Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 4
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: KTM
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

24.10 2011 14:33


Nazdar hoši, chci si pořídit něco do lesa od KTM, třeba 400sx, všichni o KTM mluví jako o jedné z nej značky co dělá endura, Nikdy sem KTM neměl,takže nevím na co si dát při koupi pozor atd. Případně jakej model by ste mi doporučili.. chci něco kolem roku 2000. a tak do 40ti hadrů .díky moc
nahoru

sponzor





24.10 2011 14:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

25.10 2011 8:01


Nikdo zkušenost?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

25.10 2011 8:29


v KTM se neorientuju ale do 40 klacku nic nesezenes. Tyhlenc ty ostry krosky od 90ti a vic.

Navic pokud si nikdy crosku nejezdil tak ty 400ccm utrne ruce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

25.10 2011 8:41


jezdil jsem dřív na Husabergu, koukal jsem a dají se kolem 40ceti. docela slušný mašiny. jen právě nemám s KTM tu zkušenost a rád bych se o tom něco dozvěděl..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

25.10 2011 8:47


V tom se tu asi nejlíp orientuje Kovi, počkej až doleze z rachoty.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

01.11 2011 13:15


Takové mašiny obcházím opatrně a moc se nepřibližuji. Kamarád jednou povídá, když jsem tak pokukoval jak rajtuje v terénu, na svez se. Tak jsem usedl a vyjel a před teréní vlnou jsem drobátko přidal plyn. Ta mrcha mě podjela pod prdelí, já se držel řidítek, oči vytřeštěné co se děje,jednu nohu na stupačce, druhou na zemi, motorka skoro nade mnou. Urvanej zadní blatník a spálená noha od výfuku a to jsem ujel asi 20 metrů. Od té doby raději na mopedu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.11 2011 13:25


Ano KTM dela nej endura (vyjimaje vstrikovani), protoze japonci na endura prdi.
Pokud ale chces SX (motokros) z roku 2000, pocitej s tim, ze to nebude zadna slava (motorove + podvozkove). Kdyz tedy motokros, volil bych spise nejakeho zachovaleho japonce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

01.11 2011 13:31


RudyOndra:
Ano KTM dela nej endura (vyjimaje vstrikovani), protoze japonci na endura prdi.
Pokud ale chces SX (motokros) z roku 2000, pocitej s tim, ze to nebude zadna slava (motorove + podvozkove). Kdyz tedy motokros, volil bych spise nejakeho zachovaleho japonce.


dobře a když enduro od KTM něco kolem 400ccm tak doporučíš něco?
nahoru

sponzor





01.11 2011 13:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.11 2011 13:35


Predpokladam, ze chces 4T. V tom pripade je 400ccm idelani volba. 450 by bylo asi moc Ja bych se spise poohledl po enduru 2T 250-300ccm. Pro hobbyka idealni a na udrzbu take.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

01.11 2011 13:58


RudyOndra:
Predpokladam, ze chces 4T. V tom pripade je 400ccm idelani volba. 450 by bylo asi moc Ja bych se spise poohledl po enduru 2T 250-300ccm. Pro hobbyka idealni a na udrzbu take.


2T 250ccm ? utáhne mě to do kopce? já sem asi půl roku jezdil na Husarovi, měl jsem ho pujčenýho bylo to 6ti kilo a bavilo mě na tom jak to bere a trhá drny i při nízkejch otáčkách, u toho 2T když potřebuješ v kopci náhle přidat a přeskočit díru tak nejde, když ho nemáš vytočenýho do toček, podle mě u toho 2T musíš víc dopředu přemýšlet kudy jak, na jakej kvalt atd..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.11 2011 14:08


Dneska ty 300 2T uz jedou taky pekne (sam ji mam). Pokud te ale bavi trakce za kazdych okolnosti, zvazoval bych Husara 550 nebo KTM 530 (take jsem mel).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

01.11 2011 14:10


a s KTMkou 4T si byl spokojenej?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.11 2011 14:12


Ano byl, ale asi jsem trefil spatny kousek. Musel jsem menit ojnici. Byla to KTM 525 03. A od te doby az do ted same 2T .-).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

01.11 2011 14:14


a třeba po kolika motohodinách si měnil olej ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.11 2011 14:23


Menil jsem ho po 10 mth. Takze na olej bych to nevidel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

01.11 2011 14:40


asi si měl vážně smůlu no, jenže nejhorší je že se na tom svezeše když to kupuješ a poznáš prd
nahoru

sponzor





01.11 2011 14:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.11 2011 14:44


Ba ne, jde to slyšet. Je to jako s autem - nelichotive zvuky se daji take poznat (chce to zkusene uchu v kazdem oboru).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

01.11 2011 14:48


snad narazím na nějakej dobrej kus no ,uvidíme.. díky za rady
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

01.11 2011 14:55


Neni zac a preji dobrou volbu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

06.11 2011 17:29


ostré 4taktní 10 let staré enduro za 40 tisíc je finanční sebevražda
pro hobíka je objem víc jak 250 nesmysl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 431 | Témat: 28

08.11 2011 12:36


KTM 300 exc... je to sice cvajtuk, což jak se tady pise musis kvedlat,ale legrace si s tim užijes.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2010
Příspěvků: 417 | Témat: 16

09.11 2011 14:30


4T do 40 bude rovnou na generálku motoru.Ovzlášt u KTM.Ne nadarmo má tahle značka přezdívky typu Každej Tejden Motor nebo K.kot Tlačí Motorku.
Pokud bych něco bral já tak bud starší 2T kde tě píst atd stojí pár korun nebo 4T ale tak max 2-3 roky starej
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

28.11 2011 16:50


KTM dřív znamenalo Kick Ten Minutes, neboli STARTUJ DESET MINUT
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 0

08.01 2012 21:07


Měl jsem KTM 620 LC4 z 97. a byl jsem s ní celkem spokojenej, nijak nezlobila, akorát v těžkém terénu nic moc, kvůli váze a výšce, jinak přežila spoustu pádů naprosto bez úhony, až na jeden všechny v lese, chytala povětšinou dobře. Tady ty 400sx má pár vzdálenějších známých a pochvalovali si je opravdu hodně, hlavně spolehlivost, ale to jsou fanatici, jezděj s tim i na štěrku z kopce po přednim...
nahoru

sponzor





08.01 2012 21:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 1

25.01 2012 20:41


ako píšu chalani, za 40 tisíc radšej nejaký 2T, lebo kúpiť starého 4-takta sa nevypláca, je to drahý servis...
a niekedy platí, že menej je viac, tak šťastný výber objemu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

26.01 2012 7:04


To máš 40 tis za mašinu a posleze 40 tis za Go motoru!!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

26.01 2012 13:14


Tak jsem si nakonec pořídil KTM 250 SX-F je to rok 2009, stála mě 55tis. hezká motorka, příjemná na svezení snad budu spokojenej a nebude se to srát, při mém ježdění jednou za týden v neděli by mohla vydržet dlouho, díky za rady kluci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

26.01 2012 13:20


Ahoj, to je podezrela cena, kolik ma odjeto? Bylo neco delano na motoru?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

26.01 2012 13:28


dodal mi papíry na komplet GO motoru, takže to vypadá že je ok, jinak má najeto 65 hodin
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

26.01 2012 13:33


Hodinam u MX bych neveril, ale pokud ma skutecne GO a to komplet, tak dobrej kauf.....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email