Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 listopadu 2020
Celkem je zde 14 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: buchtjz
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 493
Online návštěvníků
Návštěvníků: 13
Uživatelů: 1
Celkem: 14

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

01.11 2011 14:00


Zdravím,
vlastním Audi A4 1.8T quattro* 120kw, BFB.
Minule tak dávnejšie sa mi pokazil ten ventil plastový (pretrhla sa membárna?) a začalo to pri pustení plynu vydávať zvuky ako Blow -off ventil, proste odpustí vzduch so zvukovou kulisou.

Dnes ráno naštartujem, všetko v pohode idem si. Po zohriatí na prevádzkovú teplotu si idem vypočuť môj obľúbení zvuk prepĺňania (tlačenia/pískania turba) a odhvízdnutie ventilu.
Ale žiadne zvuk sa nekonal. Auto nemá nejak extra výkon. Turbo* nepočuť, že tlačí, ventil neodfukuje.
Skúšal som 2x vypnúť zapnúť motor a nič. Diagnostika bude až zajtra pokiaľ sa mi to dnes nepodarí spojazdniť.
Prosím vás, viete kde je problém? Je to len nejaký ventil, regulátor, alebo čo? Predvčerom nám odišlo Turbo* na Oct. TDI*, dúfam, že ma nečaká to isté aj u Audi. Ďakujem za rýchle a ctené rady, budem vám vďačný za každú odpoveď.
nahoru

sponzor





01.11 2011 14:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

01.11 2011 19:13


Podle mně to bude zaseklý obtok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

01.11 2011 19:33


A čo presne zaseknuté? Ten bypass ventil (diverter valve - DV) alebo ventil N75? Čo presne prosím ťa?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

04.11 2011 0:18


Pokud nikde nic nesyčí,tak bude zaseklá ta klapka přímo ve výfukové části turba.Zkus jestli chodí táhlo od přetlakové dózy.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

05.11 2011 19:40


Já mám asi stejný problém, akorát sem ho doted moc neřešil. Prosímtě jak zjistím jestli chodí to táhlo? Ono totiž na něj nejde vidět, jelikož je zespodu , navíc hejbe se i na volnobeh?
Kabel na diagnostiku budu mít příští týden
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

05.11 2011 21:11


Na volnoběh táhlo nic nedělá.Musel bys vytočit motor hodně moc,aby se pohnula.Nejlepší bude odpojit hadičku od baňky,fouknout do ní stlačeným vzduchem a přes zrcátko pozorovat jestli se pohnula.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.11 2011 16:49


bull: Dneska sem to počekoval tyčinka se hýbe směrem od membrány. vytáčel sem to k 3500ot, Průkmit je zhruba 5mm. Jel sem pak do myšky a ta potvora jela docela slušně. Ani tam nebyl ten propad výkonu v 2300otáčkách. ALe to byl motor studený, když sem se vracel se zahrátým motorem, výkon byl drobec nižší a ta díra byla taky velmi znatelná.
Dudo:
Auto nemá nejak extra výkon. Turbo** nepočuť, že tlačí, ventil neodfukuje
S touto vetou se ale ztotožnuji.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

06.11 2011 19:17


Trošku sem pátral a zjistil že turbína se točí stále a to přesně podle rychlosti vyfukových plynu. I na volnobeh! Westgate - jen vlastně pootevře poklopec a přepustí část spalin mimo lopaky turba. Tím se ustálí plnící tlak.
A já nechápu jak to ta turbína/auto pozná. Že už se má přeztat roztáčet dál(otevrít westgate), vždyt přece né všechny auta mají čidlo tlaku.
Pak mi nejde dohlavy proč mi ten muj křáp ubere v 2300otáčkách a pak zase jede dál.
nahoru

sponzor





06.11 2011 19:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

07.11 2011 11:10


Nikdo nic?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

07.11 2011 20:44


Tak konkrétně to Tvoje,čidlo má.Proč to nejede v určitých otáčkách,to tak od pasu asi nikdo neřekne.Zkus to nalogovat a hoď na dieselpower,nebo tady,jestli tomu někdo hoví.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

12.11 2011 16:58


Zdravím, no možno nemáme ten istý problém. Totiž mne to raz ide, raz nie Ale ako skôr to ide ako nejde, tak preto to extra neriešim. Ale zvykne mi neísť Turbo*, ako keby odvádzalo spaliny mimo turba. Je to ten ventil N75? Ako niesom nejak extra znalec, ale vôbec neviem do čoho mám fúknuť a čo mám pozerať či sa hýbe. Potreboval by som to vidieť aspoň na fotke, alebo video.
Strašne neskutočne by ste mi pomohli ľudia. Ďakujem krásne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

12.11 2011 22:54


Turbo* poznáš a víš kde se nachází,ne?Na něm je kovová dóza s táhlem a vede do ní hadička z ventilu N75.A vyplň si typ auta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

13.11 2011 21:32


Tak dnes som to pozeral. Odmontoval som všetky plasty a je tam ho*no vidieť´.
Keby to bolo zaseknuté, tak sa musí meniť celé Turbo*, či sa predáva aj samostatne ten obtok či čo to je?


Dnes som si ešte všimol, že na studený motor, ako keby Turbo* išlo, síce neskúšam ho, lebo motory za studena netočím, ani im nešlapem na krk, ale jemne počujem húkať turbínu. Akonáhle sa zohrial, skúšam a nič, zase nešlo. Vypol som ho niekoľko krát a nič. Myslel som si to, že bude vadné čidlo nasávaného vzduchu/ ch. kvapaliny. Že keď je pod neviem koľko°C tak hodí do núdzáku. Ale u nás na SVK ešte nebolo mínus. Cez víkend som bol na Morave v Karvinej tam bolo do rána -4°C a v pohode to išlo. Čiže v čidlách to asi nebude. Ten sériový BOV som dnes vybral no nevidel som tam nič prasknuté, ale piští to, takže každopádne sa to vymení.

No nejde mi do hlavy prečo to raz ide a prečo nie! Keby to bolo zaseknuté ten obtok, tak to predsa stále nejde. Lenže ráno keď sme išli na Moravu som išiel natankovať a nešlo. Cestou na Moravu to zas išlo a aj cestou na Slovensko.
Dnes idem do obchodu poobede a zas nejde.

Neviem či je v núdzáku, či čidlo, či obtok, či čo. Ozaj ešte som si všimol, ako mi ide hadica od IC, tak je tam olej. Môže to s tým súvisieť?

Ďakujem.

PS: asi každých 500km (už 2x) mi naskočí kontrolka "elektornika motora". Idem na VAG a vypíše (chudobná zmes - občas) a (zvýšené otáčky na voľnobehu - občas)
A ako mi to naskočilo, tak som ani autu nenakladal, nič, proste pohodová jazda.
V pamäti závad - žiadna závada. A mechanik mi to vždy vymaže a po cca. 500km zase
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

14.11 2011 17:27


Páni dnes som to rozoberal, pátral po všetkom.
Za prvé - rozobral som ventil - asi regulácia tlaku. Vyčistil tech. benzínom. Bolo tam dosť bordelu. Ďalej som odpojil nejako hadicu, čo ide od vzd. filtra za váhou vzduchu.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tu je video čo to robilo po pridaní.
Chcel som nájsť aj ten sériový BOV, ale vôbec sa mi to nedarilo. Kovové tiahlo na turbe chodí, sme to kontrolovali pri pridaní, asi tak 1cm.
Ďalej včera čo mi vyskočila kontrolka "elektornika motora", diagnostika ukázala -

Počet závad 2 :

P1128 Multiplikativní korekce směsi 1 - Směs je príliš chudá ( <-- toto mechanik pripisuje namontovanému LPG* systému.)

P0102 Měřič hmotnosti vzduchu - Příliš malý signál ( toto prvý krát vyskočilo, dnes som čistil konektor váhy vzduchu a aj som mal naštartovaný motor keď som točil video a asi v teda váha je vyradená.

1. tento ventil som čistil, je to regulácia tlaku?


Uploaded with ImageShack.us

2. Toto som našiel ako ide hadica od IC už do motora... Je to od oleja.


Uploaded with ImageShack.us


Po vymazaní závady na diagnostike ide motor tak ako má. Mechanik si myslí, že je to nejakou elektornikou turba, že by sa možno zišlo prehrať celý software.

Tiahlo chodí (neviem či úplne)
Čidlo nevypisuje VAG
Keby bola hadička prasknutá robí to stále, to isté aj IC a všetko.
Lenže akonáhle sa to dá na VAG vymažú závady, tak to ide.

Neviem čo s tým už.
Ďakujem pekne za všetky odpovede.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

19.11 2011 20:33


Neměl sem tady k tomu tématu nic psát,je to silně infekční záležitost a přenáší se matrixem.Včera sem jel na noční,auto O.K.,ráno nastartuju a tlak turba nikde,budík jde jen do nuly,akcelerace slimáka.Ventil N75 funkční,VAG nepíše žádné závady.Zjistil sem,že na volnoběh,čím víc přidávám plyn,tím víc vylézá z baňky tyčka a otevírá obtok.Odpojil sem hadičku od baňky a reakce stejná.Takže asi v ní praskla pružina a spaliny samovolně otvírají obtok.Mám ale štěstí,baňky se vyrábí ve firmě kde dělám,musím zajít na dané pracoviště a nějakou zakoupit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

19.11 2011 23:11


Hello.
U mňa sa problém asi už našiel. Váha vzduchu!

Dnes som ju prestriekal čističom na brzdy a zatiaľ všetko funguje ako má.
Počuj Bull - Ako mám odpojiť tú hadičku do tej banky, čo je pri ventile N75, lebo tam je akási divná svorka, ktorú neviem či budem vedieť dať naspäť.
A mám do toho fúknuť kompresorom?
Mne sa na voľnobehu tiež otvára, keď mu dupnem plný plyn cca. do 4000 ot./min.
Je to zle?
nahoru

sponzor





19.11 2011 23:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

20.11 2011 17:37


Musíš si nejdřív sehnat novou sponku ty klasické se na malý průměr nehodí.Já mám tyto:http://www.gumex.cz/hadicova-spona-mini-14474.html
Pokud mně to Turbo* fungovalo,tak na volnoběh se tyčka trochu pohnula až při opravdu velkém přidání plynu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

25.11 2011 11:07


Tak jsem v řiti,takový typ ovládací dózy jakou potřebuji,se v naší firmě nevyrábí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

05.12 2011 17:17


Aby táto téma mala riešenie, tak napíšem.
Jeden deň auto šlapalo po tom vyčistení. Potom to zase nešlo. Išiel som si dať meniť splyňovač do auta a v ten deň mi večer odišlo palivové čerpadlo. (Na plyn naštartovalo, ale na benzín nie)
Zajtra sa ide montovať to čerpadlo a zmerať váha oscilokopom. Uvidíme či to bola váha alebo čo. Možno chudobnú zmes zapríčiňoval slabý tlak palv. čerpadla. Potom vám dám vedieť čo a ako.

_____________________________________________________________


Hello, takže čerpadlo vymenené + gufero vačky a tesnenie veka ventilov, trošku tiekol olej.
Auto bolo merané za jazdy aj po jazde chudobnú zmes neukazuje.
Asi chudobnú zmes a nedostatočný výkon spôsobovalo čerpadlo s dôvodu menšieho tlaku a potom asi preplo riadiacu do núdzového.

Váha premeraná, vraj nie je na výmenu, dáva dobré hodnoty.
Zatiaľ auto šlape, dúfam, že už navždy bude bez problémov

ďakujem za všetky odpovede a všetkým zúčastnením.

PS: majte vždy natankované, nechodievajte na rezerve a meniť v pravidelných intervaloch pal. filtre a predídete odídeniu čerpadla.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.12 2011 17:59


Dudo:
Zdravím,
vlastním Audi A4 1.8T quattro* 120kw, BFB.
Minule tak dávnejšie sa mi pokazil ten ventil plastový (pretrhla sa membárna?) a začalo to pri pustení plynu vydávať zvuky ako Blow -off ventil, proste odpustí vzduch so zvukovou kulisou.


čau, tohle teď mám i já... jak se jmenuje přesně ten ventil? dá se jen vyměnit ta membrána, nebo musím celý?

sice se mi ten zvuk líbí, ale se tomu budu muset podívat na kobylku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

05.12 2011 18:06


vencaa6:


čau, tohle teď mám i já... jak se jmenuje přesně ten ventil? dá se jen vyměnit ta membrána, nebo musím celý?

sice se mi ten zvuk líbí, ale se tomu budu muset podívat na kobylku...


Číslo dielu v Audi: 06A 145 710P
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.12 2011 18:10


Dudo: takže jsi musel měnit celý?

k čemu přesně slouží? já totiž nic abnormálního nepozoruju.. jen ten zvuk...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

05.12 2011 20:03


vencaa6:
Dudo: takže jsi musel měnit celý?

k čemu přesně slouží? já totiž nic abnormálního nepozoruju.. jen ten zvuk...


No zatiaľ nemenil.
Vlastne ten ventil sa pokazil.
Ten ventil keď je natlakovaná sústava a pustíš plynový pedál, tak keby tam nebol, všetok natlakovaný vzduch v systéme by išiel späť oproti turbu a brzdí ho - to znamená, že ničí ložiská turba, skorej sa opotrebuje a je tam väčšia Turbo* diera.
Ten ventil pokiaľ funguje správne, tak púšťa ten prebytočný vzduch späť do sania a tým nejde taký tlak oproti turbu.

Lenže keď je tá membrána pretrhnutá, tak ako keby si ho nemal, čiže to neni dobré.

Ja som teraz pustil 410€ za výmenu čerpadla, a ešte pár vecí. Peňaženka sa mi musí spamätať, až potom ho kúpim
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.12 2011 21:57


Dudo: díky.
nahoru

sponzor





05.12 2011 21:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

13.12 2011 18:40


Tak,dózu jsem sehnal.Dneska šlo dolů Turbo*,pěkná pakárna to sundávat.Dóza vyměněna a auto opět jede jak drak.Furt sem řešil pokles výkonu,koupil novou váhu vzduchu,ventil N75 a problém byl v té baňce.Už zase pěkně táhne od 1800ot/min.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

13.12 2011 19:02


bull: Prosímte jak si poznal že je to tou bankou? Kdyby byl míto toho třeba spatný westgate, tak co stím?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

13.12 2011 20:53


Už som si myslel, že tento topic zostarne, no ja vkuse tiež riešim problémy z výkonom kurva drát


Už nikdy v živote si nekúpim auto s turbom, prisahám!

Ja už neviem čo to môže byť.

Ch. zmes som stále nevyriešil, len som si myslel, že to je doriešené, ale nemám náladu to písať zakaždým. Ch. zmes spôsobuje plyn. Tak už týžden jazdím na benzín a pecka. LPG* si idem o týžden nastaviť, dúfam, že to pomôže.

Lenže problém je, že keď mu drbnem na podlahu, tak cítim také rozhodvanie toho motora, že ako keby sa mu nechcelo a potom ide, nechce sa mu, ide. Ale to je interval niekoľko milisekúnd, spolujazdec to necíti, ale ja hej, ako keby som to cítil od plynového pedála.

Neviem, spojku mám na sračky, síce ešte neprešmykuje, ale rozmýšlam, či to nebude spojkou, že nedokáže zrazu preniesť toľko výkonu.
Ináč aj som spozoroval, že ani mne asi netlačí to Turbo* od 1800 ot/min, ale preberá sa až niekde pri 2200 ot/min, ale to ešte zajtra preskúšam.

Koľko ťa vyšla cena tej veci bull?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

13.12 2011 20:54


fichtl500:
bull: Prosímte jak si poznal že je to tou bankou? Kdyby byl míto toho třeba spatný westgate, tak co stím?


Zistíš to cez vag, alebo úbytok výkonu v nízkych otáčkach.

To o čom bull písal a vymenil to je ten - Wastegate*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4070 | Témat: 28

13.12 2011 20:59


Turbo* jede od 1950ot/m


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

13.12 2011 21:04


Dokud postupně ubýval výkon,tak sem nevěděl že je to baňkou.Až přestalo tlačit Turbo*,tak sem bádal co s tím je a zjistil sem že je špatná ta baňka.To táhlo se uvolnilo z membrány a chodilo úplně volně.V tom turbu jeto řešené tak,že výf.plyny jsou směřovány primárně na tu klapku obtoku a pokud je zavřená(drží ji táhlo s pružinou),tak plyny jsou nuceny jít přes turbínu.Když praskne pružina,nebo nedrží táhlo v membráně,tak plyny díky tvarovanému náběhu samy otevírají klapku obtoku a přes turbínu nejde téměř nic a Turbo* se nemůže poničit z důvodu přetočení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email