Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 352
Uživatelů: 1
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

21.12 2008 14:12


Viem, že už sa tu o kúrení popísalo mnoho, ale skúsil som už všetko. Chcel som si to troška vylepšiť, tak som prepláchol radiátor. Teraz mi to robí toto:
- keď naštartujem, postláčam hadicu do chladiča, cez odvzdušňovací otvor na hadici na výstupe radiátora vypustím trocha vzduchu, nastavím climatronik na maximum tak mi to fúka teplý vzduch
- ale: sadnem do auta a po prejdení cca 10 km sa začne postupne ochladzovať a nakoniec to fúka už len studený
- a tak to je až kým zase nepostláčam, nevypustím vzduch ...

Napadá Vás niečo prosím

(všetky hadice, ku ktorým sa dostanem sú horúce)

Naposledy upravil Vladusko dne 23.12 2008 17:25, celkově upraveno 4 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





21.12 2008 14:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 70 | Témat: 5

21.12 2008 19:19


Jestli se zavzdušnuje topení tak by to mohla být K.O. vodní pumpa nebo při nejhorším těsnění pod hlavou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

21.12 2008 20:00


Môže to byť vodná pumpa, keď teplota sa drží pekne na 90 ? A keby to bolo tesnenie pod hlavou, neunikala by mi chladiaca kvapalina ? Neviem, pýtam sa...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

21.12 2008 20:08


Od kial si?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

21.12 2008 20:45


Milos1
Vranov, prečo ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

21.12 2008 20:48


Mno to je daleko.
Blizsiu diagnostiku tvojej zavady by pomohol upresnit VAG. Pumpu nevynimajuc. Pumpa myslim ide v pohode vybrat, tak ju omrkni.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

21.12 2008 21:00


No, tak na to nie som vybavený ani technicky ani vedomosťami . Skôr som sa spoliehal na to, že som niečo zbabral pri preplachovaní radiátora a následnom doplnení kvapaliny. Takto asi budem opäť odkázaný na nejaký servis, s ktorými v poslednom čase nemám veľmi dobre skúsenosti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.12 2008 11:20


Vladusko: Pred tým preplachovaním ti to nerobilo?
nahoru

sponzor





22.12 2008 11:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

22.12 2008 11:23


Nie, predtým mi to prepláchli v servise a išlo to. Chcel som to troška vylepšiť, tak som to prepláchol ešte raz. 10 km som sa tešil a potom to prišlo ... tak som to vylepšil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.12 2008 11:32


Vladusko: Kolko krát si to odvzdušňoval?
Není možné že tam je ešte vzchuch?
Musíš auto zohriať úplne, tých 90 stupnov si nevšímaj to ukazuje od 80-110 stupnov. Termostat otvára až pri 87 tuším.
Takže auto naštartuj a nechaj ho poriadne zohriať.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.12 2008 11:37


Také si myslím, že je to zavzdušněné
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

22.12 2008 11:40


No na to sa spolieham, že je tam ešte vzduch, to by bolo najprijateľnejšie. Ale neviem ako ho dostať von. Auto som nahrieval dosť dlho, až kým nebola tepla spodná hadica z chladiča a potom som to odvzdušňoval cez tú dierku na hadici z radiátora. Ale po pár km je to opäť rovnaké.
Ako to odvzdušňujú profíci ako vy ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.12 2008 12:01


Tu je origo postup:
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

22.12 2008 12:10


Vďaka, skúsim to celé vypustiť a podľa tohto návodu zasa naplniť. Ešte raz dík.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.12 2008 12:18


Vladusko: Nevypúšťaj to celé, len si narobíš robotu.
Skús to poriadne zohriať a odvzdušňovať.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

22.12 2008 12:41


No teraz budem asi vyzerať ako lama, sorry ...
OK, poriadne zahrejem a potom čo ? Povytiahnem hadicu a odtiaľ sa mi valí chladiaca kvapalina... v čom potom spočíva to odvzdušnenie ?
nahoru

sponzor





22.12 2008 12:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.12 2008 13:02


Vladusko: Na vrchu je najvyšší bod chladiacej sustavy, tam sa ti nahromadí vzchuch lebo je ľahší ako kvapalina. Povytiahneš hadicu a vypustíš ho. Povoz sa a následne opakuj pokiaľ tam je vzduch.
Pokiaľ by tam vzduch stále pribúdal aj povedzme po 3-4 odvzušnení tak bude pravdepodobne asi tesnenie na hlave KO.
Ale to by ti tlakovalo, atď.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

22.12 2008 17:10


OK, tak to zajtra skúsim ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

23.12 2008 17:21


Zdarec chlapi. Tak už topím. Problém vyriešila kyselina chlorovodíková (soľná) 32 percentná. 3 x do radiátora na cca 5 minút, vyfúknuť vzduchom, prepláchnuť destilkou. Odporúčam, tak mi audinka nekúrila ani keď som ju kúpil. Cena 35 Sk + hodina práce.
PS: pozor na plasty, je to sviňa

Ďakujem všetkým čo sa zapojili do tohto problému, hlavne Flashmajster
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.12 2008 17:32


Vladusko: Good job
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

23.12 2008 17:59


muze zpusobit spatne tesneni pod hlavou kolisani teploty ale smerem dolu(ne tak kolisani spis ze dlouho trvalo nez se motor zahral!)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

23.12 2008 19:50


Skôr by som povedal že nie, ale po skúsenostiach, možné je všetko
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.12 2008 20:03


Stillman:
muze zpusobit spatne tesneni pod hlavou kolisani teploty ale smerem dolu(ne tak kolisani spis ze dlouho trvalo nez se motor zahral!)


Kolísání teploty může způsobovat buď vadné teplotní čidlo nebo termostat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.12 2008 20:05


Vladusko: Kdo by to byl řekl, že to topení bylo zanesení. Tak hlavně ať ti to "kúrenie" slouží.
nahoru

sponzor





23.12 2008 20:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

23.12 2008 21:05


Petan:
Vladusko: Kdo by to byl řekl, že to topení bylo zanesení. Tak hlavně ať ti to "kúrenie" slouží.


JJ. Dik. Na tých autách je aj to krásne, že nikdy nevieš, čím ťa prekvapia. O to väčšiu radosť mám, a hlavne teraz, keď už aj u nás začína riadna kosa.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

28.12 2008 20:22


Neviete niekto aký objem má približne radiátor topenia ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.9. 2007
Příspěvků: 347 | Témat: 37

30.12 2008 9:31


moc ne,ale taky by me zajimalo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

30.12 2008 12:20


A aký má vyznám pre Vás tato informácia?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

30.12 2008 16:53


Flashmajster: podľa toho, koľko tekutiny tam dostanem by som vedel, v akom rozsahu je zanesený
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

30.12 2008 17:54


Vladusko: Aj tak neviem či sa vobec niekomu to podarilo opraviť len prečistením,možno len tak dočasne.
Najistejšie je výmena, ale je to pakáreň. viď. Remzi - mal by sem hodiť návod (dole celá palubovka, vypustiť klímu atď.)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email