhlo pružina v baňce.Pokud pružina praskne,nebo upadne táhlo,tak klapka tam na volnoběh samovolně poletuje mezi otevřenou a zavřenou polohou.(drnčení) Čím víc přidáváš plyn,tím se víc otvírá obtoková klapka a pouští plyny mimo oběžné kolo(aby se Turbo* nepřetočilo).Výsledek je jízda,jako třeba s Felicií,pozvolná akcelerace bez citelného krouťáku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 0

27.06 2014 20:59


Takže. Odpojil jsem baterii, vypucoval (asi) podtlakový ventil - byl plný oleje a s tím N75 jsem si nevedel rady, tak jsem ho jen odpojil a kouknul na kontakty. Vše jsem dal zpět a kupodivu Turbo* zase tlačí , k té baňce jsem se nedostal, je tam pristup uplně šílenej takže to drnčí pořád dál.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 0

30.06 2014 20:17


Tak už druhy den to zas přestalo tlačit. Jak poznám jestli je funkční N75?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

30.06 2014 21:18


poznaš to tak, dáš dvojlinku (kabel) od baterky na kontaky ventilu N75 a musí cvakat pokud cvakat nebude, tak je membrána protrhlá, tudiš nefunkční
nahoru

sponzor





30.06 2014 21:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

01.07 2014 6:16


audiis:
poznaš to tak, dáš dvojlinku (kabel) od baterky na kontaky ventilu N75 a musí cvakat pokud cvakat nebude, tak je membrána protrhlá, tudiš nefunkční


clovece, sam si nechavas radit a pak tady siris takove bludy a moudra. jaka membrana proboha? ve ventilu zadna membrana neni. je to solednoid s kuzelovym sedlem.

z 99% nikdy neni problem ve ventilu N75. notabene, kdyz uz je,tak to rozhodne nepoznas cvakanim pres dvojlinku, tvl . jeste jsem nevidel ventil, ktery by mel mrtve vinuti, ze by necvakal. temer vzdy je problem kdekoliv jinde nez v N75. bavime se o 1,8T. u TDI* to byva mnohdy jinak, protoze ventil je diametralne odlisne konstruovany, je to uplne jiny dil (rizeni tlak/podtlak).

jedine spolehlive zjisteni funkcnosti je pres mereni pneumaticke casti budikem, pri ruznem oteviracim pwm signalu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 0

01.07 2014 9:23


A tak čím to může být podle toho co jsem tu napsal?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

01.07 2014 9:42


kabanosacek:
A tak čím to může být podle toho co jsem tu napsal?


muj osobni tip je na mechanicky poskozene Turbodmychadlo*.vytahnut ven a kontrola. popraskany obal, odtavena bypass klapka. vsadil bych se klidne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 0

01.07 2014 10:04


Tak to slyším docela nerad., divný je ze.nikde nic neteče, nekouri, motor je taky cistej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

01.07 2014 10:54


Ta klapka sa zvykne celkom casto rozpadnut. Potom to tak rachoce pri brzdeni motorom ale u mna to aj pri zrychlovani z nizssich otacok na 4,5ke tak drncalo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

01.07 2014 11:11


Tak pisu, dle toho co jsem se tu docetl , ja jsem si ventil vyměnil a uz pohoda, takze zavada se stava i na tomto miste, odbornik nejsem tak si nech poradit radsi od fajšmechrů
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email