Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 13 června 2021
Celkem je zde 17 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Hali
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 205
Online návštěvníků
Návštěvníků: 8
Uživatelů: 9
Celkem: 17

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.1. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

07.01 2009 8:08


Zdravicko, tak jsem prisel k autu a motor lezel temer na zemi, v servise se na to podivali a vyhodnotili to jako vadný Kompresor* ktery tlakuje mechy. Cena novyho je hruzna, tak se ptam dokazeli to nekdo opravit, zrepasovat nebo sehnat v replice? je to 2.7T rok 2002. Díky.
nahoru

sponzor





07.01 2009 8:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 343 | Témat: 21

07.01 2009 12:33


co vrakac?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.8. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

07.01 2009 15:20


lezelo cele auto nebo jen predek?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

07.01 2009 16:09


no podla mna Kompresor* asi netlaci ked auto stoji v garazi.. skor myslim ze mechy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

07.01 2009 17:00


vadny Kompresor* je 99%zavad tady toho systemu. repasovat ani opravit se neda, v druhovyrobe jsem ho nikde nenasel zatim - jedine novy nebo vrakoviste -tam je riziko vic nez jiste ze to za chvilku bude to a same....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.1. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

07.01 2009 17:52


lezel jen predek.......
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.8. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

08.01 2009 18:51


ja mel ten podobny problem...muzou to byt i mechy...me jeden uchazel doslo k vymene a je vse ok...rozhodne bych zacal poslouchat mechy zda nektery neuchazi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

08.01 2009 19:11


nafouknout a 2 lidi posadit na motor (nejdrive otevrit kapotu ) pri zatizeni to bude slyset hned kdyz bude uchazet....
nahoru

sponzor





08.01 2009 19:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.4. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 0

08.01 2009 23:16


Ahoj, jsou to na 100% měchy. Stačí zaparkovat po kopci na režim podvozku 2 nebo 3 a začne to ucházet. Sám jsem měl teď stejný problém. Pravý byl KO. Objednal jsem z Ebay nové. Cena za přední 299 dolarů/kus, zadná 269/1ks, doprava z Ameriky cca 50 dolarů. Tady je adresa.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-allroad-quattr [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 332 | Témat: 28

08.01 2009 23:23


vlasta:
vadny Kompresor* je 99%zavad tady toho systemu.


A s vadnym kompressorem nebo mechem nebo čidlem se da jezdit nebo aspon dojet domu? Nebo to sedne tak že nejede?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.4. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 0

08.01 2009 23:40


Nevím jak Kompresor* nebo čidlo ( to jsem zatím neměl), ale vadný měch pokud není velká díra,tak pouze déle trvá po nastartování než se nafouká. V průběhu jizdy jsem nepoznal změny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.8. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

09.01 2009 17:44


JA MEL MECH UPNE KO A DA SE STIM JET,ALE OPATRNE...PODOBNE JAKO KDYZ JEDES PO HODNE MEKKE PNEU
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.1. 2008
Příspěvků: 153 | Témat: 0

09.01 2009 19:18


Mám podobnej problém, někdy spadne předek když auto stojí týden v garáži někdy ne. Nevim jestli to má cenu nějak řešit, nebo počkat až to bude častější, poradí někdo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.1. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

12.01 2009 13:19


takze informace pro vsechny: Kompresor* je kaput, oprava se zjistuje, predbezne je potreba sehnat novy valec+pistni krouzek, coz taky mozna vubec nejde objednat, a novy se da koupit na nemeckym ebay za 400eur.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

12.01 2009 16:09


Jak tak koukam, tak Allroad v kombinaci s 2,5TDI V6 je solidni kasicka na penize.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22061 | Témat: 582

12.01 2009 17:19


The Second: 2.7bT je to same v blede ruzovym

a 4.2 jsou vzacny a pekelne drahy ...
nahoru

sponzor





12.01 2009 17:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





12.01 2009 19:43


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2797 | Témat: 37

12.01 2009 20:20


Avatar:
to mi reknete zceho to delaj ty mechy a kompresory. Je zajimave ze BMW stim nema takove problemy a to to pouziva dele.....

a to sem chtel allroad asi spis koupim BMW 5kouvou radu kombajna

jediný problém stim je u prvního allroada...ostatní audi to mají v poho
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

12.01 2009 20:33


váha: jak u prvního??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 332 | Témat: 28

12.01 2009 21:39


Avatar:
to mi reknete zceho to delaj ty mechy a kompresory

a to sem chtel allroad asi spis koupim BMW 5kouvou radu kombajna

Taky schanim Allroada ale asi se na to vykašlu a koupim Passata nebo Superba a bude to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 332 | Témat: 28

12.01 2009 21:42


váha:

jediný problém stim je u prvního allroada...ostatní audi to mají v poho

mysliš prvniho - jako do r.v.02? nebo prvniho - jako do r.v.05?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2797 | Témat: 37

13.01 2009 7:34


VOVKA:

mysliš prvniho - jako do r.v.02? nebo prvniho - jako do r.v.05?

ten který vycházel z C5,tj. 2002-2005
nahoru

Anonymní





13.01 2009 11:57


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 332 | Témat: 28

13.01 2009 12:53


váha:

ten který vycházel z C5,tj. 2002-2005

Vychazel od r. 2000(C5),v r. 2002(C5)-lepši př.naprava a (asi) menši facelit, od r.2006-novy (pro mne moc drahy) model
nahoru

sponzor





13.01 2009 12:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2797 | Témat: 37

13.01 2009 17:14


stim už já nic neudělám,jen řikám jak to je s těma měchama
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 332 | Témat: 28

13.01 2009 21:13


váha:
stim už já nic neudělám,jen řikám jak to je s těma měchama


Co pak mechy ale když odejde kompressor,to je jina hudba (finančni).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2797 | Témat: 37

14.01 2009 10:28


VOVKA:


Co pak mechy ale když odejde kompressor,to je jina hudba (finančni).

když si koupíš opici tak musíš mít na banány...jináč ten nový už celkově stim podvozkem nemá problémy,ale to neznamená že to je nerozbitný,všechno je o štěstí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 332 | Témat: 28

14.01 2009 11:44


váha:

když si koupíš opici tak musíš mít na banány...jináč ten nový už celkově stim podvozkem nemá problémy,ale to neznamená že to je nerozbitný,všechno je o štěstí


SOUHLAS
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

15.01 2009 10:59


Tato us firma robi na stareho Allroada mechy a ponuka aj Kompresor* za velmi zaujimave ceny. na mechy davaju dozivotnu zaruku...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

30.01 2009 12:59


Já allroada mám. Dá se s tím jet, i když je to sedlý úplně dolů, ale není to moc příjemnej pocit a navíc to moc nepruží, je to jako trakač. Ohledně měchů, je fakt, že ty co se do toho montovaly dřív moc nevydrží, ale dneska se vyrábí zesílený (teda taky patřičně dražší), který už vydržej víc. Kompresor*, to je fakt noční můra, protože je fakt drahej a žádnou alternativu jsem taky nesehnal. Pokud člověk zjistí, že mu to padá dolů, je lepší to začít řešit dřív. Protože ono to ze začátku tak moc neotravuje, Kompresor* to stíhá dofoukat, ale když fouká moc často, ne-li pořád, brzo odejde. Jinak jsem s tím autem spokojenej. Pohodlí super, jen ty ceny oprav ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
2
11.Červen 2021 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email