Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 324 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 318
Uživatelů: 6
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

14.10 2011 23:26


Zdravim pánové,

letos se mi přihodila podivná věc. Když jsem na ovládacím panelu nastavil jakoukoliv jinou teplotu než Lo, tak auto začalo strašně topit, řekl bych že na max.
Přes léto jsem to neřešil a nepouštěl to výš, ale teď to pro změnu fouká jen studený vzduch, na jakékoliv nastavení. Teplota motoru je ale v pořádku a na budíkách taky.

Nesetkal jste se s tím někdo, neřešil jste někdo podobnej problém? Dostal jsem tip na klapku pro přívod studenýho vzduchu. Jedná se o A6 C4, 2,5Tdi s digitální klimou.

Díky všem
nahoru

sponzor





14.10 2011 23:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

15.10 2011 8:17


Stug:
Zajeď si k někomu kdo má diagnostiku a ať ti projede test akčních členů, podle mě ti odešl jeden servo motorek co otevírá klapku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

15.10 2011 10:00


Pokus se napsat tady tomu členovi , řešil ten samý problém ...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

16.10 2011 9:33


Ok, díky kluci.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

18.10 2011 15:43


ahoj všem , mám takové přání , nechce mi nastartovat zezávislé topení , nemám dálokové ovládaní , může na to mít i vliv , že mi svítí kontrolka na naftu ? jediné co mám je menu které ovládám z auta , děkuji za odpověď . Pavel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 13

18.10 2011 19:42


Ahoj,
resil jsem to same. Na diagnostice nic neukazovalo a byl jsem na ni asi trikrat. Nakonec jsem vymenil oba motorky na klapkach a chvili to fungovalo, cca dva dny. No a pak me vyhorelo auto, tak jsem to prestal resit:-))
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 13

18.10 2011 19:43


...jo a zkus zacit ovladacim panelem, je to nejrychlejsi a nejlevnejsi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

18.10 2011 19:45


Ježiši kriste, to jsi měl radost co? KTerý motorky jsi měnil? Můžeš mi popsat jen stručně kde jsou? Já jsem tohle komplet topení neměl nikdy venku, ani jsem ho neviděl, jen vim že je větrák někde pod torpédama a že je to radost.

Na vagu jsem ještě nebyl, není čas
nahoru

sponzor





18.10 2011 19:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

18.10 2011 20:10


Stug:
dva motorky jsou za rádiem, jeden je pod stěračema a poslední je mezi klimou a topením před tou gumovou manžetou pod oknem.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 2560 | Témat: 32

18.10 2011 20:10


Myslím,že o topení v A6 C4 je tady napsáno už hodně,pohledej.
Jinak pokud to neznáš a ještě jsi to nedělal,tak bez demontáže palubovky z vozu ti to asi nepůjde.Jestli jsi zběhlý v těhle věcech a víš kam šáhnout,tak to jde i bez toho,ale je to porod.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 13

18.10 2011 20:30


ja jsem menil ty za radiem protoze fakt nefachaly. Ale vopruz to je fakt velkej:-(( Celej stredovej sloupek atd. ven.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

18.10 2011 20:43


teplotu má nastarost to servu u té gumy mezi jednotkou klimy a topením.

Také jsem ho měnil. Je v tom hliníkovém krytu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

19.10 2011 17:47


Dobře kluci, ten popis mi hodně pomohl. Sundání palubky se chci za každou cenu vyhnout, takže volim opruz. Sundaval jsem jí třeba na golfu, ale tam to bylo o něčem jinym a motorky tam nebyly, apod...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

19.10 2011 17:50


V sobotu jedu do Liberce, tak ti to můžu ukázat přesně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

21.10 2011 21:40


bartpt:
V sobotu jedu do Liberce, tak ti to můžu ukázat přesně.


Já jsem zítra bohužel v práci a snad bych už konečně měl jet na ten vag a být moudřejší, ale děkuju za ochotu, vážim si toho
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

30.10 2011 22:19


Kluci konečně jsem se k tomu dostal a hodilo mi to tohle:

Adresa 08 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 4A0 820 043 H
Komponent: Klima-Vollautomat D05
Kódování: 00053
Opravna #: WSC 02315
2 Nalezeny chyby:
01271 - Servomotor teplotni klapky (V68)
41-00 - blokovano nebo bez napeti
01274 - Servomotor pretlakove klapky (V71)
41-10 - blokovano nebo bez napeti - Sporadicky

Pro sychr jsem rozhodil ten tunel se všim okolo, nebylo to tak strašný a dostal jsem se k jednomu motorku "za" a ten vrčí a funguje, takže soudím, že to bude jeden z těch co jsou vepředu pod torpédama. Poznáte podle čísla tý chyby který to je?

A ještě jedno OT, nevíte co konkrétně znamená tohle?:
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 4A0 907 401 P
Komponent: 2,5l R5/2VT EDC* HS D02
Kódování: 00000
Opravna #: WSC 00000
1 Nalezeny chyby:
00550 - Regulace pocatku vstriku
17-10 - regulacni diference - Sporadicky

Děkuju
nahoru

sponzor





30.10 2011 22:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

31.10 2011 18:01


ten 01271 - Servomotor teplotni klapky (V68) je pod torpedem u motorku stěraču, zrovna o vikendu sem to dělal, vytahl sem ho rozebral a vyčistil komplet elektromotorek ktery ma šnekovy převod na ty klapy, ale nepomohlo ho jen prostřiknout čističem ale komplet rozebrat, zabrousit uhliky osmirkovat rotor pořadně prostřikat čističem a pak jemně střiknout vazelinkou na ložiska a frči krasně, kdyby něco tak se ptej dokud to mam v živé paměti

edit: na netu sem našel fotku

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

31.10 2011 19:08


Fantazie, to už je takovejch návodů a fotek : )

Já jsem koukal do etky, ale tam je jenom takovej výřez obrázku a stejně nebylo poznat který to je. Děkuju ti a pak dám vědět jak jsem dopadl, díky moc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

01.11 2011 19:42


Dneska jsem vyndal motorek, rozebral jsem ho, vyčistil podle návodu a nic. Teď ho mám doma, tak se na to kouknu detailněji, ale alespoň jsem si překlapnul ty klapky a byl to skutečně V68.
Raději nejdřív rozebírám a zkouším než se ptám, ale momentálně mám krom práce o víkendech brigády a v tejdnu mi bere čas štěně, tak jsem potřeboval přesně vědět co a jak kde je, takže Vám kluci děkuju za pomoc

Nebyla potřeba nic moc rozebírat a kdybych nebyl zbytečně aktivní, mohl jsem si ušetřit ten tunel


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

01.11 2011 19:46


koukni na uhliky jak sou na tom, a jde s nim točit zlehka nebo je přituhly?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

01.11 2011 20:29


Uhlíky jsou docela krátký, ale ještě jsou ok, rotor se otáčí zlehka a je obroušenej. Zkusím ho zapojit napřímo, jestli není chyba v tom potíku co je vedle něj.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

01.11 2011 21:05


jj dobry napad, to sem ti zapomněl napsat, ja to zapojil přes 9V trafo zvlašť aby sem vyzkoušel motorek a potenciometr
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

01.11 2011 21:10


kubis: Motorek se ze začátku cukal, tak jsem střídavě připojoval a odpojoval až běžel naplno a bez jiskření.

Myslim, že jsem blbě zbrousil ty uhlíky.

Takže vyřešeno! Díky všem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

01.11 2011 21:50


no ja to rozhybaval asi na třikrat, prvně zekřivaa zabroušene uhliky potom bordel v kotvě a rotoru a pak už nevim ale podařilo se, už sem tomu ani nevěřil
nahoru

sponzor





01.11 2011 21:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

02.11 2011 21:54


tak už v tom mám taky zmatek které to servo co dělá..

jinak jsem našel na Ebay někoho kdo je repasuje..

http://www.ebay.de/itm/Audi-VW-A4-A6-A8-Reparatur- [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

03.11 2011 17:44


podle toho co to děla a neděla se da zjistit ktere servo blbne. repase se da udělat i doma většinou to je jen špinave stači přebrousit uhliky rotor a frči dal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

03.11 2011 18:06


Tak nakonec změna, motorek jsem rozhejbal, ale když ho zapojim a zapnu zapalování, tak si místo nějaký správný polohy najede hnedka nadoraz na "studený" a štelováním teploty na panelu se ani nehne. Nejspíš je to v tom potenciometru, ale otázka je jakou má mít hodnotu a jestli jde vůbec měnit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

03.11 2011 18:09


Stug:
Musíš jít na diagnostiku, a nechat projet test akčních členů. Motorky se pak nastaví do správné polohy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

03.11 2011 18:28


radar354:
Stug:
Musíš jít na diagnostiku, a nechat projet test akčních členů. Motorky se pak nastaví do správné polohy.


Aha, to jsem nevěděl, já myslel že je to jak jsem psal.
Diagnostiku jsem si dělal sám přes vag 304, ale akční členy mi nejdou pustit.
Zajedu přímo na diagnostiku a napíšu.

Ještě jedna věc, vlasdtně dvě věci mě zarazily- když zapnu zapalování, tak mi na ovládacím panelu střídavě problikává auto a zase se vypíná. Může to být tím, že chybí ten motorek? A když jsem ho odpojil, tak mi šla teplota zvedat asi do 45 stupňů, ale standartně mám nějakejch 31 a pak už je "hi". Chápete to?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

03.11 2011 18:42


To autíčko značí že máš otevřen vnitřní nebo venkovní okruh, nevím ale je to tam tuším nějak pořešeno podtlakem, možná je tam prasklá hadička.
Ta teplota je divná.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
22.Listopad 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
19.Září 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email