Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 141 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 141
Uživatelů: 0
Celkem: 141

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

17.10 2011 1:59


Priatelka dnes isla na aute, ked jej zrazu zacala blikat zlto-oranzova ikonka zhavicou, zrazu auto prestalo reagovat na plyn a za 5 sekund auto vyplo. Volant sa jej vraj zamkol (alebo sa skor vypol posilnovac riadenia) a auto ostalo stat. Jedine stastie, ze sa to nestalo o 10 minut skor na ceste medzi Martinom a Zilinou pod Strecom, kadial prave isla.

Z VAGu som vycital toto, cize regulacia tlaku paliva:
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 3528 /min
Torque: 409.5 Nm
Speed: 56.0 km/h
Duty Cycle: 73.7 %
Voltage: 13.83 V
Pressure: 1057.9 bar
Duty Cycle: 48.1 %
Temperature: 17.1°C

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 3528 /min
Torque: 409.5 Nm
Speed: 56.0 km/h
Duty Cycle: 73.7 %
Voltage: 13.83 V
Pressure: 1057.9 bar
Duty Cycle: 48.1 %
Temperature: 17.1°C

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 3528 /min
Torque: 409.5 Nm
Speed: 56.0 km/h
Duty Cycle: 73.7 %
Voltage: 13.83 V
Pressure: 1057.9 bar
Duty Cycle: 48.1 %
Temperature: 17.1°C


Prebehol som nejake veci na internete a na DP som sa docital o niekom s podobnym problemom, ze to bola regulatoru tlaku na liste Common Rail, v Audi ze to stalo 6200 CZK. Skusal som hladat v ETKE, ale neviem najst takyto regulator, resp. je tam regulatorov viac, ale cenovo by mi nic k tomu nesedelo.

Ved by mi prosim niekto poradit, cim to moze byt sposobene, ako je mozne to otestovat a ak tak, co presne mam hladat v ETKE alebo pod akym kodom? Mohla by chyba tohto regulatoru sposobovat aj kolisanie otacok po nastartovani, ak je motor zohriaty?

Dakujem
nahoru

sponzor





17.10 2011 1:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

18.10 2011 1:38


Dnes som telefonoval s jednym mechanikom, ktory pracoval v Audi a ten mi povedal kvazi to iste, ako som sa docital na DP fore. Spomenul mi Common Rail, nejaky regulator ci vstrekovac a potom druha moznost, ktora by teoreticky mohla byt a tou je spinavy palivovy filter, ktory bol meneny hodne davno.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

19.10 2011 19:06


hojko:
Dnes som telefonoval s jednym mechanikom, ktory pracoval v Audi a ten mi povedal kvazi to iste, ako som sa docital na DP fore. Spomenul mi Common Rail, nejaky regulator ci vstrekovac a potom druha moznost, ktora by teoreticky mohla byt a tou je spinavy palivovy filter, ktory bol meneny hodne davno.
Vymenit regulátor tlaku paliva na pravem railu,dost častá závada.Umim ho za 4000,-
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

19.10 2011 19:25


Ma ten regulator aj nejake oznacenie, mam na mysli kod v Etke...?

Este ma napada, ci to nemoze sposobovat aj palivovy filter, pretoze ked poriadne sliapnem na plyn, tak po asi 3-5 sekundach mi padne rezerva uplne dole, pretoze zrejme aj padlo auto. Nafta predsa ide z nadrze do palivoveho filtra a pokial je ten upchany, tak nestihne asi dodat pri vyssej spotrebe pozadovane mnozstvo. Kupil som novy Mann, mam ho uz doma, ale vymeneny bude asi az zajtra. Tak uvidim.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.10 2011 19:26


Jj je tam regulator tlaku, ktery muze delat problemy...predtim ale zkontroluj palivovej filtr, aby nebyl ucpanej...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

20.10 2011 1:27


Konkretne "regulator tlaku paliva" s cislom 078 133 534 C? Alebo potom "ventil regulatoru tlaku" s cislom 057 130 764 N?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

20.10 2011 10:23


Akoi pochodil? Ak potrebujes diagnostiku v cestine, mam, mozem napichnut. Samozrejme ak si martincan
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

20.10 2011 16:55


Palivovy filter vymeneny, nic nepomohlo. Pri jazde na S (sport na automatickej prevodovke) mi rucicka paliva padne az za rezervu, preto aj vyplo auto. Pozeral som plavak v nadrzi, su tam dva. Ten jeden hlavy za spolujazdcom bol vypadnuty - sklada sa z dvoch casti, tj cerpadielko a potom spodna cast, ktora je pruzinami tlacena ku dnu. Tieto dve casti boli vypadnute, aj ked nechapem ako sa to mohlo stat. Druhy plavak za vodicom bol OK, vsetky kable a hadicky su OK. Cely mechanizmus zo strany spolujazdca bol vytiahnuty, trochu precisteny, bolo to nasadene spat, zlozene a zmontovane. Isiel som sa previest, pri jazde na D to islo OK, ale potom som prepol na S, prudko zabrzdil a uz mi dvihlo rucicku paliva, tak som vedel, ze je zle. prepol som na S, silno pridal a padlo to az po rezervu. Natankoval som 25 litrov, isiel sa previest a to iste. Nafta ako taka tam teda je, ale kde je problem, to netusim.

lubomt: Som z MT, diagnostiku mam, konkretne VAG 10.6, hoci v anglictine, ale aj to postaci. Zda sa, ze by to mohla byt nejaka elektronicka chyba, avsak VAG nic neukazuje.

Mozno by trebalo tieto hodnoty premerat za jazdy alebo co, netusim. Zda sa, ze toto je skor problem niekde v nadrzi a veci s tym suvisiace (cerpadlo, plavak, elektronika), kedze pada ukazovatel paliva. Neviem, ci to moze ma suvis aj s ABS* jednotkou, nakolko mam teraz elektricku cas ABS* jednotky vytiahnutu, pretoze tam je zrejme studeny spoj, tak som to daval spravit a este to nie je hotove.
nahoru

sponzor





20.10 2011 16:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

20.10 2011 18:36


Ci to ma suvis, neviem, ale viem ze ABS* komunikuje s motorom a Tiptronic* RJ. Preco ti to robi, neviem...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

20.10 2011 19:00


To som si vsimol, ze ABS* komunikuje aj s TipTronicom, pretoze teraz ked je riadiaca jednotka von a idem plny plyn, tak pri reradovani z dvojky na trojku, z trojky na stvorku, zo stvorky na patku..., tak to pri maximalnych otackach na 1-2 sekundy vypusti a potom zacne tahat. Kym tam RJ ABSka bola, tak to preradovalo okamzite, ze to viacmenej nebolo ani citit (ak clovek nesledoval otacky a nepocuval zvuk motora).

Aj tak sa mi vsak zda nezmysel, aby pri jazde bez RJ ABSka skakala nafta a ukazovalo to trebars podla sklonu, ze v lavotocivej zatacke ukaze polovicu nadrze, pri jazde rovno ukaze stvrtinu, pri prudkom brzdeni polovicu a pri maximalnom pridani na sportovej jazde ukaze rezervu, ba az prazdnu nadrz a vypne auto.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

21.10 2011 0:00


noo, je to divne, ukazuje Ti to ako v Skode 105
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

21.10 2011 1:51


Ved to, ze stare hrdzave skodovky ukazuju lepsie ako mne. Lenze tie hrdzave skodovky tam nemaju ochranu, ze ked ti padne nafta na plavaku, tak ti vypne motor. Na Audi ti vypne motor, vypne posilovac riadenia...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

22.10 2011 1:59


Mam tu foto z Allegra, kde je odfotene cerpadlo. Je tu odfotene ako jeden kus, lenze to moje pri vytiahnuti bolo z dvoch kusov. Jedna cast bola ta horna plastova hlupost s hadickami a tymi dvomi tyckami s pruzinkami, druha cast bola ten valec v spodnej casti. Bolo to rozpadnute. Rozmyslam, ci tam nechyba nejaka spojka, ktora to zaistuje, aby sa to nedalo oddelit. Ci?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

22.10 2011 21:52


hojko:
Ved to, ze stare hrdzave skodovky ukazuju lepsie ako mne. Lenze tie hrdzave skodovky tam nemaju ochranu, ze ked ti padne nafta na plavaku, tak ti vypne motor. Na Audi ti vypne motor, vypne posilovac riadenia...


To že ked ti klesne hladina na plaváku nemá nič spoločné s tým že ti zdochne motor žiadna ochrana tam nie je ..

Chybu hladaj v samotnom čerpadle a veciach s tým súvisiacim ,tú hlášku píše aj vtedy ked je čerpadlo v nádrži K.O. alebo zavzdušnený systém .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

22.10 2011 23:15


Zavzdusneny system by nemal byt, vsak predsa auto sa automaticky odvzdusnuje. Dalsia vec je, ze cerpadlo najskor taha naftu do palivoveho filtra a az odtial ide do motora, takze v palivovom filtry je zasoba mozno pol litra az litra nafty, takze pri zosliapnuti pedalu nafta dodavana je. Ale to, ze mi pada rucicka paliva pri plnom plyne a naopak, ze stupa pri prudkom brzdeni alebo v zatacke podla mna nie je chyba cerpadla, pretoze mi to skor pride na problem s plavakom alebo co.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

23.10 2011 0:51


a keby si tak vymenil plavak,hm?
nahoru

sponzor





23.10 2011 0:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

23.10 2011 1:42


Plavak je OK, pekne behal, aj na jednej strane, aj na druhej strane. Cerpadlo s plavakom je na pravej strane, na lavej strane je len plavak a je to vzajomne prepojene dvomi kablami a aj hadickou, ktora cerpa naftu, pretoze je v strede zvysena nadrz, takze fakticky pri nizkej hodnote nafty sa prelieva a pri jazde na sikmej ploche moze ostat nafta len v pravej alebo len v lavej casti nadrze.

Z lavej casti bol vytiahnuty plavak, z pravej bolo vytiahnute cele cerpadlo aj s plavakom. Plavak z lavej casti behal v pohode, pri odpojenych kabloch neukazovalo ziadnu hodnotu paliva, ihned skocila chyba vo VAGu po pripojeni. Takze to musi byt prepojene dobre a teda chyba v elektrike nebude. Zdalo sa mi vsak, ze nieco malicke odpadlo odtial, mozno to bola alebo daka spina alebo co, kto vie co v tej nadrzi plava, bolo vidiet na spodku trochu necistot. V pravej casti kde je cele cerpadlo s plavakom je to uz horsie, je tam kablov viacej, aj hadiciek, ale vsetko je dobre zapojene. Problem je ten, ze tento mechanizmus bol v nadrzi rozpadnuty a rozdeleny na dve casti, co sa mi moc nezda. Kupovat to za 300 eur, ak v tom nebude chyba, tak to sa mi zda zbytocne, i ked z Allegra sa to da kupit za podstatne lepsiu cenu. Preto ma najskor zaujimalo, ci sa skutocne ma dat oddelit cely mechanizmus, teda vrchna cast s cerpadlom a spodna cast s plavakom. Pretoze ak to tak nema byt, tak je jasne v com je problem, ze ten plavak tam proste plava a preto ukazuje zle, pretoze pri pridani, brzdeni a zatacani posobia nan rozne sily, ktore ho valaju kade-tade po nadrzi. Ak by som vedel, ze to ma byt uchytene, tak sa pozriem, ci tam nechyba nejaka poistka alebo co, resp. by som rovno objednal novy mechanizmus. V najhorsom pridem a vyberiem ti ten tvoj

Prikladam este foto, aby bolo zrozumitelne, ze co sa od coho oddelilo. Tie dve tycky s pruzinami su tusim pripevnene k tej hornej casti. Samotny plavak nevidiet na fotke, bud je zo zadnej strany alebo je nacviknuty z bocnej strany a momentalne na foto nie je.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

23.10 2011 18:19


prečo nepozrieš v messwertoch za jazdy ktorý plavák má aký odpor to ti napovie kde máš hladať chybu .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.10 2011 20:39


ja taky nechapu kam se ubira tvuj myslenkovy pochod ohledne plovaku...to nema s plovakem co delat podle me...

nech si napojit tlakomer na rail, zmer jaky tam je realny tlak...odpoj vsupni hacici na vyokotlak, zkus jaky dava prutok el. cerpadlo...atd...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

27.10 2011 13:31


KARLIN80: Neviem kde to mam hladat. Blizsi popis by prosim ta nebol?

Lumpiq: Vcera sa mi vratila do auta jednotka ABS*, vsetko sa zdalo byt OK. Problem s ABS* a brzdami neboli, dokonca aj pri pridavani na S rezime a prudkom brzdeni nafta drzala konstantnu hodnotu. Dnes rano sa to zmenilo a z nicoho nic mi to pri brzdeni skocilo na pol nadrze a nejak to nechce ist odtial. Stale mam podozrenie, ze by to mohol byt plavak v nadrzi, ze je to tam rozbite a plava to tam nejak divne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

05.04 2018 20:37


Zdravim, mam problem na sve a6 3.0tdi 4f. Pri vytoceni motoru auto pada do nouzoveho rezimu, pak se rozblika kontrolka zhaveni a auto chcipne. Kdyz jedu v klidu, tak je vsechno v pohode, ale kdyz pridam plyn tak po chvilce to spadne do nouzaku. Vstriky jsou nove cerpadlo po repasi, palivovy filtr taky novy. Vag vypisuje tuto chybu..

004195 - regulace tlaku paliva: meze regulace nedosazeny
P1063 - 003 - mechanicka chyba - Sporadicky
info o zavade

Otacky 588/min
Kroutici moment 0.0Nm
Rychlost 90.7 km/h
Pracovni cyklus 1.0%
Napeti 13.60V
tlak 92.3 bar
Pracvni cyklus 21.3%

Nesetkal se nekdo z Vas s touhle chybou, pripada mi to jakoby to nestihalo dodavat naftu. Jak to vyplo, tak jsem se mrknu do filtru a byl plny nafty, tak nevim. Jeste me napada cerpadlo, ale to je po repasi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.1. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 0

06.04 2018 1:29


Ahoj mě to dělalo taky problém byl se zavzdusnenim skuz hledat bublinu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.04 2018 10:17


To mi rekni ze se ta mrcha neodvzdusni sama. Mrknu na to. Jeste jedna vec, nemuze to treba delat DPF*? zadna kontrolka nic nesviti, ale vim ze jsem delal nucenou regeneraci a na druhy den to zaclo delat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

08.04 2018 7:16


Callimerro... mel si pravdu, zatim to vypada ze to chtelo jenom odvzdusnit. Diky
nahoru

sponzor





08.04 2018 7:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

24.04 2018 20:57


Taky to ted resim, cerpadlo repasovane a vstriky nove, palivovy filtr novy , menil jsem i to cidlo na railu na prave strane, ale stejne to sem tam spadne do nuzaku, ale jenom kdyz vytocim motor a jedu nad 130, rozblika se kontrolka zhaveni a vyhodi chybu:

regulace tlaku paliva: meze regulace nedosazeny
P1063 - 003 - mechanicka chyba - Sporadicky

Jeste me napada sitko v nadrzi jestli neni ucpane, nebo jestli treba cerpadlo nemuze prisavat vzduch, do cerpadla ale bublinky nejdou. Kontroloval jsem vsechny hadicky, menil tesnici krouky. Tlak v railu ok. odvzdusnoval jsem to nekolikrat a porad nic.
Jo a jeste jak je ventil na palivovem filtru, a vytahnu ho ven, tak slysim jak z neho syci vzduch.

Zkousel jsem i pokus ze jsem dal ke spolujezdcovi kanistr s naftou, dve hadicky a napojil to na filtr. Auto jelo v pohode, ale pri te vyssi rychlosti to bylo jeste horsi. Uz me fakt napada ze to bude nekde v nadrzi pricpane a nema to takovy tlak.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

06.06 2018 22:31


Zdravim Panove, tak k memu problemu s cerpadlem, zavada zatim neodstranena , saci kos cisty a jak jsem psal vstriky nove, cerpadlo repasovane, novy pal. filtr, snimac na pravem railu taky novy a porad pri vytoceni motoru auto po chvilce ztratí tah, je mozne ze by tohle mohlo delat cidlo primo na cerpadle?
Dnes jsem s tim jel a spustila se regenerace DPF* a auto uz nemelo tuplem vykon, po pridani plynu zaclo skubat a nejelo, chybu to pise akorat jednu a to je:

regulace tlaku paliva: meze regulace nedosazeny
P1063 - 003 - mechanicka chyba - Sporadicky

Nebo ze by byl ten palivovy filtr spatny, mam na nem najete asi 6000km znacka MAN. Dik za radu, u jsem vymenil pul auta
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.8. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 1

17.10 2020 12:59


Caute, resim obdobu.... q7 176kw CASA vymeneny regulator tlaku, cidlo tlaku, palivove listy, vstriky uz 3x venku a testovany vzdy vysly bez chyb, vysokotlake cerpadlo testovano, nizko tlak testovany. Vsechno vyslo... ale po pridani plynu nouzovy rezim s chybou nizkeho tlaku paliva.. nekdy to vybehne hned... nekdy to udela za 4 km jizdy.. uz nevim ani v Bosch co stim.

Ma to nekde nejake rele? Nebo cim by to uz mohlo kruci byt.

DEKUJI ZA RADY... uz jsem bezradny:( vyresil to nekdo?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.10 2020 18:20


Aktualizace sw motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

08.02 2021 18:19


Týká se to sice jiného motoru i modelu, ale nebudu zakládat jiné téma. Je jich tu vesměs více s touto závadou, ale zpravidla málokdo poskytne zpětnou vazbu, jak to nakonec opravil. Minulý týden si přivezl auto a už po cestě „nouzák“ (blikající symbol žhavení), jediná klika byla, že jsem měl sebou diagnostiku (mohl to smazat a normálně dojet). Je to tedy 2.0 TDI*, CAHA, 125kW.

Vyhazuje to dvě chyby P0088 (rozdělovač paliva / tlak v systému: příliš vysoký) a P1065 00(regulace tlaku paliva: nesrovnalost regulace). Mimochodem kód P0087 je naopak příliš nízký tlak (ten já nemám). Už jsem něco málo prohledal v Else, tady i na jiných fórech z celého světa, zkrátka kde se dalo. Co jsem pochopil o regulaci výše tlaku na „railové liště“ se stará snímač tlaku paliva G247, regulační ventil tlaku paliva N276 a ventil dávkování paliva N290 umístěný na vysokotlakém čerpadle. Na volnoběh, kdy je požadavek na nižší tlak, je N276 otevřený a upouští část paliva do zpětného vedení.

Už jsem provedl i test dle Elsy (kontrolu ventilu N276), tj. odpojení zpětného vedení, uzavření otevřené přípojky, napojení zpětného vedení hadicí do petky. Za 30 sekund chodu motoru na volnoběh má vytéct cca 100 ml nafty. Chová se to zvláštně. Když je závada aktivní, nic neteče (takže je ventil zavřený), otázka je, zda má „povel“, aby byl otevřený. Jeho demontáž není tak jednoduchá jako demontáž N290 (ten je na dva šroubky a dobře přístupný), musí ven celá lišta a nelze opětovně (dle návodu) použít, protože má „zahryzávací těsnění“. Někde jsem vyčetl, že pokud je bez napětí, tak je otevřený, nicméně po odpojení konektoru z kteréhokoliv ze dvou zmíněných ventilů motor okamžitě zhasne. Jediné co lze odpojit a motor běží dál, je čidlo tlaku, motor trošku změní chod, ale běží dál. Dále jsem někde vyčetl a mohu potvrdit, že po tomto si ŘJ dosadí nějakou střední hodnotu (samozřejmě motor padá do nouzáku), teď nevím ty jednotky a počet nul, ale normálně je na volnoběh požadavek na 25xxxxx a po odpojení čidla si to dosadí 35xxxxx. Když jsem takto „uměle“ tlak zvýšil, tak z hadičky začala do petky vytékat nafta (z N276) takže dostal zjevně pokyn k otevření nebo k většímu otevření (zkrátka ze zavřeného stavu se otevřel nebo pootevřel).

Prováděl jsem i nějaké testy a měření. Když se chyba smaže, chvíli to běží, když se s autem jede tak se to zpravidla neprojeví, je to problém volnoběhu a vyskakuje to tam po nastartování na volnoběh. Co jsem vypozoroval, když je tam ta chyba (nebo se bezprostředně chvíli po startu objeví), tak po nastartování je požadavek na tlak 25xxxxx, ale skutečný postupně letí nahoru třeba až přes 60xxxx nebo ještě víc (z hadičky nic neteče – ventil je uzavřený), pak to spadne do nouzáku (zakolísají otáčky, změní se chod – zvuk motoru) a pak skutečný tlak spadne (z hadičky stále nic neteče), musí se to logicky uregulovat nějak jinak, když ten tlak spadne, ale nevím jak (jestli tím druhým ventilem se sníží průtok do čerpadla a to míň tlačí). Když se závada smaže, tak to nějakou dobu (několik startů) vydrží, z hadičky vytéká předepsané množství, regulace funguje. Kdybych věděl, jaký parametr je informace o tom, jak je ventil otevřený bylo by to snazší, tím chci říci, že je otázka, zda má ventil povel od ŘJ k otevření a zůstává uzavřený nebo ten povel prostě nemá a pak by byla chyba někde jinde než ve ventilu. Zkoušel jsem i základní nastavení, resp. si nejsem jistý, zda se to týkalo právě ventilu N276 („nul. uč. jednotky odměř. množství a reg. tlakového ventilu), nicméně to problém neopravilo, což jsem ani nečekal. Tedy na chvíli to vypadlo, že je to ok (že se správně nastavily krajní polohy a otvírá/zavírá to jak má).

Leccos nasvědčuje, že by mohl být špatný ventil N276, vyměním jej a uvidí se. Co jsem tak pochopil, když má někdo problém vysokého tlaku, tak problém bývá právě v tomto ventilu. Kdo má problém nízkého tlaku, může to být filtrem, ventilem na čerpadle, samotným čerpadlem, vstřikem, čerpadlem v nádrži, špatným čipem motoru… Ten ventil na čerpadle jsem měl venku a byl naprosto čistý.

Pokud jste to dočetli až sem a napadá vás něco jiného, tak sem s tím, budu vám vděčný.
Ještě jeden podezřelý poznatek, mám citlivý rypák, když se vleze do kabiny, cítím slabě závan nafty, tak si říkám, zda tam nebyl nějaký problém a někdo se tam nehrabal k čerpadlu do nádrže.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

12.02 2021 11:18


Abych vám poskytl zpětnou vazbu, tak podávám info, že ano, bylo to zmiňovaným ventilem N276.
Prvotní příčina je však trochu jiná a příběh je složitější, ani nevím, zda se mi to chce zmiňovat a rozebírat… Nedalo mi to, trochou jsem zapátral. Pak si kupte auto po prvním majiteli, top stav, serviska apod. (všechno úplně k hov..), když to nekoupíte přímo od toho člověka, potažmo se od tohoto posléze dozvíte, že tam byla „totalšáde“ na palivovém systému (přidřené vysokotlaké čerpadlo – špony všude), v autorizáku oprava za raketu, proto to s touto „závadou“ pod cenou raději prodal, nějaký vykutálec to koupil „halabala“ opravil, aby to „jakš takš“ běželo a prodal nebo přeprodal dál.
Než jsem tyto informace zjistil, nechtěl jsem naslepo měnit pokus/omyl ventil, který mi už nikdo nevezme zpátky a třeba to tím ani nebude. Jak jsem asi psal už výše, pokud je ventil bez napětí, je otevřený, a proto z něho musí logicky vytékat do přepadu (do zpětného vedení) nafta. Když mu konektor odpojíte (aby byl bez napětí), motor neběží (okamžitě zhasne). Tak jsem to udělal jinak, změřil odpor na tom ventilu (cca 4 Ohmy), pokusil se najít rezitor/y s podobným odporem (našel jsem 2ks 18R, tak jsem je dal paralelně na výsledných 9R), připojil to do konektoru místo ventilu a nastartoval motor (ŘJ to zbaštila). Z přepadu do ventilu nic nevytékalo, takže to bylo již 100% jisté, že je chyba minimálně na tomto ventilu.
Různými měřeními jsem vypozoroval: při zapnutém zapalování a volnoběhu je na ventilu (N276) napětí do 0,5 V (to je zřejmě ještě v otevřeném stavu), při zvýšení otáček se napětí postupně zvyšuje až přes 6V (ventil se uzavírá). Na volnoběh je požadavek na tlak vysokotlaké liště na 25xx.. V důsledku vadného N276 (který byl stále zavřený), po nastartování se skutečný tlak zvyšoval až přes 50xx.., pak zasáhla ŘJ nouzovým stavem (domnívám se, snížením tlaku na čerpadle ventilem na čerpadle), protože vyskočila chyba (blikající žhavení) a skutečný tlak pak rychle spadnul na požadovanou hodnotu. Zajímavé a matoucí bylo, že ve chvíli „přeskočení“ do nouzáku se zvedlo i napětí na N276 z 0,5 na 2,5 V (tedy dostal pokyn z otevřeného stavu k přivření – ale on byl mechanicky stejně uzavřený už před tím, když z něho nic neteklo).
Po demontáži vysokotlaké lišty a ventilu N276 z této se potvrdila nepříjemná skutečnost, tento byl ucpaný šponami (dle štítků s datem na nich je lišta i ventil původní), takže někdo zřejmě leccos vyměnil, nějak vyčistil, ale na lištu a tento ventil už nejspíš nedošlo. Mám trochu obavy, že tyto špony nebudou jediné a poslední, aby se ty špony nedostaly do vstřiků, nebo už tam třeba nejsou..
Po výměně ventilu je to zatím OK, ale klidné spaní rozhodně nemám.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email