Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 září 2019
Celkem jsou zde 2 lidé (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kubcak
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 44 032
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 0
Celkem: 2

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 5

02.01 2009 14:59


Ahoj, chci se zeptat jesli ma mojí AUDi A4 2,5TDI V6 r.v.98 AFB je naftový čerpadlo v nádřži. pukud je, je možný když je vadný že nejde nastartovat? zkoušel jsem připojjit kabel z Plusu na pojistku 28 podle navodu odvzdušnění a čerpadlo neběželo.
nahoru

sponzor





02.01 2009 14:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.01 2009 15:03


Ano, je tam podavacie cerpadlo, tieto motory ho potrebuju. Ak nebezi mozes ho odkrytovat a preskusat kontakty, niekde tu urcite je PDF s popisom zapojenia toho cerpadla. Je tam myslim len +12V a zem, dva kontakty na palivomer, a dva na senzor ktory oznamuje RJ motora ze je malo nafty - ta nasledne vypne motor, aby sa nezavzdusnila palivova sustava.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 5

02.01 2009 15:08


našel jsem oze navod na odvzdušnění v pdf. A o naftovém podávacim čerpadle jsem tady nic nenašel. Potřeboval bych vědět jak se dostanu k tomu čerpadlu nebo aspon k nejblizsímu konektoru abych ho vyzkoušel. pod zadní sedačkou sem našel kabeli pouze k těm čidlum dva kabely na každý straně.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.01 2009 15:18


Ono sa to ofiko vola dopravna jednotka paliva, pojednavaju o tom Kontrola_dopravnej_jednotky_paliva.pdf a Kontrola_G210.pdf - to je o tom senzore G210, ale aj tam sa da co-to vidiet. Vela takychto navodov je v tomto prispevku. Ja mam tiez AFB, sice v A6, ale toto by malo byt podobne, podavacia jednotka sa tyka skor motora ako auta. Uz som to mal rozobrane, a nie je to nic strasne, treba najst ten kryt, vybrat 3 skrutky a su tam konektory.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 5

02.01 2009 16:52


tak čerpadlo bzučí ale když jsem odendal přivodní hadici k naftovýmu filtru (v prostoru motoru) tak z ní nafta netekla. čím by to mohlo být když čerpadlo bzučí ale nejde nafta z hadice??
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.01 2009 17:02


Myslim ze to tak ma byt - podavacia jednotka netlaci palivo do hadice, len zabezpecuje aby bola plna jedna nadoba na dne nadrze. Z nej si to potom taha vstrekovacie cerpadlo. Mozes skusit odvzdusnovat, ak to pojde a podari sa ti precucnut palivo cez sustavu pri zapnutej podavacej jednotke cez poistku 28, tak potom problem nie je v dodavke paliva do motora.
Ja som mal na tej podavacej jednotke odlomenu hadicu co privadza palivo z nadrzky do vstrekovacieho cerpadla, a az dokial som nevytiahol nadrz prilis nizko, takze hadica uz nebola ponorena v nafte, vsetko slapalo super A to pritom nikto do tej hadice nic nemohol tlacit, kedze jej koniec volne visel v nadrzi...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 5

02.01 2009 17:06


a jak to mam teda odvzdusnit kdyz todle čerpadlo v nadrzi netlaci naftu do filtru ale jen precerpava z nadrze do nadrzky?? zkousel jsem to podle navodu na odvzdusneni co jsem zde nasel a neslo to. nebo mi napis postup odvzdusneni pls
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.01 2009 18:00


Aaaaah... ten navod na odvzdusnenie je pre novsie 2,5TDI V6 motory, nie pre nase AFB (musim to nejako oznacit, v tom PDF to nie je napisane). Pre nas plati mierne odlisny postup - miesto startovania musime palivo pretiahnut cez sustavu podtlakom. Cize pripojis sa na vstrekovacie cerpadlo na to iste miesto ako je v navode, ale namiesto toho aby si tu hadicu dal do nadrzky a startoval musis tam pripojit nejaku podtlakovu pumpu a tahat a tahat, dokial nevytiahnes asi tak 0,5l az 1l nafty a v tej priehladnej hadicke k vstrek.cerpadlu nebudu ziadne bubliny. Nejde to vytiahnut len tak ustami, chce to serioznay podtlak. Origo servisy na to maju taku mechanicku pumpicku aj s nadrzkou, a niektori na to pouzivaju stare AC pumpy zo skodoviek.
Skusim pohladat ten spravny navod a DAM* ho do zoznamu...

Inak, ak som spravne pochopil kontext, zistujes ci sa pokazilo vstrek.cerpadlo alebo privod nafty? Lebo su tu od teba i ine vlakna o tom vstrek.cerpadle. Ak mas jeden problem, je lepsie ho riesit v jednom vlakne, takto vie polovica ludi jednu cast , a druha druhu cast, a cele to viazne. Ak ti teda ide o to zistit cim to je, pravdepodobnejsie je to vstrek.cerpadlo - ak to zhaslo nahle, bez kaslania charakteristickeho pre zavzdusnenie. Zistis to na 75% diagnostikou, na 100% len otestovanim tak ze odvzdusnis, povolis jednu trubku na vstreku a skusis zastartovat. Nafta musi z tej trubky striekat pod vysokym tlakom, nie len tak plut. Je to tu uz niekde inde par krat riesene, radsej pohladaj, ja nie som odbornik Moze sa stat ze vstrek.cerpadlo je KO a diagnostika nic nepovie, to preto lebo posuvnik uz je zadrety ale elektronika este nie je odpalena...
nahoru

sponzor





02.01 2009 18:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.01 2009 18:07


Tak tu je ten navod na odvzdusnenie...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 5

02.01 2009 18:23


dikyza návod. čim mam nahradit tu podtlakovou pumpičku když nemam origo od VAG??
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.01 2009 18:35


aleš:
dikyza návod. čim mam nahradit tu podtlakovou pumpičku když nemam origo od VAG??

No asi tou AC pumpou. Ja ked som to kedysi odvzdusnoval tak som cucal co sa dalo cim sa dalo, nic nebolo velmi dobre - nieco som vytiahol, ale malo. Nemal som ani tu pumicku ani AC pumpu. Potom som startoval tolko ze som musel dobijat baterku A nakoniec to islo. Uz by som to nikdy takto nerobil, radsej by som si pockal a zohnal pumpu. V tvojom pripade taketo skusanie nepripada do uvahy, kedze nie je iste ci to vobec nastartuje, takze treba bud zohnat niekde tu pumpicku, alebo AC pumpu zo skodovky, a poriadne to odvzdusnit a az potom skusat...
Mozno ze niekto z klubu v tvojom okoli ma nieco na odvzdusnovanie, skus hodit otazku i do toho vlakna o vstrek.cerpadle.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.01 2009 14:33


Možno trepnem hovadinu, ale čo takto požiť flašu s naftou a rovno na čerpadlo? Tým by si odskúšal či ti funguje vstrekovacie čerpadlo. - aspoň tak som to niekedy čítal na dieselforum ked riešili pod problém, resp taký že auto naštartovalo ale po 2-3km sa vyplo a dokola.

Edit: VAG-COM* nehovorí nič?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

03.01 2009 14:45


AFB odvzdusnuji normalne jako kazdou V6 - privedu staly proud na pojistku k podavacimu cerpadlu v nadrzi,odpojim vracecku z cerpadla, na ni pridelam hadicku a tu vrazim do kanystru. Pomoci svorek zaskrtim hadice vracecky u filtru.je nutno mit dost paliva v nadrzi - nejlepsi je kdyz je ji vic jak pulka.pokud ti cerpadlo po sepnuti natvrdo nebezi je z99% vadne- duvod proc motor nenastartuje
Naposledy upravil vlasta dne 03.01 2009 14:49, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

03.01 2009 14:45


flashmajster:
...ale čo takto požiť flašu s naftou a rovno na čerpadlo? Tým by si odskúšal či ti funguje vstrekovacie čerpadlo...

Jasne, super napad - tiez si na to spominam. Zobrat plastovu flasu s naftou, hadickou napojit na vstrekovacie cerpadlo aby to tam islo samospadom, a skusit startovat. Tusim tak nejako to bolo. Pre istotu by som este pohladal na dieselpower.cz fore.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 5

06.01 2009 17:24


tak už jsem to vyřešilodvezl jsem to do servisu a je to vstřikovací čerpadlo čerpadlo ko. jinak to čerpadlo v nadrži nic netlačilo.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a3 a3 8p a4 a4b6 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a4 audi a5 audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dovírání dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor key keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skrytá kamera skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrač stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email