Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 440 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 439
Uživatelů: 1
Celkem: 440

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 7

10.04 2010 9:45


Nemá někdo nějaký nový poznatky skrz to zesilování? Taky mi to zlobí. Při lehkým otočení kolečka to začne řvát a nejde s tím nic dělat. Když ale zesiluju basy a podobně, tak to jde jak má, tak to je poděl. Jinak taky radio concert Audi TT
nahoru

sponzor





10.04 2010 9:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

10.04 2010 9:48


je v řiti procesor radia. běžná věc...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 7

10.04 2010 9:57


Aha, tak mazec. Takže asi jedině sehnat nový rádio a s tímto švihnout Nebo se to dá opravit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

10.04 2010 10:00


dá se opravit, ale moc lidí to nedělá...klidně ho prodej za nějaký menší peníze a kup od Satase radio s vyměněným procesorem. ale nemá je pořád, sem tam. ted myslím čeká na várku nových procesorů....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 7

10.04 2010 10:06


OK, tak díky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

10.04 2010 10:07


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

10.04 2010 11:22


Ahoj, ten problém mám taky u chorusu. Dělá to jenom když je zima. Jakmile se zvýší teplota v autě na 20 st. funguje normálně. Nevím jestli je to pamětí, když při změněn teploty to jede. Nabízel mi nějakej chlapík, že za 500,- Kč to opraví, ale zase tady někdo psal, že ta oprava vydrží chvíli. Zatím to neřeším.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

10.04 2010 14:06


je to tím procesorem. jestli ti opravář řekl, že to vydrží jen chvíli, tak si o něm myslím svoje. dá se to opravit jen výměnou procesoru a pak to vydrží zase hodně dlouho...
nahoru

sponzor





10.04 2010 14:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

22.04 2010 23:10


to je uplne v riti s tymito radiami, zohnal som 3 radia a vsetky su vadne vratane radia v aute, teraz mam 4 Concerty a nic z toho,

popripade kto by mi vymenil radia?? DAM* 4 s tou vadnou hlasitostou za jedno funkcne:D
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

23.04 2010 11:02


disKoC4:
Dobre ty.. Proc kupujes zanovni, kdyz ti to spravi kazdy sikovny slaboproudar? Oprava 1000-1500
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

23.04 2010 12:00


Nemá smysl kupovat nový rádio - ten problém začne dřív nebo později i u něj. Buď vyměnit procesor a máš na pár let zase pokoj, nebo sehnat verzi bez "kurvítka" (tuším že Panasonic).

Výměna procíku v opravně stojí cca 1500...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.04 2010 14:48


Me to kravne taky. Jak je zima, tak radsi nezapinam, Kdyz se to ohreje, tak uz ovladat jde.
Dycky se leknu jak svina. Si rikam, jen tak lehce si to ztlumim a najdenou jako kdyz dostanu ranu a slysim uz jen kraval. Nejhorsi kdyz vam na to "polazeny volume" zacnou hrabat spolujezdci, to dycky dostanou pojeb.
Nevim co s tim, do toho mi zacly kravnout sterace a ty jsou dulezitejsi. Zatim se na to vykaslu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

27.04 2010 16:12


Je to sranda s těma radiama. Mě to začlo hrát na max a ještě přes zesík.to byla diskotéka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.2. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 7

27.04 2010 17:25


mám s tím taky stejný problém.řeším to navig.kterou mám propojenou s kazetou a zvuk ovládám dálkou od navi.ale pouze MP3 z navi ne rádio.v létě bez problémů
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.04 2010 18:56


Hele, já zrovna o jednom Panasonicu asi vím, měl by pocházet přímo ze zdejší fabriky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

27.04 2010 19:02


ja radio prodal a koupil alpine...hraje to stejne dobre a clovek ma klid...a umi to i MP3 a CD
nahoru

sponzor





27.04 2010 19:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.04 2010 19:06


SpeedyS4: Co za typ Alpine máš? Tuhle jsem koukal na některé typy a vypadají zajímavě. Nicméně mě spíš než designe zajímají technické parametry.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

27.04 2010 19:10


Uz ani nevim, kupovel jsem z tech zakladnich modelu kolem 5tisic...ne nejlevnejsi, ale ani spicku, nejakej stred a ma clovek klid, ma to cervene podsviceni, do audi paradni, prihradku na cd za odklopnym panelem....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

28.04 2010 7:56


A to ja bych se radsi mrknul na design.. Zatim se mi zadne neorigo v Audi nikdy nelibilo. Kdyz nepocitam Pioneera s DVD
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

28.04 2010 21:09


takhle to vypada...nijak to z introse nevynika...me se to tak libi
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

29.04 2010 13:37


SpeedyS4:
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 7

02.05 2010 20:22


chtěl jsem se zeptat jestli se dá bez problémů nahradit původní rádio concert za concert 2 ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 2560 | Témat: 32

02.05 2010 20:31


SpeedyS4:
takhle to vypada...nijak to z introse nevynika...me se to tak libi
A proč to má modrý display?nevypadá to divně?Já jsem koupil Panasonic 4x70w,vykon je až moc a svítí cele červeně viz profil foto.a ještě si mužeš navolit nějaké video na velkém displ.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

02.05 2010 21:30


ma to displej normalne bilej.... na fotce to vypada modre

jinak ke znackam panasonic mam svuj nazor ale to sem nepatri....))
nahoru

sponzor





02.05 2010 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 12

06.12 2010 21:12


Tak tu tak čtu ty příspěvky,jelikož mám naprosto stejný problém.Jak padne na teploměru mínus tak autoradio nezkousim vubec ani zapnout.Ale docela mě udivilo tvrzení,že je to v procesoru nebo v čem.Neříkám na sto procent,že je to zhola nesmysl,ale upřímě problém s rádiem je jen v zimě a to si řekněme narovinu,jestli něco radio uklada jako je aktualní hlasitost při vypnutí a opětovném zapnutí,tak si jí určitě nadosmrti nepamatuje a jen ji pořád dokola přemazává a přemazavá.Příjde mi to jako by Vás s tím procesorem chtěli opraváři natahnout a jinak procesor jako takovy funguje v určitem teplotním rozmezí jak ma a ne že něco funguje a neco ne,to je preci nesmysl kdyz se nad tim zamyslite,ja to teda nebudu tvrdit jeste na sto procent,ale hned jak budu mit naladu a stahnu si navod jak radio vyndat tak ho vyndam a to kolecko,jak uz tu nekdo napsal ten potenciometr necim osetrim,ale rozhodne ne wd40,na to jsou nejake pasty specialni ale bude se muset nejak rozebrat,az to budu delat tak to nafotim a prihodim navod jak na to ale driv jak po vanocich se k tomu nedostanu,ted budu delat komplet spojku s dvouhmotakem takze nejake kolecko u radia me ted zrovna moc nes*re jinak mam takovy typ,nedavno jsem resil nove Turbo* do me audi,viz garaz jinak 1.9TDi, 81kw, v porsche cb mi ho nabizeli za +-24000,repas jsem mel odhad na +-15000 ale vsechno by za me resil servis jako odeslani namontovani a tak,nakonec v autokelly jsem našel Turbo* od škody asi vyrobce,24měs zaruka a je to naprosto to same a hlavně stojí 15500 plus prace plus ten el.pneu. ventil a hadicky a byl jsem na cene +-20000 coz je min jeste nez stoji original Turbo* od garreta a na rovinu rozdil v tom neni,treba se tenhle postreh pomuze nekomu rozhodnout jinak prodavam Turbo* na repas,ma zatuhle lopatky(standart) a nepatrnou vuli na loziskach a trochu provsakuje olej do sani jen,pry je ve velmi dobrem stavu na repas,cena asi 3000 :-)tak at vám jezdi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2010
Příspěvků: 447 | Témat: 11

21.12 2010 15:39


mam takovej dotaz kupoval jsem funkčního concerta I od výrobce Matshuita ci jak se to píše byl vytáhlej z audi A8 ale hrál jen subwoofer a myslím že jen zadní repra jestli vůbec,souvisí to s tím že to nikdy hrát nebude,nebo jak kdosi psal že se musí naprogramovat na bose/normální audio systém a pak to pojede normálně na všechny repra?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 1

22.12 2010 7:09


no nevím taky se asi přidávám nea stranu těch kdo tvrdí že je to volume mechanická věc.....procesor jsem měnil vloni,celou zimu to pak bylo dobrý a letos to dělá zas....že by se ten procesor stačil za rok "naplnit"???to asi nééé.....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

22.12 2010 11:52


ajk: Ono taky záleží, jaký procesor tam dáš.... Já jsem měl při opravě na výběr mezi neorigo a origo. Jinak znám lidi, co dávají vždy náhradu a mění každý rok.

Každopádně kdyby to nebylo procesorem, tak by se ti to nerozběhlo vůbec, že?

Trvalé řešení je buď sehnat Concert od panasonicu místo blaupunktu, nebo vyměnit budíky za faceliftové a udělat tudíž upgrade na CAN-Bus*. Jakmile budeš mít CAN, můžeš dát Chorus II, concert II apod.

Tyhle upgrady dělají třeba Lumpiq se Satasem, oba z Prahy. V Brně to dělal Hardcoreman z druhého klubu, ale Bůh ví, jestli ještě v Brně vůbec je.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

22.12 2010 11:56


A ještě něco: Ten procesor měnili jen tady na klubu desítky lidí. Desítky lidí to měli rozhozené, nebo k tomu dokonce mají nákresy. A když všichni tvrdíme, že to je procesorem, tak to tak prostě je.

Tvrdit opak je jak prohlašovat, že je země placatá...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.12 2010 12:03


Ahoj,

o tomdle probleu uz neco malo vim, venuji se tomu intenzivne posledni mesic...audi concert a chorus maji procesor (xc)mc68hc705b32cfn od motoroly...jde o procesor, ktery ma uzivatelskou non-volatile eeprom pro uzivatelske data a rom pro instrukce/SW...

problem je ten, ze bunka v eeprom pameti, ma omezeny pocet zapisu instrukci a SW radia je tak "neekonomicky" napsany, ze pri kazdem otoceni o x stupnu, se kazdy stupen zapise solo jednou do bunky, tzn dateli o tri stupne hlasiteji, zapise se celkem 3x...bunka, u ktere je prekrocen pocet zapisu se pak chova tak, ze neudrzi informaci, ztraci ji ci se do ni vubec nepodari zapsat...a tak radio startuje s nejakou implicitni hodnotou nahlas...

Jsou tri druhy procesoru, respektive jeden se tremi variantami SW(ROM), 252, 134 a jeste jeden, mam pocit 083 nebo kolik, z hlavy si to presne nepamatuji...

Bohuzel tento procesor se uz nevyrabi, proto je velmi tezke a nakladne jej sehnat..me se ted povedlo sehnat jich cca. 30, mam je tu na stole a laboruji s tim. Pokud dojdu k tomu, ze to je spolehlive reseni (konkretne ty kusy co tu mam), udelam se satasem nejakou klubovou akci za lepsich podminek...myslim, ze by se kolem tisicovky plus minus i spraci dalo dostat...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email