Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 20 října 2019
Celkem jsou zde 4 lidé (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: SiKiS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 11
Uživatelů celkem: 44 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 1
Celkem: 4

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

21.09 2011 9:59


Zdravim vsechny audinare,

pro nektery to mozna bude trosku zdlouhavy ale chcï se tu s vama poradit.

Mam v planu trosku vic poladit vykon moji audinky (1.8T AGU). Chtel bych se dostat nekam kolem 250koni+. Zatim soü na motoru delany jen malickosti jako chip motoru, KN vlozka a pruchozi vyfuk zakoncen ladenym tlumicem.

Vim ze to bude nakladny dostat se na tyhle hodnoty ale myslim ze to neni nerealny. Chtel bych koupit vetsi Turbo* k tomu samozrejme odpovydajici svody a prvni dil vyfuku (idealni by mohlo byt Turbo* K04 z S3,Cupry nebo nejsilnejsi verze TT , to by mohlo neake slusne pouzite spolecne i se svodama a prvnim dilem vyfuku vyjit na celkem slusny penize si myslim) , vetsi intercooler, silnesi palivovou pumpu (Walbro 255l/h), vetsi vstriky ( co sem se tak koukal tak je cenove docela jedno jestli 470cc nebo 630cc ale nevim jestli je rozdil mezi BOSCH a Siemens), palivova lista s vetsim prutokem, regulator tlaku paliva, nevim jestli bude potreba jina vaha vzduchu kdyz bude vetsi Turbo* ale kdy by se kupovala vaha tak rovnou koupim neaky kit sani.
Snad sem na nic nezapomel samozrejme jakmile bude vse koupene a na aute tak to cely auto pude na preprogramovani ridici jednotky Audince presne na miru
Ted to rozpolozkuju oc se tyce cen (aspon teda jakou mam predstavu budu moc rad kdyz me opravite) :

Turbo* K04 + svody + prvni dil vyfoku - 15 000Kč (myslim si ze slusny pouzity ale sezenu i levneji)

Intercooler - 4 500Kč (přímo na A3 i s trubkama z nemecka)

palivova pumpa Walbro - 2 490Kč (hight performance parts)

vstriky - 7 450Kč (hight performance parts)
p
alivova lista s vetsim prutokem - 4 390Kč (hight performance parts)

regulator tlaku paliva - 2 190Kč (hight performance parts)

kit sani BMC CDA - 6 000Kč (možná i levněji)

uprava jednotky - 6 000Kč (přes známého- dělal jednotku Čajíčkovi a spol)


Sme zvedavej na vase komentare a nazory je mi jasny ze je by treba bylo lepsi svoji audinu prodat a koupit treba S3 ale uprime myslim ze kdyz bych prodal svoji A3 za 115tis tak by to byl mega uspech a za 170 tis asi nesezenu S3 na kterou bych se moh spolehnout.

Tak co vy na to chlapy ?[/quote]
nahoru

sponzor





21.09 2011 9:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

21.09 2011 10:11


co spojka?

co na to předohrab?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 404 | Témat: 19

21.09 2011 10:11


Mám jedinou připomínku: Proč nezačínáš s OPRAVDOVÝM quatrem co má motor podél?.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2007
Příspěvků: 66 | Témat: 15

21.09 2011 10:37


spojka určitě nezvládne, dál brzdy budou slabý... a až se do toho pustíš budeš zjišťovat, že těch věcí je potřeba mnohem víc než jsi napsal... ať už budík na tlak turba, nebo na měření EGT
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

21.09 2011 10:49


Pjépa:
To neni pripominka, ale OT jak noha. -> navic, videl jsi na A3/S3/TT nekdy "opravdový" quattro*?

Masa:
Ja bych ti doporucil kontaktovat primo pacienta a fesoje, kteri jsou na hot hatch klubech, kde se tohle resi.. Jeste me napada frostik, ktery ma upravene TT.

Mohu ti dat kontakt na Nemecko, kde jsem kupoval sve Turbo* za prekvapivou cenu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 404 | Témat: 19

21.09 2011 11:05


Není to OT!
Laboruje tu s myšlenkou auto prodat a pořídit jiné, jen se mu zdá, že za ty prachy nepořídí. Já tvrdím, pokud prodá alespoň za 100 tisíc, tak se mu to krutě vyplatí. Třeba A4 B5, nebo B6 a ještě mu může zbýt více financí na úpravy, než když bude pokračovat na této A3(golf) Audi.

A3 Quatro jsem neviděl, proto jsem to napsal!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

21.09 2011 12:13


Co se tyce brzd tak vim ze ty to snesou (bavil sem se s par lidma co maj upraveny OIRS na 250+) co se tyce spojky tak stou tak neak pocitam ze pujde do vecnejch lovist ted je tam spojka rok stara ale to beru jako spotrebni zbozi pac ta by se tak jako tak musela za rok delat. Podvozek se bude kupovat ted napodzim jakmile budou premie.

Jinak k tomu prodeji ja ji nechci prodat psal sem to jen kdyby nekdo chtel psat at to prodam a koupim S3 tak proste se to nevyplati prodat a jako navrhy at si koupim neaky vetsi pravy quattro* misto A3 to fakt sry ale fakt ne. A3 je mala mrstna to me na tom autu bere. Mam v planu k ni koupit jeste jedno auto na normalni jezdeni pac jakmile takhle upravym motor tak bych to auto tema kratkejma trasama do prace (9km) jenom totalne oddelal (budu kupovat A6 C4 Avant kdyz to vyjde tak quattro* a kdyz ne tak bez quattra).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

21.09 2011 12:14


mikejn:
Pjépa:
To neni pripominka, ale OT jak noha. -> navic, videl jsi na A3/S3/TT nekdy "opravdový" quattro*?

Masa:
Ja bych ti doporucil kontaktovat primo pacienta a fesoje, kteri jsou na hot hatch klubech, kde se tohle resi.. Jeste me napada frostik, ktery ma upravene TT.

Mohu ti dat kontakt na Nemecko, kde jsem kupoval sve Turbo* za prekvapivou cenu


Ty jo chlape to by bylo super a ty si kupoval asi jen Turbo* vid ?
Kolik te vyslo jestli nechces takhel verejne tak to klido posli do SZ
diky moc
nahoru

sponzor





21.09 2011 12:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3703 | Témat: 53

22.09 2011 0:23


Masa: Všechno si budeš dělat sám,a pak to jenom necháš načipovat?
I nejlepší komponenty nemusí udělat nejlepší výsledek.
Co kompozítní Turbo*,keramická spojka,účinnější brzdy?(seriové to sice snesou,ale tak,tak)

Toto je vinikající motor na úpravy.
Za rozumné peníze se dá upravit na vysoký výkon.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 404 | Témat: 19

22.09 2011 6:14


Hele, už jsi někdy jel s větší audinou, než s A3? Ona je to sice mrcha malá mrštná, ale jen v malých rychlostech někde v městském provozu. Když to vytočíš bez ohledu na spotřebu a budeš mít k dispozici 250 koní, jak píšeš, tak je daleko mrštnější dlouhej a těžší avant. Překonat quatro s menší našlapanou "mrchou", o to už se snažili několik let stavitelé Maxi kit cárů... To jen tak na okraj k té tvé poznámce o mrštnosti. Rozumím tomu tak, že A3 je tvoje srdeční záležitost, tak už to nebudu pitvat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5487 | Témat: 143

22.09 2011 7:44


Pjépa: Jako i A3 se dělají Quattra...
Akorát to není Torsen*, ale jen Haldex*...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 404 | Témat: 19

22.09 2011 11:27


Michal.K:
Pjépa: Jako i A3 se dělají Quattra...
Akorát to není Torsen*, ale jen Haldex*...


Jinými slovy, máš pšedokolku, která připojí zadek až když jsou kola ve smyku.
Čili řešíš smyk, který vůbec nemusel přijít? Myslel jsem, že tohle je tu každému jasné.. Tohle je přesně ten důvod, proč A3 oproti Quatru ztrácí s vyšším výkonem na mrštnosti
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

22.09 2011 13:33


A nebylo by lepsi koupit hybridni Turbo* s k04 kompresni casti? Usetril bys za svody a downpipe. A nebo vzit rovnou hotovej kit. Jinak hodne stesti, taky bych rad ale nemam na to prachy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

26.09 2011 10:52


DIky moc vsem za nazory napady a rady. Zkusim to jeste poradne promyslet jestli se to vsechno vyplati nebo ne. Kazdopadne strasne moc diky za ochotu pomoct a za rady do Mikejna a Fesoje. Jestli tenhle projekt opravdu rozjedu tak se svama urcite budu muset spojit trosku vic nez jen pres SZ
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

26.09 2011 16:43


Pjépa: skoro quattro*..... - koukni se na video ze Sosnové, tam uvidíš, jak je Haldex* na gulo.... ty jako řidič ani nepoznáš při připojení rozdíl, pokud je v pořádku

Masa: koukni na hothatchclub.cz jak psal Mikejn. Tam ví o 1.8T vše .... a umí tam dobře poradit, ne žádné teorie..... z HPP nic ale nebrat, je to navoněná bída. Lidi, co tam brali, tak pak jen brečeli naD HIGH PERFORMANCE ČÍNOU.... Na hothatch clubu je i hothatch shop, tam je vše osvědčené, za nízké ceny (relativně), ale 100% funkční.... a btw. nezapomněl jsi na kovaný vnitřek? .... - +/- 25 000 a samosvor by se také hodil, že...

jinak pro představu by mě na S3 na dílech stálo 320 - 340 spolehlivých koní nějakých 130 000, nevím, jestli ti to stojí za 250 já jen říkám, že na ten výkon si zvykneš a pak budeš stejně neštastnej, páč to bude málo....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11037 | Témat: 103

26.09 2011 21:39


Pacient:
jinak pro představu by mě na S3 na dílech stálo 320 - 340 spolehlivých koní nějakých 130 000, nevím, jestli ti to stojí za 250 já jen říkám, že na ten výkon si zvykneš a pak budeš stejně neštastnej, páč to bude málo....

s tímhle bych docela souhlasil, pokud to nemáš čistě na sprinty tak je tahle investice o zvážení, to auto je na tento výkon poddimenzováno celé a díru do světa např. na sprintech s tím určitě neuděláš
nahoru

sponzor





26.09 2011 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

28.09 2011 12:03


lordmystic: to máš pravdu, je furt těžké i kdyby se vytrhal interiér....

a ještě jsem četl, že brzdy to snesou... auto ti zastaví každé brzdy, ale otázkou je, za jak dlouho. Na mém Sku si myslím, že mám stejné nebo větší než na RSce okyně a můžu říct, že to žádná sláva rozhodně není. Když jsem třeba z 210 dobržďoval na 90 na krátké vzdálenosti, tak jsem z toho moc unešenej nebyl.. Auto prostě musí brzdit líp, než jede... a celkově v té kalkulaci bylo na moc věcí zapomenuto, ale rozepisovat se mi to nechce...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

28.09 2011 13:27


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11037 | Témat: 103

28.09 2011 17:36


Pacient:
a ještě jsem četl, že brzdy to snesou... auto ti zastaví každé brzdy, ale otázkou je, za jak dlouho.

no a já bych spíš řekl na jak dlouho, často spíš zvadnou když se jede ostře, o okruhu nemluvě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

28.09 2011 18:55


SamotZdeny: Kde seženu keramickou spojku? Koukal sem na echop ale po origo dílech a žádné takové sem nenašel. Navíc mě docela zajímá jestli by vyhovovala pro normální provoz v seriovém aute.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6684 | Témat: 173

28.09 2011 19:34


lordmystic:

s tímhle bych docela souhlasil, pokud to nemáš čistě na sprinty tak je tahle investice o zvážení, to auto je na tento výkon poddimenzováno celé a díru do světa např. na sprintech s tím určitě neuděláš
jj na to je nejlepší avant A4 :DDDD a když ho řídí blbec se šátkem na hlavě pak je to teprv závodák !
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11037 | Témat: 103

28.09 2011 22:09


Krysar: co to sem motáš, to jsou dvě zcela odlišné věci ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

29.09 2011 9:42


Masa:

Turbo* K04 + svody + prvni dil vyfoku - 15 000Kč (myslim si ze slusny pouzity ale sezenu i levneji)

Intercooler - 4 500Kč (přímo na A3 i s trubkama z nemecka)

uprava jednotky - 6 000Kč (přes známého - dělal jednotku Čajíčkovi a spol)

1) Turbo* K04 + svody + prvni dil vyfoku= myslíš downpipe ? = 25 000,- + 10 000,- vč. těsnění + 10 000,- Kč ... samozřejmě vše nové ... navyšovat u auta výkon proti sérii o 100 koní a začít tím, že ty nedjůležitější díly dám použitý, to je teda unikát

2) orientační cenu "skutečného německého" nového intercooleru na konkrétní auto máš např. zde :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

(pro němčináře : v popisu mají špičkovej překlep )

3) jsem zvědavej, kdo ti bude řídící jednotku upravovat na míru za 6 000,- ; mě to stálo + 15 000,- bez brzdy

ceny položek 1) a 2) jsou samozřejmě bez práce

Pacient : no, chybí tam toho dost; přidal bych 3 věci - větší škrtící klapku + jiné sání a přídavný chladič oleje ... a ještě jednu věc navíc jako "nulté kolo úprav" - generálku motoru : komplet hlava/písty/šály/klikovka/čidla/ventily ...

lordmystic : souhlas + na okruh to zase nebude dost tuhý; u tohoto auta bych se na to vykašlal
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

29.09 2011 10:07


Klucíí a jak je to stou keramickou spojkou ví někdo neco konkrétního?
nahoru

sponzor





29.09 2011 10:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

29.09 2011 16:00


Frostik: však já myslel, že GO a kovaný vnitřek je základ.... a s tou tuhostí na okruh atd. máš pravdu. Já už z nějak z trojky vyrostl, ted jí stejně musím prodat a investovat do bydlení. Časem přijde S2 coupé na víkendy a udělá si myslím víc parády v sérii a na podvozku než trojka....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 404 | Témat: 19

30.09 2011 9:01


Pacient:
Pjépa: skoro quattro*..... - koukni se na video ze Sosnové, tam uvidíš, jak je Haldex* na gulo.... ty jako řidič ani nepoznáš při připojení rozdíl, pokud je v pořádku


Jakej teoretik? Už jsi zkoušel vlastnosti obou systémů? Určitě ne. Já rozhodně neplodím příspěvky podložené shlédnutím "nějakého" videa.
Pokud při připojení nepoznáš rozdíl, tak v tom případě radši vůbec výkon nezvyšuj.

Haldex* je prostě stále ještě jen náhražka pro snížení výrobních nákladů.
Je těžkej, připojuje s výraznou prodlevou, někdy i nepředvídatelně. Torsen* je mechanika a chová se stále stejně, navíc je téměř bezúdržbový, což je u takového to projektu nezanedbatelné plus.
Je mě po pravdě šumák, co si do těch kočárů namontujete za zlepšováky, ale nesnažte se tu někoho přesvědčovat o pitomostech.

Tady je například krásně vidět, jak je Haldex* zmatenej a dost si se řidičem nerozumí:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Na sranda ježdění a vyjet na kopec dobrý, ale v mezních situacích vás nepodrží.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

30.09 2011 12:50


Pacient: a Pjépa: kluci klíííd

- z vlastní zkušenosti bych uvedl, že při připojení zadní nápravy rozdíl znát je, ale u mě to platí spíš na sněhu - zadek vás prostě začne tlačit dopředu (nevím, jak to líp napsat)
- že se zadek připojuje s výraznou prodlevou bych neřekl, asi to bude záležet na celkovém stavu ESP* a haldexu s zadním dif. (já mám všechny čidla ESP* "nový" a olej v dif. taky)
- souhlasím ale s tím, že se občas zadek připojí "nepředvídatelně", resp. podle mě, zbytečně - což je i důvod, proč jsem tu někde psal, že pro ostřejší jízdu za sucha ESP* vypínám

na "fun driftu on snow" je především vidět, že ESP* v kombinaci s haldexem není žádná umělá inteligence, u který by se navolil mód "dělám píčoviny na sněhu" - naopak se mi zdálo, že zmatenej je trochu řidič - při jednom onboard záběru při tak 2500 ot/min tam poněkud zuřivě otáčí volantem vlevo/vpravo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11037 | Témat: 103

30.09 2011 14:06


Frostik:
že pro ostřejší jízdu za sucha ESP** vypínám

no tak to je jasný, ale jakou to má spojitost s funkcí haldexu, přesněji řečeno s připojováním zadních kol, kromě kontroly trakce?

a za mě co jsem tu už někde psal asi dvakrát zkušenost s passat r36 - při otáčení na suché silnici když se ostřeji rozjíždím a otáčím do protisměru s vypnutým ESP* si přední kola trochu hrábnou, pak se připojí zadek, to mě při tom zatáčení pěkně vykopne a rozhoupe, následně se zadek hned odpojí a po chviličce zase připojí. za následek to má poměrně nepříjemné škubání a kopance do zadku a má to tendenci vytlačit po tečně auto pryč a pak ho rychle přetočit. skoro se mi zdá, že ostře naladěný Haldex* připojuje ihned jak cítí že se protočí přední kolo, to ale může být jen trochu a např. v rámci štěrku na kraji silnici a to se opakuje i několikrát za krátkou chvíli. mě to docela zmátlo i když uznávám že to je extrémní situace. na sněhu když to vezmu hned pod plynem to je snazší, přední kola jdou hned do hrabání tím pádem se připojí i zadní a hrabou všechny, tím není důvod aby se zadek odpojoval a připojoval a dělal neplechu, i když na jiných površích či na blátě a plískanici bych měl strach jak s předokolkou stejný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.9. 2011
Příspěvků: 15 | Témat: 0

10.10 2011 14:26


jak to tak ctu tak z toho nejsem moudrej, asi lepsi s autem nic nedelat ze? ale zas jako vyssi vykon by se hodil:)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11037 | Témat: 103

10.10 2011 14:44


vrzz: když o tom nic nevíš tak bych se do toho nepouštěl, ale pokud chceš vyšší výkon pročti si fóra a poraď se s někým kdo to má a trochu tomu rozumí a problém mít nebudeš s chipem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault bre brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email