Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 417 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 415
Uživatelů: 2
Celkem: 417

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

27.09 2011 6:11


Potřebuji uvolnit šroub, konkrétně s vnitřním šestihranem. Zkoušel jsem WD40, poklepat na něj a použít i ještě větší sílu než velkou. Na ohřev nemám autogen, tak nevím, zda stačí horkovzdušná pistole. Nemáte někdo nějaký grif, jak na něj klepnout nebo jakým způsobem mu domluvit? Místa je málo, jde o šroub, co je na držáku třmenu zadní brzdy. Jedna strana šla uvolnit, tam držela ta plovoucí tyčka, ale na stole jsem to rozchodil. Na druhé straně zase vše funguje, ale nejde to povolit. Držák třmenu mám jeden náhradní.
Tak technici, jak ne ten šroub? Vlastně dva šrouby. Díky.
nahoru

sponzor





27.09 2011 6:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.09 2011 7:39


brzdova kvapalina by sa tam mohla dostat, ma celkom dobru vzlinavost. nemusi stacit jedno pokvapanie, treba aplikovat dlhsi cas (napriklad jeden den), teplovzduskou to asi nepojde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

27.09 2011 7:44


ventYl: Jo o brzdovce jsem to taky slyšel...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

27.09 2011 8:07


Brzdovku píšou, že to chce červenou. Žlutá a zelená už prý nefunguje a červená se už neprodává.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 219 | Témat: 6

27.09 2011 8:22


WDčko, 10 minut počkat, co nejdelší páku, a pak škubnout buď sviňa povolí, nebo to urveš a seš v hajzlu

EDIT: ještě mě napadlo, co jsem viděl a fungovalo.... nasadit golu na šroub, podepřít cihlama o zem, a pomalu zkusit spustit auto z heveru. tím na ten šroub budeš působit váhou auta. je to ale dost riskantní
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.09 2011 8:45


Omlatit kladivem, WD at je sebelepsi, se tam do zavitu nedostane. Horkovzduska to ohreje taky trosku, ale auto gen je autogen. Pokud protocis ten imbus, tak pak jedine povolit majzlikem, nebo misto umbusu do toho namlatit hvezdicku. Je to celkem casty problem audi. Nevim ktereho blba napadlo pouzit imbus.....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

27.09 2011 8:47


z_z: To jsem četl, že takhle občas povolují kamioňáci matky na kolech. Nasadí klíč, zapřou trubku o cestu a popojedou
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.09 2011 8:48


tak ono v najhorsom ak sa ta hlava utrhne, tak sa drziak vybere a este stale zostane kus tela na laborovanie.

a imbus je tam myslim preto, ze je to na mieste, kde by to vonkajsi 6hran nemusel prezit...
nahoru

sponzor





27.09 2011 8:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.09 2011 9:09


ventYl: O to min prezije imbus. vyrezne a je po prdeli.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

27.09 2011 9:19


Jak jsem za to rval, tak z hlavy šroubu odpadávala rez, jak jsem to rotahnul zevnitř. Nějakej kreten tam samozřejmě naordinoval jiné stoupání, než u normálních šroubů. Tak bych tam pak dal normální vnější šestihran s pevností 12.9 na 16 nebo 17 ořech.
vlasta: klepat na ten šroub v ose nebo ze strany?

Imbus je osmička, je to malá plocha, ořech drží tu hlavu šroubu pohromadě.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

27.09 2011 9:21


Anebo na něj něco navařit, ale nevím konkrétně v tomhle případě, jestli je tam přístup.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.09 2011 9:21


Petr_C: poklepej na hlavu, pokud se dostanes na poklep i k trmenu, kde je zavit sroubu, poklepej to i tam....ale moc si od toho neslibuj. Jojo, ma jine stoupani - jemnejsi. Ale koupis je temer v kazdem kseftu se spojovacim materialem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

27.09 2011 9:31


Nejlépe koupit v autě Kelly mrazící sprey na zarezlé šrouby.Stojí normálně něco přes stovku v Kelly ho měli ve slevě za 76 kč. Nastříká se na šroub, po 2 minutách zabereš a povolíš. Ten zarezlej šroub to zmrazí na -40 stupňu. Úspěšně se to osvědčilo na šroubech zadních brzd. Zaručený 100% úspěch. Nějaký autogen a nahřívaní se stane naprosto nepotřebnou věcí. Sám jsem tomu nevěřil, pak jsem měl z toho úplný šok, jak se to s tou mrazilkou povedlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

27.09 2011 10:16


Ten mrazící sprey mají také v OBI nebo v Baumaxu. Dělám vše na ulici, k autogenu daleko. Přeji ůspěšné povolení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.09 2011 10:30


Petr_C: ak klepat tak v ose, ak by si do toho klepol prilis silno zo strany, ak je ten srob moc zahnity, mohol by si mu odbit hlavu (co sice v konecnom dosledku chces, ale iba ako posledne riesenie).

vlasta: s ohnitymi sestihranmi to tiez nie je ziadna slava... koniec koncov na vonkajsi sesthran vzdy ide nabit o cislo mensi orech, pripadne palcovy orech (ozute 13tky hlavy sa celkom dobre povoluju natlcenym orechom 1/2") a do vnutorneho sesthranu ide nabit o cislo vacsi imbusovy bit, alebo hviezdu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

27.09 2011 22:17


Petr_C: Na tohle je dobrý Úderový šroubovák.
Úderem se zároveň přirazí,i povolí.
Pokud se protočí imbus,jak už tu radili,natlouci torx...
nahoru

sponzor





27.09 2011 22:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

07.10 2011 20:38


nastrikat nejakym sprejem na povoleni, a kdyz se me strhnew imbus a je k tomu pristup tak zboku zaskenout specielni dlato:) a uderem kladiva to povolovat
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.10 2011 20:52


Dobrej uvolňovač rzi je obyčejnej iron dostane se téměř všude a má dobrou vzlínavost a dobře rozpouští a vyplavuje rez.Na vlastní oči jsem na to čuměl jak tele. Jinak pokud ti to kouká kousek ven vem velkou matici přilož ji na to a zavař COčkem přes středovou díru matky,poklepej kladivem a musí to jít ven takřka samo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

08.10 2011 9:50


Už jsem se rozhod, uvalim jim flexou hlavu, mám připravený ten druhý držák, jen koupím ty spešl šrouby M10x1,25x20
Na place to pak dostanu ven a bude zas náhradní.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

08.10 2011 13:31


vlasta:
ventYl: O to min prezije imbus. vyrezne a je po prdeli.
A proto do toho vnitřního šestihranu vždycky natlačím skorotuhý resistin nebo vazelinu..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

08.10 2011 13:40


áček:
Jinak pokud ti to kouká kousek ven vem velkou matici přilož ji na to a zavař COčkem přes středovou díru matky,poklepej kladivem a musí to jít ven takřka samo.
Jde to i elektrikou,jen musíš mít dobrou trefu...Dělám to často bo nemám autogen ani Co-čko..Je třeba ten šrub pořádně prohřát,ať zapracuje a pak to pujde..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

08.10 2011 14:16


NOVON:
Jo základ je to tím zavařením zahřát. Třeba u zarezlých brzdových trubek konkrétně u prasátka pokud nejde povolit trubka stačí zahřát nad plynovým sporákem a krásně se vysype rez (mezi trubkou a šroubem) a jde to povolit jako by to tam bylo krátce.Ale to jsou zkušenosti nazbírané od skušenějších a starších.Například jsem nevěřil co dokáže acylpyrin místo kalfuny při pájení chytne to téměř na všechno.Ale to už je trochu OT
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.10 2011 10:39


áček: Například jsem nevěřil co dokáže acylpyrin místo kalfuny při pájení chytne to téměř na všechno.Ale to už je trochu OT

Ty jo,tak to musím vyzkoušet...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

09.10 2011 18:45


Ten se používá hlavně na tenké drátky v elektronice...
nahoru

sponzor





09.10 2011 18:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

09.10 2011 18:54


A dobře to chytá na starší konce kabelů kde už není uplně čistý měděný drát a je trochu zoxidovaný.Acylpyrin je dobré odmašťovadlo.Akorát to smrdí jako sviňa jak se do něj strčí horký hrot pájky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

07.04 2019 19:25


Ahoj,
utržených šroubů není nikdy dost. I mně se to dnes stalo na držáku třmenu.
Utrhla se mi na obou šroubech hlava, odhadem tak 14ka závit.
Nemá někdo nějakou radu jak ten držák vytáhnout?
V těhlici to drží jak prase. Od rána to leptám brzdovkou a zkouším vyklepat ven a ani prd.
Zpředu jsem zkoušel navařit matku, ale asi to je kalený šroub a to mi nechytne.
Poslední možnost jen kyselina dusičná a odleptat ten kousek závitu. pak už nevím
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.04 2019 19:37


Čím to navařuješ? Já to dělám cočkem a není problém to dostat ven. doloval jsem i zalomený odvzdušňováky z hliníkovejch brzdičů.Někdy se to nepovede hned ale třeba až na podvacátý ono pomůže to že se to tím navařováním prohřeje a rez se uvolní.Kup obyčejnej konkor a párkrát to prostříkni s ním.Nebo použij iron je velice vzlínavej a rez taky dobře uvolňuje.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

07.04 2019 19:41


Mám obyč invertor a rutilky. Takže na to nemám moc vybavení. Svár pěknej, ale vždy praskne.
Tou brzdovkou to dělám už cca 5h a ani se to nehne. Nevím kolik ten držák vydrží.
Ten iron jsem někde četl, ale ten teda nemám. Pokud nestačí nějaký jiný přípravek na okna.
Ještě mě napadl ten ochlazovací sprej. Plamene ohřát těhlici, aby se roztáhla a sprejem na šroub.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.04 2019 19:48


No tak tímhle svárem to uděláš opravdu hodně těžko. To cočko je lepší. Jen musíš opravdu trefit střed šroubu a pořádně provařit ke šroubu a nechat trochu vychladnout jinak svár taky hned ukroutíš.

Nebo kup kobaltovej vrták a odvrtej to.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

07.04 2019 19:53


KObaltový vrták mám do bosche, ale s tím to taky nehne.
Mám 4mm, možná je malej.
No zatím to leptám tou kyselinou a pracuje to, tak uvidím.
Už jsem s tím dělal šteft od svodů v hlavě a šlo to parádně. Ale to byla osmička
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email