Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 6
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2008
Příspěvků: 2 | Témat: 1

10.01 2009 22:00


Ahoj,
asi rok mám A trojku, r.v. 1999, 1,6 benzín. Už od začátku mám problémy s palubkou, konkrétně multifunkční a "budíky" na zobrazení teploty vody a stavu paliva. Snažil jsem se prohledávat toto fórum, ale narazil jsem na neznalost terminologie, která se tu často používá ... Tak to zkusím takhle

Nejdříve "budíky" - oba ukazují, ale ten vlevo (voda) je šibnutý doleva a ten vpravo (benzín) zase doprava. Takže v reálu ukazuje nižší teplotu vody, než je ve skutečnosti a více paliva v nádrži, než je v reálu. Teda - vodu jsem neměřil, ale bylo to v servise ještě předtím, než jsem auto koupil, a tam kontrolovali termostat atd. A výsledek právě byl ten, který jsem zde prezentoval. No a s palivem je to celkem snadno ověřitelné. Třeba hladové oko funguje OK.
Taky se původní majitel v servisu dozvěděl, že budíky sice lze kalibrovat, ale ne každý zvlášť, ale oba zároveň. A teď hledám někoho, kdo s tím má zkušenosti a poradí, zda se s tím dá něco dělat.

A druhý "problém" je multifunkční displej - ten funguje, akorát v létě od určité teploty přestává zobrazovat - až je na něm vidět úplné "prd". Jsou nějaké možnosti opravy, výměny atd ?

Díky za rady a mějte se, Jarda
nahoru

sponzor





10.01 2009 22:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

10.01 2009 22:05


výměna za nový.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.01 2009 20:15


sedlakj: Vítej na Audiklubu.

V první řadě navrhuji připojit diagnostiku VAG-COM* a provest test akčních členů, což je je test, který provede test přístrojové desky.

Potom je otázkou, jestli jsou v pořádku příslušná čidla, která předávají hodnoty do přístrojové desky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2008
Příspěvků: 2 | Témat: 1

12.01 2009 20:11


Pánové,

díky za info
Je mi celkem jasné, že je třeba napřed otestovat a pak opravit/vyměnit. Šlo mi spíš o to, zda se nejedná o již dávno vyřešený problém ... Nyní se zdá, se přesouvám do polohy - hledám maníka - nejlépe Brno a okolí, který je schopen se na to kvalifikovaně mrknout a poradit. Do autorizovaného servisu se mi dvakrát nechce ...

BTW - na kolik asi vyjde nová palubka ? Resp. Dá se někde splašit "jetá" ?

Díky, J
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.2. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 3

03.03 2009 12:56


vim o nekom kdo to da dohromady a přímo v brně ale možná bych začal tou diagnostikou DAS* e tam dat i jeta pokud mozno ze stejnyho roku kvuli IMO* a jde tam i z A4 a A6 po par upravach dat naspis me mail DAM* ti kontakt nemam ho u sebe ted
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 4

13.04 2010 23:23


vydělat budíky, rozdělat, posunout na pravou míru rafikču a máš po problému, maximálně jednoduchá demontáž, montáž... taky jsem to dělal a sedí to perfektně
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

02.03 2015 11:42


Dzorw (13.04 2010 23:23) orig :
vydělat budíky, rozdělat, posunout na pravou míru rafikču a máš po problému, maximálně jednoduchá demontáž, montáž... taky jsem to dělal a sedí to perfektně






Klici a co návod jak to demontovat?Nemohly by jste někdo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.8. 2014
Příspěvků: 62 | Témat: 15

04.03 2015 12:16


bohuzial mam ten isty problem...

mam audi a3 2.0tdi 16V 2004rocnik, a za studena mi ukazovatel paliva ukazuje prazdnu nadrz, ked sa povozim cca 5-10min, potom vypnem motor a zase zapnem tak ukazuje uz realnu hodnotu. Taktiez niekedy ked je auto zahriate a idem napr. len do obchodu po ranajky a vratim sa do auta tak ukazovatel teploty zase zblbne, ukazuje ako keby bol studeny motor a pomalicky sa dviha na 90°C ako ma byt, cele to dvihanie trva cca 10sekund. Myslite ze budem mat taky isty problem ?

Este doplnam, cidlo teploty som vymenil, aj termostat som vymenil, spolu cca pol roka dozadu. Bol som na VAGu ale nic neukazalo jedine vadny zhavic ale to sa toho netyka.
nahoru

sponzor





04.03 2015 12:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2015
Příspěvků: 45 | Témat: 0

26.10 2015 18:15


hlavní problém je v tom že je tam špatný microprocesor MCU stojí ccA 1600,- to neni z mý hlavi já nésu elektrikář do tohose nese... víc se skazí nechal sem si to opravita budíky měření nafty a teploty fungovali do tý doby než se ochladilo na nulu a vše začalona nanovo a jedu znovu do HK elektromechanik dělá audinky BMV PERFEKT mě tam hodil i to bezmechnikoví radio funguje OK na sto procent to sem chtěl napište Vlasto

mám AUDI A4 RV. 1999 11
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email