Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 381 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 376
Uživatelů: 5
Celkem: 381

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2012
Příspěvků: 31 | Témat: 5

30.05 2012 20:21


tak ja mam audi s takymto motorom bez quattra cca mesiac a zatial som nabehol okolo 4500 km

mne vychadza spotreba podla vypoctu, kedze nemam palubny medzi 5,5 - 6 L a to jazdim svizne.
nahoru

sponzor





30.05 2012 20:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2011
Příspěvků: 84 | Témat: 4

30.05 2012 20:37


Alfonso:
tak ja mam audi s takymto motorom bez quattra cca mesiac a zatial som nabehol okolo 4500 km

mne vychadza spotreba podla vypoctu, kedze nemam palubny medzi 5,5 - 6 L a to jazdim svizne.
Velmi záleží na šírke pneu,mne v zime na 195-65-15 tiež žerie tolko,ale v lete na 235-45-17 min. o pol litra viac
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

31.05 2012 21:34


tak hosi, vymeneny olej, aditivum a gumy na 2,7baru

spotreba na 50km 4,8litra, spat z prace 5,2
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

31.05 2012 21:40


kralik_j: kamarade chtel bych mit tvoje postizeni )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 1

31.05 2012 21:59


2.7 baru je hodnota pre plne naložené auto. (A4 B6 ) Šetríš naftu za cenu zníženého komfortu a vačšieho prenosu rázov do podvozku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

05.06 2012 21:56


mas pravdu, 2,7baru je uz dost, citim to a je to uz velmi tvrde, budem musiet nejaku desatinku odpustit :/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

06.06 2012 17:00


kralik_j přikláním se k saboterovi a Lumirovi. Psal si že jezdíš často sám a prázdný tak proč 2.7Bar?
1.) Mají sice menší valivý odpor a snižují tak spotřebu auta, ale za cenu horší přilnavosti k vozovce, což může být velmi nebezpečné. Tím pádem to i hůř drží na silnici jestli nechápeš (styční plocha) a z 235mm je využitých cca75% možná míň, takže proto nižší spotřeba, ale jen na úkor nebezpečí, nepohodlí a nesúměrního sjetí.
2.)To si tam dej kola 15" a 195 gumy a foukni na předek 2.3 zadek 2.1Bar (samozřejmě i dle indexu zatížení udáno výrobcem pneu + vozu) jestli jsi spořílek a budeš to mít alespoň bezpečný a nebudeš ohrožovat jiných na přehuštěných pneu. Tím ušetříš za pneu i PHM, případ havarie a samozřejmě ne levné opravy komponentů podvozku
3.) Zadní kola se foukají na vyšší hodnotu jenom v případě že vozíš osoby a batožinu v kufru. Jestli jezdíš prázdný na 2.7Bar tak ty kola snad ani nejsou na silnici ale lítají . To bych určite svižnou jízdu na mokré silnici horským úsekem nedal. V průjezdu zátáčkou ti zvrtne zadek jenom jednou a je to v pytli. Už se mi to stalo a naštěstí nic v protisměru nejelo a odnesli si to jenom plechy a svodidla. Od té doby jenom quattro* a tlak v pneu si hlídám co 14dnů.

OMLOUVÁM SE...trochen jsem se rozepsal, ALE chtěl jsem jen upozornit na BEZPEČNOST VS PENÍZE. Na životě sebe a jiných se šetřit nemá.
Víceméně 1.9 TDI* Q, kola 235/45/17,6 stup.Převodovka*, pneu fouklé předek 2.5 a zadek 2.7 při plném zatížení ne pomalá jízda SPOTŘEBA moje 0,8-1,2l slivovice -> přítelkyně 5,6l/100 já 6,2l/100km včetně klímy a zaplých xenonů. Toď vše ....mír
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

08.06 2012 9:44


hoj, nerozporujem to

Ako som spominal, a priznal je to hranicny tlak. V podstate som uviedol fakty.

Prilnavost sa zhorsila a tiez i konfort pruzenia je horsi pri tom tlaku..

Dal som typ k teme vlakna ako ist este dole kazdy ma svoje pre a proti. Ci uz do zvysenych nakladov do Aditiva*, alebo docasna vyhoda po vymene oleja, alebo nahustene pneu vs tvoj prispevok.

V kazdom pripade je fajn o tom vediet a zvolit nejaky kompromis
nahoru

sponzor





08.06 2012 9:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2012
Příspěvků: 96 | Témat: 1

18.06 2012 16:49


kralik_j: taky mám stejný motor AVF 1,9 přečipovaný na 122Kw, sedan, gumy 205/55 16 91V a průměrnou spotřebu mám 7,4 !!! na dálnici Praha - Zlín při 130-150 mám spotřebu cca 6,6 (zaplá klima+xenony). Průměr po Praze 8-9,7. Ted přidávám Aditiva* (VIF Diesel aditiv) a jestli to kleslo tak možná o 0,2. Prostě bída!

Uvítám veškeré rady od všech!!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

18.06 2012 20:58


Já mám AWX bez Q a jezdil sem dlouhodobou cca 3tis km dálky tak za 5,2 (rychlost cca 110km/h)
A teď sem zjistil že tam mám chip kterej se dá zapnout a vypnout no (nevím na kolik tam je chip,už sem to tak z Rakouska koupil) a po zapnutí chipu jezdím ty samé trasy tak za 4,9 a cmrndačky po městě a okolí max za 5,4 víc sem se nedostal. Jinak změnu z kol 195/65 R15 a 225/45 R17 a podložky sem absolutně nepozoroval ani o jedno deci. A jezdím tak nějak normálně občas svižnějc
Takže auto mě maximálně překvapilo,protože když sem ho kupoval tak sem počítal že budu jezdit tak za 6,5 a víc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 60 | Témat: 12

30.06 2012 17:03


Tvl co bych dal za vaší spotřebu teda, Já 96kw bez Q, a 7,7l/100km ale je pravda že ty 19" tomu dosti přidají
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

30.06 2012 17:27


OT: Já když měl ještě /sice A6, ale stejně/ tak na štítku bylo asi 2500 foukat a já tam dával 3500, protože to prostě jinak bylo měkký /nebo jim blbnul ten Kompresor* na foukání/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2012
Příspěvků: 96 | Témat: 1

30.06 2012 19:43


pepek23:
Tvl co bych dal za vaší spotřebu teda, Já 96kw bez Q, a 7,7l/100km ale je pravda že ty 19" tomu dosti přidají



Kua ty máš taky motor 1,9 AVF ... já taky.... asi to bude i typem motoru.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

30.06 2012 19:54


Rhino82:



Kua ty máš taky motor 1,9 AVF ... já taky.... asi to bude i typem motoru.


Musím říct že když sem se svezl s Passatem AVF 96kw bez chipu a pak když sem jel A4 AWX taky bez chipu tak ten passat prostě táhnul víc a i spotřebu měl kolem 6,5 a já na AWX měl 5,5 ale jela prostě mín... AWX s chipem jede parádně a žere mi tak o půl litru mín
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

15.07 2012 21:03


ja mam 85kw a dneska na 160km jsem se dostal na 4.8 l/100km
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2012
Příspěvků: 96 | Témat: 1

09.08 2012 13:13


Sedlibedli:
ja mam 85kw a dneska na 160km jsem se dostal na 4.8 l/100km

To si musel teda jet z velikého kopce...



Možná to bude v převodovkách a ne v motorech...
nahoru

sponzor





09.08 2012 13:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

09.08 2012 13:32


Panove a jakou mate spotrebu u A4 B6(Avant) quattro* dle palubaku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 9

09.08 2012 15:58


Mám ten istý obsah motoru - a mávam tak 6,8 litra
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

09.08 2012 16:15


romerot: 96kw quattro* 6,8 na palubaku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

09.08 2012 16:19


dnes som mal priemerku na 50km 4,5 litra/100km

dlhodobu priemerku podla pc mam 5,3.

PO aditivach VIF SUPER DIESEL ADITIV a posledne Castrol do nafty som zmenil recepturu a pouzivam tablety z USA.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

09.08 2012 16:23


kralik_j: jake pneu?
Dostanes se nekdo se stejnou konfiguraci na takove cisla?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

09.08 2012 16:26


petersweter:
Panove a jakou mate spotrebu u A4 B6(Avant) quattro* dle palubaku?


objem 1900, TDI*, v quattru 7,3-8,0 počítač a v reále tak 5,8-6,5 jak kdy... Podle počítače se moc nedržím. Odporoučeli mi jít na korekci ale nebyl jsem ještě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

09.08 2012 16:29


kralik_j:
dnes som mal priemerku na 50km 4,5 litra/100km

dlhodobu priemerku podla pc mam 5,3.

PO aditivach VIF SUPER DIESEL ADITIV a posledne Castrol do nafty som zmenil recepturu a pouzivam tablety z USA.


Nechápu proč jsi si kupoval Audi když jezdíš jak slimák. Děláš nám jen hanbu tak se moc nechlub.
[/img]
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

09.08 2012 16:30


peet81: Jake mas kola?
Korekce se da udelat? Jezdim leto, zima na 18, ale palubak po meste 8,5-9,5l dalkovka palubak 6-6,5l...
nahoru

sponzor





09.08 2012 16:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

09.08 2012 16:33


mam 205 R16
Nahustene tesne pod max pripustnej hodnoty
4500 km do vymeny oleja.

Uz som to tu pisal.
PO vymene oleja, nahusteni gum, s aditivom, zatvorenim vsetkych okien, vypnutim klimy, tempomatom (moja priemerka pri dobrej spotrebe bola okolo 76km/h) sa da docielit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

09.08 2012 16:34


kralik_j:
zdrzeny dech a svacina doma at neni moc velka zatez na auto, ze?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

09.08 2012 16:35


hanba nehamba, na obiehanie v kolone je 96kw malo, na obiehanie na plnu ciaru zase nemam vyplatu a na dialnici si trosku podriemkavam a oddychujem. Mam skusenost ze ma na dialnici obiehaju a o 5km stojim za nimi na svetelnej krizovatke pred ZA, kde ich i tak v druhom pruhu obehnem.

horske prechody vsak mam rad a tam som dravy

dobre?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

09.08 2012 16:37


kralik_j: Jasne v klidu, kazdy jak chce a i Ja jsem velmi klidny ridic a lepsi takovi nez zavodnici co se serou nesmyslne vsude...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

09.08 2012 16:39


dycham standardne, ranajky nemam ziadne tak to asi bude tym.

Avsak mam 105kg


pri mojich mesacnych nakladoch na phm 250-300(za rok 3000-3600 eur) eur co si platim zo svojho uz stoji zato trosku spekulovat, nie?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

09.08 2012 16:41


kralik_j: No to bych zvazoval na LPG*
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email