Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 523 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 515
Uživatelů: 8
Celkem: 523

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 1

25.12 2008 9:37


Ahoj, nevíte někdo jak odvzdušnit brzdy u A6 2,5 TDI* quatro? Bez použití počítače?
nahoru

sponzor





25.12 2008 9:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.12 2008 10:12


haldap:
Ahoj, nevíte někdo jak odvzdušnit brzdy u A6 2,5 TDI* quatro? Bez použití počítače?

To myslis vazne ovzdusnit brzdy cez pocitac
Vsak na kazdom kolese mas ovzdusnovak, naslap si na brzdový pedal tak 5x, podrz ho stlaceny, druha osoba nech povoli ovzdusnovák (ma sa to robit s hadickou na ovzdusnovaku a koniec ponorit do brzdovej kvapaliny ale ja to tak nerobim) ked ty to dopluje bubliny alebo kvapaliny tak zatiahnu a opakuj naslapanie a povolenie kým ty nepojde iba kvapalina a ziadne bubliny. Pozor na mnostvo v nádrzke dolievaj si kvapaliny. Zopakuj to s kazdym kolesom a hotovo.
Iba ak sa to ovzdusnuje cez PC, ale to by som chcel vediet ako to urobi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.12 2008 10:18


A tu mas pomocku ked si sam na ovdusnovanie, je to vlastne ta hadicka na ovzdusnovaku v kvapaline
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tato tema by patrila asi do A6, tak uvidime ci to tam prehodia.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

12.05 2010 19:04


Ahoj chlapi. V servise som si nechal meniť brzdovku a všetky brzdové hadičky. Brzdový pedál je mäkký a ide až na podlahu. ABS* zabere len úplne na podlahe. Volal som tam, vraj to plnili nejakou pumpou a vraj asi slabším tlakom, že to sa neodvzdušňuje. Nie je to nejaká blbosť?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

12.05 2010 20:16


Pajko:
Ahoj chlapi. V servise som si nechal meniť brzdovku a všetky brzdové hadičky. Brzdový pedál je mäkký a ide až na podlahu. ABS* zabere len úplne na podlahe. Volal som tam, vraj to plnili nejakou pumpou a vraj asi slabším tlakom, že to sa neodvzdušňuje. Nie je to nejaká blbosť?
no hlavne ze si zaplatili o to slo asi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

12.05 2010 20:18


ja som mal pozicany taky pripravok nasruboval som to namiesto vika na nadrzke na tm bol pretlakovy ventil ktory som napojil na Kompresor* a pomaly som rad radom vsetky kolesa odvzdusnilsamozrejem som dolieval aj kvapalinu a tak su aj celu vymenil
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

12.05 2010 20:22


Pajko: Vrat se tam s heverem v ruce. Ten hever jim omlat o hlavu-at nemelou takovy blbosti!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.4. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 2

13.05 2010 11:10


Cau, tohle uz jsem taky jednou resil. V prvni rade bych zkusil odvzdusnit kazde kolo klasickym zpusobem, pokud to bude porad meknout, tak to vypada na zavzdusneny ABS* a na to uz potrebujes pocitac a odvzdusnovaci system s kompresorem, pocitacem otevres ABS* aby bylo pruchozi a pak to tim kompresorem protahnout a vyzenou vzduch.

Saly
nahoru

sponzor





13.05 2010 11:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

13.05 2010 15:44


Saly ďakujem to im blbom poviem, aby to spravili tak ako sa má a vlasto asi použijem tvoj dohovárací spôsob. Normálne som nasraný, lebo som dnes skoro nabúral a tí idioti si na mňa akože dnes nenájdu čas a až na budúci týždeň. Povedzte, je to normálne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

13.05 2010 16:46


saly:
Cau, tohle uz jsem taky jednou resil. V prvni rade bych zkusil odvzdusnit kazde kolo klasickym zpusobem, pokud to bude porad meknout, tak to vypada na zavzdusneny ABS* a na to uz potrebujes pocitac a odvzdusnovaci system s kompresorem, pocitacem otevres ABS* aby bylo pruchozi a pak to tim kompresorem protahnout a vyzenou vzduch.

Saly
ja som menil kvapalinu ale ziadne ABS* som neodblokoval klasicky som ju vymenil ako sa to robi vo VAG ak sa to ma tak robit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.05 2010 20:31


Pajko: Už jsi v tom servisu byl? To by mě zajímalo, co to na to řekli. Jejich práce rozhodně normální či standarní není. Věř Vlastovi, je to opravdový fachman.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

17.05 2010 18:21


Tak som tam dneska bol. Povedal som im ako to majú spraviť, presne ako napísal Saly. Ešte sa spýtal načo to ABS* hľadať vAGom. Vysvetlil som mu, aby to spriechodnil. Povedal, že dobre a keď som si prišiel po auto tak mi povedal, že je to hotové, ale Vag nepoužili, iba to robili tou pumpou. Pedál nie je taký ako pred prvou opravou, ale aspoň nezaberá až na podlahe. Je však mäkší, má dlhší chod. Vraj mám pojazdť, že to bude dobré a keby bol problém mám prísť. Nemám tam chuť ísť nikdy a ani tam nepôjdem. Chápete to? Poviete im, čo majú spraviť a aj tak sa na to vyfláknu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.05 2010 19:04


Pajko: Tohle je síla. Já jsem dělal výměnu kapaliny v sobotu. Žena mi šlapala na pedál a brzdy jsou ostré jako břitva a pedál jak má být.
Škoda, že jsi tak daleko, udělal bych ti to razdva.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.4. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 2

21.05 2010 10:41


Petan: Ono to neni o tom, ze by to nekdo neumel normalne odvzdusnit, ale Pajko je ve stadiu kdy ma vzduch v ABS* a to normalnim zpusobem neodvzdusnis, protoze je zavreny a vzduch je v nem, takze odvzdusnis system, ale jakmile se pak ABS* otevre, tak se vzduch z nej zase do systemu dostane a tak porad dokola. Proto na to potrebujes pocitac, kterej otevre ABS* i v klidu a pak to muzes odzvdusnit klasickym zpusobem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.05 2010 17:59


saly:Rozumím. No ale právě že na ABS* je odvzdušňvoací procedura pomocí diagnostiky. To jsem ale předpokládal, že udělali.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.05 2012 16:01


Zdravím pánové,
chci se zeptat. Když oddělám třmen od brzdové hadičky, tak mi sama od sebe nevyteče kapalina že?
V případě, že nebudu mít natlakovanej, našlapanej pedál.
Díky
nahoru

sponzor





15.05 2012 16:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

15.05 2012 16:23


arlie:
Zdravím pánové,
chci se zeptat. Když oddělám třmen od brzdové hadičky, tak mi sama od sebe nevyteče kapalina že?
V případě, že nebudu mít natlakovanej, našlapanej pedál.
Díky


pomalu ale jistě ti vykape, lepší je ji něčim skřípnout trochu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.05 2012 17:19


sqwerk:


pomalu ale jistě ti vykape, lepší je ji něčim skřípnout trochu

Myslím, že do třmenu jde už kovová trubice. Teď si nejsem, jestli by se do ní nedal dát šroub nebo aspoň nějakej špunt.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

15.05 2012 18:53


Kovová trubice určitě ne ... uklepala by se při chození kola
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.05 2012 19:59


Javim:
Kovová trubice určitě ne ... uklepala by se při chození kola

Určitě nebyla ohebná gumová.
Mezi třmenem a nějakým držákem kabelů je tuhá trubička. S ní se nemůže nic stát, když je na pevno.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

15.05 2012 20:18


Jo tak, ty myslíš předek a ten malý camfrňousek ... je otázka, kde je lepší to odpojit z hlediska pohodlnější manipulace.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.5. 2010
Příspěvků: 133 | Témat: 40

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.05 2012 22:24



Já ale nechci odvzdušňovat, ale pouze zadržet kapalinu v hadičkách.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

16.05 2012 16:58


Mám stejnou pikslu jako ty,a je tam černá hadička,sice vypadá´tvrdě,ale normálně jí zmáčkeš skřipkama.Dělal jsem to stejně,aby mi všechno nevyteklo.
nahoru

sponzor





16.05 2012 16:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

17.05 2012 20:29


Tak jsem to nakonec nesundával. Nešel povolit ten šroub u hadičky. Ale zamáčknutí pístku byl porod, když jsem neměl moc prostoru. Pomohl mi stahovák a sikovky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

18.05 2012 22:16


arlie:
Ale zamáčknutí pístku byl porod...


Zvlast na zadnych brzdach
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

18.05 2012 22:27


mastik:


Zvlast na zadnych brzdach

Nechápu proč to tam tak je. Jestli kvůli ruční brzdě nebo aby zadek nebrzdil tolik.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

18.05 2012 22:31


To si stlacal piestik do brzdica na zadnych brzdach??? Tym stahovakom a sikovkami?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

18.05 2012 22:34


mastik:
To si stlacal piestik do brzdica na zadnych brzdach??? Tym stahovakom a sikovkami?

Ano, nijak jinak mě to nenapadlo. Ale docela to šlo. Kdybych měl teda menší stahovák, tak to je krása.Ale já měl takový obrovský poleno
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

18.05 2012 22:38


S tym piestikom si neskusal potocit, teda tocit a jemne zasuvat? Zvacsa to tak ide jednoducho, aspon ho vnutri nerozlames. Byt tebou, tak to skontrolujem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email