Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 7
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

17.09 2011 20:38


Auto: Audi A6 Avant 2,5TDi AFB, TT, Předokolka
Dneska ráno jsem přišel k auto - čekala mě vybitá baterie, tak jsem si řekl že za to může nezávislé topení. Baterii jsem nechal nabít, nastartoval jsem a odjel. Na dálnici jsem chtěl přidat plyn, najednou klesly otáčky na nulu a rozsvítila se ikonka baterie. Auto jsem odstavil, zkontroloval jsem pojistky, sundal kryt motoru a zkontroloval zavzdušnění hadičky k VP44 - je tam malilinkatá bublika (1mm), ale jinak zalité naftou.

Jinak auto mělo delší dobu tyto příznaky (právě dnes jsem jel ke kamarádovi na servis Škoda že to nekleklo až tam):
- Delší starty (1-3 vteřiny) - nevím jestli je to OK, 1.9TDi octa (2010) nastartuje na brnk
- Kouřivost - občas kouřila více, občas méně
- Při konstantních otáčkách mezi 1100 až 1300 otáčky kolísaly o 100-200ot
- Za studena někdy TT podtáčel motor až na 900ot (při dobržďování nechtěl vyřadit, ale až u 900ot)
Jinak při vyšších otáčkách a při dravější jízdě se chovala dobře. Jen při klidnější jízdě to bylo nic moc.

Po těžkém študování fóra docházím k závěru žeby to mohlo být čerpadlo VP44. Zítra napojím na diagnostiku (VAG-COM*), ale nevím jestli budu něco chytřejší. Zkusím to nastartovat z flašky, ale nevím jestli to bude něčemu platné, hadice jsou zalité.

Nějaké další nápady? Budu rád za každou radu, ať nemusím šíleně pátrat...
nahoru

sponzor





17.09 2011 20:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

18.09 2011 10:08


Připrav si koruny na nové,pokud to bude ten nejhorší scénář.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.09 2011 11:48


diagnostika ti muze napovdet a nemusi, casto VP44 odejde bez rozlouceni, varovani, epilogu...

to ze si tlaci naftu jeste neznanema, ze neni problem na privodu, staci, aby nebyla nafta u saciho kose a snimac g210 ti vypne cerpadlo...pak by ti ale melo blikat zhaveni, takze spis jak rika tomas...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.09 2011 12:43


tiez sa m mi kerdysi stalo. bolo to cerpadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

01.10 2011 15:48


Tak v diagnostice jsem mel par chyb vcetne g210. Po zmereni ma ale 430ohmu. Takze asi cerpadlo. Mam tam 059130106D (motor AFB) je mozne ho zamenit za 059130106A? To muzu mit hned. Mezitim bych si nechal repasovat to sve. Diky za radu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

01.10 2011 16:39


Myslim ze nie
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

01.10 2011 17:00


Preco nie? Podla toho co som nasiel je D nahrada za A ktore prestali vyrabat
vid napriklad http://www.uas-bg.com/meganii/diesel/Dieselkatalog_Seite4.pdf

edit: dalsie info http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=3157062
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.10 2011 20:41


Freeman_TKOZ:
Tak v diagnostice jsem mel par chyb vcetne g210. Po zmereni ma ale 430ohmu. Takze asi cerpadlo. Mam tam 059130106D (motor AFB) je mozne ho zamenit za 059130106A? To muzu mit hned. Mezitim bych si nechal repasovat to sve. Diky za radu.


g 210 často sposobuje poruchy a často sa urobia predčasné závery a meni sa zbyrtočne dobré črpadlo za nové ...dvakrát meraj jednou rež....
nahoru

sponzor





01.10 2011 20:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

01.10 2011 22:26


MUFTY:


g 210 často sposobuje poruchy a často sa urobia predčasné závery a meni sa zbyrtočne dobré črpadlo za nové ...dvakrát meraj jednou rež....


Však jsem psal, rozebral jsem kufr, vyndal konektor a naměřil 430 ohm. Chybu jsem vymazal a točil. Bohužel nenastartoval Po startování už je paměť chyb prázdná.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.10 2011 4:40


kedysi som menil svoje cerpadlo na AFB 110kW automat a daval som cerpadlo z automatu 132kW. Islo to potom ako odtrhnute. Ale pismena uz neviem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

02.10 2011 6:24


lubomt: Zrejme 059 130 106 E z motoru AKE. Tam uz ale moze byt problem s potrebou nakodovania imobilizeru
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.10 2011 12:08


Asi to, ale nemuselo sa nic robit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

03.10 2011 9:25


Freeman_TKOZ:


Však jsem psal, rozebral jsem kufr, vyndal konektor a naměřil 430 ohm. Chybu jsem vymazal a točil. Bohužel nenastartoval Po startování už je paměť chyb prázdná.


Neviem ako si technicky zdatný, je ťažko takto na dialku radiť, nechce sa mi to celé čítať, dotankuj naftu, skus či to nie je zavzdušnené, tie nadrže blbnú ako na bežiacom páse, čidlo sa javí ako dobré, nefunguje tam podávacie čerpadlo a obalí sa bublinkami a je zle , poznám zo svojho okolia dvoch ludí čo im v servise zbytočne menili čerpadlo.



pokial je čerpadlo KO tak by to diagnostika vypísala, skús poriadnu diagnostiku..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

03.10 2011 9:42


MUFTY:


Neviem ako si technicky zdatný, je ťažko takto na dialku radiť, nechce sa mi to celé čítať, dotankuj naftu, skus či to nie je zavzdušnené, tie nadrže blbnú ako na bežiacom páse, čidlo sa javí ako dobré, nefunguje tam podávacie čerpadlo a obalí sa bublinkami a je zle , poznám zo svojho okolia dvoch ludí čo im v servise zbytočne menili čerpadlo.



pokial je čerpadlo KO tak by to diagnostika vypísala, skús poriadnu diagnostiku..

vypisat nemusi ziadnu zavadu cerpadla
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

03.10 2011 16:26


lubomt:

vypisat nemusi ziadnu zavadu cerpadla



Neviem či musí, alebo nemusí, ale ak je RJ v hajzli tak vypíše RJ vstrekovaceho čerpadla vadný...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

03.10 2011 17:48


Asi tazko. Mne na byvalom passate odisla rj 2x a nevypisalo ani ťuk. Potom som dal novsi typ zo 132kW motora a toto cerpadlo chodi podnes...
nahoru

sponzor





03.10 2011 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.10 2011 17:48


I kdyz je rj v haji, zadnou zavadu to vypsat nemusi.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

04.10 2011 21:43


Hlavne to chce urobiť diagnostiku na originálmom softe ,tie pajcáky čo má každý doma v garáži stoja za hovno

Mne robili diagnostiku piati ,vtedy oprava stála dosť peňazí a išiel som do autorizovaného servisu a ejhle RJ vadný......kamoš to samé.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.10 2011 22:09


ja to vidavam denne u prevodoviek. Dnes vecer boli u mna s BMW525Xi a svieti mu ozubene kolecko. V ofic.BMW servise mu povedali, ze vraj transmision fail, akoze vadna prevodovka. Kukam na nich a vravim, ze ziadna diagnostika takyto vyraz nepozna a nech dojdu. A vid ho - chybu vypisalo presmyk spojky menica. 6.st automat 4x4. Takze jedine vymenit menic a otvorit prevodovku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

30.10 2011 17:56


Tak nechal jsem si udělat přímou diagnostiku čerpadla a opravdu bylo špatné. Objednal jsem druhé. Nasadili jsme ho , odvzdusnili, ale auto porad nestartuje. Jediné co píše diagnostika je N146 chybne mnozstvi. Uz nevim co s tim... Mám to ve vybavene garazi ne veseli u Oder. Byl by nekdo ochotny na to mrknout a pomoct mi?? Uz opravdu nevim a auto uz mi skoro 2 mesice stoji.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

30.10 2011 19:29


odkud je to cerpadlo co jsi koupil?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

30.10 2011 19:38


vlasta:
odkud je to cerpadlo co jsi koupil?
Takhle ofiko repas to asi nebyl...Přestante prokristapána na tech VPčkach projednou šetřit už.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

30.10 2011 21:46


Čerpadlo by mělo být OK, je v záruce. Bohužel můj mechanik o neumí na 100% odvzdušnit. Už minule jsme měli problémy s odvzdušněním. Prostě bych potřeboval to zkontrolovat někým kdo tomu rozumí. Vzhledem k tomu že to je nepojízdné, tak to bohužel do Prahy nedostanu, jinak bych to k někomu z vás hodil a neřešil to takhle.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

31.10 2011 9:34


daj na privod paliva za filter baloník - pumpičku tak bez problémov natiahneš naftu.Predtým vytiahni sedák zadnej sedačky a skontroluj saci koš či neni zapchatý plus čerpadlo prečerpavania v nadrži. pokial všetko ok poriadne natahaj naftu povoľ dve trubky na vstrekoch jednu na 1 valci a dalšiu na 6 valci a nech ti niekto štartuje. s trubiek musi valiť nafta pri štartovaní Tá kára musí isť pokial neni nejaký problém s imobilizerom.Neverím že máš zlé aj druhé čerpadlo.daj vedieť či to pomohlo.
nahoru

sponzor





31.10 2011 9:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email